NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 515
  • 2 128
Se on jännä juttu miten silloin, kun peli sujuu, niin viivasta ampuessa omat pelaajat ohjailevat kiekkoja ja kiekko löytää niitä reikiä läpi ruuhkankin. Kun peli menee jumiin, niin omat pelaajat blokkailevat niitä vetoja, jos ei vastustajaan osu. Vähän kanssa sellainen juttu mihin ei itse voi vaikuttaa. Se ohjurimaali on tässä pelissä lisäksi ihan liian yleinen. Varsinkin kun ottaa huomioon, että siihen ei itse voi vaikuttaa millään tavalla. Myös onetimerlämärin viivasta pitäisi mennä pääsääntöisesti maaliin vain kun tulee maskin takaa. Puhumattakaan jonkin McInnisin suorasta lämäristä.
Kannattaa vähän katella sillä viivapelaajalla milloin laukoo. Jos siellä maalin edessä joku äijä vapaasti kattellee mitä tapahtuu, niin todennäköisesti saa myös ohjurin aikaiseksi. Jos taas on sidottuna tai selvästi ei ole "pelin sisällä" (selkä kohti vetäjää), niin silloin suosittelen jatkamaan pyöritystä. Myös takatolpalle kannattaa vilkasta, mikäli siellä olisi mies vapaana ja sitten vetää häntä kohti.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Hehe.. minulla maalivahtina Bishop samoin vastustajalla. Peli päättyi vastustajan 3-2 voittoon. Kaikki maalit tuli lämärillä ammuttuna (ei edes onetimer) sinisen jälkeen tai sen tuntumasta. Tietääpähän nytten että ei päästä ainakaan Bishopille lämäriä vetämään. Olisiko Quick tai Rask parempi vaihtoehto B synergian mokeista?
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hehe.. minulla maalivahtina Bishop samoin vastustajalla. Peli päättyi vastustajan 3-2 voittoon. Kaikki maalit tuli lämärillä ammuttuna (ei edes onetimer) sinisen jälkeen tai sen tuntumasta. Tietääpähän nytten että ei päästä ainakaan Bishopille lämäriä vetämään. Olisiko Quick tai Rask parempi vaihtoehto B synergian mokeista?

Rask oli suurin imuri mitä tässä pelissä on itselläni ollut. Ei tässä kukaan mikään jumala pitkässä juoksussa ole, mutta Rask oli aivan täysi seula. Kiekot meni jopa läpi kirjaimellisesti. Bishop ja Rinne on mulla ne parhaat ollu. Quickiä kokeilin hetken ja ei toiminut. Seuraavan kerran kun ison kasan kolikkoja johonkin pelaajaan ladon, niin Roy, Vernon tai Kolzig. Siihen asti rinteellä mennään ja Luongo paikkailee.

Siihen tosin saattaa mennä aikaa, että uusia pelaajia hankin, koska tuon saatanan pitkästyttävän kolikkojen keräilyn sijaan lähdin lottolinjalle, eli ostelen pelaamisestani saamilla kolikoilla noita kalliimpia pakkoja. Tiedän sen olevan väärä taktiikka, mutta kun ei jaksa enää keräillä 150K pelaamisesta kolikoita, että saa yhden pelaajan hankittua. Voin ihan hyvin nelosessa vetää Hagelineilla ja Larkineilla.

Nyt satsasin kahteen 9 harvinaisen kortin settiin ja mitä sain? 88 overalllin Panarin oli paras ja 88 Hedmanin kanssa siis koko NHL17 parhaat mitä olen saanut. Jiihaa. Itselläni siis tuo Deluxe paketti, joka antaa kaksi pakkaa joka perjantai ja lisäksi olen saamillani kolikoilla nyt ostellut noita pakkoja ja kaksi 88 pelaajaa lopputuloksena 4 kk:n aikana. Pienetablodit tästä EA:n suuntaan. 100% varmasti viimeinen deluxe paketti itselleni. No saahan siitä niitä soppareita, jotka maksavat nyt hunajaa. Katsotaan käykö tuuri edes yhden kerran koko NHL17 aikana. Ei nimittäin käynyt myöskään isosti tuuri koko NHL16 aikana. Imeisesti siellä on joku rasti laitettu meikäläisen kohdalla ruutuun, että mulkku mikä mulkku. Ei sille mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt kun maalivahdeista tuli puhetta, niin älkää herranjumala sekaantuko Lundqvistiin. Neljässä pelissä käytin 1. Divarissa maalissa, omiin joka pelissä 4-6 maalia. Dubnyk takaisin luukulle niin samantien tipahti maalimäärät sinne 2-3 per peli. Ei näytä edes kelpaavan enää kenellekään tuo Lunkka, pitänee kohta pikamyydä pois :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pitkät maalivahdit tuntuvat pelaavan parhaiten vuodesta toiseen.
Eivät silti ole enää lähellekään niin dominoivia mitä old genillä ja vielä NHL15-pelissä next genillä. Tuossa oli se joku Rangersin AHL-mokkekin ihan jumala.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eivät silti ole enää lähellekään niin dominoivia mitä old genillä ja vielä NHL15-pelissä next genillä. Tuossa oli se joku Rangersin AHL-mokkekin ihan jumala.

Jason Missiaen :D pelaa muuten Ranskan liigassa nykyään. Ei ole sitten ollut maailmalla niin dominoiva kuin NHL 14 HUT:ssa.
 
Viimeksi muokattu:

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Wheeler - Toews - Kuznetsov
Neely - Thornton - Nyquist
Forsberg - Kesler - Gaborik
Simmonds - J. Staal - Nash

Weber - Hedman
Hamilton - McDonagh
Carlson - Vlasic

Luongo
Lehner

Tuossa siis entinen tiimini, jonka tänne postasin. Noista päivistä on menty hiukan eteenpäin, kiitos aikaisemmin tässä ketjussa olleiden markkinavinkkien. Tässä nykyinen tiimini:

Carter - Linden - MOV McDavid
Sullivan - Malhotra 92 - Skinner
Pacioretty - Kesler - POTG Cammalleri
Nieto - Lindholm - M. Tkachuk

MacInnis - Hedman
Subban - OEL
Weber - TOTW Chara

TOTW Jones
Bishop

Aktiiviset synergiat: TW, B, WW, OJ.

Tyytyväinen olen nykyiseen tiimiin. Ainoastaan odotan, että EA antaa meille Mike Richardsimme, jotta saan vaihdettua hänet kakkosen laitaan Jeff Skinnerin tilalle. Ajan kuluttua saatan vaihtaa ykkösestä Carterin veke todennäköisesti jonkun legendan tilalle, mutta hyvin hän pysyy Lindenin ja McDavidin vauhdissa mukana. Ei ole taakkana ketjulle.

Pakistossa lämäri lähtee jokaiselta herralta mallikkaasti, kun ottaa huomioon kaikille Pommittajasta tuleva +3 lämärin voimaan ja tarkkuuteen sekä ylimääräinen +2 edellä mainittuun arvoihin MacInnisille, Subbanille ja Ekman-Larssonille OJ:n kautta. Eli heidän lämäristatsit ovat nyt järjestyksessä (tarkkuus-voima) 99-99, 90-95 ja 88-95. Tuohon kun lisää Hedmanin 87-91, Weberin 89-98 ja TOTW Charan 85-97, niin kiekkoa tulee rohkeasti pelattua viivaan ja harvemmin jätän laukomatta.

Tipsejä saa kuitenkin antaa pelaajista Carterin ja Paciorettyn tilalle. Kuten ketjuista näkee, mun kaikki laiturit ja pakit ovat aina valmiina laukomaan suoraan syötöstä eli rightin jäbiä haen tilalle.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuossa siis entinen tiimini, jonka tänne postasin. Noista päivistä on menty hiukan eteenpäin, kiitos aikaisemmin tässä ketjussa olleiden markkinavinkkien. Tässä nykyinen tiimini:

Carter - Linden - MOV McDavid
Sullivan - Malhotra 92 - Skinner
Pacioretty - Kesler - POTG Cammalleri
Nieto - Lindholm - M. Tkachuk

MacInnis - Hedman
Subban - OEL
Weber - TOTW Chara

TOTW Jones
Bishop

Aktiiviset synergiat: TW, B, WW, OJ.

Tyytyväinen olen nykyiseen tiimiin. Ainoastaan odotan, että EA antaa meille Mike Richardsimme, jotta saan vaihdettua hänet kakkosen laitaan Jeff Skinnerin tilalle. Ajan kuluttua saatan vaihtaa ykkösestä Carterin veke todennäköisesti jonkun legendan tilalle, mutta hyvin hän pysyy Lindenin ja McDavidin vauhdissa mukana. Ei ole taakkana ketjulle.

Pakistossa lämäri lähtee jokaiselta herralta mallikkaasti, kun ottaa huomioon kaikille Pommittajasta tuleva +3 lämärin voimaan ja tarkkuuteen sekä ylimääräinen +2 edellä mainittuun arvoihin MacInnisille, Subbanille ja Ekman-Larssonille OJ:n kautta. Eli heidän lämäristatsit ovat nyt järjestyksessä (tarkkuus-voima) 99-99, 90-95 ja 88-95. Tuohon kun lisää Hedmanin 87-91, Weberin 89-98 ja TOTW Charan 85-97, niin kiekkoa tulee rohkeasti pelattua viivaan ja harvemmin jätän laukomatta.

Tipsejä saa kuitenkin antaa pelaajista Carterin ja Paciorettyn tilalle. Kuten ketjuista näkee, mun kaikki laiturit ja pakit ovat aina valmiina laukomaan suoraan syötöstä eli rightin jäbiä haen tilalle.
Kessel on aika päällikkö tässä pelissä vaikka onkin vain 87 kokonaisuudeltaan, mutta veto viuhuu ja jalat käy. Toinen halpa ja hyvä on mielestäni Nathan MacKinnon ja sitten jos ei ole fyffestä kiinni, niin Stamkos on aika unelma.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Toivottavasti jengi lopettaa noiden joulusettien tekemisen... Kyllä mulle ainakin carboni kelpais ennemmin, kuin joku random +88 pelaaja...
Tai toivottavasti vetävät sitten tuohon missä saa vielä tuon +88 joulupelaajan...
Tuli frendille äsken aikamoinen ittensä divaripudottaja... 4. div paras sijotus näköjään ja kaikki ukot oli pronssia ja lukinnu ittensä veskaks...
Noh, sai frendi helposti otettua 9. divarin mestaruuden...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei varmasti tule carbonia, nuo pystyy muuttamaan helposti kolikoiksi ja siirtämään tileiltä eteenpäin.
Ei ilman että panostaa lisää itse, koska nuo ovat untradeable-kortteja pommin varmasti jokainen. Itse vaan haluaisin tehdä tuon Jets-setin ykköstililläni, joten tuo yksi carbon auttaisi kivasti asiaa.
 

WhySoSerious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Ei ilman että panostaa lisää itse, koska nuo ovat untradeable-kortteja pommin varmasti jokainen. Itse vaan haluaisin tehdä tuon Jets-setin ykköstililläni, joten tuo yksi carbon auttaisi kivasti asiaa.
Onhan siellä sellainen setti, jolla saa carbonin suoraan kolikoiksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onhan siellä sellainen setti, jolla saa carbonin suoraan kolikoiksi.
Eikun niin onkin. Se on muistaakseni ihan surkea setti suhteessa Carboniin, mutta tuossa kieltämättä saisi kikkailtua kolikoiksi nuo,
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällä hetkellä pelit kulkee todella kovaa, kaksi peräkkäistä 1div mestaruutta ja 10 viimeistä peliä 10-0-0 ja kaatunut on ihan näitä kärkipään veivaajia kun on vaan jaksanut puolustaa todella tarkasti. Esimerkiksi rankingin 16s kaatui 5-2, statsien perusteella ihan kova kaveri(537-110-19) ja taisi pelin lopussa käydä aika kuumana kun pelasin nuo etukulmarannarit pois eikä tää muuta sitten osannut koittaa edes. Myin tosiaan Stamkosin pois enkä ole toistaiseksi ostanut ketään kovaa ukkoa tilalle, ihan kuin peli sujuisi nyt paremmin ilman Stammeria, ehkä se oli pukukopin syöpä? :D
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Onhan siellä sellainen setti, jolla saa carbonin suoraan kolikoiksi.
Tjaa, huonoin mitä oon ulkomaan foorumeilta lukenu, niin ollu 12,5k... Aika tsägä pitää olla, että sais sen 50k...
Mutta tuleehas sitä tuollakin hyvä tili, jos on miljuuna tiliä...
Mitäs noista joulu seteistä täytyy koota jotta pääsee osingoille palkintoihin?
Riittää kun vaihdat yhden pelaajan paitaan, se riittää, että saa nuo palkinnot...
 
Viimeksi muokattu:

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Täytyy kyllä sanoa että kummasti piristyi meininki tämän pelin kanssa, kun aloitti toisella profiililla 10. divarista. Nyt ollaan sitten kakkosessa menossa ja matkalla jokaisesta divarista otettu voitto. Palkintopakoista paras nosto on ollut gold collectible, joka on tullutkin kolme kertaa. Tuntui että 10. divarista 5. divariin ei "ice tilt" pelejä tullut juurikaan ja pelaaminen oli juuri niin mukavaa, kuin videopelin pelaamisen pitää ollakin. 4. - 2.divarissa noita on alkanut enenevässä määrin tulemaan, mutta EA on ilmeisesti hieman ruuvaillut noita, kun ihan niin pahaa vastustusta ei ole tullut, mutta odotellaan toki tuo 1.divari.

Oma ase noissa peleissä on lättysyöttö, sillä pystyy aika hyvin kiertämään tuota omien pelaajien huonoa liikettä. Toki kun ylämäki käy tarpeeksi jyrkäksi menee niin omat eivät ota mitään kiekkoa haltuun. En kyllä ymmärrä tuota logiikkaa, kun koskaan ei tiedä minkälainen peli on luvassa. Välillä tekoäly höntyilee ympäri kenttää jopa av:lla ja välillä omista ei lähde minkäänlaista liikettä. Tosin "ice tiltiin" uusintakierroksella on tainnut kaatua peli tai kaksi, aikamonta vastamäen peliä on tullut grindattua kotiin.

Kokoonpano:

Seguin - MOV McDavid - Hall
Marner-MOV Matthews - HERO Amonte
HERO Sullivan - Thornton - MS Clark
Hagelin - Stastny - Nyquist

MS Niedermayer - HERO Blake
Keith - Letang
POTG Rielly - Weber

POTG Dubnyk
Pronssikassari

Kärkiketjuissa on huonot aloittajat, mutta vasenlaita - keskushyökkääjä yhdistelmät on sellaista saunakaveri luokkaa, että niistä pidetään ainakin hetken aikaa kiinni. Kakkoskenttä on suhteellisen vahvasti sementoitu kokoonpanoon. Kolmoskentässä Perry rouhi Sullivanin tontilla pitkään ja saattaa tehdä paluun kokoonpanoon. Sullivan ei ainakaan itselläni toimi yhtään. Hyvä leftin laituri saattaa viedä Hallin paikan myöhemmin. Pakistossa ykkös- ja kolmosparit on sementoitu kokoonpanoon. Rielly vaihtui POTG Riellyyn kun maltoin laittaa tarpeeksi kiekkoa jonoon. Thorntonin tilalla koitin MS Thorntonia mutta nuo yhden overallin parannukset eivät juuri muutosta tuo. Thorntonin kohdalla nähtiin täysi hyytyminen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä on EA hienon pelin tehnyt. Äsken peli pitkästä aikaa HUT:ssa ja 8. divaria, voitin 5-1 ja silti pelistä jäi vain ahdistus ja vitutus fiiliksenä päälle.

Tässä pelissä on vaan niin moni asia väärin ja typerää, etten tiedä edes mistä aloittaa.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyllä on EA hienon pelin tehnyt. Äsken peli pitkästä aikaa HUT:ssa ja 8. divaria, voitin 5-1 ja silti pelistä jäi vain ahdistus ja vitutus fiiliksenä päälle.

Tässä pelissä on vaan niin moni asia väärin ja typerää, etten tiedä edes mistä aloittaa.
Pitää yrittää ottaa huumorilla tämä peli, vaikka aika vatun vaikeeta se on... Muutama bisse auttaa asiaan :hymiö:
Alkaa vatuttaa noi sopparit... Mitä vitun ideaa niillä on edes koko pelissä? Ainakin nyt kun EA poisti sen rajotuksen, että niitä saa olla rajattomasti, niin jotku ostaa ja jemmaa niitä ja sitten myydään pippeli pystyssä ylihintaan... Edelleenkin olen sitä mieltä, että pelaamista pitäs olla enemmän hyötyä, kun marketissa pyörimisessä... Kai sitä jotain pörssipelejä on, missä voi kikkailla...
Kai tämä vielä lätkäpeli on?
Meh, piti vain avautua...
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pitää yrittää ottaa huumorilla tämä peli, vaikka aika vatun vaikeeta se on... Muutama bisse auttaa asiaan :hymiö:
Alkaa vatuttaa noi sopparit... Mitä vitun ideaa niillä on edes koko pelissä? Ainakin nyt kun EA poisti sen rajotuksen, että niitä saa olla rajattomasti, niin jotku ostaa ja jemmaa niitä ja sitten myydään pippeli pystyssä ylihintaan... Edelleenkin olen sitä mieltä, että pelaamista pitäs olla enemmän hyötyä, kun marketissa pyörimisessä... Kai sitä jotain pörssipelejä on, missä voi kikkailla...
Kai tämä vielä lätkäpeli on?
Meh, piti vain avautua...
Ite oon aina siinä vaiheessa kun sopimuksien hinnat on lähteny käsistä niin ruvennu heittään tilalle noita ihan perus 86 ja 85 kavereita tuolta reservistä, mutta nytpä neki kaikki on tungettu noihin setteihin niin kyllähän tää aika kovaa ottaa päähän. Ja sitten tuo, että tuota carbonia ei saakkaan, on toinen juttu, joka on kyrsii. Ainoa jolla olis jotaki tehnyt. Toki se Richardsi menee kokoonpanoon, mutta eipä siitä mitää hyötyä ole kun se on kaikilla. Olin tohon jo tehny Buffalon hero-setin valmiiks niin että yks carbon puuttuu, jonka olin aatellu sit siihen settiin kuudes päivä heittää, mutta ei sitten vissiin heitelläkkään. Ihan paska se LaFontaine olis varmaan ollukkin.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Olin tohon jo tehny Buffalon hero-setin valmiiks niin että yks carbon puuttuu, jonka olin aatellu sit siihen settiin kuudes päivä heittää, mutta ei sitten vissiin heitelläkkään. Ihan paska se LaFontaine olis varmaan ollukkin.
Haa, sama setti itelläkin oli mieles, mut noh... Piti ekaa kertaa tuhota 10 egua tähän shittiin, ihan vain sen takia kun vatuttaa noi soppareiden hinnat, että saa soppareita, ja kävi pulla kun pakasta pahahti TOTW Panarin... Ensimmäinen yli 88 pelaaja, mitä pakoista on tullu...
Edit: Eikä vattu noi sopparit edes kestä tuota 13 pelii... Ihan vattuilakseni pistin talteen monta pelii Weber on pelannu, ja 9 pelin jälkeen pitää heittää uutta sopparia... FU EA...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla jäänyt HUT kokonaa pelaamatta. Sopimukset on niin kalliita, että jatkuvasti joltain sopimus lopussa ja puckseja ei ole tarpeeksi hankkimaan uutta. Lisäksi on ollut todella paska tuuri pakoissa, niin alkaa olla 15 pinnaa eroa mun joukkueen keskiarvossa vastustajiin - ylikin joitainnvastaan. Plus ennen tykkäsin tosta joukkueiden keräämisestä ka sitäkään ei enää voi tehdä, joten marketissakaan ei jaksa enää pyöriä.

Yhtään ei auta sekään, että tuossa Draft-pelimuodossakin on niin idiootteka vastustajia. Jatkuvalla syötöllä tulee viestiä "quit the game, you are not gonna win"... Jep jep.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös