Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
On tuolla Jameksillakin aika hyvät keuhkot kun se kuitenkin meuhkaa kohtalaisen paljon tuolla veden alla ja Vesperi ehtii hukkua välissä.
On tuolla Jameksillakin aika hyvät keuhkot kun se kuitenkin meuhkaa kohtalaisen paljon tuolla veden alla ja Vesperi ehtii hukkua välissä.
Eikö Vesper päästänyt tarkoituksella ilmat pois keuhkoista? Niin olen aina ajatellut.On tuolla Jameksillakin aika hyvät keuhkot kun se kuitenkin meuhkaa kohtalaisen paljon tuolla veden alla ja Vesperi ehtii hukkua välissä.
Eikö Vesper päästänyt tarkoituksella ilmat pois keuhkoista? Niin olen aina ajatellut.
Ainakin White vastasi puhelimeen, kun Jameksi soitti.Nyt oli semmoinen ilme, että seuraavassa aloituksessa joltakin ruuvataan pää irti.
Eikö Vesper päästänyt tarkoituksella ilmat pois keuhkoista? Niin olen aina ajatellut.
Näin se taisi tehdä. Surullinen kohtaus
Sitratorille vain sitten statistiksi, kun kutsu käy.Jokohan seuraavassa Bondissa päästäisiin Suomeenkin. Alkaa nuo maisemat kyllästyttää. Joku Kannelmäki olisi hyvä vaihtoehto.
Ryömii.Kertokaa mulle miten herra Valkoinen lähtee huomenna karkuun MI6:n miehiä kun sitä on ammuttu jalkaan ja muilutettu takakontissa?
Peruskuntokaudella on treenattu kovempaa kuin koskaan ennen.Kertokaa mulle miten herra Valkoinen lähtee huomenna karkuun MI6:n miehiä kun sitä on ammuttu jalkaan ja muilutettu takakontissa?
Se You Know My Name osuu kanssa. Höhö."If you take a life, do you what you'll give"
Osuu vähän eri tavalla tuokin nyt.
Se You Know My Name osuu kanssa. Höhö.
Bond-tyttö on varmaankin Vesperiä mukaillen herkkä ja pelokas toimistotyöläinen, joka kammoksuu aseita ja väkivaltaa.Ennustetaan nyt seuraavaan leffaan ainakin jotain sellaista oikein machoa pahista näiden nörttipoikien jälkeen.
Ennustetaan nyt seuraavaan leffaan ainakin jotain sellaista oikein machoa pahista näiden nörttipoikien jälkeen.