Nokian Pyry 2021–2022

  • 1 122
  • 2

TKR-69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Kertokaa joku minulle hölmölle, miksei Waltteri Selimgerei pelaa Mestistä tai Liigaa? Olen tällainen tekstiteeveen seuraaja ja olen kiinnittänyt huomioni, että tämä Selimgerei on vuosi toisen jälkeen Suomi-sarjan pistepörssin kärkipäässä. Selittäkää joku...
 
Suosikkijoukkue
Pyry & Tappara
Kertokaa joku minulle hölmölle, miksei Waltteri Selimgerei pelaa Mestistä tai Liigaa? Olen tällainen tekstiteeveen seuraaja ja olen kiinnittänyt huomioni, että tämä Selimgerei on vuosi toisen jälkeen Suomi-sarjan pistepörssin kärkipäässä. Selittäkää joku...

Selimgerei on yksi sarjan taitavimpia pelaajia ja pystyy parhaimmillaan yksin ratkaisemaan pelejä, mutta samalla osaa myös kadota täysin kuvasta jos peli ei kulje.

Varsinkin viime kausi oli häneltä melko heikko ja sanoisin, että parasta Waltteria on nähty joskus vuosina 2017–2019. Ainakin Tomi Wileniuksen kanssa muodosti pelottavan kovan kaksikon aikanaan.

Nyt on viitteitä taas paremmasta ja hänellä voi olla edessä todella kova kausi, mikä on Pyrylle elintärkeä asia. Sitä en sitten tiedä, mikä on siviilitilanne miehellä ja kiinnostaako edes korkeammalla pelaaminen kuinka paljon? Kyllähän hän parhaimmillaan on aivan täysin Mestis-tason pelaaja vähintään.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kertokaa joku minulle hölmölle, miksei Waltteri Selimgerei pelaa Mestistä tai Liigaa? Olen tällainen tekstiteeveen seuraaja ja olen kiinnittänyt huomioni, että tämä Selimgerei on vuosi toisen jälkeen Suomi-sarjan pistepörssin kärkipäässä. Selittäkää joku...

Luulisin ettei halua uhrata liikaa aikaa jääkiekolle. Mestis vaatisi selvästi enemmän satsauksia kuin Suomi-sarja ja toisaalta Liigaan ei näytöt riitä. Harva, jos yksikään, liigajoukkue rekryää pelaajia Suomi-sarjasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös