Noloin unohduksesi

  • 3 909
  • 26

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Soitin tänään töissä asiakkaalle, jonka kanssa olin hoitanut asiaa puhelimitse noin viisi minuuttia aiemmin. Puhelimen hälyttäessä lueskelin sähköpostien otsikkoja. Asiakas vastasi sanomalla "haloo". Tajusin, etten muista lainkaan, kenelle olen soittanut ja mikä on asiani. Vähän aikaa yritin pelata aikaa "haloo haloilla" ja "kuuluuko sinne?" -kysymyksillä, mutta sitten oli pakko luovuttaa ja kertoa, etten saa päähäni, miksi minä sinulle soitin. Asiakas otti sen aika hyvin ja sain puhelun kunnialla maaliin. Hiukan kuitenkin nolotti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pari kertaa olen unohtanut kaverin nimen kesken keskustelun. Kaikkea muutakin jännää unohtuu välillä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
En nyt tähän hätään muista.

Työhaastattelussa kesken kaiken kysymykseen vastatessa on ollut kiva hiffata et "jaahas, alkuperäinen kysymys unohtui, se oli sitten siinä".
Joskus on myös tullut kauppaan lähdettäessä/ylipäänsä yön yli jätettyä auton avaimet virtalukkoon. Onneksi varkaillakin on joku itsekunnioitus ja tajuavat et n. 20v vanhasta autosta tai sen irtaimistosta ei saa paskan latia nykypäivänä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ette ole juuri kenenkään kanssa asuneet siis. Kuka tahansa vaimo tai kämppis lähettää ostamaan maitoa, kaikkea muuta on jo ja kaikki hyvin.

Tulet sitten puolen tunnin päästä kaljasäkin kanssa ja se teemaito unohtui.
--

Tuollaisia asioita oikeasti tapahtuu ja joskus unohtaa itsellekin ostaa muuta, vaikka piti. Miten kaikki aina liittyy työelämään, mutta niinhän se suomalaisessa kulttuurissa tärkeintä on.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mun noloin unohdus tais tapahtuu tänä iltana täällä jatkoajassa, kun puhuin Jere Lehtisestä puolustajana, vaikka oon mukamas olevinani Starsin fani.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tiedä nyt niin noloista, mutta kaikenlaista pientä aina tahtoo unohtua, kun paljon touhuaa. Joskus kesken opetuksen on lanka katkennut aivan totaalisesti ja unohtunut kokonaan, mikä oman jutun pointti oli, mutta ne nyt on lähinnä ollut hauskoja tapahtumia muksuille. Hirveästi riippuu siitä, kuka on unohduksen kohteena ja tietysti vähän siitäkin, mitä unohtaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan monelle jätkälle tuttua, mutta miten sen voi muistaa että seurustelee? Siis eihän sitä nyt joka päivä mieti, oikein ajattelemalla ajattele. Sitten tulee tekstiviesti zup ja tadaa!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Varmaan monelle jätkälle tuttua, mutta miten sen voi muistaa että seurustelee? Siis eihän sitä nyt joka päivä mieti, oikein ajattelemalla ajattele. Sitten tulee tekstiviesti zup ja tadaa!
Kyllähän nämä jutut hoidetaan faksilla.

Takit unohtuu narikkaan kolme viidestä.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä on unohduksen määritelmä. Aamulla heräsin kukon kiekuntaan ja ne on ihmeellisiä sekunteja miksi se nyt kiekuu. Käyt läpi kaikkia skenaarioita ei tänään ainakaan tehdaspäivä voi olla tai jos on, niin etänä. Minkään pelinkään ei pitäisi juuri nyt alkaa, jos oikein katsoin.

Sitten mieli kirkastuu, kun näkee retkirepun ovella. Kannatti pakata yöllä, tapauksesta riippuen suoritan vasta aamulla ne samat rutiinit.

Aamulla ei yleensä unohdu mikään, kun on skarppina.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kerran kävelin kouluun ja pihalla joku luokkalaisistani kysyi missä reppuni on. Tässä kohtaa havahduin siihen että kotonahan se.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nyt tiiä onko nolo unohdus mut oon useemman vuoden tässä seurustellu yhen tytsyn kaa eikä mulla ole yhtenäkään vuonna ollut mitään hajua millo sen synttärit on. Sen vaan muistan että ne on joulun ja kesän välillä. Saan kuulla synttäripäivänä sen mut sit se päivä ja kuukaus unohtuu
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En nyt tiiä onko nolo unohdus mut oon useemman vuoden tässä seurustellu yhen tytsyn kaa eikä mulla ole yhtenäkään vuonna ollut mitään hajua millo sen synttärit on. Sen vaan muistan että ne on joulun ja kesän välillä. Saan kuulla synttäripäivänä sen mut sit se päivä ja kuukaus unohtuu
Onneksi on facebook josta sen voi stalkata.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kerran Norjassa asuessa lähdettiin 4 viikon lomalle, ja jätin asunnon ulko-oven lukitsematta. Tajusin sen vasta Suomessa.
Ei käynyt kukaan kuitenkaan kokeilemassa...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kännin vai unohduksen piikkiin. Kummin vain nii menin joskus teininä ekan tyttöystävän luo ekaa kertaa yökylään ja kännissä kun käki tottakai. No paskattamaanha se alkoi tottakai ja siinä tokkurassa jäi bokserit vetämättä alas kun istuin pöntölle. Ei tullu pillua sillon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Unohdin kerran herätä ennen paskantamista, onneksi sentään muistin herätä tuon toimituksen aikana.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kerran kävelin kouluun ja pihalla joku luokkalaisistani kysyi missä reppuni on. Tässä kohtaa havahduin siihen että kotonahan se.
Ai niin. Mulla kävi kerran yläasteella jopa niin. että pääsin aina luokkaan saakka kunnes siellä vasta tajusin että vittu ei mulla ole edes reppua mukana. Onneksi oli vaan opinto-ohjaajan tunti ja koulumatka alle 5 minuuttia, niin ei ollut iso vaiva palata kotiin hakemaan reppua.

En nyt tiiä onko nolo unohdus mut oon useemman vuoden tässä seurustellu yhen tytsyn kaa eikä mulla ole yhtenäkään vuonna ollut mitään hajua millo sen synttärit on. Sen vaan muistan että ne on joulun ja kesän välillä. Saan kuulla synttäripäivänä sen mut sit se päivä ja kuukaus unohtuu

Nokitan. Unohdan usein jopa oman äitini synttärit, sillä numeromuistini on huono ja hän on syntynyt loppukuusta, joka vaikeuttaa tarkan päivän muistamista. Opin kanssa muistamaan oman puhelinnumeroni vasta varhaisteininä tallennettuani sen omaan puhelimeen.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nokitan. Unohdan usein jopa oman äitini synttärit, sillä numeromuistini on huono ja hän on syntynyt loppukuusta, joka vaikeuttaa tarkan päivän muistamista. Opin kanssa muistamaan oman puhelinnumeroni vasta varhaisteininä tallennettuani sen omaan puhelimeen.

Anteeksi, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn miksi loppukuun päivämäärä on vaikeampi muistaa kuin alkukuun päivämäärä?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Anteeksi, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn miksi loppukuun päivämäärä on vaikeampi muistaa kuin alkukuun päivämäärä?
Yksi numero enemmän muistettavana :D Minä, isäni sekä siskoni ollaan kaikki synnytty kuukauden ensimmäisellä viikolla yksinumeroisena päivänä, faija jopa kuukauden ekana päivänä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pelkäsin mihin lippalakki katosi polven päältä vaikka olin pistänyt sen päähän minuutti sitten. Tämä jonkin aikaa sitten ravintolassa. Huvitti ja rasitti viiden sekunnin ajan.
Älä sure moisia. Monta kertaa etsinyt avaimia (kädessä) tai puhelinta (no jos siihen soittaisi kädessäni olevalla puhelimella). Sitä sattuu.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Joka talvi pelkään lähteväni töihin ilman housuja. Tämä siis jos on kunnon 20 asteen pakkaset ja olen laittanut tykit jalkaan. Pelkään aina että vasta bussissa huomaan että jalassani on pelkät tykit, enkä ole huomannut että myös varsinaiset housut olisi ollut hyvä laittaa.

Olen ratkaissut tämän niin, että en käytä pitkiä kalsareita juurikaan enkä liiku bussilla.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Joskus hukkasin puhelimeni pariksi minuutiksi, mutta kun se löytyi niin se löytyi kädestäni... Eli se oli kokoajan ollut kädessäni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olen muutaman kerran unohtanut vetää ulos ajoissa.

T: neljän lapsen oletettu isä
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Työpaikkani lähellä on lounaspaikka johon usein kävelen ja sitten kävelen kahvin kanssa takaisin duuniin. Yksi kerta menin syömään tullessani asiakkaalta autolla. Syötyäni kävelin tottumuksesta kahvin kanssa töihin. Auto jäi siihen. Kun olin lähdössä himaan olin varma että autoni on pöllitty, ehdin jo työkavereille asiaa kirota, ennen kuin yhtäkkiä muistin missä se on...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös