NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 55 636
  • 431

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laitetaan Hutille oma ketju pystyyn, niin ei tarvitse yleisen keskustelun puolelle tunkea kaikkea sekaisin.

Isoin muutos äkkiseltään tuntuu olevan perus divaripelien poissaolo ja Rivals taitaa nyt olla se pääpelimuoto onlinessa. Lisäksi sopimus- ja kuntoutuskortteja ei ole ollenkaan. Puolustaminen tuntuu olevan vaikeampaa, koska syötöt tuntuu menevän kovalla prosentilla läpi, vaikka nyt esimerkiksi 2-1 -ylivoimahyökkäyksissä.

Toistaiseksi vielä ihan jees pelata, kun ei joka joukkue ole täynnä legendoja. Eiköhän tämä kuitenkin muutu piakkoin.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Itse en ehkä olisi luonut edes HUT-joukkuetta jos ei olisi JHL:ä mahdollisuus että pelaamme HUT-kauden. Tällä hetkellä käynnissä eräänlainen pilottikausi NHL20:a ja jos siitä tulee hyviä kokemuksia niin voi olla että JHL:ä pelataan myöhemmin toinen tuollainen kausi. Sitä varten olenkin pelannut hissukseen HUTia ja lähinnä aloitin silloin 10 tunnin kokeilussa ja Early Accesissä pelasin enemmän mutta nyt pelailen jonkun pelin siinä sivussa mitä EASHL-pelimuodolta ja Be A Prolta - jotka ajavat minulla HUTin ohitse- ehtii. Kolikkoja keräilen pikkuhiljaa pelien ja palkintojen muodossa sekä peruskortteja varastoon mahdollista JHL:n HUT-kauden Draftia varten.

Mutta ihan ok pelimuoto HUT on vaikka itselläni nykyään EASHL ajaa ohi. Viime versiossa syksyllä pelasin myöskin jonkun verran (sekä sitä ennen NHL18:a) mutta sitten koetin keskittyä EASHL:än mutta joukkue keväällä hajosi ja olin jo deletoinut HUT-joukkueen niin se sitten jäi. Rivals tuli NHL20:n FIFAsta johon se tuli jo 19-versiossa jossa jo silloin nuo online seasonsit FUTista poistettiin. Änärissä viime versiossa oli Rivalsin rinnalla vielä nuo online seasonit ja mielestäni ne ovat turhia koska itse pidän Rivalsia hyvänä pelimuotona. Squad Battle myöskin tuli FIFAsta Änäriin viime versiossa. Se on minusta hyvä vaihtoehto jos onlinessa ei halua pelata tai vaihteluna.

Voi olla että kun hakee Rivalsissa vastustajia niin kone hakee suunnilleen samantasoisia OVR:ltaan vastaan ja siksi ei mitään 99-joukkueita tule vastaan. FIFAn uudessa versiossa on sama juttu sen mitä olen siinä FUTissa onlinessa kokeillut (sama juttu FUTia silloin tällöin siinä sivussa esim. kaverin kanssa co-opeja) eli vastaan tulee Rivalsissa suunnilleen oman OVR:n tasoisia jengejä. Vastustajien taso voi näissä aina olla mitä tahansa mutta jos näin on että hakuehtoja on muutettu on se ehdottomasti mielestäni hyvä uudistus. Tuolta se vaikuttaa molemmissa - NHL21:ä ja FIFA21:ä. Toki en ole kummassakaan Ultimate Teamiä niin paljoa pelannut että voisin sanoa satojen pelien kokemuksella mutta kummassakin ehkä 20 pelin kokemuksella onlinessa että kaikissa on vastassa ollut ihan inhimillisillä rostereilla pelaavat.
 
Viimeksi muokattu:

Hugotron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rivals kausi päättyi, niin pitikö tuolta saada jotain palkintopaketteja vai mitäs? Ainakaan aamulla ei ollut mitään tullut, vaan uusi kausi alkoi heti.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Rivals pakat oli ainakin mulle tullut eilen päivällä klo 17 avasin pelin ja siellä olivat. Eiköhän SB batlle pakatkin tänään päivällä tule.
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Tavallaan tykkään perusajatuksesta, että pelimuotoja on karsittu, mutta kilpailullisuutta ja divarisysteemiä olisi mielestäni voinut sitten lähteä jotenkin kunnolla kombottamaan Rivalsin kanssa.

Noita Rusheja ja haasteita sun muita en oikein henkilökohtaisesti jaksa ruveta tahkoamaan, mutta ihan jeesjeeskivaa varmasti, ei siinä.

Noh, pelit itsessään on alkaneet todella hyvin! Muutama suvantovaihe oli, mutta voittoja on tullut paljon tasaisemmin mitä esimerkiksi vuosi sitten 20-version HUTia aloitellessa. Peli ylipäätään rullaa mukavasti - liekö JHL-väännöt tässä osasyyllisinä, kun oma pelityyli joutui ihan erilaiseen puntariin mitä yleensä ja todellisuus iski ns. vasten kasvoja. En nyt liikaa halua hekumoida, mutta kyllähän nuo pelit kovasti kehitti ja tarjosivat hyvän pohjan tälle NHL 21 -taipaleelle.

Joukkueenrakennuksen osalta olen tällä kertaa mennyt vähän tasapainoisemmalla hybridillä puukädet perse edellä piikkiaitaan-kilpailullisuus -suhteen osalta! Pari korkeamman kokonaisuuden Rental-korttia tuolla nyt vielä on, kun ajattelin käyttää pois ja sen jälkeen sitten pohtia nuo muutamat palaset uusiksi, mutta jooh, tasaista neljän kentän vyörytystä näillä on nyt hiljattain ihan menestyksekkäästi vedetty. Tyylillieni uskollisesti tämä on vähän mallia liian tasainen realistiseksi kokoonpanoksi & liian "huono" kunnon Best Of -kokoonpanoksi!


Mi. Granlund (81) - Bäckström (83) - Tarasenko (85)
En näköjään osaa olla peluuttamatta Mikkeä isossa roolissa, heh. Pyöri aluksi 2-3 ketjuissa, mutta 1. 3. vitjojen tekeminen sakkasi yhdessä vaiheessa niin pahasti, että sekoitin pakkaa ja nyt koostumukset ovatkin toimineet mainiosti.

Fiala (81) - Hintz (80) - Nyquist (81)
Vauhtia ja tehoja riittänyt! Tämän vitjan kanssa on välillä aika herkkua karvata korkealta.

Schwartz (82) - Bergeron (rental 89) - Armia (80)/Arvidsson (82)
Joojoo Bergeron "kolmosessa" on huumoriosastoa, mutta halusin suorastaan perverssiä ratkaisuleveyttä ja toisaalta en viitsinyt "vuokrakortilla" lähteä sotkemaan liiaksi, hih.

Tolvanen (77) - Eller (80) - Donskoi (80)
Donskoi mättäny vajaa 40 peliin jotain 25 maalia ilman yv-aikaa, mitäh. :D Tolvanen sen sijaan on kunnostautunut tarjoilijan roolissa. Eller tasapainottaa ja on nyt intoutunut myös tehoilemaan. Alkuun tämän ketjun kanssa soi lähinnä omissa, mutta sittemin tilanne kääntynyt niin, että tää kolmikko on jatkuvasti plussalla ja häkki heiluu. Tällainen hauska änärimomentum-ketju, saa nähdä milloin liito katkeaa...

Heiskanen (rental 89) - Letang (83)
Josi (83) - Trouba (81)
Nutivaara (80) - Jokiharju (77)

Elvis Merzlikins (80)
Juuse Saros (80

Kaikestahan sitä vois kitistä, mutta ainakin tämä ensimmäinen vajaa viikko HUTin ja uuden änärin parissa on ollut sen verran hauska, etten nyt vielä viitti kauheesti negailla.

Katotaan sitten kun kuherruskuukausi on ohi!
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Aika isolla maalihaitarilla tulee pelejä näköjään vedettyä, ensin 7-0 käkättimeen ja perään muistaakseni 16-0 voitto.

Ihan hauskaa on ollut kyllä pelata taas HUTin alkuviikot, saa nähdä mihin vielä muuttuu. Joku taisi toisessa ketjussa sanoakin, että tappiotkaan eivät ole suuremmin vituttaneet näin alkuaikoina kun joukkueet ovat pelaajamateriaaliltaan jokseenkin tasaisia.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mites muuten palstaveljillä on hutti lähtenyt käyntiin?

Itselläni mennään aika perinteisin menoin eli tasaisuus puuttuu ja 8-0 tappioita tulee välillä. Statsit 20-16-3 ja nelosdirressä pyöritään.
Yleensä aina marras-joulukuussa alkaa vire asettumaan ja tappiot kääntyvät voitoksi. Joka syksy sama homma. Toki minulla on vähän heikompi kokoonpano ja kyllä rehellisesti tulee enemmän kuin pari semmoisia häviöitä, jotka voisi olla vältettävissä, jos pistäisi coinssit tai eurot haisemaan.

Harmi kyllä, ettei enää ole tavallisia divareita. Niistä ehti muodostua eräänlainen tason mittari itselleni. Tavoitteena oli aina voittaa Ykkösdivari ennen joulukuuta ja viime vuosina tavoite oli saavutettu hyvissä ajoin. Nyt ei tunnu yhtään samalta, jos pääsen rivalsissa ykköseen ennen joulukuuta. En osaa sanoa miksi.

Laitetaan vielä tiimi tähän:

85 Rantanen - 83 Getzlaf - 82 Rakell
84 Marner - 81 Henrique - 81 Silfverberg
82 DeBrincat - 78 Steel - 80 Kase
80 Perry - 80 Bonino - 79 Cogliano

82 Shattenkirk - 83 Theodore
81 Manson - 82 Fowler
78 Larsson - 82 Lindholm

85 Gibson
72 Dostal

Eli pääpaino on nykyisissä ja entisissä Ducksien pelaajissa, ja lisänä pari lemppari ukkoa. Yleensä tuohon survoutuu vielä McDavid, Kucherov ja Hedman. Ehkäpä myös Aho. Riippuen vähän miten paljon Ducksien pelaajista tulee ulos erikoiskortteja. Jos käykin ihme ja tuleekin ankoista kovia kortteja, niin mikään Aho ei mahdu kentälle.

Tänään korkataan kunnolla Eashl eli saas nährä jääkö hutti jopa kokonaan nuolemaan näppejään. Ei oikein tuo hutin game play sytytä tällä hetkellä ollenkaan.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Kun @Oskar avasi pelin, laitetaan tähän itsekin vähän tarinaa tähänastisesta omasta huttitaipaleestani.

Ensin joukkue:

85 Patrik Laine - 89 Patrice Bergeron - 83 Johnny Gaudreau

82 Jesse Puljujärvi - 83 Dylan Larkin - 83 Elias Pettersson

82 Mathew Barzal - 83 Ryan Johansen - 82 Nikolaj Ehlers

82 Joe Pavelski - 82 Nazem Kadri - 83 Brayden Schenn


83 Tyson Barrie - 89 Miro Heiskanen

82 Dougie Hamilton - 84 Duncan Keith

81 Damon Severson - 81 Olli Määttä


81 Darcy Kuemper (82 Ben Bishop)


Korteista Heiskanen ja Bergeron ovat noita Lit vs grit -lainakortteja, Puljujärvi on Lit vs. grit -kortti, Barrie ja Määttä Prime timeja, Laine kansikuvaurheilijakortti sekä Keith synergiaveteraanikortti, muut tavallisia kultakortteja. Synergioista päällä ovat ainakin haupitsi ja pikakiituri.

Pelejä olen ehtinyt pelata kymmenisen kappaletta, tilastoin 6-0-4. Huomattavasti vaikeammilta ovat pelit tuntuneet, kun syötöt menevät helpommin läpi. Usein olen puolustaessa kohtuullisen hyvin sijoittunut, mutta eipähän tuo mitään auta kun koko ajan pitäisi olla jään pinnassa heittäytyneenä, jotta ne takatolppasyötöt saisi pois. Hieman rasittavia ovat nuo pelit, kun joka matsissa tehdään käytännössä se 8 maalia, joista 7 takatolpalta. Kyllähän niistä osan saa puolustettua pois, mutta osalle ei vaan mahda mitään, vaikka kuinka hyvin olisi mukamas peittänyt syöttölinjan.

Hyviä pakkanostoja on tullut muutama, kuten Pettersson ja Larkin, mutta kirkkaimpina ovat kuitenkin timanttipakasta tullut Tarasenko sekä jostain muusta pakasta tullut Lit vs. grit Duchene. Tarasenkon ja Duchenen sekä yhden ikonikeräilykortin myynneillä tilille on kertynyt noin 130k coinseja. Osaisiko joku antaa neuvoja, mihin nuo coinsit kannattaisi käyttää? Paketteja niillä tuskin kannattaa ostella :)
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heipähei. Minulla näkyy tuolla nuo "tie nhl 21"-tavoitteet, jotka pitäisi hoitaa NHL20-pelissä. Onko wörttiä hieroa ne pois?
 

Ilmapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PuiU
Tervehdys! Nyt on kerätty nuo litvs grit kortit 89 Heiskasen pitämiseen. Tuo ei vaan anna tehdä settiä vaan ilmoittaa että Heiskasta ei löydy vaikka olen ottanut sen pois kokoonpanosta. Osaisiko joku auttaa onko tuohon jotain kikkaa?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tervehdys! Nyt on kerätty nuo litvs grit kortit 89 Heiskasen pitämiseen. Tuo ei vaan anna tehdä settiä vaan ilmoittaa että Heiskasta ei löydy vaikka olen ottanut sen pois kokoonpanosta. Osaisiko joku auttaa onko tuohon jotain kikkaa?
Olet ymmärtänyt tuon väärin.

Tarvitset Heiskasen pitämiseen n. 400 000 tai 500 000 coinsia. Sounds crazy, mutta noin se vaan on!

Eli sinun pitää tehdä joko tuo 8x kultacollectiblen untradable 89-overall tai 10x kultacollectiblen tradable 89-overall versio pitääksesi Heiskasen. Ne voi sitten päivittää 90-overall versioon.

Tämä selittää miksi 89/90 Heiskanen maksaa markkinoilla sen 375 000 - 500 000 coinsia.

Voin kertoa, että vähän vitutti, kun itse tuon tajusin.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Kiitos avusta! Joo, vähän vituttaa. Mihin noi lite vs grit kortit kannattaa sitten käyttää?

Jos meinaat niitä ainakin haasteiden kautta saatavia keräilykortteja, niin ne voi käyttää siihen viimeiseen Lit vs grit settiin, mistä saa jonkinnäköisen paketin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kiitos avusta! Joo, vähän vituttaa. Mihin noi lite vs grit kortit kannattaa sitten käyttää?
Kai niillä saa jonkun käsidesipullon vaihtoaitioon näkyville, tai fistpump-tuuletuksen tai Quebec Nordiquesin kolmosjoukkueen 550 katsojan hallin kortin?

Tuolla taitaa olla tasan yksi kohta mihin niitä voi käyttää ja luultavasti palkinnot ovat huonommat mitä yllä ehdotin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Joo ei kyllä nuo setit ovat edelleen täysin järjettömiä. Lyökää ne kortit sinne vikaan settiin ja toivokaa että käy aivan järjetön joulu ja sieltä saisi edes yhden ok-tason kortin.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Ymmärrän kyllä pettymyksen, mutta eihän siinä ois mitään järkeä että kahden viikon jälkeen lyödään kaikille 89 heiskaset ja panarinit käteen ihan vaan muutaman haasteen tekemällä.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Joo ei kyllä nuo setit ovat edelleen täysin järjettömiä. Lyökää ne kortit sinne vikaan settiin ja toivokaa että käy aivan järjetön joulu ja sieltä saisi edes yhden ok-tason kortin.

Jep. Ensinnäkin tuo, että pelissä on 90 overall kortteja heti maailmanlaajuisena julkaisupäivänä, on vaikeaa ymmärtää. Lisäksi vielä se, että niiden tekeminen on lähes mahdotonta ilman oikean rahan käyttöä. Kahdeksan kultakeräilykorttia maksaa yhteensä vähän yli 300k. On hankalaa uskoa, että joku on tähän mennessä kerännyt ainoastaan pelaamalla tuollaisen kolikkomäärän, tai vähintäänkin se edellyttää älyttömiä nostoja paketista.

Kyllähän tuo vaatii joko suoraa coinsien ostoa, tai sitä, että käyttää peliin rahaa ja pointseilla ostaa pakkoja, joista saa varmoja kultakeräilykortteja. Itse olen kerännyt tilille parilla hyvällä pakkanostolla 135k, mutta sillä ei olla vielä lähelläkään noita masterkortteja. Tokihan niitä voi pakoistakin saada, mutta meikäläisen tuurilla tuo on melko epäuskottavaa.

Tämä ei siis ole moite kenellekään, joka käyttää peliin oikeaa rahaa, olen joskus itsekin sitä tehnyt, vaan pointtina on se, että on harmi, että EA jatkaa kehityskulkuaan, jossa pakkojen osto coinseilla on ainut vaihtoehto saada kova tiimi kasaan. Mutta tämähän se suunta on ollut jo useamman vuoden.

Itse olisin mielelläni nähnyt tähän änärivuoden alkuun jonkinnäköisiä settejä, missä kohtuullisella vaivalla tai rahamäärällä olisi saanut käyttökelpoisia pelaajia, tyyliin 83-85 overall, eikä mitään överikortteja. Tähän nyt kuitenkin on tyytyminen.
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jep. Ensinnäkin tuo, että pelissä on 90 overall kortteja heti maailmanlaajuisena julkaisupäivänä, on vaikeaa ymmärtää. Lisäksi vielä se, että niiden tekeminen on lähes mahdotonta ilman oikean rahan käyttöä. Kahdeksan kultakeräilykorttia maksaa yhteensä vähän yli 300k. On hankalaa uskoa, että joku on tähän mennessä kerännyt ainoastaan pelaamalla tuollaisen kolikkomäärän, tai vähintäänkin se edellyttää älyttömiä nostoja paketista.

Kyllähän tuo vaatii joko suoraa coinsien ostoa, tai sitä, että käyttää peliin rahaa ja pointseilla ostaa pakkoja, joista saa varmoja kultakeräilykortteja. Itse olen kerännyt tilille parilla hyvällä pakkanostolla 135k, mutta sillä ei olla vielä lähelläkään noita masterkortteja. Tokihan niitä voi pakoistakin saada, mutta meikäläisen tuurilla tuo on melko epäuskottavaa.

Tämä ei siis ole moite kenellekään, joka käyttää peliin oikeaa rahaa, olen joskus itsekin sitä tehnyt, vaan pointtina on se, että on harmi, että EA jatkaa kehityskulkuaan, jossa pakkojen osto coinseilla on ainut vaihtoehto saada kova tiimi kasaan. Mutta tämähän se suunta on ollut jo useamman vuoden.

Itse olisin mielelläni nähnyt tähän änärivuoden alkuun jonkinnäköisiä settejä, missä kohtuullisella vaivalla tai rahamäärällä olisi saanut käyttökelpoisia pelaajia, tyyliin 83-85 overall, eikä mitään överikortteja. Tähän nyt kuitenkin on tyytyminen.

Sain viime kaudella omaan mieleeni loistavan joukkueen kasattua lähes ilmaiseksi. Joskus ostin rahalla pakan kun halutti, mutta noi rahalla ostetut pakat voi laskea yhden käden sormilla. Coinseilla ostin todella paljon pakkoja, kun joukkue ei tarvinnut kipeästi päivitystä. Niistä tuli joskus jotain kivaa, ja yleensä ei yhtikäs mitään, mutta ilmaista touhua se oli minulle.

Rivalsit ja Squad Battlet ovat omiaan tuomaan helppoja coinseja jos sinä vain pelaat tarpeeksi. Turhahan se on ulista jos ei pelaa ja ei täten pääse nauttimaan huikeista palkinnoista mitä noista saa. JA tässä vaiheessa se on yks ja sama millaisella joukkueella pelaat. Itsellä nyt 76-83 kok pelaajista koostuva joukkue, ja rivalsit maistuvat. 4 divariin suoraan 5 ottelun jälkeen.

Ylimääräiset hopea- kortit setteihin, ja niissäkin voi onnistaa. Viime vuonna sain noista pari pelaajaa kokoonpanoon lähes koko vuodeksi.

Kyllä se on aktiivisuus pelissä tai raha. Itse valitsen aktiivisuuden tälläkin kaudella enkä pahoita mieltäni, jos joku haluaa ostaa tarjottavia tuotteita. Joka KE ja PE ovat juhlapäiviä aktiivipelaajille.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Jep. Ensinnäkin tuo, että pelissä on 90 overall kortteja heti maailmanlaajuisena julkaisupäivänä, on vaikeaa ymmärtää. Lisäksi vielä se, että niiden tekeminen on lähes mahdotonta ilman oikean rahan käyttöä. Kahdeksan kultakeräilykorttia maksaa yhteensä vähän yli 300k. On hankalaa uskoa, että joku on tähän mennessä kerännyt ainoastaan pelaamalla tuollaisen kolikkomäärän, tai vähintäänkin se edellyttää älyttömiä nostoja paketista.

Kyllähän tuo vaatii joko suoraa coinsien ostoa, tai sitä, että käyttää peliin rahaa ja pointseilla ostaa pakkoja, joista saa varmoja kultakeräilykortteja. Itse olen kerännyt tilille parilla hyvällä pakkanostolla 135k, mutta sillä ei olla vielä lähelläkään noita masterkortteja. Tokihan niitä voi pakoistakin saada, mutta meikäläisen tuurilla tuo on melko epäuskottavaa.

Tämä ei siis ole moite kenellekään, joka käyttää peliin oikeaa rahaa, olen joskus itsekin sitä tehnyt, vaan pointtina on se, että on harmi, että EA jatkaa kehityskulkuaan, jossa pakkojen osto coinseilla on ainut vaihtoehto saada kova tiimi kasaan. Mutta tämähän se suunta on ollut jo useamman vuoden.

Itse olisin mielelläni nähnyt tähän änärivuoden alkuun jonkinnäköisiä settejä, missä kohtuullisella vaivalla tai rahamäärällä olisi saanut käyttökelpoisia pelaajia, tyyliin 83-85 overall, eikä mitään överikortteja. Tähän nyt kuitenkin on tyytyminen.
Hyviä pointteja. Parhaat peruskortit on 86-87 luokkaa, ihan hyvin olisi voinut laittaa ensimmäiset pari kuukautta about saman tasosia master set -kortteja ja sitten kunnolla räjäyttää pankin kun NHL alkanee oikeassa elämässä.

Gretzkyn ja Marion tekeminen on myös ihan liian helppoa ottaen huomioon, että peli on tosiaan ollut ulkona pari viikkoa. Kyllä siellä melkeen joka toisessa tiimissä vähintään toinen kortti löytyy ja vaikka onkin kyse pronssi-ikonista (eli päivittyy varmaan ensin 95 ja sitten 99 overalliksi)

Mun mielestä master iconit vois ihan hyvin julkasta jossain vaiheessa vuotta, eikä niin että kaikki on saatavissa heti julkaisussa jos haluaa. Ainakin itelle riittää iloa ihan perus normikorteista parit eka kuukautta.

Itsellä nousi timanttipakoista Pasta, Matthews, Couturier ja joku muu kymppitonnin ukko ja sen lisäksi pelannut rivalsia sinne kahdelle korkeimmalle tasolle ja ottanut kolikkopalkinnot (+hut rush ja vähäinen SB) ja on kasassa joku 400k coinsia. Tiimi ei ole kummoinen, normi duchenet ja barzalit kelpaa ihan hyvin tässä vaiheessa. Että kai se mahdollista tässä vaiheessa on, kun en oo markettiakaan pyöritellyt yhtäään.

Aikaa tai rahaa tämä pelimuoto vaatii. Jossei halua tai ole mahdollista uhrata jompaakumpaa noista, niin sitten tätä on surullista pelata. Itse jättänyt sellaisina vuosina ostamatta, kun tiennyt ettei ole aikaa pelille. Rahaa en tähän viitsi laittaa pelin hinnan lisäksi.

Edit: Lisätään nyt vielä sen verran, kun yllä melkein samasta asiasta juttua, että itse jättäisin pelin hyllyyn tai ainakin hutin pelaamatta jos olisin työssäkäyvä ja perheellinen. Ei yksinkertaisesti riitä "satunnaispelailu" kun muut käyttää rahaa tai grindaa peliä kun itse käyt töissä. Ja näinhän asian ei pitäisi olla. Jotenkin pitäisi saada kasuaalimmat pelaajat pysymään ultimate teamissa mukana, mutta EAn ja muiden tarkoitushan ei ole ajatella pelaajien parasta vaan pakkaostoja, joten..
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse en omasta mielestä ole edes pelannut paljoakaan ja silti coinsseja yli 100k, vaikka en rivslsista rahapalkintoa ottanut. Coinsseja on myös mennyt pariin täsmävahvistukseen 15-20k, joten mielestäni tässä tuo rahanteko on tehty hyvinkin helpoksi. Hakkaat viikossa sen 10-20 rivals-peliä ja sillä melkein jo saat useamman kymmenentuhatta coinssia. Sen lisäksi, jos jaksaa päivittäin tehdä päivän tavoitteet nii ei rahasta pitäisi olla pulaa.

Noista iconseista pitää myös muistaa se, että niitä peli jakelee avokätisesti lainapelaajina. Taisi itsellä olla 5-6 icons/Master lainapelaajaa samaan aikaan kokoonpanossa.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Sain viime kaudella omaan mieleeni loistavan joukkueen kasattua lähes ilmaiseksi. Joskus ostin rahalla pakan kun halutti, mutta noi rahalla ostetut pakat voi laskea yhden käden sormilla. Coinseilla ostin todella paljon pakkoja, kun joukkue ei tarvinnut kipeästi päivitystä. Niistä tuli joskus jotain kivaa, ja yleensä ei yhtikäs mitään, mutta ilmaista touhua se oli minulle.

Rivalsit ja Squad Battlet ovat omiaan tuomaan helppoja coinseja jos sinä vain pelaat tarpeeksi. Turhahan se on ulista jos ei pelaa ja ei täten pääse nauttimaan huikeista palkinnoista mitä noista saa. JA tässä vaiheessa se on yks ja sama millaisella joukkueella pelaat. Itsellä nyt 76-83 kok pelaajista koostuva joukkue, ja rivalsit maistuvat. 4 divariin suoraan 5 ottelun jälkeen.

Ylimääräiset hopea- kortit setteihin, ja niissäkin voi onnistaa. Viime vuonna sain noista pari pelaajaa kokoonpanoon lähes koko vuodeksi.

Kyllä se on aktiivisuus pelissä tai raha. Itse valitsen aktiivisuuden tälläkin kaudella enkä pahoita mieltäni, jos joku haluaa ostaa tarjottavia tuotteita. Joka KE ja PE ovat juhlapäiviä aktiivipelaajille.

Viestini oli ehkä huonosti muotoiltu, pahoittelut siitä. Yritin siis ottaa kantaa tuohon @lake79 viestiin noihin setteihin liittyen. Mielestäni ei ole hyväksi pelille, että heti julkaisupäivänä on saatavilla 90 overall kortteja, ja erikoiskorttien määrä ja julkaisutahti tuskin tästä laantuu. Tästä ollaan puhuttu myös Jatkoajassa useana vuonna peräkkäin. Mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää, vaan se, joka maksaa.

Ja kyllä, itse en ehdi pelata änäriä kuin silloin tällöin, opiskelukiireiden vuoksi. "Turhahan se on ulista jos ei pelaa", totesit, ja näinhän se on. Itsekin pääsen kolmosdivariin sijoitusotteluiden jälkeen ja jos olisi enemmän aikaa pelailla, varmasti saisin mukavasti coinseja ja palkintoja.

Pyrin siis ottamaan kantaa vain noihin setteihin, enkä haukkumaan kenenkään tyyliä pelata änäriä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös