Noloin unohduksesi

  • 3 938
  • 26

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Ala-asteella jouduin vetämään yhen liikuntatunnin pitkissä kalsareissa kun olin jättänyt verkkarit kotia. Samaisella tunnilla onnistuin vielä iskemään polvet leukaan kun en ihan onnistunut voltin alastulossa...
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Yksi aiheeseen liittyvä tarina tuli mieleen. Unohdus ei tapahtunut minulle, mutta kerron silti.

Asuessani opiskelija-asuntolassa talossa oli paljon yksiöitä, jotka olivat vieri vieren. Asunnoissa oli parvekkeet, joilla kesäisin jengi viettii aikaansa ja muutenkin ovia parvekkeelle pidettiin auki. Minulla oli yhtenä seinänaapurina joku blondi nainen ja eräs ilta kuulin, kun hänellä oli seurana mies ja he juttelivat asunnossa ja parvekkeella. No ilta eteni ja puuhailin jotakin, kun oveeni koputettiin hennosti. Menin avaamaan ja oven takana oli hämmentyneen oloinen ulkomaalaistaustainen mies. Kertoi englanniksi, että oli tutun luona iltaa viettämässä ja käynyt ulkona tupakalla, mutta tullessaan takaisin ei enää muistanut, missä asunnossa seuralainen asui. Kysyin henkilön nimeä, mutta hän osasi kertoa vain naispuolisen etunimen. Sanoin, että naapurissa asuu blondi nainen, että kannattaa varmaan yrittää sieltä ja mies meni sinne koputtelemaan. Suljin oven, mutta seurasin ovisilmästä, että mies löysi oikean osoitteen.

Jälkikäteen ajatellen mietin, että kuinkakohan hyviä tuttuja olivat jos mies ei toisen sukunimeä tiennyt tai muistanut. Tuskinpa hirveän läheisiä ystäviä olivat, joten mietin että olisiko olleet treffit menossa. Kieltämättä oikean asunnon löytäminen talossa ilman nimeä oli vaikeaa, koska siellä oli pitkiä käytäviä, jonka varrella olevat asuntojen ovet näyttivät samoilta keskenään. En tiedä kertoiko mies seuralaiselle käyneensä väärällä ovella ensin. En ehkä itse olisi halunnut paljastaa, etten muista treffikumppanin sukunimeä, se vasta olisikin noloa. Jäbä oli siinä ovella kovin hämmästynyt ja hieman häpeissään selvästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös