Ehdin noin 30 sekuntia kuuntelemaan ja ihan pehmosia jutteli sen ajan :DKahden vuoden sopimuksella Viitasalo Lukkoon.
Laukaushan on kyllä kova, mutta lähinnä kohti pleksejä.Videoiden perusteella laukaus on laadukas?
Nähtäväksi jää mitä mies tuo joukkueeseen.
Tervetuloa!
Nuutti oli Kallelle hyvinkin tuttu joten siltä osin ihan luottavainen fiilis. Ja EHT-kokeilu myös positiivinen asia. Joku muukin nähnyt "jotain".Laukaushan on kyllä kova, mutta lähinnä kohti pleksejä.
SaiPassa alku oli hyvä, ja fanit tykkäsivät. Loppu ajan oli suurilta osin loukkaantuneena ja tuon jälkeen peliesitykset olivat sellaisia, että edes Lappeessa tuskin kelleen ikävä jäi. Potentiaalia toki on, saadaanko se Raumalla valjastettua on varmasti avain kysymys. Mikään varma kortti ei Viitasalo missään nimessä ole.
Nuutti oli Kallelle hyvinkin tuttu joten siltä osin ihan luottavainen fiilis. Ja EHT-kokeilu myös positiivinen asia. Joku muukin nähnyt "jotain".
Jos nyt Kallen tuoreet puheet pitävät kutinsa niin mulla on vähän sellanen tunne, että Nuutti ei tule olemaan se kärkipakki pelatessaan 1-2 pakkiparissa. Jos pelaa kolmosparissa niin siinä ehkä se liideri. Joten siinä mielessä ihan kelvollinen "Abtin" korvaaja.
Niin, että Raisiosta kotoisin olevalle pelaajalle Lappenrannan ja SaiPan vaihtuminen Raumaan ja Lukkoon on joku downgreidaus vai? Heh.Ehkä liike Lappeesta vielä pienempään Raumaan saa pelaajan tajuamaan, että lahjakkuuden lisäksi pitäisi tehdä töitäkin.
Tosta videossakin vaikutti aikamoiselta artistilta. Joko tykittää tyyliin 40 pistettä tai on aivan yössä koko kauden, vähän sellainen fiilis.Pelaajana Viitasalo on sellainen köyhän miehen Reunanen.
Ymmärtänet, etten verrannut seurana SaiPaa ja Lukkoa menestyneenä kiekko seurana, vaan kaupunkia viihdetarjontoineen.. Tuo lienee hitaimmallekin selvää.Niin, että Raisiosta kotoisin olevalle pelaajalle Lappenrannan ja SaiPan vaihtuminen Raumaan ja Lukkoon on joku downgreidaus vai? Heh.
Raisiossa tuskin mitään ihmeellistä on, mut Turun keskustaan on 10-15 minuutin matka, eli sikäli turhaa sanoa että tuo Raisio on mikään muu kuin kotipaikka, vai olikohan sekin oikeasti Naantali, josta meneekin Turkuun jo se 20-25 minuuttia.Ymmärtänet, etten verrannut seurana SaiPaa ja Lukkoa menestyneenä kiekko seurana, vaan kaupunkia viihdetarjontoineen.. Tuo lienee hitaimmallekin selvää.
Itse en Raisiota tunne ollenkaan, joten en tuohon pysty kommentoimaan.
Ymmärtänet, etten verrannut seurana SaiPaa ja Lukkoa menestyneenä kiekko seurana, vaan kaupunkia viihdetarjontoineen.. Tuo lienee hitaimmallekin selvää.
En halua teitä Lukon kannattajia millään tapaa väheksyä kertomalla niitä huomioita, joita näin SaiPassa Viitasalolta. Nämä miun mielipiteethän on vain noita, joita Lappeessa näin ja koin. Voihan se olla, että Nuutti lyö läpi Raumalla. Kunhan ei SaiPaa vastaan.Raisiossa tuskin mitään ihmeellistä on, mut Turun keskustaan on 10-15 minuutin matka, eli sikäli turhaa sanoa että tuo Raisio on mikään muu kuin kotipaikka, vai olikohan sekin oikeasti Naantali, josta meneekin Turkuun jo se 20-25 minuuttia.
Mut joo, Viitasalolla on nyt uusi mahdollisuus ja uusi alku 25-vuotiaana. Toivottavasti käyttää sen hyvin, sillä täällä pääsee sylkykupiksi jo hyvin pienestäkin.
Pieni kaupunki aivan Turun lähellä. Noin 25000 asukasta.Raisiota
Kyllä me tai ainakin minä uskon, että Viitasalo oli SaiPassa huono sen loukkaantumisen jälkeen. Jotain Sahlstedt kuitenkin Viitasalossa näkee ja ilmeisesti joku Malmössa myös, koska kahteen kertaan sinne ottivat.En halua teitä Lukon kannattajia millään tapaa väheksyä kertomalla niitä huomioita, joita näin SaiPassa Viitasalolta. Nämä miun mielipiteethän on vain noita, joita Lappeessa näin ja koin. Voihan se olla, että Nuutti lyö läpi Raumalla. Kunhan ei SaiPaa vastaan.
Tottakai teidän urheilujohto on nähnyt sen potentiaalin. Varmasti paljon keskusteluja käyty roolista ja muista peliin liittyvistä aspekteista. Voi olla, että Nuutti on todella motivoitunut pelaamaan teillä, ja antaa kaikkensa.Kyllä me tai ainakin minä uskon, että Viitasalo oli SaiPassa huono sen loukkaantumisen jälkeen. Jotain Sahlstedt kuitenkin Viitasalossa näkee ja ilmeisesti joku Malmössa myös, koska kahteen kertaan sinne ottivat.
Eli katsotaan nyt. Pitsissä ne ekat tuomiot Nuutti tulee jokatapauksessa saamaan:D
Lähinnä meinasin, että aika moni esimerkiksi Turun seudulta kotoisin oleva käy töissä mielummin Raumalla kuin Lappeenrannassa. Ja toisin päin esimerkiksi Imatralla syntyneet käyvät mielummin Lappeenrannassa kuin jossain Länsirannikolla.Raisiossa tuskin mitään ihmeellistä on, mut Turun keskustaan on 10-15 minuutin matka, eli sikäli turhaa sanoa että tuo Raisio on mikään muu kuin kotipaikka, vai olikohan sekin oikeasti Naantali, josta meneekin Turkuun jo se 20-25 minuuttia.
Ei kai kukaan teikäläistä kivittänyt ole, tai en ainakaan minä. Uskon kyllä vilpittömästi että Viitasalo ei hyvää kuvaa teille jättänyt ja pelaaminen ei siellä tällä kaudella Viitasalolle maistunut, mikä on toisaalta ymmärrettävää, mutta toisaalta myös anteeksiantamatonta kun mun mielestä se seura missä kullonkin pelaat, niin sen logolle pitää niin kauan pelata kunnes pelit on pelattu. Näistä on täälläkin ihan riittävästi kokemusta, tai ainakin monen otteet ovat joskus siltä näyttäneet että pelaajan ajatukset ovat jossain muualla ja näitä pelaajia ei tarvitse olla joukkueessa kuin se yksi, niin sekin saattaa riittää koko joukkueen sukeltamiseen, jos valmennus ei tällaista laita ruotuun.Tottakai teidän urheilujohto on nähnyt sen potentiaalin. Varmasti paljon keskusteluja käyty roolista ja muista peliin liittyvistä aspekteista. Voi olla, että Nuutti on todella motivoitunut pelaamaan teillä, ja antaa kaikkensa.
Turha miuta kivittää joidenkin teidän puolesta, kun avoimesti ja rehellisesti kerron vain sen jota Lappeessa havannoin. Eikö tämä ole tämän palstan idea?