finnishninja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Gunnilse IF
Kovat huhut Göteborgissa. Viimeisten tietojen mukaan neuvottelut ovat pitkällä. Tietääkö joku onko asiassa perää?
Viestin lähetti Oloneuvos
Näin väitti myös Expressen. Turun Sanomissa Norrena vahvistaa ruotsalaisten mielenkiinnon, mutta toteaa, ettei sopimusta ainakaan vielä ole tehty.
Viestin lähetti mauri
Perhana; olisihan tuolle käyttöä Suomessakin!
Viestin lähetti PIISPA
Minkä vuoksi Norrena on pakko päästää pois Turusta? Mies on oikeasti voittava maalivahti, mestaruuksien tekijä ja fanit sytyttävä, kuuma persoona. Jos johdolla oli edessään valintatilanne Norrena tai Niittymäki, niin itse henkilökohtaisesti en edelleenkään ymmärrä, miten valinta voi osua Niittymäkeen. No, toivottavasti olen väärässä ja Niittymäki nousee seuraavalle askelmalle.
Seurassahan riemu tietysti repeäisi vielä ylimmilleen, jos Niittymäki lähtisikin kevätkesällä Atlantin tuolle puolen, no siihen en kyllä itse usko yhtään.
Viestin lähetti finnishninja
Varmasti.... mutta niin olis täälläkin:D
Viestin lähetti PIISPA
Seurassahan riemu tietysti repeäisi vielä ylimmilleen, jos Niittymäki lähtisikin kevätkesällä Atlantin tuolle puolen, no siihen en kyllä itse usko yhtään.
Viestin lähetti PIISPA
Viestin lähetti J.Rita
Eikö Göteborgissa luoteta Henrik Lundqvistiin? Pelasi loistavat pudotuspelit ja lienee ensi kaudella sarjan parhaimpia maalivahteja jos ei lähde P-Amerikkaan.
Viestin lähetti finnishninja
Aivan, ja kyllä luotetaan, mutta ykkösmaalivahti Petter Rönnqvist ei saa jatkosopimusta, joten yksi maalivahti tarvitaan lisää.
Pasi Sormunen ei saa myöskään jatkosopimusta.
Viestin lähetti PIISPA
Viestin lähetti J.Rita
Mutta mitä järkeä on lähteä kauteen kahdella huippumaalivahdilla? Norrena on (vielä) parempi, mutta Lundqvist tarvitsisi peliaikaa.
Viestin lähetti Jii
Mahtaisiko Tuto luopua Kinnusesta?