Niin. yli 30 vuotta olen käyttänyt. Viisi vuotta sitten aloitin käytön rajoittamisen ihan taloudellista säästöä saadakseni, kiirepäivänä meni purkki lössiä, ja aski valkoista mallua (+puolitoista litraa kahvia). Nykyään ihan normikäyttöä, pussinuuskapurkki (yleensä Granit tai knox sininen nykyään) kestää sen 2-4 päivää, parit ulkomaanreissut on nyt tullut säästöllä heitettyä. Pussinuuska on ylipäätään kuin nussisi kaden kortsun kanssa, kyllä siinä oikeita asioita tapahtuu mutta ei se samalta tunnu kuin aito asia paljaaltaan.
Olen tuota Siberiaa kokeillut ja ihan lasten tavaraa se nikotiini siinä on. Se menthol/minttu kyllä toki döfää niin että silmät vuotaa. Ihan oikeasti jos haluat että hupussa tuntuu niin jostain paskanuuskaa, kuten Mustang-lössiä tai Odenssia/Thunderia irtoversiona huuleen, ilman mitään tykillä mehujen pois puserruksia. Toki kuten sanoitkin, tyylinsä kullakin.
Omalla kohdalla olen huomannut, menee kuten viskeissäkin, jos se vahvuus on se myyntivaltti, maku/suutuntuma ei ehkä ole mikään viettelevä.
Olen tuota Siberiaa kokeillut ja ihan lasten tavaraa se nikotiini siinä on. Se menthol/minttu kyllä toki döfää niin että silmät vuotaa. Ihan oikeasti jos haluat että hupussa tuntuu niin jostain paskanuuskaa, kuten Mustang-lössiä tai Odenssia/Thunderia irtoversiona huuleen, ilman mitään tykillä mehujen pois puserruksia. Toki kuten sanoitkin, tyylinsä kullakin.
Omalla kohdalla olen huomannut, menee kuten viskeissäkin, jos se vahvuus on se myyntivaltti, maku/suutuntuma ei ehkä ole mikään viettelevä.