No johan on uutinen!

  • 1 599
  • 4

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Välillä törmää mediassa uutisiin, joiden tärkeysarvo on tasan nollaluokkaa. Olen usein ihmetellyt, kiinnostavatko ne ihan oikeasti jotain.
Tänne voisi kerätä tällaisia uutisotsikoita.

Ensimmäiset ovat tämän päivän MTV3:n viihdeuutisista teksti-tv:n puolelta.
Mitäpä sanotte, kiinnostaako?

Prinssi Harry ei osaa tiskata
-Mitä sitten. Pitäisikö kuninkaallisen osata. Ehkä joo, mutta silti.

Mia Farrown veli teki itsemurhan
-Pitäisikö kiinnostaa. Ymmärtäisin, jos Mia Farrow itse olisi tehnyt itsarin. Hän on sentään maailmankuulu näyttelijä, mutta kukaan ei tunne Mia Farrown veljeä. Ainakaan Suomessa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Välillä törmää mediassa uutisiin, joiden tärkeysarvo on tasan nollaluokkaa. Olen usein ihmetellyt, kiinnostavatko ne ihan oikeasti jotain.
Tänne voisi kerätä tällaisia uutisotsikoita.
Eikös Päivän "uutinen" -ketju ole jo tällaisia hömppäuutisia varten?

Varsinkin nuo Maikkarin viihdeuutiset ovat juuri sellaista paskaa, jotka täyttävät nämä kriteerit.

EDIT: Niiiin hidas..
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika lähelle menee tuota Päivän "uutinen"-ketjua, mutta laitetaan tännekin jotain.

Barack Obama tappoi kärpäsen -> mitä uutisoitavaa tuossakin oikein on? Jokainen meistä osaa tappaa kärpäsen. Jos Yhdysvaltain pressa osaa tehdä sen, niin se on uutisen arvoinen suoritus?
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
No voi saateri! Töppäsin. Onhan tuo Päivän Uutinen tosiaan juuri tällainen ketju.
ei kannata pitää kahta samanlaista ketjua, joten vaiettaisiinko tämä ketju unohduksiin heti alkuunsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös