Nuotio on täällä - puhaltakaa

• 1 013
  • 3

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teemme mielikuvaharjoituksen. Kuvittelemme tilanteen, jossa minä olen valmentaja ja te joukkueen pelaajia. Nyt avatkaa silmänne ja lukekaa.

Miksi me olemme oikeutettuja tähän? Miksi meillä on kirjoitusoikeus tänne? Siksi, että olemme hyviä, pirun hyviä.

Mitä tämä on? Saatanan velttoilijat! Asenne kuntoon ja lakatkaa katsomasta niitä naapuriaition tyttöjä ja poikia. Tänne ei taas ole juuri kukaan kommentoinut yhtään mitään. Paikka on täynnänsä hyviä kirjoituksia, mielenkiintoisia ketjuja, mutta kukaan ei viitti sanoa mitään. Perkele!

Turha sanoa, että tätä puolta ei lueta, tai että täällä ei ole keskustelunaiheita.

Kirjoitin tarinan Jessen toisesta tulemisesta. Kenenkään ei tarvi sanoa, oliko se hyvä vai huono tarina. Se on kuitenkin avattu 560 kertaa, eikä yhtään vastausta. Ei yhtään. Vaikka teksti on mielestäni hyvinkin provosoiva monenlaisiin mielipiteisiin monenlaisista asioista. Tämä vain esimerkkinä.

Ei tätä hommaa tarvi haudanvakavasti ottaa, mutta kantakaa koreasti se kunniataakka, joka teille on annettu, kun teidät on valittu tänne.

Vittu mä olen ylpeä tästä paikasta ja siitä, että saan olla täällä!

Meiltä ei vaadita mahdottomia tehdä tästä paikasta elävä ja netin paras yleisökeskustelu. Me olemme suuria persoonia. Tajutkaa se ja ottakaa se asema ja hakekaa se arvostus, joka teille kuuluu.

Perkele tehdään tästä yhtä legendaarinen kuin wanhan keskustelusta!

Mielikuvaharjoitus on ohi. Pankaa parastanne!

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Anna palaa

Totta, että tänne tulee tekstiä tosi harvakseen, mutta siihen oli alunperin ihan lupakin. Tarkoitus kai on että viestit ei häivy niin nopsaan näkyvistä kuin muilla osastoilla. Nytkin, jos Sinun Jessen toinen tuleminen olisi aikoinaan sijoitettu vapaaseen keskusteluun, ei sitä löytäisi sieltä vielä ylihuomennakaan.
Täältäpä se löytyi vaivattomasti ja voinpa nyt sitten kommentoida sitä. Mukava kirjoitus, mutta tiedän miksi en aikoinaan vastannut siihen mitään. Sen osan minkä ymmärsin olit jo itse tyhjentävästi kertonut. Se puoli joka taas ei minulle auennut ei tulisi ikinä aukeamaankaan vaikka rautalangasta kiemuroita vääntäisit.
Varmaan kaikki täällä ei ole yhtä yksoikoisia kun minä mutta aika vaikea juttu se oli.
Niin, että kirjoita jotain iisimpää niin varmasti saat kommenttia. Sellaiset maanläheiset jutut kun esimerkiksi viina, sauna ja terva tai viini, laulu ja naiset, ne vois iskee?
No keksithän sinä jotain tänne suljetulle sopivaa fiksumpaakin joten yritä vielä, mielikuvaharkat yleensä tuottavat tulosta.

terv. koo

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jepulis

Koo:"Totta, että tänne tulee tekstiä tosi harvakseen, mutta siihen oli alunperin ihan lupakin. Tarkoitus kai on että viestit ei häivy niin nopsaan näkyvistä kuin muilla osastoilla."

Joo tekstiä ei tartte tulla joka päivä ja viestiketjuja tulee mielestäni riittävästi. Niihin ei kuitenkaan kukaan halua kommentoida ja se minua risoo. Ei pelkästään sen takia, että minun avaamiini ketjuihin ei vastata, vaan yleisesti tympäisee, jos joku yrittää ottaa jotain asiaa keskusteluun ja kirjoittaa hyvän avauksen, johon sitten kukaan ei vaivaudu kommentoimaan mitään. Ei ole kysymys ymmärtämättömyydestä,vaan ainoastaan viitseliäisyydestä.

Vaarana on se, että hyvät ketjut valahtavat äkkiä sen verran alas, että ne jäävät koskemattomiksi. Tuolla jossain muussakin ketjussa purnattiin samaa asiaa.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä tämäkin osasto kirjoittajansa ja kommentoijansa löytää ihan varmasti ajan myötä. Ihmiset vaan on niin hitaasti lämpeneviä, että he nyt ensin katselee ja tutustuu rauhassa mitä ja minkälaista tekstiä täällä on ja mitä voisi olla. Jonkinlainen kynnys on tietenkin jokaisen ylitettävä ennen kirjoittamistaan, kun kysymyksessä on suljettu osasto. Tai sitten ei, en minä tiedä. Toisaalta kun on jo jonkinaikaa näistä asioista kirjoitellut ei oikein ole enään mitään uutta sanottavaa ja itsensä toistaminen on minulle ainakin vastemielistä. Uusia aiheita vaan kehiin kaikilta niin nähtäisiin mikä väkeä kiinnostaa.

Terv koo

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy