Nykäsen Matti

  • 61 622
  • 318

Huuhaa

Jäsen
On Matti ollut taas negatiivisesti sanottuna vauhdissa:

http://www.iltalehti.fi/2002/02/27/20020227_uuMatti.shtml

Tais olla jo Nykäsen neljäs avioero, eikä se nyt vielä niin kovin vanha edes taida olla. Koko ajan huonompaan suuntaan on Matti näköjään menossa, alkoholi ei todellakaan sovi sille. Matin elämästä saisi TV-sarjan, sillä niin paljon sille on sattunut ja tapahtunut.

Viralliset sivut: http://www.mattinykanen.fi/mn1.html

Laittakaahan mielipiteitä Nykäsen pojasta.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Turhia linkkejä nää mihinkä pitää rekisteröityä. Olen lopettanut moisen. Ei sitä voi rekisteröityä joka saatanan sivulle... Varsinkin kun on kysymys näistä ämmien lehdistä.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Matti sitten kuitenkin erosi? Uusimmassa Seiskassa pari vakuutti kaiken olevan kunnossa, kun Matin kuuden viikon ryyppyputkikin oli ohi. Mihinkään ei pitäis uskoa...
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Crick
Matti sitten kuitenkin erosi? Uusimmassa Seiskassa pari vakuutti kaiken olevan kunnossa, kun Matin kuuden viikon ryyppyputkikin oli ohi. Mihinkään ei pitäis uskoa...

Aika paljon on varmastikin Matti tienannu rahallisesti kaikenmoisilla juupas-eipäs -lehtijutuilla.
 
Viimeksi muokattu:

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
E Tikkasessa tuntuisi muuten olevan aineksia uudeksi nykäseksi Nykäsen paikalle:D

Alku ainakin on ollut lupaava.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Matti Nykänen

Kova jätkä. Hyppi aikoinaan hyvin. Seiskan kestomannekiini. Tehnyt "loistavia" levyjä, ne kun saisi jostain hommattua. Samoin kuin David Hasselhoffin levyt. Tylyin oli se, jossa David seisoi skitta kädessä KITTin konepellillä. Rock 'n' fuckin' Roll.
 

Huuhaa

Jäsen
Re: Matti Nykänen

Viestin lähetti BigRedBob
Kova jätkä. Hyppi aikoinaan hyvin. Seiskan kestomannekiini. Tehnyt "loistavia" levyjä, ne kun saisi jostain hommattua. Samoin kuin David Hasselhoffin levyt. Tylyin oli se, jossa David seisoi skitta kädessä KITTin konepellillä. Rock 'n' fuckin' Roll.

No joo, jonkinmoisen kokoelman oon Matin kappaleista tehnyt, joita olen internetistä löytänyt, ja kyllä täytyy sanoa, että on sitä paljon surkeampaakin musiikkia, kuin Nykäsen laulut. Molemmat Matin levythän olivat menestyksiä, ja myivät ainakin kultaa.
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Aiheen vierestä.....

Viestin lähetti BigRedBob
Kova jätkä. Hyppi aikoinaan hyvin. Seiskan kestomannekiini. Tehnyt "loistavia" levyjä, ne kun saisi jostain hommattua. Samoin kuin David Hasselhoffin levyt. Tylyin oli se, jossa David seisoi skitta kädessä KITTin konepellillä. Rock 'n' fuckin' Roll.

Joo muistan ton Hasselhoffin levyn - se oli nimeltään Night Rocker tai Knight Rocker ja tuli ennen noita 'hittilevyjä' kuten looking for freedom.. Onko kellään muuten sitä Hasselhoffin Crazy for you-levyä, kyseessä on nimittäin vedonlyönti siitä, että meneekö biisi oikeasti Y.M.C.A.:n sävelellä vai ei???

Minulla on onneksi Nykäsen molemmat CD:nä!!Loistavia kännilevyjä...eiköhän ne julkaista lähiaikoina uudestaan PopTori-halpiksina...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Matti parka

Takana loistava tulevaisuus, edessä ... no en tiedä, voiko mies enää typerämmin korttejaan pelata. Urheilijana loistava, ihmisenä vastakohta.

Lähinnä herää kysymys kuinka typeriä ovat ne naiset, jotka tuollaisen pellen käsipuolessa keikkuvat???

Siinä sitä on Tapolan makkarasuvulla ollut ihmettelemistä, kun ovat katselleet filmiltä vävypoikaa mainostamassa omaa "makkaraansa". :D

Onkohan seuraava uutuustuote "Matin Kiekura"?
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Te ootte kan yksiä ämmiä!!

Tapa puukottaa vanhoja sankareita selkään takanapäin on tuttu täältä nuuskahuulien maasta. Hävetkää!

Matti Nykänen on yksi suurimmista sankareista Suomen urheilun historiassa. Missään muualla ei puhuta niin paljon paskaa Matista selän takana kuin Suomessa!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Matti on Matti.

Julkisuus on tärkeintä. Sillä elää.

Mukava juttu Matista. Oltiin Raatikellarissa n. v.-85 kun musiikki yhtäkkiä loppui ja kuulutettiin: "Baaritiskillä Matti Nykänen"

No, siellähän Matti seisoi baaritiskin päällä, kailotti että nyt Nykänen hyppää, ponnisti, hyvä etunoja ja telemarkki päätteeksi. Ja kansa taputti. Hyvä Matti.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toinen juttu Matista

Luokkatoverini oli kerran Jyväskylän yössä kävellyt erään baarin ulko-oven ohitse, ja juuri oven kohdalla oli sieltä lennähtänyt edellämainittu mäkikotka, ilmeisesti hiukan liikaa nauttineena. Matti oli sitten maasta vaikeasti noustuaan katsonut humalaisen harittavalla katseella ja uloslennostaan suuttuneena ympärilleen, ja ainoa ihminen joka oli lähistöllä oli kaverini. Matti kohotti nyrkkinsä kohti kaveriani ja yritti lyödä tätä, mutta etäisyyksien arviointi meni sen verran pieleen, että lyönti suuntautui n. metrin lyhyeksi ja Matti, kompastuen samalla omiin jalkoihinsa, mätkähti silmälleen kaverini eteen. Kaveri jatkoi matkaansa, ja Masa jäi keräilemään siihen kadulle.

Joskus Seiskan juorupalstalla oli myös juttu, että Matti oli löytynyt joku kesä Kirkkopuistosta pensaasta sammuneena. Tarmo Uusivirran kanssa olivat kuulemma usein nähty tutkapari Jyväskylän yössä, toivottavasti Matti pääsisi vielä kuiville ennen Uusivirran kohtalon sattumista omalle kohdalle...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Te ootte kan yksiä ämmiä!!

Viestin lähetti finnishninja
Tapa puukottaa vanhoja sankareita selkään takanapäin on tuttu täältä nuuskahuulien maasta. Hävetkää!

Matti Nykänen on yksi suurimmista sankareista Suomen urheilun historiassa. Missään muualla ei puhuta niin paljon paskaa Matista selän takana kuin Suomessa!

Eivät hienot urheilusaavutukset oikeuta porsastelua yksityiselämässä. Mikäli leipä tulee julkisuudesta ja nimenomaan negatiivisesta julkisuudesta, on syytä myös otaa vastaan julkisuuden henkilön vapaaehtoisesti itselleen hankkima palaute.

Millähän Matti eläisi, elleivät roskalehdet olisi korppikotkina kimpussa? Ei kukaan ole lakannut kunnioittamasta Mattia urheilusaavutusten osalta. Ainoa, joka Matin on häpäissyt on Matti itse. Muiden osalle on jäänyt ihmettely, eikä sitä todellakaan tarvitse tehdä selän takana!
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Aivan, Oloneuvos. Jokainen vastaa itse omasta toimeentulostaan ja omista koikkeloinneistaan.

Pahin asia vaan, mitä Matille koskaan tapahtui, oli se että hän joutui Ismo Lysmän vaikutuksen alaisuuteen. Ja kun on perso alkomahoolille, on miestä helppo viedä. Valitettavasti.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Te ootte kan yksiä ämmiä!!

Viestin lähetti Oloneuvos


Eivät hienot urheilusaavutukset oikeuta porsastelua yksityiselämässä. Mikäli leipä tulee julkisuudesta ja nimenomaan negatiivisesta julkisuudesta, on syytä myös otaa vastaan julkisuuden henkilön vapaaehtoisesti itselleen hankkima palaute.

Millähän Matti eläisi, elleivät roskalehdet olisi korppikotkina kimpussa? Ei kukaan ole lakannut kunnioittamasta Mattia urheilusaavutusten osalta. Ainoa, joka Matin on häpäissyt on Matti itse. Muiden osalle on jäänyt ihmettely, eikä sitä todellakaan tarvitse tehdä selän takana!

Ja mitenkähän paljon Matti kostuu siitä kun lehdet kirjoittelevat? Taitaa mennä miinuksen puolelle...

Matilla on vaikeuksia selvitä arkisesta elämästä tavalla jonka ahdasmielinen härmäläinen hyväksyy. Traagisinta siinä on se että tämä härmäläinen on tasan sama tyyppi joka hyppi tasajalkaa olohuoneessa kun Matti lensi pitkälle sukset jalassa, toi Suomella kunniaa ja mainetta.
Nyt kun Matilla vastustaa niin vedotaan juuri ylläoleviin naurettaviin juttuihin.
En tunne enää reiluja suomalaisia.
Juoppoja on joka kategoriassa, mutta ei eilispäivän sankareita ennen halveksittu tavalla joka on nykyään ihan ookoo. Istukaa kuselle naiset!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
En tiedä, mihin Finnishninja kirjoituksillaan pyrkii, mutta mitkään urheilussa saavutetut maineteot eivät oikeuta esimerkiksi pahoinpitelemään naista. Sellainen on helvetin tuomittavaa.

Oloneuvoksen tavoin ihmettelen, miten voi aina vaan löytyä naisia (jopa aivan järkevän oloisia sellaisia), jotka lyöttäytyvät kimppaan Nykäsen kanssa. Tulos on aina lopulta sama. Kännipäissään muija hakataan.

Nykänen on juuri urheilusaavutustensa ansiosta saanut käsittämättömän paljon ymmärrystä ja aina vaan uusia mahdollisuuksia. Mutta kun ei tule mitään. Minua sinänsä ei haittaa Matin ryyppääminen. En itsekään mukiin sylkäise, mutta naisiin kohdistuva väkivalta on sellainen asia, jota en hyväksy, edes Nykäseltä.

Ja jos nyt luullaan, että perustan käsitykseni vain iltapäivälehtiin, niin todettakoon, että olen ollut omin silmin todistamassa hyvin tuomittavia tekoja Nykäseltä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ensinnäkin:
Naisen hakkaaminen ei ole hyväksyttävissä missään tilanteessa.

Toiseksi:
Kysymys ei ole siitä mitä on tehnyt -ja mitä ei urheilusaavutuksien jälkeen, vaan se miten kohtelemme Mattia tänäpäivänä.

Matti oli kakara kun hän alkoi lentää pidemmälle kuin kukaan muu. Kaikki olivat valmiita ottamaan palan kunniasta - tavalla tai toisella.

Nyt ovat asiat toisin. Miehellä on ongelmia. Onko se reilua nauraa hänelle ja suorastaan sylkeä hänen päälleen vetoamalla julkisuuden antamasta leivästä? Onko seuraava vaihe kivitys?

Tälläisessä tilanteessa mies tarvitsee apua ja tukea, yhä uudelleen ja uudelleen. Se on nähty niin monta kertaa, eikä vain Matin tapauksessa.

Heittäkää helvettiin tälläinen toisten kurjuudella herkuttelu!
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Re: Re: Re: Te ootte kan yksiä ämmiä!!

Viestin lähetti finnishninja

Ja mitenkähän paljon Matti kostuu siitä kun lehdet kirjoittelevat? Taitaa mennä miinuksen puolelle...
Taitaa olla päin vastoin! Kyllä Seiska luultavasti maksaa ihan hyvin jutuista, luultavasti puhutaan jopa tuhansista euroista.

Ja ei se mun mielestä niin hirvittävän paha ole, jos JA:n keskustelupalstalla ihmetellään Nykäsen Matin sekoiluja. Kyllä niitä ihmettelee kaikki...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Aivan Finnishninja

Minkä kaltaista apua haluaisit Nykäselle antaa? Sikäli kuin minä tiedän, lähipiiri ym. ovat yrittäneet tehdä parhaansa miehen saamiseksi hoitoon alkoholiongelman takia. Suomessa tuollainen ei vain ole helppoa, jos mies itse ei ongelmaansa tunnusta eikä apua halua.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Re: Re: Re: Te ootte kan yksiä ämmiä!!

Viestin lähetti odwaz

Taitaa olla päin vastoin! Kyllä Seiska luultavasti maksaa ihan hyvin jutuista, luultavasti puhutaan jopa tuhansista euroista.

Ja ei se mun mielestä niin hirvittävän paha ole, jos JA:n keskustelupalstalla ihmetellään Nykäsen Matin sekoiluja. Kyllä niitä ihmettelee kaikki...

Huom: Luultavasti...

Matti ei ole mikää uunituore tulikuuma juttu enää. Lähes kaikki jutut perustuvat juoruihin, huhuihin ja "velipoika kuuli" juttuihin, joista Matti ei kostu mitään.

Suurin miinus Matille on ollut varmasti kaikki negatiivinen julkisuus. Sitä ei korvaa ne harvat jutut joista hän on saanut pienen korvauksen.

Se että Jatkoajassa setvitään Matin kurjuutta hämmästyttää minua suuresti. Olen aina ollut siinä luulossa että ruotsalaiset ovat tälläisissä asioissa käärmeitä, mutta näin ei ole. Suomalaiset osaavat sen taidon paljon paremmin!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Aivan Finnishninja

Viestin lähetti Vakio
Minkä kaltaista apua haluaisit Nykäselle antaa? Sikäli kuin minä tiedän, lähipiiri ym. ovat yrittäneet tehdä parhaansa miehen saamiseksi hoitoon alkoholiongelman takia. Suomessa tuollainen ei vain ole helppoa, jos mies itse ei ongelmaansa tunnusta eikä apua halua.


Vakio:

Valistuneena miehenä sinun tulisisi tietää mikä on kuningas alkoholi. Kun se ottaa miehen, niin on helpompi antaa hänelle lisää vauhtia helvettiin, kuin osoittaa ystävyyttä hädässä. Alkoholisti kantaa taakkaansa koko elämänsä. Oikealla avulla se ei tosin ole välttämättä niin raskas hänelle itselleen ja hänen lähimmilleen.

Moni urheilija on saanut vauhtia seläntaputtajista. Kaikki ovat siivellä kun meno maistuu. Olo muuttuu tosin erittäin yksinäiseksi kun alkaa tosi vastamäki (alamäki). Meillä kaikilla ei ole selkarankaa siinä tilanteessa. Matilla ei ole voimaa pitää itseään maan pinnalla.

Kysyn vaan: Onko siihen oikea lääke painaa vielä enemmän (että varmaan oppii)?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Re: Re: Re: Te ootte kan yksiä ämmiä!!

Viestin lähetti finnishninja


Huom: Luultavasti...

Matti ei ole mikää uunituore tulikuuma juttu enää. Lähes kaikki jutut perustuvat juoruihin, huhuihin ja "velipoika kuuli" juttuihin, joista Matti ei kostu mitään.

Suurin miinus Matille on ollut varmasti kaikki negatiivinen julkisuus. Sitä ei korvaa ne harvat jutut joista hän on saanut pienen korvauksen.

Se että Jatkoajassa setvitään Matin kurjuutta hämmästyttää minua suuresti. Olen aina ollut siinä luulossa että ruotsalaiset ovat tälläisissä asioissa käärmeitä, mutta näin ei ole. Suomalaiset osaavat sen taidon paljon paremmin!

Matti todellakin on jo pitkät ajat myynyt kaikki tapahtumansa juorulehdistölle. Kaikki alkoi jo aiemmin mainitusta Isto Lysmästä. Sittemmin, kun Seiska-lehti perustettiin, Nykäsen kaikki vaiheet on ensin uutisoitu värikuvin ja etusivun juttuina kyseisessä roskalehdessä. Noista jutuista Matti kuittaa palkkiot, eli on aivan vapaaehtoisesti ja hyötymistarkoituksessa julkisuudessa. Näinhän tekee myös mm. Hannele Lauri.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Siis: Paljonko hän saa selvää rahaa käteen jutuista ja värikuvista?
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
V-tyyli

Aivan legendahan se entinen suuruus on. En tiedä onko raukalla päänupissaan aivan kaikki kotona, mutta monet naurut on hänen säätämisistä saatu - poislukien tietenkin nämä joista Halmeen Tonikaan ei tykkää.

Asiahan on toki niin, että nämä paskalehdet ovat suuressa määrin olleet Matin ponsoreita ja tukeneet pisneksissä. Siinä on siis Matin vuosien jälkeen kutsumalla entisellä heilalla ollut ihmettelemistä, kun tapaamispaikalla on ollut jonkin wc-lehden kuvaaja ja Matilla kihlat vahingossa takataskussa.

Roskalehtien niskoille voi ihan oletuksena vyörytellä suurimmat syytökset, mutta vanha totuus - ei se mertarannan - on kuitenkin se, että lehdet kirjoittavat sitä mitä kansa lukee. Kyllä täällä ollaan aina taputtelemassa selkään kunnian hetkellä, mutta sitten kun on saumat, niin oikein kollektiivisesti lähdetään purkamaan patologisia kateuspatoja.

Hauskin muisto joka Matista mieleen juolahtaa, on tutulta kuultu tapaus erään autoliikkeen pihalla joskus 90-luvulla. Matille oli ponsoroitu oikein kunnon menopeli alle, ja Matti sitä noutamaan. Noh, vaikka auton ovh taisi olla vanhaa rahaa ainakin 200.000,- ei se kuitenkään Matille kelvannut. Ai miksi? Siitä puuttui poileri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös