nimimerkkiä Kiekkopesästä vaihtaneet

  • 1 331
  • 12

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Yksinkertaista: kuka on vaihtanut nimimerkkiä Pesän ajoista. Kiinnostaisi esimerkiksi tietää onko Big Pen edelleen keskuudessamme.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä olin kiekkopesässä motown_junk

Nimimerkki vaihtui oikeastaan vahingossa, kun rekisteröidyin Kiekkokoutsiin. Sössin jotain salasanan kanssa ja en päässyt enää sisään sillä nimimerkillä. Niinpä otin käyttöön lyhyemmän muodon Moto.

Se on itseasiassa parempi vaihtoehto, kun tuon motown junkin alkuperää sai koko ajan olla jollekin selittämässä.

Ja Moton voi leikkiä viittaavan myös Motorcycle Emptinessiin...
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos vaan mielenkiinnostasi, Hannes.
Big Pen ei suinkaan poistunut kokonaan keskuudestanne, vaan taisteli vuoden päivät tuolla Suomen Tasavallan puolustusvoimissa, löysi sitten myöhäisherännäisenä nykyisen Jatkoajan ja kikkailee nyt pelkällä Kynällä.

Tuo aiempi nimimerkki alkoi vähän rasittaa (en esim. halua tunnustautua Sasha Barkov- tai Big Ben-Johnson-faniksi) ja niinpä oli paikallaan suomentaa se.
Jonkunlainen assosiaatio tuon amerikankielestä poisrimpuilun jälkeen piti vanhaan nimimerkkiinkin säilyttää ja päädyin siis nykyiseen Kynään. Kynä on kuitenkin sekä kirjoitus- että jääkiekkotermi. Mutta etpä ainakaan sinä arvannut.

Lienet muuten, hannes_ko se Kiekkopesän Hannes?
 

axe

Jäsen
Minä olin Kiekkopesässä Oranssi. Tämä axe on paljon kotoisampi ja tutumpi muualtakin, joten pistin tänne sitten saman. Oranssi oli aikanaan Pesään rekisteröityessä vähän vitsi, kun joku joukkueensa synkeän ikäviin väreihin tottunut kehtasi morkata Tapparan housujen kaunista väriä. Nyt ollaan sitten taas saman tuoteperheen alaisuudessa.

("Osallistu ja voit voittaa itsellesi ja kaverillesi matkan axen huippubileisiin!")
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähettänyt käyttäjä Demon Allbran
Jaa, luoko manicsmaisuus lisäuskottavuutta vai? :)

Jaa, luoko blurmaisuus lisäuskottavuutta vai? :)
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Minä olin baw33 joskus Pesässä, mutta Pesän loppuaikoina olin kyllä jo Habby33
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Kiekkopesässä (ja pienen hetken täällä Jatkoajankin puolella) kirjoitin nimellä <b>habs</b>
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
erityisesti Kynälle, myös muille

hienoa, että hengissä selvisit. Meikäläinen lähtee pian Kajaaniin...

juu, olin ennen pelkkä hannes, mutta kun koko ajan joku älypää luuli meikää Hyvös-faniksi, niin lisäilin päätteen, kunnianosoituksena Hannes Kolehmaiselle.

ehkä meikäläisellekin tekisi hyvää vaihtaa nickiä, sillä lukioaikoina filosofian ja yhteiskuntaopin tunneilla joskus tehtiin empiiristä tutkimustyötä provosoimalla ihmisiä. Typeryyttäni annoin nickini opetuksen käyttöön, ja tietäähän sen mitä tekstiä tulee kun puoli luokkaa 17-18 vuotiaita kolleja pääsee luomaan.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ensinnäkin...

... täällä on muitakin kuin Kiekkopesästä siirtyneitä. Allekirjoittanut esim. tuli tänne semmoiselta palstalta kuin HockeyNet (has anybody heard about that site?)...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Ensinnäkin...

Viestin lähettänyt käyttäjä Predator
... täällä on muitakin kuin Kiekkopesästä siirtyneitä. Allekirjoittanut esim. tuli tänne semmoiselta palstalta kuin HockeyNet (has anybody heard about that site?)...


Jees! Tuttu paikka. Itse olin siellä kauan sitten nimellä <i>"Porilainen"</i> muistaakseni.. Ja yhdessä vaiheessa Porilainen taipui muotoon <i>"Porilaine munal"</i>, kun siellä oli Lukko-fani nimeltään <i>"Raym Säpp"</i>. Hänen kanssaan oli mielenkiintoisia keskusteluja Pori-Rauma - akselilta :).

Onkohan <i>"Raym Säpp"</i> Jatkoajassa??

Entä kuinka moni oli aikoinaan Hockey Nightin keskustelupalstalla? Ainakin seuraavat muistan sieltä: <b>Abu, Eero (The Hawks)</b> ja <b>Pata</b>.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös