Darren Dreger @DarrenDreger 30s31 seconds ago
Hearing Baertschi to Canucks.
2nd round pick vaihdossa.
Hearing Baertschi to Canucks.
2nd round pick vaihdossa.
Lahjomalla.Miten helvetissä Lovejoylla saa Despresin?
No jaa, jää nähtäväksi. Jos ja kun osa palkata jää Sabresille, aika riskitön veto. Olisin mielelläni nähnyt Stewartin samaan hintaan Montrealissa, low risk - possibly high reward.2017 2nd.
Tiedä sitten hyvästä hausta. Sabres pitää osan palkasta.
Osasto on täysin kunnossa kevään tavoitteeseen eli kirkkaaseen jumposijaan, meille ei ryttyillä! : ( )Nyt on veskariosasto kunnossa loppukaudeksi.
Parenteau Sharksiin?
Joo en tajua, ei ole enää se nuori superlupaava puolustus mikä Pinguilla oli niin yhtään niin nuori tai lupaava. Ja ei vakuuta tuo mitä saatiin takaisin.Ohhoh olipa yllättävä tuo Lovejoy-Despres siirto, loistava kauppa anaheimin kannalta....:). En kyllä jaksa ymmärtää miksi penguisit antoi noin halvalla despressin, cap hittiki vain 900k
Itse olen tyytyväinen siihen että Jokisen Flames vuodet loppui. Hyi OJ ja Hagman Flamesissa Hyrgh ja svid!!
Joo en tajua, ei ole enää se nuori superlupaava puolustus mikä Pinguilla oli niin yhtään niin nuori tai lupaava. Ja ei vakuuta tuo mitä saatiin takaisin.
Ohhoh olipa yllättävä tuo Lovejoy-Despres siirto, loistava kauppa anaheimin kannalta....:). En kyllä jaksa ymmärtää miksi penguisit antoi noin halvalla despressin, cap hittiki vain 900k
No vaikka OJ olis voittanut koko liigan pistepörssin, niin siltikään en olisi pitänyt hänen Flames ajasta. En vain pidä hänestä pelaajana. Sama juttu jonkun Joni Pitkäsen kohdalla. Joku pelajaa ei vaan ole "fanitettava" vaikka pelaisi suosikki joukkueessa.Hagman toki floppasi, mutta millä perusteella Jokinen? Ekalla kaudella 19 8+7 15. Sen jälkeen joukkueen pistetilastossa 4. , 3. ja 2. Mitä siinä olisi pitänyt saada aikaan?
Mä taas odottelen kirjettä Lovejoyn lapselta tai joltain joka toivoo isää kotiin.Jospa Pensit tarvitsee pitkäkiekkospesialistin.
Jospa Pensit tarvitsee pitkäkiekkospesialistin.
Saattaa olla että Bostonille olikin eri hinta.Stewartin 2017 2nd on kyllä kaukana mikä mielikuva itselleni jäi Bostonilta pyydetystä hinnasta.
Nah, taitaa olla vain huhu.