NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 950
  • 2 128

Eskelarit

Jäsen
Vuoden joukkueen aikaan varmaan on taas uusia settejä mihin noita voi käyttää, mutta varmaan tarvitset suuremman määrän hiilikortteja + mahdollisesti kultakortteja ja jotain uusia keräilykortteja.

Noista uusista all star -seteistä varmaan saa hyvin tuottoa, kun 90 overallin kortin saa juurikin tuolla kahdella hiilikortilla. Siellä ei tosin muistaakseni ole tällä hetkellä mitään kovin hyviä vaihtoehtoja, mutta nuohan päivittyy taas muutaman päivän päästä.

Melkein odottaisin noita uusia kortteja, jossei jotain mieleistä nykyisistä löydy.

Jep, rosteri nyt ei tarvii oikeestaan mitään uutta kun on jo aika OP jengi nyt jo :D Kokoelmassa olis vielä 4 muuta hiilikorttii odottamassa tulevaisuutta.. Kai se tarvii vaan odottaa jotain uutta mihin noi pääsee tuhlailemaan..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ehdottomasti säästöön kaikki mustat ja kultaiset kortit ja ostatte lisää niitä vielä säilöön. Lisäksi kannattaa ostaa peruskortin omaavia MOV-kortteja, kuten Ekblad, Barkov, Domi, Larkin ja Kadri. Olkaa vaan kärsivällisiä, sillä nyt niissä hinnat alkavat olla jo pilvissä.
 

Antsku

Jäsen
Onko kellään tietoa/arvausta pääseekö noita hero-keräilykortteja vielä käyttämään johonkin? Aikani kuluksi ennen joulua keräilin heroja ja pistin ne aina myyntiin seuraavan tieltä juurikin noiden keräilykorttien keräyksen vuoksi. Datsuykiin sai 15 noista käytettyä, mutta vielä on 15 samanlaista odottelemassa käyttöä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Muutama peli playoffeja pitkästä aikaa ja hyi helvetti mitä oksennusta tuo gameplay on. Joka toisessa pelissä oli sitä samaa paskaa millä pääsee helposti bottipelaajan ohi ja yrittämään maalintekoa maalin edestä. Puolustaminen sitten pelkkää poken ja mailanoston hakkaamista jälleen kerran. Päälle sitten vielä kun omat syötöt menee seinille ja en saa kiekkoa vastustajan magneettilavasta niin mitenkään pois.

Ei varmaan tarvitse NHL18-peliä enää ostaa, ainakaan ennakkoon. EA Access-version jälkeen sitten mahdollinen ostopäätös. Mulle riittää neljä vuotta putkeen tuota lähes samaa onlinen kurapaskaa jo kyllä. Jatkossa jokainen suomalaisvastus kierretään kaukaa, sen mitä tätä peliä jaksaa yrittää vääntää.

Seuraavaan änäriin vaihtuu varmaan pelimoottori, joten tuo on ainoa pieni toivonpilkahdus "uudesta änäristä."
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Hei tuli ostettua NHL pointseja Hutia varten. Mitä pakkoja suosittelette ostamaan. Siellä olisi se joku Super Jumbo Pack missä 20 rarea, Hut expansion packia löytyy ja sitten ne perus kultapackit. Kiitos neuvoista, en oo ennen änäriin laittanut ylimääräisiä euroja. NHL Pointseja on 3000.
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Hei tuli ostettua NHL pointseja Hutia varten. Mitä pakkoja suosittelette ostamaan. Siellä olisi se joku Super Jumbo Pack missä 20 rarea, Hut expansion packia löytyy ja sitten ne perus kultapackit. Kiitos neuvoista, en oo ennen änäriin laittanut ylimääräisiä euroja. NHL Pointseja on 3000.
Itse olen suosinut noita normipäkkejä mielummin kun S2 pakkoja, mutta aikalailla sama se on mitä pakkoja avaa kun ei niistä tunnu mitään tulevan.

Coinssien ostaminen on selvästi kannattavinta hommaa. Itse olen niitä saanut 10e/100k suhteella.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Itse olen suosinut noita normipäkkejä mielummin kun S2 pakkoja, mutta aikalailla sama se on mitä pakkoja avaa kun ei niistä tunnu mitään tulevan.

Coinssien ostaminen on selvästi kannattavinta hommaa. Itse olen niitä saanut 10e/100k suhteella.

Miten tuo coinsien ostaminen toimii?
 
Hei tuli ostettua NHL pointseja Hutia varten. Mitä pakkoja suosittelette ostamaan. Siellä olisi se joku Super Jumbo Pack missä 20 rarea, Hut expansion packia löytyy ja sitten ne perus kultapackit. Kiitos neuvoista, en oo ennen änäriin laittanut ylimääräisiä euroja. NHL Pointseja on 3000.
Se tietysti vähän riippuu mitä pakoistasi toivot. Isoin mahdollisuus noissa kalliissa pakoissa saada jotain kunnollista. S2 pakkoihin en ole itse enää koskenut, koska ei voisi vähempää kiinnostaa nuo Serie2 kortit. 7,5k pakoista saa sen yhden 85ovr tai yli tasoisen kortin, 15k pakasta kaksi. Se ei toki tarkoita ettei niistä voisi jotain hyvää tulla nimimerkillä Totw Crosby tuli aikoinaan nostettua tuosta normaalista 15k kultapakasta.

Tuossa nykyisessä erikoispakassa on tosiaan se 10 85ovr tai yli pelaajaa tai sitten alempi overallisia erikoiskortteja, jotka myös harvinaisiksi korteiksi lasketaan. Itse ottaisin niitä pakkoja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites jengi suhtautuu tuohon puolustamiseen, jos antaa tekoälyn juosta kiekollisen perässä ja itse pitää keskustaa hallussa?
Välillä tulee niin helvetin vittumaisia vastustajia, jotka hieroo sitä saatanan suojausnappia joka puolella ja jos vähänkään lähdet juoksemaan perässä kulmiin, niin se on samantien keskusta auki ja joku Hero laukomassa onetimeria sisään.
Enkä tarkoita siis sitä, että automaattisesti vedän itseni siihen oman maalin eteen aina kun vastustaja tulee omalle alueelle, vaan vähän tilanteen mukaan käyn antamassa painetta kulmiin ja palaan takaisin keskustaan tai vaihdan ukkoa sinne. Yritän myös haistella kiekonriiston hetkiä, jolloin isken kiinni jne.
Mutta sitten jos vastustaja ei ole ehkä niin hyvä pelaaja tai ei harrasta tuota helvetinmoista hieromista, niin pelaan kyllä yleensä lähintä pelaajaa aina kiekollista vastaan eikä homma ole niin tarkkaa. Hyviä pelaajia ja hierojia vastaan vaan loppuu muuten aseet kesken.

Yleensä toimii ihan hyvin tuo tapa näitä hierojia vastaan ja sitten tuleekin itkuviestejä pelien jälkeen bottipuolustuksesta, kun eihän nämä sankarit osaa sitten muutakaan, jos se yksi tapa on ainoa mitä yrittää jatkuvasti.

On kyllä jotenkin niin säälittävää tuo kiekon jatkuva suojaaminen. Ihan sama ollaanko keskialueella vai missä niin armotonta hieromista ja maila pitkänä liukumista oikein jäähyjä kalastellen. Vaikea kuvitella, että tuo on kovin nautinnolistakaan edes pelata.

Tai sitten itse nautin vain eri asioista, kun oma pelityyli on sellaista run and gun lätkää eli pirusti taklauksia jopa tyhmissäkin paikoissa. Suojausnappiin en varmaan ole ikinä edes koskenut tässä pelissä, vähän kärjistäen sanotttuna.
Esimerkiksi jos omiin on tulossa 3-2 hyökkäys, niin aivan varmasti yritän toiselle pelaajistani kolata sen kiekollisen aivan pystyyn. Joskus menee sitten syöttö läpi, mutta luotan siihen, että hoidan sillä viimeisellä pelaajalla tilanteen. Varmaan olisi jonkin verran voittojakin enemmän fiksummalla pelaamisella, mutta ei siitä itsekään niin paljon nauttisi. Ainoa poikkeus on nämä hierojasankarit, jotka todellakin haluaa voittaa keinolla millä hyvänsä.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Se tietysti vähän riippuu mitä pakoistasi toivot. Isoin mahdollisuus noissa kalliissa pakoissa saada jotain kunnollista. S2 pakkoihin en ole itse enää koskenut, koska ei voisi vähempää kiinnostaa nuo Serie2 kortit. 7,5k pakoista saa sen yhden 85ovr tai yli tasoisen kortin, 15k pakasta kaksi. Se ei toki tarkoita ettei niistä voisi jotain hyvää tulla nimimerkillä Totw Crosby tuli aikoinaan nostettua tuosta normaalista 15k kultapakasta.

Tuossa nykyisessä erikoispakassa on tosiaan se 10 85ovr tai yli pelaajaa tai sitten alempi overallisia erikoiskortteja, jotka myös harvinaisiksi korteiksi lasketaan. Itse ottaisin niitä pakkoja.

Jotain hyvää toivon. Meen hissiä 1. ja 2. divarin välillä joukkueella, johon ei ole euroja laitettu. 88 Jeff Carter on paras pelaaja tällä hetkellä ja joitain kärkipelaajia etsin. Esim totw Crosby tai vastaavaa tekisi erittäin hyvää. Toisaalta tuo pointsien vaihtaminen coinseiksi (mahdollista) kiinnostaisi jolloin varmuudella tietäisi, mitä saisi.

Yleensäkin, miten nuo totw ja potg kortit saadaan? Löytyykö niitä juuri noista pakoista. Legendat ja 99 datsyukit kai saa vain vaihtamalla collectible kortteihin yms. Mutta näitä en edes kaipaa. Jotain vähintään 87-88 overall ja mielellään 90+ pelaajia etsin...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mites jengi suhtautuu tuohon puolustamiseen, jos antaa tekoälyn juosta kiekollisen perässä ja itse pitää keskustaa hallussa?
Jos vastustaja on (yleensä suomalainen) miespimppi ja puolustaa vielä tuolla tavalla, saatan itsekin alkaa kiusallani puolustaa noin. Hyökkäyksissä noita vastaan pyörittelen kulmissa (ilman suojausnappiakin pysyy kiekko hallussa) ja heitän kiekon maalille, kyllä aina joku onetimer sieltä menee. Noin yleensä harrastan monipuolista hyökkäyspeliä ja pyrin yllätyksellisiin ratkaisuihin.
 
Jotain hyvää toivon. Meen hissiä 1. ja 2. divarin välillä joukkueella, johon ei ole euroja laitettu. 88 Jeff Carter on paras pelaaja tällä hetkellä ja joitain kärkipelaajia etsin. Esim totw Crosby tai vastaavaa tekisi erittäin hyvää. Toisaalta tuo pointsien vaihtaminen coinseiksi (mahdollista) kiinnostaisi jolloin varmuudella tietäisi, mitä saisi.

Yleensäkin, miten nuo totw ja potg kortit saadaan? Löytyykö niitä juuri noista pakoista. Legendat ja 99 datsyukit kai saa vain vaihtamalla collectible kortteihin yms. Mutta näitä en edes kaipaa. Jotain vähintään 87-88 overall ja mielellään 90+ pelaajia etsin...
Tosi hyvää tuuria siihen loppujen lopuksi tarvitsee, että pakasta saa jotain noin huikeaa nostettua. Noita coinseja pystyy ostamaan netistä eri paikoista, täälläkin on silloin tällöin myynnissä tuolla osto/vaihto topicin puolella. Pointseja et pysty suoraan vaihtamaan coinseiksi. Markkinat menevät ilmeisesti netissä aikalailla 10e/100k coinsia. Tuolla satkullakin saa aika hyvää jamppaa markkinoilta. Esim. normi kultakortti Malkin pyöri joku aika sitten 60k lieppeillä.

Noita erikoiskortteja pystyy nostamaan esimerkiksi pakoista, mutta lähes poikkeuksetta tulee halvemmaksi ostaa kortti suoraan. Ja pakoissahan on kerralla vain tuo rajattu määrä totw yms. kortteja, mitkä pystyy tarkistamaan siitä etusivun mainoksista.

Summa summarum: Pointseilla et tee muuta, kuin ostele pakkoja ja toivo parasta. Coinsseilla sitten pystyt ostamaan pelaajia marketista suoraan.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mites jengi suhtautuu tuohon puolustamiseen, jos antaa tekoälyn juosta kiekollisen perässä ja itse pitää keskustaa hallussa?
Välillä tulee niin helvetin vittumaisia vastustajia, jotka hieroo sitä saatanan suojausnappia joka puolella ja jos vähänkään lähdet juoksemaan perässä kulmiin, niin se on samantien keskusta auki ja joku Hero laukomassa onetimeria sisään.
Enkä tarkoita siis sitä, että automaattisesti vedän itseni siihen oman maalin eteen aina kun vastustaja tulee omalle alueelle, vaan vähän tilanteen mukaan käyn antamassa painetta kulmiin ja palaan takaisin keskustaan tai vaihdan ukkoa sinne. Yritän myös haistella kiekonriiston hetkiä, jolloin isken kiinni jne.
Mutta sitten jos vastustaja ei ole ehkä niin hyvä pelaaja tai ei harrasta tuota helvetinmoista hieromista, niin pelaan kyllä yleensä lähintä pelaajaa aina kiekollista vastaan eikä homma ole niin tarkkaa. Hyviä pelaajia ja hierojia vastaan vaan loppuu muuten aseet kesken.

Yleensä toimii ihan hyvin tuo tapa näitä hierojia vastaan ja sitten tuleekin itkuviestejä pelien jälkeen bottipuolustuksesta, kun eihän nämä sankarit osaa sitten muutakaan, jos se yksi tapa on ainoa mitä yrittää jatkuvasti.

On kyllä jotenkin niin säälittävää tuo kiekon jatkuva suojaaminen. Ihan sama ollaanko keskialueella vai missä niin armotonta hieromista ja maila pitkänä liukumista oikein jäähyjä kalastellen. Vaikea kuvitella, että tuo on kovin nautinnolistakaan edes pelata.

Tai sitten itse nautin vain eri asioista, kun oma pelityyli on sellaista run and gun lätkää eli pirusti taklauksia jopa tyhmissäkin paikoissa. Suojausnappiin en varmaan ole ikinä edes koskenut tässä pelissä, vähän kärjistäen sanotttuna.
Esimerkiksi jos omiin on tulossa 3-2 hyökkäys, niin aivan varmasti yritän toiselle pelaajistani kolata sen kiekollisen aivan pystyyn. Joskus menee sitten syöttö läpi, mutta luotan siihen, että hoidan sillä viimeisellä pelaajalla tilanteen. Varmaan olisi jonkin verran voittojakin enemmän fiksummalla pelaamisella, mutta ei siitä itsekään niin paljon nauttisi. Ainoa poikkeus on nämä hierojasankarit, jotka todellakin haluaa voittaa keinolla millä hyvänsä.
Aikalailla samoin pelaan itse. Ei ole joukkue niin hyvä, että voisi aina tuota hurlumhei kiekkoa pelata. Jos vastassa tasokkaampi vihu + herot niin ei siinä oikein muu minusta auta kuin tuo tyyli, jotta olisi edes tsäänssit voittoon. Usein ei koko peliä malta sitten nuin tehdä ja sieltä se neppaa 8min kulmarallin jälkeen sen 1-2 maalia maalineteen syötön ansiosta. Ei voi vain käsittää miten jotkut tuota jaksavat hieroa koko ajan, ilman mitään variaatiota.

Bugiranne ja viivanjälkeen lämärit ovat nyt ehkä vähän mielestäni vähentyneet. Nykyään on pelityyli enemmänkin vihuilla juuri tuo, että tatti sivulla liu'utaan eteenpäin tai jopa se x nappipohjassa. Yleensä tuo tatilla sivulle työntö on jopa parempi suojaus nykyään. No sitten jotka tätä harrastavat tekevät myös sitä, että meneevät vaikka takaisin omaan päähän päin tai siniviivallansa pitävät ukkoa tatti sivussa suojaten. Että kun yrität kiekkoa ottaa pois niin saat kampitus jäähyn. Ainakin tuon ilmiön olen nähnyt itse nyt nousevan. Sitten kun haet sitä kovaa niittiä jotta saisi kiekon niin pelaa itsesi ulos. Mutta aivan naurettavaa tuo tatti ja kiekko sinne ukon taakse ja toivoen toisen ottavan kamppijäähyä. No kukin tyylillään.

Itse tykkään myös mennä enemmän tuota hurlumheitä ja sitä pelaankin etenkin jos vastustaja antaa siihen saumat. Eli on vähän heikompi. Tykkään silloin hakea usein näyttäviä pommeja silläkin uhalla, että vastustaja pääsee 2-1 hyökkäyksiin. Nautin tuolloin pelistä enemmän kuin kulmaralleja seuraten. Menee pelikin paljon sutjakkaammin eteenpäin kun tilanne muuttuu useammin kuin, että jahtaat sitä x/tattisivulla olevaa pelaajaa. Tuolloin ei ainakaan minua edes vituta vaikka sattuisit sitten häviämään. Peli on kuitenkin ollut kokonaisuudessaan railakasta kun taas tuota nyyläämistä jahdaten.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No eipä mun pelit ainakaan olleet mitään muuta playoffeissa kuin tuota vasenoikea-liikerataa ja x-nappia. Eipä paljoa tarvitse edes harkita pelaavansa ylempiä divareitä, kun sen tietää että jokainen peli siellä on tuota samaa oksennusta. Parempaakin tekemistä löytyy kuin pilata päivänsä jälleen kerran vain noita pelin heikkouksia hyödyksi käyttäviä jääkiekon raiskaajia vastaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumaleissön vihdoin voitin ykkösdivarin! Viime änärissä niitä tuli aika paljonkin voiteltua, mutta tässä ei vain ikinä vielä riittänyt loppuun asti. Monta kertaa jäi parista pinnasta kiinni, mutta nyt se vihdoin osui.

Palkintopakasta tuli S2 Carey Price 94ovr ja S2 Cam Talbot 90ovr. Price on paras kortti minkä olen ikinä saanut änäreissä pakoista. Harmi vain kun ei pysty myymään, joten joutuu tekemään Pricelle tilaa kokoonpanossa vähän enemmänkin, jotta saa synergiat kuntoon. Kakkossarjan synergiat ei niinkään kiinnosta, mutta nyt on ollut jengi juuri niin viritetty, että moni joukkuesynergia on juuri siinä määrässä kuin tarvii, niin nyt kun kakkosmolkke Bobrovsky lähtee myyntiin ja vie yhden pommittajan ja team wheelin, niin joutuu enemmänkin etsimään ratkaisuita.

Positiivinen ongelma.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Jumaleissön vihdoin voitin ykkösdivarin! Viime änärissä niitä tuli aika paljonkin voiteltua, mutta tässä ei vain ikinä vielä riittänyt loppuun asti. Monta kertaa jäi parista pinnasta kiinni, mutta nyt se vihdoin osui.

Palkintopakasta tuli S2 Carey Price 94ovr ja S2 Cam Talbot 90ovr. Price on paras kortti minkä olen ikinä saanut änäreissä pakoista. Harmi vain kun ei pysty myymään, joten joutuu tekemään Pricelle tilaa kokoonpanossa vähän enemmänkin, jotta saa synergiat kuntoon. Kakkossarjan synergiat ei niinkään kiinnosta, mutta nyt on ollut jengi juuri niin viritetty, että moni joukkuesynergia on juuri siinä määrässä kuin tarvii, niin nyt kun kakkosmolkke Bobrovsky lähtee myyntiin ja vie yhden pommittajan ja team wheelin, niin joutuu enemmänkin etsimään ratkaisuita.

Positiivinen ongelma.
Onnittelut voitosta!

Itse onnistuin ensimmäistä kertaa nousemaan tänään 1. divariin.
Ketjut tällä hetkellä muotoa:

Marner-Datsyuk(se 90)-Rantanen
Laine(milestone)-Tkachuk(normi kulta)-Strome(U20)
Kessel(Milestone)-Giroux(normi)-Zuccarello(totw)
Bissonnette-Richards-Lunqvist(U20)

Murphy-Gostisbehere(normi)
S. Jones(totw)-C. Jones(U20)
Sculz(totw)-Tatar(Joulu)

Mokkena MOV-Rask.

Jotenkin on kutina, että moisella ei pitkälle ykkösessä pötkitä. No yrittänytttä ei laiteta. Pari ukkoa tuosta pitää sivuun laittaa ja koittaa järeämpää ukkoa tilalle hankkia. Rantanen on ollut kyl huikea. Tehnyt oikeastaan kenen kanssa vain tulosta. Tuo 90 Datsyuk ei oikein sytyttäny, vaikka herrasta kovasti pidänkin. Harmi että tuosta on tehty nuin "surkea" ja sit onkin toinen 99 överikortti. Toki eihän mies enää NHLssä pelaa, mutta oiskait tuosta jonkun 94 tyylisenkin tehdä. Siellä on kuitenkin jotain 90ovr All-Star ukkojakin tai nuita Stadium Classicceja vähän huonommallakin recordilla.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
"EA Sports on julkistanut NHL 17:n suositun Hockey Ultimate Team -pelimuodon neljännen kilpailullisen kauden kokoonpanovaatimukset."

Nyt alkaa olemaan jo ihan mielenkiintoista sirkusta tiedossa tulevalle 4.kilpailulliselle kaudelle, kun viime kierroksen "10 pelaajan S2" -korttivaatimukset ovat vaihdettu vaatimukseen kolmesta hopeisesta ja kolmesta pronssisesta kortista, joko normaaleina tai Team of the Week -painoksena. KonsoliFin;artikkelissa lisätietoja: Hockey Ultimate Teamin neljäs kausi rajoittaa joukkueiden laatua | KonsoliFIN - Pelaamisen keskipiste
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
"EA Sports on julkistanut NHL 17:n suositun Hockey Ultimate Team -pelimuodon neljännen kilpailullisen kauden kokoonpanovaatimukset."

Nyt alkaa olemaan jo ihan mielenkiintoista sirkusta tiedossa tulevalle 4.kilpailulliselle kaudelle, kun viime kierroksen "10 pelaajan S2" -korttivaatimukset ovat vaihdettu vaatimukseen kolmesta hopeisesta ja kolmesta pronssisesta kortista, joko normaaleina tai Team of the Week -painoksena. KonsoliFin;artikkelissa lisätietoja: Hockey Ultimate Teamin neljäs kausi rajoittaa joukkueiden laatua | KonsoliFIN - Pelaamisen keskipiste

Njähh kyllä viime kausi oli mielenkiintoisempi. Nelosketju + kolmospari + luukkuvahti nuilla ni 50min pelistä on ne samat tähtipelaajat kentällä. Mielelläni olisin ottanut kauden pelkillä hopeapelaajilla. Toki tämäki kausi tulee väännettyä, paljon parempia pelejä saa aikaan kuin 1-2-divarissa..
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan mielenkiintoista. Parhaiden synergioiden hopea/pronssipelaajat ovatkin jo hinnoissaan, rahamiehet toki linnoittavat neloskentän, kolmosparin ja kakkosveskan TOTW-painoksilla. Jotka muuten vasta hinnoissaan ovatkin.

Ihan hauskaa tälläiselle kaikille kenkää kahden peräkkäisen tappion jälkeen-tyyppiselle pelaajalle, joka ei vaan löydä sellaista rosteria jolla voisi pelin pelata ns. loppuun asti. Oikeastaan joulu- Richards on ainoa jolla on kausikortti avaukseen, osittain koska kaveri oli Flyers-aikoinaan suosikkipelaajani ja osittain koska on vedellyt ykkösen sentterinä 2 pinnaa per peli-tahdilla.

Lisäksi kaikki mikä vähentää herojen ja legendojen määrää vastustajan kokoonpanossa, on plussaa.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Njähh kyllä viime kausi oli mielenkiintoisempi. Nelosketju + kolmospari + luukkuvahti nuilla ni 50min pelistä on ne samat tähtipelaajat kentällä. Mielelläni olisin ottanut kauden pelkillä hopeapelaajilla. Toki tämäki kausi tulee väännettyä, paljon parempia pelejä saa aikaan kuin 1-2-divarissa..
Jep, pelkästään pronssi- tai hopeapelaajia tai S2-pelaajia olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa. Nyt vaan roikotetaan turisteja tähtien perässä pienessä roolissa. Toki hyvä mahdollisuus testata omia suosikkipelaajia tai muita, joita ei tulisi muuten ikinä käytettyä.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jep, pelkästään pronssi- tai hopeapelaajia tai S2-pelaajia olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa. Nyt vaan roikotetaan turisteja tähtien perässä pienessä roolissa. Toki hyvä mahdollisuus testata omia suosikkipelaajia tai muita, joita ei tulisi muuten ikinä käytettyä.
Joo sitä odotellaan, että koko jengi pitää olla täynnä hopeapelaajia, tai oikeastaan kaikista paras olisi jos jengi pitäisi koota pelkästään nonrare-kultapelaajista. Siinä kohtaa kaikilla olisi aikalailla samantasoiset joukkueet ja samat määrät synergioita käytössä.
 
Nyt siis erikoispakoissa pelkkiä S2 kortteja ja mahdollisuus keräilykortteihin. Melkoinen punainen vaate mulle nuo pakat siis tällä hetkellä. Ei kiinnosta yhtään nuo S2 kortit. Ja kun ei oikein ketään mielenkiintoisia erikoiskorttejakaan ole juuri nyt tarjolla.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Nyt siis erikoispakoissa pelkkiä S2 kortteja ja mahdollisuus keräilykortteihin. Melkoinen punainen vaate mulle nuo pakat siis tällä hetkellä. Ei kiinnosta yhtään nuo S2 kortit. Ja kun ei oikein ketään mielenkiintoisia erikoiskorttejakaan ole juuri nyt tarjolla.
Sama homma. Jäi tuo viime kausikin pelaamatta kun isolla vaivalla kerännyt "mieluisensa" tiimin ja sit pitääkin yhtäkkiä sieltä 2 kentällistä vaihtaa. Olkootkin, että ovat vain 3-4 kenttiä. Itse kuitenkin pelaan ykköskentällä jossa on suosikit. 2 kentässä on junnuja. Kolmonen on ns "tuloskenttä" ja nelonen jarrukenttä. Ei ole tullut pelattua kuin peli pari pariin viime viikkoon.
 
Sama homma. Jäi tuo viime kausikin pelaamatta kun isolla vaivalla kerännyt "mieluisensa" tiimin ja sit pitääkin yhtäkkiä sieltä 2 kentällistä vaihtaa. Olkootkin, että ovat vain 3-4 kenttiä. Itse kuitenkin pelaan ykköskentällä jossa on suosikit. 2 kentässä on junnuja. Kolmonen on ns "tuloskenttä" ja nelonen jarrukenttä. Ei ole tullut pelattua kuin peli pari pariin viime viikkoon.
Itsekään en jaksanu kauteen osallistua. Olisi pitänyt vaan turhaan käyttää coinseja noiden pelaajien hommaamiseen. Sama tällä nykyiselläkin kaudella. Hopeakorttina löytyy ainoastaan Aittokallion Samppa, niin antaapi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös