massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
@Hande75 toivotaan, että sieltä tulee vielä se the ykköskorin hankinta huomenna ;)
Ei kait nämä tähän jää. Yhtä uutta ukkoa tarvitaan, sentteriä siis. Puolustuksesta toivottavasti Eronen löytää uuden jengin (liigasta) ja sitten Lepän jatko. Sitten olen tähän mennessä erittäin tyytyväinen.Ja sokerina pohjalla...Friman. En kyllä sinänsä moiti ukkoa, kun en tunne ja on osa puolustavaa mestarijoukkuetta. Huvittaa tämä järjestys vaan. Toisaalta, jos ykköskorin äijät olisivat julkistettu viimeisenä, niin voin miettiä, että sekään ei olisi ollut parempi. ;)
Jokerit on löytänyt puolustukseensa aikansa Sape Saarikosken. Yhtymäkohtana myös tuo, että tulee Jokereihin toimittuaan kapteenina edellisessä joukkueessaan.Erittäin tasainen suorittaja joka osa-alueella ja kaikinpuolin järkevä pelaaja. Ei mitään suuria heikkouksia, joskaan ei - ainakaan vielä - sellaista supervahvaa osaamisaluetta, joka nostaisi näkyvästi esiin
Mielenkiintoinen pelaaja tämä Friman. TPS-joukot tuolla omalla puolella muistelevat kaverin olleen aivan yössä lähes aina kaukaloon päästyään, mutta tänne kirjoittava jyväskyläläinen ja hämeenlinnalainen kansa kehuu herraa kilpaa.
No tuo Tepsi on ollut muutenkin viime vuosina suomalaisen kiekkosekoilun lippulaiva. Viime kaudeksi sieltä saapui meille Elmeri Eronen, joka sai 56:ssa ottelussa kasaan 9+23 pistettä ja päälle 5 maajoukkueottelua. Edellisellä kaudella Tepsissä teki 45 otteluss 4+6. Ja tulihan kesken viime kauden meille Tepsin viltittämä Santeri Lukkakin, joka hänkin pelasi meillä kokoonpanon vakimiehenä ihan kelvollisen kauden.
Myönnetään että salaa toivoin ettei Friman tule. Siihen vaikutti lähinnä tämä Lepistön tilanne.
@MarkoPalo kiitos arviosta. Näet änärin mahdollisena? Onko miehen laukaus millainen?
Mä näkisin, että tässä on kyse niin eri tyylin pelaajista, että toisen tulo tai meno ei voi olla määrittelevä tekijän toisen jatkon tai tulon kanssa. Vaikka pelipaikka on sinänsä sama, rooli ja tyyli ovat niin poikkeavia, että Frimanin tulo ei voi olla ratkaiseva tekijä Lepistön kohdalla. Kärjistetysti sanoisin, että Friman vie yhtä paljon Lepistön paikkaa rosterissa kuin vaikka Lindbäck tai Schroeder.
Ei sitä voi oikein näinkään ajatella, koska nyt puolustus on määrällisesti täysi.
Mä en hetkeäkään miettisi vaikka Erosen ulostamista, jos Lepistö olisi jatkamassa ja mulla olisi asian suhteen painava sana sanottavana.
Ja jos puhtaasti mennään ajatuksella "pelaaja X vie pelaajan Y paikan koska pelipaikka", niin tuota mä en osta. Konsolilätkä erikseen, mutta rosteri vaatii esimerkiksi neljän sentterin lisäksi sen, että neljä kulloinkin rosterissa olevaa sentteriä pystyvät hoitamaan tarjolla olevan roolin kunnialla. Ei siis vain pelillisesti, vaan myös hyväksymään sen, että yhdellä jätkällä peliaika on 20min/matsi ylivoimavastuulla ja toisella se on 12 min ilman aloituksia hyökkäysalueelta.
Oma kasvatti joka oli edeltävällä kaudella yksi liigan kärkipakeista. Siksi.@Palokan Keisari samaan sarjaan menee kysymys miksi Eronen on ylipäätään hankittu. Mies jolla ei keväällä tee mitään. 10 kertaa 10:stä joku hyvin puolustava pelaaja tilalle.
Oma kasvatti joka oli edeltävällä kaudella yksi liigan kärkipakeista. Siksi.
(Boldaus oma)
Oma kasvatti joka oli edeltävällä kaudella yksi liigan kärkipakeista. Siksi.
(Boldaus oma)
Älä ymmärrä väärin, oon ihan samaa mieltä että turha äijä viimekaudella.Kohta 1. Oma kasvattius aivan yhdentekevä kun siirtyi julleihin. Kohta 2. Paras missä? Pisteissä? Kiekolliseen rooliin oli 3 äijää suoraan edellä ja Eronen oli eht:llä aivan paska omissa. Liiga ei ole mittari. Huonoa, erittäin huonoa skauttaamista tuon roolin hankinnalle eli 7-8.pakiksi. Onneksi lappu umpeutuu vuoden päästä.
Ettei lähde ihan laukalle, niin teki 58o 6+9=15p. Jos tästä on tarkoitus ottaa pidempi projekti ja Kivistölle tulevaisuuden korvaaja, niin on ainakin kiekollisempi.Liigassa täl kaudella 58 peliin 6+15
Mielenkiintoinen pelaaja tämä Friman. TPS-joukot tuolla omalla puolella muistelevat kaverin olleen aivan yössä lähes aina kaukaloon päästyään, mutta tänne kirjoittava jyväskyläläinen ja hämeenlinnalainen kansa kehuu herraa kilpaa.
Ettei lähde ihan laukalle, niin teki 58o 6+9=15p. Jos tästä on tarkoitus ottaa pidempi projekti ja Kivistölle tulevaisuuden korvaaja, niin on ainakin kiekollisempi.