Sitten taas joku Mike Cammaleri 83, joka oli klesana koko viime kauden suunilleen.
Tuota EASHL:ää jaksaa kavereiden kanssa hakata siihen asti kunnes olette voittaneet marraskuuhun mennessä sen 10x liigan mestaruutta.
Kyllä se toimii :) Viime versiossa oikeata tattia piti viedä alaspäin mutta nyt päinvastoin. Choppi ja perstaklaus kontrollejakin muokattu.- Jalkakynä ei toimi. Suosikkini. :(
Jos jotain nuo betakoodit kiinnostaa ja sattuu olemaan Twitter, niin itse ainakin tältä tyypiltä (linkki vie twiittiin samalta henkilöltä) sain koodin muutamassa minuutissa. Sieltä uudelleentwiittaat tuon aiemman twiitin, kommentoit konsolin ja tarvittaessa EU perään jos PS4:sta kyse ja seuraat kyseistä tyyppiä. Taitaa olla pakosta tuo seuraus, jotta onnistuu yksityisviestin lähettäminen.
Olisi hauska kuulla se keskustelu, jossa päätetään yhdessä että joo nyt syncrotaan jätkät.Näköjään synkro toimii tämänkin vuoden versiossa. EASHL:ssä ei HC Hieromasauvalla pää kestänyt tappiota ja lopulta synkro onnistui.
Tämä tosiaan rikkoo illuusiota siitä, että saataisin vuosittain "uusi" peli. Käytännössähän versio on vuodesta toiseen prikulleen sama. Höystettynä ehkä uudella pelimuodolla ja parilla animaatiolla. Synkrot ja valikkojen hitaus katoaa vasta sitten kun lopettavat hetkeksi ajattelemasta rahaa ja tekevät oikeasti uuden pelin. Sehän tarkoittaisi pienellä tiimillä sitä, että ainakin yksi vuosi/rahastuskierros jäisi välistä. Ei siis tule taphtumaan.Näköjään synkro toimii tämänkin vuoden versiossa.
Tämä ja EA tiimin "Git Gud" asenne on kyllä yhtä syöpää.Tämä tosiaan rikkoo illuusiota siitä, että saataisin vuosittain "uusi" peli. Käytännössähän versio on vuodesta toiseen prikulleen sama. Höystettynä ehkä uudella pelimuodolla ja parilla animaatiolla. Synkrot ja valikkojen hitaus katoaa vasta sitten kun lopettavat hetkeksi ajattelemasta rahaa ja tekevät oikeasti uuden pelin. Sehän tarkoittaisi pienellä tiimillä sitä, että ainakin yksi vuosi/rahastuskierros jäisi välistä. Ei siis tule taphtumaan.
Syncron toimiminen yllättää ei yhtään, vieläkö 1min sääntö on mukana poistumiselle?
Välillä tuntuu, että EA:n toimistolla on joku on-off kytkin, joka painetaan joko päälle tai pois päältä. NHL 17 kiekonhallinta oli lähes salibandya, mutta sitten tähän betaan skillstick ja kiekon suojaaminen poistettiin käytännössä kokonaan. Eikö tuohon voisi oikeasti löytää jotain välimuotoa? NHL 17 pystyi huonompia pelaajia vastaan käytännössä hallita kiekkoa yhdellä pelaajalla niin kauan kuin halusi, mutta tässä betassa esimerkiksi 1v1 tilanteet olivat aivan liian vaikeita hyökkäävälle pelaajalle. Uudet kikat ovat ihan hienoja, mutta aika epäkäytännöllisiä.
Kokonaisuutena olen tyytyväinen betaan, sillä siinä korostui joukkuepeli ja sooloilu oli tehty erittäin vaikeaksi. Toivottavasti lopulliseen peliin kuitenkin vielä vähän heikennetään poke checkkia ja parannetaan kiekonsuojaamista ja veivaamista (ei kuitenkaan NHL 17 tasolle). Parilla pienellä muutoksella voi EA saada erittäinkin hyvän pelin kasaan. Ja erilaisen verrattuna esimerkiksi edelliseen versioon, vaikka monet tuntuvatkin jostain älyttömästä syystä pitävän sitä samana pelinä.
Se on muuttunut huomattavasti tehottomammaksi. Toki mielestäni sen pitikin muuttua tehottomaksi verrattuna 17, jossa suojaaminen oli aivan liian helppoa. Mutta esimerkiksi tilanteessa, jossa olet läpiajossa ja puolustaja luistelee takaa kämmenpuolelta ei läheskään aina ole rystysuojauksesta mitään hyötyä, vaan puolustaja onnistuu siitä huolimatta pokettamaan kiekon pois. Tuo voisi olla ihan ymmärretävää vielä, jos pelaisi jollain pienellä buildilla, mutta tuota tapahtuu jatkuvasti myös voimahyökkääjälläkin pelatessa. Kyllähän oikeassakin kiekossa se kiekon riistäminen on aika vaikeaa, jos joku Jagr kääntää kroppansa kiekon ja puolustajan väliin, mutta tässä betassa ei nähtävästi ole. Se voi myös ainakin osittain johtua tuosta aivan älyttömästä pokesta, johon toivottavasti tulee kuitenkin korjaus vielä ennen lopullista versiota.Mielestäni tuo kiekon suojaus toimi tässä betassa aika pitkälti samalla tavalla kuin ennenkin vai mikä siinä nyt ihan tarkalleen ottaen on muuttunut?
Tuohan näytti ihan hauskalta lisältä, kerrankin edes jotain uudelta tuntuvaa. Tässä nyt toki lähinnä ajatellaan lapsia, mutta ihan hauska ajatus illanviettoon pienissä pelailla kaveriporukalla tuota näin aikuisiälläkin.NHL 18 I NHL Threes Official Gameplay Trailer I Xbox One, PS4
Shellanen sieltä sitten. Maskoteilla vähän kolme kolmosta.
Se on muuttunut huomattavasti tehottomammaksi. Toki mielestäni sen pitikin muuttua tehottomaksi verrattuna 17, jossa suojaaminen oli aivan liian helppoa. Mutta esimerkiksi tilanteessa, jossa olet läpiajossa ja puolustaja luistelee takaa kämmenpuolelta ei läheskään aina ole rystysuojauksesta mitään hyötyä, vaan puolustaja onnistuu siitä huolimatta pokettamaan kiekon pois. Tuo voisi olla ihan ymmärretävää vielä, jos pelaisi jollain pienellä buildilla, mutta tuota tapahtuu jatkuvasti myös voimahyökkääjälläkin pelatessa. Kyllähän oikeassakin kiekossa se kiekon riistäminen on aika vaikeaa, jos joku Jagr kääntää kroppansa kiekon ja puolustajan väliin, mutta tässä betassa ei nähtävästi ole. Se voi myös ainakin osittain johtua tuosta aivan älyttömästä pokesta, johon toivottavasti tulee kuitenkin korjaus vielä ennen lopullista versiota.