NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 55 767
  • 431

Ralph

Jäsen
Mitäs nuo fantasiakortit sattuu olemaan? Tänään tuli kokoonpanotaisteluiden palkintopakoista Jacob Slavin fantasiakortti ja ainakin huutokaupan mukaan näyttäisi olevan hintaa moisella.
Eikös niissä ollu joku sellanen idea, että jokaisesta pisteestä mitä oikealla NHL-kaudella tekee, pelaajan statsit nousemat hieman.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Okei kiitos. En tiedä onko järkeä myydä mutta yritetään saada kaupattua.
Riippuu kortista. Eli näillä korteilla kaikki arvot nousee maalista +1, mutta nopeus ja kiihtyvyys +0,5. Voivat nousta 99 asti, mutta jokainen miettii pelaajaa tosielämässä. Epäilen, että tää kyseinen pelaaja tuskin nousee 99 asti. Todennäköisesti möisin.
 

Ilmapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PuiU
Noissa EHC korteissa on pelaajalla kahdet eri synergiat. Jos mä teen ton Dahlinin niin saanko valita kummilla synergioilla herran ottaa? Vai onko se ihan EA:n hallussa?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli kokoonpanotaisteluiden palkintopakasta sitten 89 Carrbonneau ja jengi uusiksi sitä kautta sitten totaalisesti, kun yhtäkkiä olikin sekä distributor että spark mahdollisia. Sinänsä hauska tapaus, kun ei ole noita isoja kortteja koskaan tullut, niin luulin että meni koko paska jumiin, kun alko joku helvetin hehkutusvideo. No anyway Ruutu piti kanssa signata, kun tupla distributor. Kertaheitolla jengistä aika helvetisti kovempi ja hyvät synergiat. Oikein kieli pitkällä odotin, että koska pääsee pelaa. Piti nimittäin myydä kortteja urakalla, että sai myös pakiston sitten kuosiin.

Peli tulille ja ihan täyttä dominointia kolme peliä... ja kaikissa turpaan. Laukaisusuhde oli minulle kolminkertainen, kiekonhallinta tyyliin 13 min vs 3 min. 4-5 tolppaa peliin ja vastustajan veskarilla iso kasa gamesavereita. Toki siinä sitten sellaista omaa turhautumistakin alkoi olemaan, mutta silti. Vastustajan maalit olivat "hauskoja" rannetoimitus paineen alla maalille ja ohjurit sisään, ripari suoraan lapaan. Vastaiskuissa one takatolpalle, vaikka ukko välissä. Yksi oli huvittava, kun en saanut otettua pakkia lainkaan, niin oikein AI:n pakki hidasteli ettei varmasti ehdi poikkaria katkomaan. Kai tässä pelissä sitten on tuollainen "realistinen" altavastaajamoodi.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Tuli kokoonpanotaisteluiden palkintopakasta sitten 89 Carrbonneau ja jengi uusiksi sitä kautta sitten totaalisesti, kun yhtäkkiä olikin sekä distributor että spark mahdollisia. Sinänsä hauska tapaus, kun ei ole noita isoja kortteja koskaan tullut, niin luulin että meni koko paska jumiin, kun alko joku helvetin hehkutusvideo. No anyway Ruutu piti kanssa signata, kun tupla distributor. Kertaheitolla jengistä aika helvetisti kovempi ja hyvät synergiat. Oikein kieli pitkällä odotin, että koska pääsee pelaa. Piti nimittäin myydä kortteja urakalla, että sai myös pakiston sitten kuosiin.

Peli tulille ja ihan täyttä dominointia kolme peliä... ja kaikissa turpaan. Laukaisusuhde oli minulle kolminkertainen, kiekonhallinta tyyliin 13 min vs 3 min. 4-5 tolppaa peliin ja vastustajan veskarilla iso kasa gamesavereita. Toki siinä sitten sellaista omaa turhautumistakin alkoi olemaan, mutta silti. Vastustajan maalit olivat "hauskoja" rannetoimitus paineen alla maalille ja ohjurit sisään, ripari suoraan lapaan. Vastaiskuissa one takatolpalle, vaikka ukko välissä. Yksi oli huvittava, kun en saanut otettua pakkia lainkaan, niin oikein AI:n pakki hidasteli ettei varmasti ehdi poikkaria katkomaan. Kai tässä pelissä sitten on tuollainen "realistinen" altavastaajamoodi.
Luulen edelleen, että nuo synergiat on turhia. Joukkuesynergioita ei pysty pitämään kuin yhden päällä, kaksi on jo liikaa. Kipinä oli päällä, niin pelistä nyt tuli jotain. Edelleen olen sen teorian äärellä, että mitä ei ole päällä huononee. Sitten kun ei ole mitään päällä, niin pysyy ennallaan. Sitten en tiedä, jos omistaa kaikki vuoden joukkue kortit ja muut ihmekortit. Ne kokonaisuudetkin ovat jo valmiiksi korkeat. Eiköhän tuokin olisi järkevin, että muodostuisi kemia tiettyjen pelaajien välille, kuten oikeastikin? Itse olen pelannut kokoonpanolla, jossa on vain kanadalaisia. Ei mitään synergyjä, jos ei satu menemään päälle. Toimii mielestäni ihan hyvin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen edelleen, että nuo synergiat on turhia. Joukkuesynergioita ei pysty pitämään kuin yhden päällä, kaksi on jo liikaa. Kipinä oli päällä, niin pelistä nyt tuli jotain. Edelleen olen sen teorian äärellä, että mitä ei ole päällä huononee. Sitten kun ei ole mitään päällä, niin pysyy ennallaan. Sitten en tiedä, jos omistaa kaikki vuoden joukkue kortit ja muut ihmekortit. Ne kokonaisuudetkin ovat jo valmiiksi korkeat. Eiköhän tuokin olisi järkevin, että muodostuisi kemia tiettyjen pelaajien välille, kuten oikeastikin? Itse olen pelannut kokoonpanolla, jossa on vain kanadalaisia. Ei mitään synergyjä, jos ei satu menemään päälle. Toimii mielestäni ihan hyvin.

Mutta sinänsä ihmeellistä, että peli sujui maalien puutetta huolimatta, kuin unelma. Silloinhan tuo teoriasi tarkoittaisi sitä, että vastavuoroisesti AI laittaa kapuloita rattaisiin jossain muualla. Nyt pelasin neljännen pelin ja sain siinä maalin aika pelin alussa, niin sitten loppu oli laskettelua. Tosin alivoimalla karkasin ihan pelin alussa ja kahdella syötöllä pelasin tyhjän maalin, niin tolppaan. Kyllä siinä mietti, että ei ole todellista.

Luulen että liiallinen hallinta ei ole hyvä tässä. Suuri osa maaleista tulee vastaiskuista, joita et saa 90% kiekonhallinnalla. Pitää siis alkaa dumppailemaan kiekkoa ja vetäytyä puolustamaan.

Tiputtaudun vittuillessani 10. divariin

Mulla on kyllä joskus ennenkin käynyt niin, että kun parantelee radikaalisti jengiä, niin ei alussa lähde millään.
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Noissa EHC korteissa on pelaajalla kahdet eri synergiat. Jos mä teen ton Dahlinin niin saanko valita kummilla synergioilla herran ottaa? Vai onko se ihan EA:n hallussa?
Saat valita kahdesta. Se lukee ohjeissa/säännöissä, jos katsot tarkemmin.

En ehtinyt vielä tehdä Ahoa, mutta meinasin tehdä, joten olen vain 99% varma.

Tuli kokoonpanotaisteluiden palkintopakasta sitten 89 Carrbonneau ja jengi uusiksi sitä kautta sitten totaalisesti, kun yhtäkkiä olikin sekä distributor että spark mahdollisia. Sinänsä hauska tapaus, kun ei ole noita isoja kortteja koskaan tullut, niin luulin että meni koko paska jumiin, kun alko joku helvetin hehkutusvideo. No anyway Ruutu piti kanssa signata, kun tupla distributor. Kertaheitolla jengistä aika helvetisti kovempi ja hyvät synergiat. Oikein kieli pitkällä odotin, että koska pääsee pelaa. Piti nimittäin myydä kortteja urakalla, että sai myös pakiston sitten kuosiin.
Tuo 89 Carbonneau on alle 5% ryhmässä parhaista tämän hetken legendoista, eli sulla kävi kyllä todella hyvät.

Tätä ei pitäisi edes sanoa, kun tulee vaan huonot fibat mieleen, mutta tuli kaksi legendaa lyhyen ajan sisällä.
Ensin 87 Pronger, joka oli myytävissä onneksi ja sitten 86 maalivahti Sawchuk, joka ei ole myytävissä.

Voin kertoa, että jälkimmäisen kohdalla otti hieman päähän, kun tajusin mitä tapahtui. Arvo käytännön nolla.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Mutta sinänsä ihmeellistä, että peli sujui maalien puutetta huolimatta, kuin unelma. Silloinhan tuo teoriasi tarkoittaisi sitä, että vastavuoroisesti AI laittaa kapuloita rattaisiin jossain muualla. Nyt pelasin neljännen pelin ja sain siinä maalin aika pelin alussa, niin sitten loppu oli laskettelua. Tosin alivoimalla karkasin ihan pelin alussa ja kahdella syötöllä pelasin tyhjän maalin, niin tolppaan. Kyllä siinä mietti, että ei ole todellista.

Luulen että liiallinen hallinta ei ole hyvä tässä. Suuri osa maaleista tulee vastaiskuista, joita et saa 90% kiekonhallinnalla. Pitää siis alkaa dumppailemaan kiekkoa ja vetäytyä puolustamaan.

Tiputtaudun vittuillessani 10. divariin

Mulla on kyllä joskus ennenkin käynyt niin, että kun parantelee radikaalisti jengiä, niin ei alussa lähde millään.
Mie luulen, että jos ei osaa pelata sillä nylkytys tyylillä ja kaikki glitsit käyttäen, niin eipä tässä pärjää koneellekaan. Sen verran monta ohjainta on tullut hajotettua tämän version kanssa, että oli pakko vähentää pelaamista. Yhden matsin pelasin NHL 20, niin melkein itku pääsi. On niin paljon paremmin tehty, kuin tämä. Ei ole jatkuvaa poikittaissyöttöä, koska kiekot menevät välillä ohi ja yli mailoista. Jännä, että tuo piti poistaa tästä. Perussyötöt menevät vaivatta omille ja luistelukin on jotenkin parempaa. Mie en ymmärrä, että miks tuo versio ei kelvannut? Itse nautin pelata, mutta muut ei. Tästä sitten en nauti tippaakaan ja muut kehuvat taivaisiin...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mie luulen, että jos ei osaa pelata sillä nylkytys tyylillä ja kaikki glitsit käyttäen, niin eipä tässä pärjää koneellekaan. Sen verran monta ohjainta on tullut hajotettua tämän version kanssa, että oli pakko vähentää pelaamista. Yhden matsin pelasin NHL 20, niin melkein itku pääsi. On niin paljon paremmin tehty, kuin tämä. Ei ole jatkuvaa poikittaissyöttöä, koska kiekot menevät välillä ohi ja yli mailoista. Jännä, että tuo piti poistaa tästä. Perussyötöt menevät vaivatta omille ja luistelukin on jotenkin parempaa. Mie en ymmärrä, että miks tuo versio ei kelvannut? Itse nautin pelata, mutta muut ei. Tästä sitten en nauti tippaakaan ja muut kehuvat taivaisiin...

Viime vuoden versiossa pystyin välillä voittamaan todella kovia vastustajia vaikka olin kiekonhallinnallisesti telineissä. Puolustin keskustaa sinnikkäästi ja otin tylysti sen poikkarin pois. Aika moni siinä meni kiekonsuojauksella kulmaan ja kun menit antaa painetta, niin pyörähti ja takatolpalle. Tässä versiossa ei edes tarvitse tuota tehdä kun se takatolppa tuntuu löytyvän joka tilanteesta ja se vaikeuttaa puolustamista. Tuosta poikittaissyötöstä tehty niin helppo, että pilaa suoraan sanottuna pelin.

Eihän se tarvitse kun minuutti katsoa noiden maailman parhaiden peliä ja meinaa laatta lentää. Eilen kun katselin HIFK-JYP peliä, niin mietin että mitähän se näyttäisi kun joku IFK:n Broadhurst vaan syöttäisi kolmen JYP pelaajan läpi kiekon takatolpalle ja Dyk niiden keskeltä painaisi polvi jäässä tyhjiin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viittä vaille alkaa olemaan valmis tämän vuoden HUT. laskin että ainakin 100 euroa saan joukkueen myynnistä, että sinänsä ilmainen NHL-Peli ja voitollekin. Joukkueen parantaminen aiheutti sen, että maalipaikkojen määrä ja pelin hallinta siirtynyt monessa pelissä minulle, mutta voitojen määrä pysyy suurinpiirtein vakiona. Olen pystynyt minimoimaan vastustajien maalipaikat ja oppinut puolustamaan onetimerit nopeampien puolustajien ansiosta pois.

Miksi voittoja ei tule? Otetaan kaksi edellistä peliä. Ensimmäistä johdin 2-0 ja ihan selkeästi peli hallinnassa. Vastustaja yritti vain takatolppaa, jotka oli helppo pelata pois. Olisi pitänyt tuossa vaiheessa johtaa tyyliin 4-0, mutta eihän edes ripari tyhjiin mene. No miten vs tuli mukaan peliin? Yritti taas epätoivoista onetimeriä ja syöttö suoraan Brodeaur (85) puikoista sisään. Olin juuri hankkinut tämän "muurin" testiin. Seuraavasta aloituksesta tämä maalin takaa animaatiomaali ja 2-2. 2-3 voittomaali oli sitten ihan tekemällä tehty onetimer, mutta lähinnä siinä tuskastutti se, että kun itsellä oli ollu 2-0 tilanteen jälkeen tonttia vaikka muille jakaa ja vs niittaa jokaisesta + tuo lahjamaali. Seuraavassa pelissä vedot oli ekan erän jälkeen minulle 13-3 ja vs johti 2-1. Väkisin tulin tasoihin, mutta 2 sekuntia ennen pelin loppua vs tekee epätoivoisen poikittaissyöttöyrityksen, jonka pakkini katkoo, mutta se liruu kuin hidastetussa elokuvassa veskan puikoista sisään. Brodeaur lähtee muuten myyntiin heti. Ja samapa tuo, jos menee joskus noita, mutta joka pelissä ja vielä tuollaisia game changer maaleja.

Nyt kun oppinut pelaamaan päivänselvät onet suurinpiirtein pois, niin muita vakiomaaleja omiin: Pakki ampuu viivalta ja blokista kiekkoa kimpoaa suoraan onetimer-tontille. Siellä on aina sopivasti sekä syöttäjä, että takatolppamies odottamassa. Pidän tuota myös EA:n paska-animaatiomaalina, kuten tuota rebound maalin taakse ja sieltä suoraan syöttö maalin eteen. Kumpaakaan ei vain voi puolustaa pois. Yksi vakio on myös ,että kun katkon kiekkoa ja en edes poketa yms. niin oman pakin kautta poikkari sisään. Puolusta siinä sitten.

Onko tämä nyt oikeasti niin, että kapuloita tulee rattaisiin joka suunnasta? Nyt on peli hallussa ja silti häviää. Tarvitsen distributor veskarin, joka joskus saisi jonkun kiekon kiinni.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Tarvitsen distributor veskarin, joka joskus saisi jonkun kiekon kiinni.

Pystyn samaistumaan vahvasti koko viestiin, mutta otin nyt tästä kiinni, itselläni on nimittäin sama ongelma maalivahtien kanssa. Maalilla ovat viime viikkoina vuorotelleet 84 Bobrovsky, 82 Rinne ja 77 primetime Kari Piiroinen, kaikilla distributor-synergia. Tuntuu, että yksikään edellä mainituista ei pysty pelaamaan kahta hyvää peliä putkeen. Piiroinen ehkä ollut näistä tasaisin ja jopa paras. Rinne on muuten hyvä, mutta yhtään rannelaukausta ei tunnu saavan kiinni. Bobrovsky on muuten vain surkea ja imuroi välillä aivan käsittämättömiä vetoja.

Esim. 86 Vasilevski ja 85 Brodeur ovat vielä tässä pelissä kokeilematta, mutta tälläkin otannalla tuntuu, että tasaisesti hyvin pelaavaa maalivahtia ei tästä pelistä löydy. Ei auta kuin testailla eri veskareita ja toivoa, että joskus löytää jonkun toimivan yksilön, overall ei tunnu tänäkään vuonna merkitsevän mitään, kun maalivahtiosastolle siirrytään.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystyn samaistumaan vahvasti koko viestiin, mutta otin nyt tästä kiinni, itselläni on nimittäin sama ongelma maalivahtien kanssa. Maalilla ovat viime viikkoina vuorotelleet 84 Bobrovsky, 82 Rinne ja 77 primetime Kari Piiroinen, kaikilla distributor-synergia. Tuntuu, että yksikään edellä mainituista ei pysty pelaamaan kahta hyvää peliä putkeen. Piiroinen ehkä ollut näistä tasaisin ja jopa paras. Rinne on muuten hyvä, mutta yhtään rannelaukausta ei tunnu saavan kiinni. Bobrovsky on muuten vain surkea ja imuroi välillä aivan käsittämättömiä vetoja.

Esim. 86 Vasilevski ja 85 Brodeur ovat vielä tässä pelissä kokeilematta, mutta tälläkin otannalla tuntuu, että tasaisesti hyvin pelaavaa maalivahtia ei tästä pelistä löydy. Ei auta kuin testailla eri veskareita ja toivoa, että joskus löytää jonkun toimivan yksilön, overall ei tunnu tänäkään vuonna merkitsevän mitään, kun maalivahtiosastolle siirrytään.


Laitoin 70K tiskiin ja ostin 83 distributor Bishopin, kun on kuulema pelin paras mv. Ainakin ekasta pelistä kairasi voiton. Päästi kyllä maaleja, mutta sellaisia jotka menevät kyllä kaikille, mutta napsi muutaman hyvän. Huvittavaa sinänsä, että tämä pelaaja oli parempi, kuin edelliset ja kovemmalla jengillä varustettu. Haki paljon monipuolisemmin maaleja ja sen sitten voitin, kun kiekonhallinta varmaan meni sille 60-40.

Lähinnä nyt se, että jos mulla on kiekonhallinta 70-30 ja vetoja pelistä toiseen samassa suhteessa, niin miten ihmeessä ei voita myös tuossa suhteessa pelejä pitkässä juoksussa? Nyt menee aika 50-50. Toki taso on ihan kova jo tuolla kolmosessa. Mutta kyllä sylettää hävitä pelaajille, jotka eivät osaa mitään muuta kun onea viivasta ja takatolppaa. Silti ne jostain kimpoilee tasaisella tahdilla sisään. Edes aloittaa ei osata, vaan sitominen on perusaloitus. Sitten kun on hävinnyt 20 kertaa aloituksen, niin yritetään jo muuta.

Yksi tämän pelin erityispiirre on se, että kun esim. edellisessä änärissä pelasi ihan top äijiä vs, niin ne teki sellaisia maaleja, että oli itse vaan välillä, että hattu päästä, kyllä pelasi hienosti tuon. Tässä pelissä ei ole tullut kertaakaan sellaista fiilistä, vaan suurin osa maaleista mitä tehdään on tuolta viivasta ohjureita ja sitten päivänselviä oneja, jotka vain menee läpi mailaviidakosta. Tiesin että haet tuonne, mutta en saanut pois-maali.
 

Ralph

Jäsen
Laitoin 70K tiskiin ja ostin 83 distributor Bishopin, kun on kuulema pelin paras mv.
Itse hommasin kanssa 64 500 kolikolla tämän paljon kehutun Bishopin, mutta ei ekassa pelissä saanut edes sitä kuuluisaa rantapalloa kiinni. Suorat vedot meni sisään siniviivalta ilman maskia ja ei riittänyt nopeus sivuttaisliikkeisiinkään. Taisi mennä kolikot aivan hukkaan.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse hommasin kanssa 64 500 kolikolla tämän paljon kehutun Bishopin, mutta ei ekassa pelissä saanut edes sitä kuuluisaa rantapalloa kiinni. Suorat vedot meni sisään siniviivalta ilman maskia ja ei riittänyt nopeus sivuttaisliikkeisiinkään. Taisi mennä kolikot aivan hukkaan.

Kyllä niitä hölmöjä löytyy, kuten me, jotka ostaa sen pois kuleksimasta. Mulla on toistaiseksi torjunut ihan OK.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Laitoin 70K tiskiin ja ostin 83 distributor Bishopin, kun on kuulema pelin paras mv. Ainakin ekasta pelistä kairasi voiton. Päästi kyllä maaleja, mutta sellaisia jotka menevät kyllä kaikille, mutta napsi muutaman hyvän. Huvittavaa sinänsä, että tämä pelaaja oli parempi, kuin edelliset ja kovemmalla jengillä varustettu. Haki paljon monipuolisemmin maaleja ja sen sitten voitin, kun kiekonhallinta varmaan meni sille 60-40.

Lähinnä nyt se, että jos mulla on kiekonhallinta 70-30 ja vetoja pelistä toiseen samassa suhteessa, niin miten ihmeessä ei voita myös tuossa suhteessa pelejä pitkässä juoksussa? Nyt menee aika 50-50. Toki taso on ihan kova jo tuolla kolmosessa. Mutta kyllä sylettää hävitä pelaajille, jotka eivät osaa mitään muuta kun onea viivasta ja takatolppaa. Silti ne jostain kimpoilee tasaisella tahdilla sisään. Edes aloittaa ei osata, vaan sitominen on perusaloitus. Sitten kun on hävinnyt 20 kertaa aloituksen, niin yritetään jo muuta.

Yksi tämän pelin erityispiirre on se, että kun esim. edellisessä änärissä pelasi ihan top äijiä vs, niin ne teki sellaisia maaleja, että oli itse vaan välillä, että hattu päästä, kyllä pelasi hienosti tuon. Tässä pelissä ei ole tullut kertaakaan sellaista fiilistä, vaan suurin osa maaleista mitä tehdään on tuolta viivasta ohjureita ja sitten päivänselviä oneja, jotka vain menee läpi mailaviidakosta. Tiesin että haet tuonne, mutta en saanut pois-maali.
Kiekonhallinta ei takaa tässä pelissä yhtään mitään. Melkein itselle vaarallisempaa hautoa kiekkoa kuin pelata pystysuuntaan nopeaa. Eniten vituttaa edelleen tämän vuotisen pelin mailahäirinnän yliampuva tehokkuus. Ei nyt saatana voi olla niin vaikeaa koodata että mailalla jatkuvasti maksimimitan kurotettuna eteen/sivulle tökkien ei yksinkertaisesti ole 80 speed ukon mahdollista takaperin luistella yhtä kovaa kuin 99 speedin omaavan ukon täysillä etuperin. Tai ei edes 99 vs 99 ukoista se pokea spämmäävä kurkottelija voi pysyä mukana. Olisi kiva nähdä paljonko alkaisi porukkaa valua divareissa alaspäin jos tuo glitchi tapettaisiin. Tuntuu että jo vitosessa 75% tyypeistä on noita. Bonarina sitten seisotaan träpissä vaikka oltaisiin 5-0 tappiolla ja yritetään skillzonettaen sumputtaa luottaen että kyllä se tekoäly hoitaa muun puolustamisen. Varsinaisen pelaamisen riemulta aina näyttää tuo kun tullaan pelaamisen sijaan pelkäämään koko peli. jokainen kai sitten tavallaan.
 

Ralph

Jäsen
Mun äsköisellä vastustajalla oli Oliver Sunin 99-kortti. Saako nämä oikeat junnuliigan pelaajat itselleen tuollaiset 99-kortit vai mikä idea? Vastustajan nimimerkkikin viittasi siihen, että olisi ollut itse Suni vastassa.

Todella hyvä joukkue ja hyvä pelaaja oli. Voitti ansaitusti 8-5, mutta vähän jäi harmittaan, kun hänen Andrei Vasilevskiy venyi moneen ihme torjuntaan poikittaissyöttöihin ja samaan aikaan mun Ben Bishop ei ottanut yhtään poikittaissyötöstä tullutta laukausta kiinni.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mun äsköisellä vastustajalla oli Oliver Sunin 99-kortti. Saako nämä oikeat junnuliigan pelaajat itselleen tuollaiset 99-kortit vai mikä idea? Vastustajan nimimerkkikin viittasi siihen, että olisi ollut itse Suni vastassa.

Todella hyvä joukkue ja hyvä pelaaja oli. Voitti ansaitusti 8-5, mutta vähän jäi harmittaan, kun hänen Andrei Vasilevskiy venyi moneen ihme torjuntaan poikittaissyöttöihin ja samaan aikaan mun Ben Bishop ei ottanut yhtään poikittaissyötöstä tullutta laukausta kiinni.

Oikea pelaaja tai lähipiiri saa 99 kortin EA:lta. Todennäköisesti siis pelasit Sunia vastaan, jos nimimerkkikin viittasi siihen.

Edit. Näistä kun tuli puhe, niin onko muilla tullut ns. kovia nimiä vastaan? Itselläni on tullut joskus Drouin vastaan ja kaverilla Laine ja Noah Dobson.
Tässä versiossa Ilkka Kangasniemi tuli vastaan hetki sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olihan haaste 16 maalia 1 minuutin erillä tulokastasolla. Tuli se sieltä ja varmuuden vuoksi tein 17. Kaksi kertaa pääsin 15 maaliin ennen sitä ja sitten se vika veto tolppaan. Seuraava haaste oli 5 maalia tähtipelaajatasolla, niin oli niin bugimaalit verissä, että painoin ne ekassa pelissä ekaan erään.

Aloitusvoitto pakille ja siitä takaisin sentterille ja yläpeltiin. Mikäli sentteri jumissa aloituksen jälkeen, niin sitten pakilla yli sinisen ja itse bugiranteelle tai poikkari. Jos veska torjuu, niin joka aloituksesta pitää bugialotusmaali. Muuten ei vain ehdi. Totta kai mv koko ajan pois, mutta hyökkäyspään aloituksissa piti laittaa takaisin, kun sotki se kuudes pelaaja vain sitä aloitusbugimaalia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Mietin että viittiskö alkaa keräämään kultakortteja, tarvis 11 kpl, että sais maalivahtiosaston kuntoon veli Annusen kautta.
10 päivän lainalle sen otin testiin ja kyllä muutamien pelien otannalla näyttää koppi tarttuvat. Irtokiekkoja ei tule ollenkaan. Noh... kattellaan..
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Mietin että viittiskö alkaa keräämään kultakortteja, tarvis 11 kpl, että sais maalivahtiosaston kuntoon veli Annusen kautta.
10 päivän lainalle sen otin testiin ja kyllä muutamien pelien otannalla näyttää koppi tarttuvat. Irtokiekkoja ei tule ollenkaan. Noh... kattellaan..
En oo nähnyt kenelläkään maalissa. Itsellä normi Koskinen on vakuuttanut itselleen pelipaikan maalissa. Niitä tulee melko paljon vastaankin, eikä ole ihan helppoja pelejä. Voihan se olla hyväkin mokke, tiiä näistä..
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin että viittiskö alkaa keräämään kultakortteja, tarvis 11 kpl, että sais maalivahtiosaston kuntoon veli Annusen kautta.
10 päivän lainalle sen otin testiin ja kyllä muutamien pelien otannalla näyttää koppi tarttuvat. Irtokiekkoja ei tule ollenkaan. Noh... kattellaan..

Kaikki tässä pelissä aina sanoo, että älä missään nimessä laita paljoa coinseja kiinni maalivahtiin ja tuolla tavalla laitat kyllä aika helvetisti, jos lasket vaikka yhden kultakortin hinnaksi 60K. Olen itse myös joskus testannut kalliita veskareita ja myyntiin ovat menneet, kun eivät loppujen lopuksi torju sen kummemmin. Ainoa veska, josta oikeasti olisin kiinnostunut on tuo 93 Vasilevskiy, kun synergiat ovat ihan timanttia. Antaisi niin paljon pelivaraa rakentaa joukkuetta. Onko kenelläkään herrasta kokemusta. Torjuuko 93 ovr veskari paremmin kuin 80 Koskinen, eli onko miljoonan arvoinen?

Itse keräsin kasan kulttakortteja ja hankin 92 ovr NHL 2030 master jack Hughesin. On tosi sähäkkä kaveri, mutta myös melkoinen mikkihiiri, joten ei kestä yhtään kontaktia. Synergioiden kanssa on 99 speed, acceleration ja agility,mutta ei ole oma suosikkipelaajani tässä pelissä silti. Synergiatkin loppujen lopuksi sparkia lukuunottamatta turhat, mutta halusin testata yhtä tuollaista ukkoa.

Kyllä iski taas kunnon vitutus, kun tuli sellainen ajanpelaaja vastaan. Aloitti siis sen jo 0-0 tilanteessa, kun joutui alivoimalle. Sitten sai vielä hirveällä tuurilla 1-0 johdon ja jatkui jo tasakentällisin ensimmäisessä erässä. Sain 1-1, mutta sitten sai ainoasta luodusta paikastaan koko pelissä 2-1 maalin. Tottahan toki tämän kaverin Markström sitten pelasi aivan älyttömän pelin ja loput pelasteli tolpat ja näissä numeroissa päättyi. Mikä vittu siinä on, että tuollainen pelle saa vielä EA:n puolelleen? Yritin taas kerran vetää paineistuksen ihan tappiin, mutta ei siitä mitään hyötyä ole, kun AI luopuu paineesta, kun vaihdat pelaajaa ja yhden pelaajan paineella menee maalin kiertelyksi. Kaveri tuli aina omalle siniselle ja palautti maalin taakse. Siitä huolimatta sain kyllä tontit tehdä tasoituksen, mutta ei vain mennyt.

1. Miksi ei asetuksista löydy sellaista, että ihan oikeasti voisi paineistaa kunnolla? Jos joku tietää kikan tähän, niin let me know.

2. Miksi ohjaimen pöydälle jättävä pelaaja ei saa banneja/pisteiden/kolikoiden menetystä. Jopa Fortnitessä käsittääkseni on tuo no activity penalty.

3. Eikö tuolle kolikkokaupalle voi oikeasti tehdä jotain?
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Itse keräsin kasan kulttakortteja ja hankin 92 ovr NHL 2030 master jack Hughesin. On tosi sähäkkä kaveri, mutta myös melkoinen mikkihiiri, joten ei kestä yhtään kontaktia. Synergioiden kanssa on 99 speed, acceleration ja agility,mutta ei ole oma suosikkipelaajani tässä pelissä silti. Synergiatkin loppujen lopuksi sparkia lukuunottamatta turhat, mutta halusin testata yhtä tuollaista ukkoa.
Tuli hankittua sama 92 Jack Hughes ja huomasin, että nopeus jää arvoon 98 Distributorin kanssa.

Hughesin 92 kortin saa myös nostettua 93:een kahdella kultakeräilykortilla, mutta tuossa on yksi mutta. Hughesin statsit nousevat yhteensä vain 18 pisteen verran tuolloin, koska niin moni ominaisuus on jo tapissa 99:ssä.

Kannattaako tuota tehdä vai ei? Varmaan ei, mutta pakkohan se on kokeilla, kun noita kultakortteja löytyy ja niitä saa aika helposti lisää. Lisäksi ihan hetkeen ei muita supermielenkiintoisia kortteja ole ehkä tulossa, ei ainakaan sellaisia millä ovat nopeusstatsit maksimissa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Mikä vittu siinä on, että tuollainen pelle saa vielä EA:n puolelleen?

Ai helvetti, makeat hihittelyt tälle. Melkein sanasta sanaan sama lause käynyt mielessä usein, se se taitaa olla suurin syy miksi viime versiossa pelaaminen jäi vuodenvaihteessa ja nyt alkanut taas halut hiipumaan tämän uudenkin osalta. Kun ehtii sen pelin-kaksi joinain iltoina pelata ja aina on se n.20% mahis että saa tästä harrastushetkestä kammo vitutuksen päälle niin ei pitemmän päälle oikein jaksa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli hankittua sama 92 Jack Hughes ja huomasin, että nopeus jää arvoon 98 Distributorin kanssa.

Hughesin 92 kortin saa myös nostettua 93:een kahdella kultakeräilykortilla, mutta tuossa on yksi mutta. Hughesin statsit nousevat yhteensä vain 18 pisteen verran tuolloin, koska niin moni ominaisuus on jo tapissa 99:ssä.

Kannattaako tuota tehdä vai ei? Varmaan ei, mutta pakkohan se on kokeilla, kun noita kultakortteja löytyy ja niitä saa aika helposti lisää. Lisäksi ihan hetkeen ei muita supermielenkiintoisia kortteja ole ehkä tulossa, ei ainakaan sellaisia millä ovat nopeusstatsit maksimissa.

Niin näköjään jää 98. En tiedä voinko tämän kanssa elää.

Itse en meinaa päivittää sitä 93:een. Ei mielestäni oleellisesti tuo siihen mitään uutta ja hinta kuitenkin kova. En ole edes päivittänyt Makaria enkä Coutureria tappiin asti vielä. Päivitän sitten, jos saan ne pelaajat joistain pakoista. En todella ala maksamaan 30K + kultakorttia muutamasta lisäpisteestä epäoleellisiin statseihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös