NHL20 – yleinen keskustelu

  • 280 080
  • 1 529

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pelaajat tehty Euroopan liigoihin TAAS vasemmalla kädellä. Ässissä pelaa Valtteri Pihlajamäkin, hyökkääjä Aleksi Varttinen. Tapparan Patrik Puistolan pelaajakuva on isänsä vanha pelikuva.
Lieköhän NHL 2001 ja 2004 ainoat änärit joissa esim. SM-Liigaan on vähän panostettu? 2001:ssä tuo Liiga tuli erillisen lisäosan mukana ja vastaavasti 2004:ssä se oli pitkästä aikaa mukana. 2004:ssä tosin oli vanhat rosterit käytössä, mutta niissä sentään pelaajien statsit ei olleet ihan huumoriosastoa. Ja joo toki liigapelaajat ei monelta osin varmasti ole yhtä hyviä kuin NHL-pelaajat, mutta onhan tuo liigan pelaaminen ihan tuskaa tuolla lentokenttäkaukalossa kun pelaajat on niin tolkuttoman hitaita. Saisi edes laitettua pienen kaukalon käyttöön niin se auttaisi.

Itse en vielä tätä hankkinut, varmaan odottelen ihan suosiolla tuonne marraskuun loppuun ja black fridayhin. Ehtii tulla varmaan jo jotain päivityksiä ja jospa se hintakin olisi vähän halvempi.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Onhan tää kivaa, kun peli jäätyi aloitusluuppiin kaks kertaa peräkkäin ja molemmista mulle tappio...
3 sekkaa aikaa kulunu ja alotus vain pöyrii uudestaan ja uudestaan, ja sitten yhteys poikki ja tappio tilille...
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Semmoinen bugi sitten HUT:ssa. Päivittäisistä tavoitteista puuttui vielä "pelaa yksi online ottelu". No totta kai kuukauden keräilykortti täytyy käydä nappaamassa ja pelaamassa yksi matsi. Matsin päätyttyä tavoitteita katsomaan ja koko helvetin sarake hävinnyt sieltä. Päivän tavoitteista 4/5 suoritettu ja viidettä ei edes näy. Se siitä änärin peluu fiiliksestä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Onhan tää kivaa, kun peli jäätyi aloitusluuppiin kaks kertaa peräkkäin ja molemmista mulle tappio...
3 sekkaa aikaa kulunu ja alotus vain pöyrii uudestaan ja uudestaan, ja sitten yhteys poikki ja tappio tilille...
Mulla tehnyt kerran samaa, mutta ottelua ei merkitty "pöytäkirjoihin". Pari kertaa taas muuten vaan pätkässyt pelin pois kesken pelien ja siitä tilille tappiot. Paha sanoa onko vika netissä vai EAn päässä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Semmoinen bugi sitten HUT:ssa. Päivittäisistä tavoitteista puuttui vielä "pelaa yksi online ottelu". No totta kai kuukauden keräilykortti täytyy käydä nappaamassa ja pelaamassa yksi matsi. Matsin päätyttyä tavoitteita katsomaan ja koko helvetin sarake hävinnyt sieltä. Päivän tavoitteista 4/5 suoritettu ja viidettä ei edes näy. Se siitä änärin peluu fiiliksestä.
Mulla teki tänään saman aamulla, mutta ainakin meikällä korjaantu sillä että lähdin etusivulle hutista ja takaisin niin oli kirjaantunut päivän keräilykortti odottamaan.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Otin EA:n aspaan yhteyttä. Harvinaisen sujuva ja hyvä keskustelu. Ongelmasta on kuulemma useita yhteydenottoja tullut. Kiitteli minuakin isosti, että kanssani oli helppo keskustella ja on kuulemma harvinaista =)

E: Täytynee ottaa uudestaan yhteyttä. Tehtävissä lukee suoritettu 4/3. Siltikään en pysty keräilykorttia saamaan.

E2: Toinen aspa taas sanoi, ettei samaa ongelmaa ole ollut muilla.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Otin EA:n aspaan yhteyttä. Harvinaisen sujuva ja hyvä keskustelu. Ongelmasta on kuulemma useita yhteydenottoja tullut. Kiitteli minuakin isosti, että kanssani oli helppo keskustella ja on kuulemma harvinaista =)

E: Täytynee ottaa uudestaan yhteyttä. Tehtävissä lukee suoritettu 4/3. Siltikään en pysty keräilykorttia saamaan.

E2: Toinen aspa taas sanoi, ettei samaa ongelmaa ole ollut muilla.
Mulle sanonut aiempien änärien yhteydessä aina samaa, siis perus aspajargonia jota kehotetaan sanomaan, jotta pidetään asiakas maksavana ja tyytyväisenä.

Tsemiä sulle. Pommitusta vaan ja tylyä vaatimusta kohtelusta, sillä itte oon saanu ongelmani läpi.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mulle sanonut aiempien änärien yhteydessä aina samaa, siis perus aspajargonia jota kehotetaan sanomaan, jotta pidetään asiakas maksavana ja tyytyväisenä.

Tsemiä sulle. Pommitusta vaan ja tylyä vaatimusta kohtelusta, sillä itte oon saanu ongelmani läpi.

Kuinka nopeasti sait ongelmat ratkaistua? Lupasivat extraakin tästä. Pohdin vain kuinka nopeasti pitää alkaa taas pommittaa, jos ei mitään tapahdu.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kuinka nopeasti sait ongelmat ratkaistua? Lupasivat extraakin tästä. Pohdin vain kuinka nopeasti pitää alkaa taas pommittaa, jos ei mitään tapahdu.
Itellä meni joskus hermot ja pommitin päivittäin. About viidennellä kerralla kai kyllästyivät, korjasivat ongelman ja sain jotain kultapaketteja vielä hyvitykseksi. Odota huomisiltaan, ota uudestaan yhteyttä ja kerro että haluat sen palkinnon koska olet aktiivinen pelaaja, kulutat paljon rahaa peliin yms. Nää tepsi mulla.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
On itsellenikin tullut pari kertaa tuo bugi aloituksessa heti ottelun alussa siinä ei ollut kummallekaan pelaajalle haittaa koska noita otteluita ei merkitty tilastoihin. Bugeja alkuvaiheessa peleissä kuin peleissä väistämättä aina tulee eikä niitä saada koskaan pois. Uskon että kauden aikana asia korjataan. Luulen että yleisellä tasolla bugien syyt ovat ihan aikataulullisia. Pelejä toki testataan ennen kuin ne menevät markkinoille mutta aina jää joku bugi sinne tai tänne ja ne on mahdollista jälkikäteen korjata. Jos pelejä testattaisiin niin kauan ennakkoon että kaikki mahdolliset bugit olisivat pois aikataulut venyisivät kohtuuttomasti ja kaikki bugit eivät välttämättä heti näy testeissä.

Ja loppujen lopuksi omalla peliurallani pelikertoihin nähden (kaikki pelit yhteensä niin FIFA, NHL kuin muutkin) on bugeja ollut vähän. NHL:ä toki vähemmän kokemusta kuin monilla muilla. Ainakaan en itse tästä ole ongelmaa ottanut ja pääosin tämä uusin peli on toiminut minulla moitteetta. Yhteydet mm. katkeavat erittäin harvoin ja kyllä pelitapahtuman sujuvuus on kaikinpuolin oman kokemukseni mukaan luotettavaa. Ikävä kuitenkin että bugeja on mutta on epärealistista odottaa että ne saadaan täysin pois ennenkuin peli julkaistaan syksyisin.

On itsellenikin mennyt varmasti jokunen "bugimaali" ja olen varmasti joskus vastaavasti hyötynyt niistä. Ainakin itse pyrin keskittymään pelaamiseen enkä liikaa mieti bugeja tai HUTissa että millainen joukkue vastustajilla on. Itselläni on ihan kilpailukykyinen joukkue tässä vaiheessa jo ja vahvistan sitä tarpeenmukaan mutta kokemusero mitä vastustajilla on verrattuna minuun on se suurin yksittäinen syy miksi häviän vielä suurimman osan peleistä. Tuon eron en usko koskaan kuroutuvan täysin umpeen mutta pidän mahdollisena että jos pelaan yhtä säännöllisesti mitä nyt olen viimeiset 3-4 kk NHL:ä pelannut (ensin jo vuodesta 2017 asti ollut NHL18 ja myöhemmin EA Accessistä hommattu NHL19 ja nyt NHL20) niin kehityn selvästi nykyisestä ja tuo ero kaventuu nykyisestä.

Mursun sanoin "eteenpäin on menty" vaikka edelleen tulee Compissa selvästi korkeammalla rankingsijoituksella olevilta pelaajilta useimmiten aika kylmää kyytiä kuten viimeisimmät kolme peliä. 10. divarissakin on tällä hetkellä kovia pelaajia minun tasolleni mutta jos pelaan säännöllisesti onlinessa tulee väistämättä vastaan itseäni vähemmän kokeneita pelaajia jotka tulen voittamaan. Voittoja tuli onlinessa NHL18:a ja NHL19:a joten olen jokseenkin varma että sama jatkuu myös nyt jos jaksan vaan pelata säännöllisesti. Vaikka välillä tuleekin todella rankkoja teurastuksia etenkin Compissa niin monesta asiasta jo huomaan että kehitystä on tapahtunut. Tämä näkyy mm. maalinteossa eli enää moni maali ei ole sattumaa ja niitä tulee useammin kuin ennen mutta maalieduspeli pitäisi saada kuntoon ja siihen olen jo osittain löytänytkin lääkkeitä mutta aina toteutus ei vaan onnistu kun vastassa on todella kova pelaaja. Uskon että nämä asiat tulevat pitkällä aikavälillä väistämättä näkymään voittojenkin määrässä kun pitää kokoajan mielessä asian millainen kokemusero on useimmilla vastassa olevilla verrattuna itseeni eli kärsivällinen pitää olla ja pelata säännöllisesti - ei välttämättä tahkota mutta säännöllisesti pelata kuitenkin.

Kyllä täytyy itse sanoa että olen tyytyväinen NHL20:n tällä hetkellä. Selkeää kehitystä aiempaan etenkin gameplayn kohdalla ja esimerkiksi FIFA mielestäni on suhteessa mennyt vähemmän eteenpäin viime vuosina mitä NHL. FIFAn gameplay mm. Timed finished-toiminnoilla ja kaukolaukausten uppoamisilla kovalla prosentilla sekä se että syötöt napsahtavat jalkaan liian helposti on alkanut ärsyttämään kokemuksen myötä. Manuaalit auttavat asiaa hieman mutta PES on kovassa harkinnassa jatkossa ykkösfutispelikseni johtuen sen erinomaisesta gameplaystä. NHL:ä gameplay ainakin itselleni toimii mutta mahdollista on toki että kun kokemusta karttuu niin se ärsyttää yhtä paljon mitä FIFAssa muunmuassa nuo edellä mainitut asiat jotka vertailun vuoksi otin esiin. NHL:ä ei ole toistaiseksi mitään vastaavaa ärsytystä mutta toki ehkä vielä on tietynlainen huuma päällä kuten oli FIFAssa aiemmin ja arvostelukyky oli heikompi näitä pelin puutteita kohtaan. Lisäksi toki kokemusta oli silloin vähemmän eri peleistä mm. PESistä ja NHL:ä. Eli kyllä Änärikin voi itseäni alkaa ottamaan kupoliin kuten osaa kokeneemmista ottaa mutta nyt itse en valita tästä uudesta Änäristä mutta ymmärrän kyllä sen että ihmisiä voi alkaa peleissä ottamaan pattiin jotkut asiat kuten itselleni on FIFAssa käynytkin. Toki pieniä asioita voisi olla toisin mitä aiemmin mainitsin toisessa postauksessani. Täydellinen peli ei voine koskaan olla. Squad Battlea on hauska ainakin itse pelata kun siinä voi tavoitella hyviä palkintoja - toisin kuin omalla tasollani Compissa jossa toki jotakin tulee mutta uskon että minulla on Squad Battlessa mahdollista päästä paremmille palkinnoille ja sitä kautta kehittää joukkuettani. Peli myös kehittyy vaikka konetta vastaan pelaakin koska voi kokeilla eri asioita mm. opetella paremmin one-timereita ja laukauksia kun aikaa ja tilaa on enemmän vaikka siinäkin niille paikoille on päästävä. Tämä onkin jo näkynyt hieman siinä juuri että enää maalinteko ei samalla tavalla ole sattumaa mitä joskus oli vaan yhä useammin tarkoituksella haen jotakin ja se onnistuu useammin ja useammin. Nämä pienetkin asiat kehityksessä motivoivat pelamaan vaikka Compissa tulisikin rökityksiä ja etenkin se myös että jokaisesta pelistä - ja jopa jokaisesta maalista - saa jotakin mm. tavoitteiden myötä sekä sen että pelaa pelit loppuun eikä katkaise yhteyttä.

Tuli vähän pitkä teksti mutta ainakin itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen NHL20:n mikä varmasti tekstistä välittyy. Kyllähän FIFA edelleen on hyvä peli ja varmaan sitä jossain muodossa jatkankin koska taso siinä on muita pelejä korkeampi ja voi olla että FUT motivoi edelleen vaikka gameplay ei olisikaan mitenkään ihmeellinen verrattuna mm. PESiin. NHL20 myötä kuitenkin (sekä PESin) tilanne omalta osaltani on erilainen kuin vaikka vuosi sitten kun en muuta pelannut kuin FIFAa. Ehkä tuo toi kesään mennessä tietyn ähkyn ja siksi on nyt todella kiva pelata NHL:ä ja PESiä enemmän.

Kuitenkin kun itse ja moni muu pelejä arvostelee on muistettava sekin että vaikka peleissä voisi olla asioita paremminkin niin loppujen lopuksi taitavat pelaajat voittavat taitojen perusteella kuten mm. FIFAssa olen huomannut että vaikka olen pärjännyt kohtuullisesti mm. Weekend Leagussa ja joukkue on ollut kilpailukykyinen niin taitavammat pelaajat ovat voittaneet minut oli heillä sitten millainen joukkue hyvänsä ja sama toisin päin. NHL:n pätee täsmälleen sama eli joukkueestani se että olen hävinnyt Compissa vastustajille välillä murskaavasti ei ole ollut kiinni vaan ihan muusta.
 
Viimeksi muokattu:

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhden kokonaisen pelatun matsin perusteella, täähän on ihan hyvä peli, jos nyt ei ihan kaikkea ota huomioon.

Slidereita joutui kyllä rukkaamaan ainakin jäähyjen osalta, kun jokainen poke check tuntui johtavan jäähyboksiin. Ennen 1. erän puoltaväliä taisi olla jossain vaiheessa yli kolme minuuttia 5v3 alivoimaa. TUossa vaiheessa oli pakko fiksata sliderit poke checkin ja kampitusjäähyjen osalta. Sen jälkeen tuntui ihan mukavalta.

Nuo luistelu ja laukausanimaatiot. Taisin itsekin tässä ketjussa kesällä naureskella näille uudistuksille, mutta kyllähän nuo ihan hyvin istuvat peliin. NHL 18 verrattuna sujuvampaa peliä ja sellainen turha kaartelu pelaajilta jäänyt pois.

Turhasta kaartelusta puheen ollen, niin Ai:n ohjaamat pelaajat eivät juokse enää omissa yhtä sekavasti kiekon perässä kuin toissavuoden painoksessa. Osaavat jopa jollain tavalla ryhmittyä. Sama kun lähtee nsstamaan hyökkäystä, niin hakeutuvat syöttölinjoille.

Hävisin tuon ensimmäisen matsin 2-4 laukauksilla 41-33. En vielä laukaus/veska -slidereihin koskenut, täytyy antaa muutama peli aikaa ja katsoa miten nuo kehtityvät. Ainakin yhden matsin perusteella veskat ottivat kiinni helpot ja maalit olivat ansaittuja molempiin päätyihin.

Franchise moodissa lähdin laajennusjoukkueen kanssa liikenteeseen, ja yksi ärsyttävä asiahan tuotla nousi esille. EA ei ole kehittänyt mitään järkevää otteluohjelmaa kun lisää tuon 32. joukkueen. Ensin pelataan yksi kierros kaikkia 31 vastaan, sitten toinen, ja kolmatta kierrosta se 20 peliä. Olisi nyt voinut joku painotus olla, että oman konferenssin ja divisioonan joukkueita vastaan olisi sitten hieman useampi peli.

Äänimaailmasta sen verran, että maalibiisit taitavat tosiaan enimmäkseen loistaa poissaolollaan. NYRillä se oli, ehkä jollain muullakin yksittäisellä joukkueella. No, sentään omalle joukkueelle löytyi sopivat viisut tuolta valikoimasta. Vois EA silti tuoda oman musiikin importoinnin takaisin. Ei pitäisi olla mahdotonta, ja tois autenttisuutta lisää. Jotain hyvääkin on NHL 18 verrattuna, yleisöstä on kadonnut sellainen turha kaoottinen mölinä kun kiekko pyörii pidempään omissa.

Uusi laajennusjoukkue tottakai Seattleen. Joukkueen nimeksi Thrashers, koska jostain syystä aloin kaipaamaan Atlanta Thrashersia takaisin ja toisaalta olkoon tuo viittaus Seattlen mussiikkiskeneen. Pelipaita meni vähän vituiksi kun selkäpuolelle jäi mustaa nimen alueelle ja nyt nimistä näkyy vain keskiosa. Aina ei voi voittaa, tällä mennään.

Muutenhan tuo Franchise moodi vaikuttaa melko tutulta parin vuoden takaiseen verrattuna, @lake79 sanoin vessa on edelleen rikki. 15 euroa on kai ihan sopiva hinta tästä pelistä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mistäköhän johtuu, että ketjujen energiagrafiikat jää osittain TV:n reunojen ulkopuolelle? (Xbox one)

Edit. Näköjään @Frankie kysyi samaa

Edit. Kiitos @Nelfor juu, piti laittaa näyttöasetuksista "mukautettu". Enpä ole koskaan joutunut moista säätämään ja TV:n ostamisesta tuli tässä kuussa 10 vuotta
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt tulee niinkin oleellinen kysymys, kuin että onko tässä uudessa pelissä vieläkään aitoja maalibiisejä joukkueilla? Tai edes osalla kuten esim. NHL 18? Mitä nyt tubesta videoita katsellut niin kuulostaa, ettei siellä soi maalin jälkeen mitään.

Taitaa olla Canadiens ja Rangers ainoat joilla on oikeat maalilaulut. Ja Bluesilla kai melkein myös. Muuten ovat ihan keksittyjä, valitettavasti. Olisihan noitakin voinut mieluummin yrittää lisensoida sillä rahalla mitä on käytetty täysin turhaan valikko-soundtrackiin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
En pääse pelaamaan Online versus, näyttää kyllä että löytää vastuksen mutta peli ei ala missään vaiheessa. Kaksi ohjainta nimimerkkeineen päällekkäin valikossa mutta finding opponent vaan pyörii eikä peli ala.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toisenkin pelatun pelin jälkeen täytyy sanoa vielä, että hyvältä tuo vaikuttaa. Vaikuttaa myös siltä, että tulee vaikea ensimmäinen kausi FM:ssa, mitä laajennusjoukkueella pelatessa voi odottaakin.

Selostajan vaihto on kyllä hyvä. En tiedä johtuuko ihan vain uudesta äänestä, että siitä pitää. Toisaalta tuo on koodattu (tai mikä oikea termi onkaan) hyvin niin, että selostus jatkuu luontevammin jos tilanne pelissä etenee, sanotaan esim. torjuntaa seuraa irtokiekkotilanne. Tähän asti ne tuntuu olleen enemmän irrallisia lausahduksia. Nyt alkaa olla sitä samaa mitä NBA 2K:ssa tai MLB The Show'ssa, selostus rullaa luontevammin. Tosin josksu tätä mietinkin, että koris ja varsinkin baseball ovat paljon staattisempia pelejä kuin lätkä missä tapahtuu nopealla tempolla jatkuvasti, joten huomattavasti vaikeampi tähän lajiin on tuollaista luontevalta kuulostavaa selostusta tehdäkään.

Tuo selostaja kuulostaa muuten paljon Vegasin kotipelejä selostavalta kaverilta, vaikka taitaakin olla Canucksin radioselostaja
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Miten muilla, jotka gigantista pelin ennakkoon (collect@store) varanneet sai ne timanttipakat? Mulle ei tietääkseni tätä etua tullut, vaikka olin käsityksessä että ne saisi.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Miten muilla, jotka gigantista pelin ennakkoon (collect@store) varanneet sai ne timanttipakat? Mulle ei tietääkseni tätä etua tullut, vaikka olin käsityksessä että ne saisi.
Ei tullut tännekkään eikä Viaplay koodiakaan. Osalle kuulemma tullut pelin mukana koodi, joka pitää lunastaa, että sen takan saa. Ja Viaplay koodi kuitissa. Itselle ei tullut kumpaakaan. Maanantaina Giganttiin otan yhteyttä.

Samaa sattunut siis muillekkin ainakin FB ryhmän mukaan.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tullut tännekkään eikä Viaplay koodiakaan. Osalle kuulemma tullut pelin mukana koodi, joka pitää lunastaa, että sen takan saa. Ja Viaplay koodi kuitissa. Itselle ei tullut kumpaakaan.
Heh, itse kun kävin pelin kaupasta ilman mitään ennakkovarauksia ja kotiin päästyä katsoin kuittia, niin siinä luki, että "koodi vain uusille Viaplay asiakkaille". Aloin jo kiroilemaan että interwebissä sanottiin aivan toisin ja valmiina ottamaan puhelua Gigantin aspaan. Vaan kokeilinpa koodia Viaplayssa ja toimihan tuo.

Sekavaa menoa.
 

ipaz

Jäsen
Suurin osa täällä taitaa pelata HUTtia, mutta onko sellaisia jotka vääntää itsekseen esim. franchisea konetta vastaan? Mä olen tässä nyt sen reilut kymmenkunta ottelua vääntänyt ja yrittänyt löytää sopivia slaidereita. Pro-tasolla peli on liian epärealistinen ja pelaajat kaartelee vähän sinne sun tänne. Mutta sitten taasen All Stars-tasolla kone pistää sellaista syöttörulettia pystyyn ettei silmä pysy perässä. Ja tämä vaikka laitoin pelin nopeuden 0/6 ja koneen AI-oppimisen 2/6. Ihan mahotonta pelata.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Suurin osa täällä taitaa pelata HUTtia, mutta onko sellaisia jotka vääntää itsekseen esim. franchisea konetta vastaan?

Itse odotan kokoonpanopäivityksiä jonka jälkeen aloittelen. Operationsportsin kautta jo useana vuotena AlTiton slidereita käyttäneenä voin niitä suositella. Kävin laittamassa omiin esiasetuksiin jo valmiiksi ja hyvin tässäkin mallissa pelittää suosittelen kokeilemaan löytyy ihan googlen kautta.
 

ipaz

Jäsen
Itse odotan kokoonpanopäivityksiä jonka jälkeen aloittelen. Operationsportsin kautta jo useana vuotena AlTiton slidereita käyttäneenä voin niitä suositella. Kävin laittamassa omiin esiasetuksiin jo valmiiksi ja hyvin tässäkin mallissa pelittää suosittelen kokeilemaan löytyy ihan googlen kautta.

Kiitos. Löytyi sliderit ja heti oli paljon mukavampi pelata kun kiekko pomppii myös CPU:n lavasta ja ukot törmäilee toisiinsa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joko CPU laukoo tässä pelissä enemmän kuin sen 10 vetoa per peli? Siis maalia kohti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös