Norrena Frölundaan?

• 3 617
  • 26

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kovat huhut Göteborgissa. Viimeisten tietojen mukaan neuvottelut ovat pitkällä. Tietääkö joku onko asiassa perää?

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Päivän Turun Sanomien mukaan Norrenaa on kyselty Frölundaan, mutta mitään ei ole sovittu. Ovat kuulemma muutkin seurat kyselleet.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Näin väitti myös Expressen. Turun Sanomissa Norrena vahvistaa ruotsalaisten mielenkiinnon, mutta toteaa, ettei sopimusta ainakaan vielä ole tehty.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Oloneuvos
Näin väitti myös Expressen. Turun Sanomissa Norrena vahvistaa ruotsalaisten mielenkiinnon, mutta toteaa, ettei sopimusta ainakaan vielä ole tehty.

Perhana; olisihan tuolle käyttöä Suomessakin!

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Onko Ruotsissa kuulunut mitään mahdollisista paluumuuttajista? Esim. Erik Kakosta, Pasi Sormusesta ym.ym, kovasti ovat ainakin Kakkoa takaisin Suomeen huhut tuoneet :confused:

PIISPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi?

Minkä vuoksi Norrena on pakko päästää pois Turusta? Mies on oikeasti voittava maalivahti, mestaruuksien tekijä ja fanit sytyttävä, kuuma persoona. Jos johdolla oli edessään valintatilanne Norrena tai Niittymäki, niin itse henkilökohtaisesti en edelleenkään ymmärrä, miten valinta voi osua Niittymäkeen. No, toivottavasti olen väärässä ja Niittymäki nousee seuraavalle askelmalle.
Seurassahan riemu tietysti repeäisi vielä ylimmilleen, jos Niittymäki lähtisikin kevätkesällä Atlantin tuolle puolen, no siihen en kyllä itse usko yhtään.
Ikävä Norrenaa tulee kuitenkin ensi kaudella varmasti (ainakin jos Hurme tai Kipperi ei tee maitojunapaluuta :)).

kookoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Miksi?

Viestin lähetti PIISPA
Minkä vuoksi Norrena on pakko päästää pois Turusta? Mies on oikeasti voittava maalivahti, mestaruuksien tekijä ja fanit sytyttävä, kuuma persoona. Jos johdolla oli edessään valintatilanne Norrena tai Niittymäki, niin itse henkilökohtaisesti en edelleenkään ymmärrä, miten valinta voi osua Niittymäkeen. No, toivottavasti olen väärässä ja Niittymäki nousee seuraavalle askelmalle.
Seurassahan riemu tietysti repeäisi vielä ylimmilleen, jos Niittymäki lähtisikin kevätkesällä Atlantin tuolle puolen, no siihen en kyllä itse usko yhtään.

Eiköhän se ole Norre joka haluaa hakea uusia hasteita?

J.Rita

Jäsen
Viestin lähetti finnishninja

Varmasti.... mutta niin olis täälläkin:D

Eikö Göteborgissa luoteta Henrik Lundqvistiin? Pelasi loistavat pudotuspelit ja lienee ensi kaudella sarjan parhaimpia maalivahteja jos ei lähde P-Amerikkaan.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)

Viestin lähetti PIISPA

Eiköhän se lähde. Bobby Clarke sanoi tekevänsä kaikkensa, jotta Antsu saataisiin Amerikkaan tänä kesänä. Koska suomalainen maalivahti on osannut sanoa EI NHL:lle?

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa

Viestin lähetti PIISPA

Mikä ettei lähtisi? Philadelphia luopui jo Ouellet:sta Oatesin saadakseen, eikös se jo osoita seuran olevan erinomaisen kiinnostunut Niittymäestä. Kaverilla on kuitenkin ikää vasta 21 vuotta, turha kuvitella ettei hänestä tuon parempaa tule. Nytkin hän on yksi liigan parhaista maalivahdeista ja johdatti tulokaskaudellaan Tepsin mestaruuteen. Ja jos ei Niittymäki vielä tänä kesänä lähdekään, niin vihoviimeistään 2003.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti J.Rita

Eikö Göteborgissa luoteta Henrik Lundqvistiin? Pelasi loistavat pudotuspelit ja lienee ensi kaudella sarjan parhaimpia maalivahteja jos ei lähde P-Amerikkaan.

Aivan, ja kyllä luotetaan, mutta ykkösmaalivahti Petter Rönnqvist ei saa jatkosopimusta, joten yksi maalivahti tarvitaan lisää.

Pasi Sormunen ei saa myöskään jatkosopimusta.

J.Rita

Jäsen
Viestin lähetti finnishninja

Aivan, ja kyllä luotetaan, mutta ykkösmaalivahti Petter Rönnqvist ei saa jatkosopimusta, joten yksi maalivahti tarvitaan lisää.

Pasi Sormunen ei saa myöskään jatkosopimusta.

Mutta mitä järkeä on lähteä kauteen kahdella huippumaalivahdilla? Norrena on (vielä) parempi, mutta Lundqvist tarvitsisi peliaikaa.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle

Viestin lähetti PIISPA

Ei hätää...Lecklin varmaan mielellään tekee comebackin! :)

Aksu

Jäsen
Norrenan ratkaisu tuntuu persoonaa tuntematta järkevältä. TPS:n paidassa on saavutettu paljon ja ikää alkaa pikkuhíljaa tulemaan, joten on korkea aika lähteä hakemaan uusia haasteita. TPS joutuu miettimään paletin uudestaan mikäli molemmat lähtevät. A-junnujen veskari ei minua junnujen peleissä vakuuttanut, mutta todellisesta tasosta en osaa mitään sanoa. Suoraan vastuunkantajaksi liigaan nousee harva, mutta kenties kakkoseksi.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ensi vuoden TPS-maalivahtikaksikko: Karjalainen ja Lassila ?

Kokemusta liigasta: Lassila, kaksi ottelua penkin päässä.
Karjalainen, samat 2 ottelua.

Mahtaisiko Tuto luopua Kinnusesta?

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti J.Rita

Mutta mitä järkeä on lähteä kauteen kahdella huippumaalivahdilla? Norrena on (vielä) parempi, mutta Lundqvist tarvitsisi peliaikaa.

Joo.. olen kanssasi samaa mieltä, mutta taas toisaalta, jos Henrik loukkaantuu, niin tolppien väliin ei ole muita kun Jönfeldt, juniori joka ei ole seissyt koskaan aikuisten matsissa.

Luulen myös, että keskustelu Norrenan kanssa aloitettiin ennen pudotuspelejä. Henrikhän näytti kyntensä vasta kun ottelut olivat kuumimmillaan.

Kolmanneksi... Frölunda on joukkue, joka on sijoittanut eniten nuoriin junioreihin ylimmän sarjan joukkueista. Tämän työn odotetaan tuottavan hedelmää ensi vuonna. Silloin olisi hienoa jos ei tarvitsisi murehtia tolppien välissä seisovasta miehestä. Tämä on ollut ongelma täällä Göteborgissa viime vuodet.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pahus... Luulin, että tuosta Mazzan linkistä aukeaa uutinen Norren kolmen vuoden jatkopahvista. Mutta ei :(

JPL

Jäsen
Kiekkopiirit huhuaa...

Että Norre on tosiaan lähdössä Ruotsiin ja ilmeisesti mestari Färjestadiin (okei.. ei vielä mestari, mutta kohta;).

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Norren siirto varmistui

Fredrik Norrena siirtyy Västra Frölundan tolppien väliin. Lähde TS.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy