NHL-tulokset sähköpostiin?

  • 1 042
  • 6

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko kellään tiedossa nettipalvelua, josta saisi NHL-otteluiden tulokset ja tilastot (Box Score yms.) sähköpostiin matsien päätyttyä? :confused:

Itse olen aiemmin käyttänyt vastaavaa palvelua nimeltä Infobeat, joka oli kerrassaan loistava, mutta se on lopettanut kesällä NHL-palvelunsa ja sieltä voi saada pelkästään Sports-otsikolla juttuja eemeliin.... (aiemmin pystyi määrittelemään joukkueittain mitä tietoja halusi saada)... :mad:
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
tilastot mailiin

Jossain olin näkevinäni tuollaisen mahdollisuuden...Tosin urlia en uskalla arvailla, mutta nhl.comin kautta sinne surffasin!
 

Vesso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KTP, Ketterä
Re: tilastot mailiin

Viestin lähetti pasil
Jossain olin näkevinäni tuollaisen mahdollisuuden...Tosin urlia en uskalla arvailla, mutta nhl.comin kautta sinne surffasin!

NHLStats@usa.net

Allekirjoittaneelle ovat tuoreet statsit tulleet tälläisestä osoitteesta meiliin jo parin vuoden ajan ja hyvin palvelu toimii.

Tilastoista löytyvät sarjataulukot, ottelupöytäkirjat (tai sen tapaiset) ja pelaajakohtaiset tilastot. Hyvin toimii.

Vesso
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
stats

Niin, mahtaakohan tuo olla joku mailing list johon pitää liittyä lähettämällä maili johonkin osoitteeseen vai saakohan tilattua webin kautta?
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Tämä on ihan hyvä systeemi. On ollut mulla n. 4 vuotta käytössä. Välillä vaan tulokset viipyvät ja saat kolmen päivän tulokset kerralla. Mutta kokonaisuudessaan arvosana 8+. Jääaika ja esim. taklaukset voisivat olla tilastoissa mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös