NHL retro-liiga 1966-67

  • 1 304
  • 9

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Olen viimeinkin saamassa uuden tietokoneeni pyörittämään Faceoff-simulaattoria ja kunhan kaikki varmistuu, niin olen päättänyt toteuttaa erään haaveeni.

Peliin on nyt saatavilla myös vanhempia kausia ja olen aloittamassa kautta 1966-67. Se on se viimeinen kausi, jolloin "original six"- joukkueet taistelivat Stanley Cupista. Alla lainaus Faceoffia myyvän firman sivuilta:

The last pre-expansion season for the NHL. The NHL's final season as a 6-team league saw Chicago finally manage to finish first for the first time in their history. However, the Toronto Maple Leafs shocked the hockey world as Punch Imlach rode his veteran club to a Stanley Cup victory to celebrate Canada's Centennial Year. Little did Leaf fans know that would be the last Stanley Cup triumph for the team, at least up until the present. Bobby Hull set a league record with 52 goals, Stan Mikita won the scoring championship with 97 points and the New York Rangers finally made the post season tournament after missing in seven of the previous eight years. And, a raw 18 year old rookie named Orr made quite an impression in his first season with the Bruins.

Koska yksin ei ole hauska pelata, niin tarjoan nyt viidelle innokkaalle tosi-NHL-fanille mahdollisuutta osallistua liigaan. Ensimmäisen kauden jälkeen liiga laajentuu kuudella joukkueella, jolloin mahdollisuus liigaan liittymiseen jällen aukeaa.

Haen tosiaankin sellaisia henkilöitä, jotka haluavat sitoa itsensä pitkäjänteiseen managerisuhteeseen. Tarkoitus ei ole "vain" simuloida kautta uusiksi, vaan elää tuo NHL-kausi uudestaan. Mielelläni näkisin sellaisia henkilöitä, jotka oikeasti ovat ko. joukkueiden faneja. Eli sellaisia, jotka haluavat kunnioittaa seuran perinteitä. Itse olen Chicago-fanina joukkueeni valinnut (no, jos jostain löytyy vielä innokkaampi Chicago-fanai niin saatan joustaa), mutta Montreal, Toronto, NY Rangers, Detroit ja Boston odottavat vielä innokasta manageria.

Tähän liigaan ei päästä ilmottautumisjärjestyksessä, vaan halukkaat managerit saavat tehdä minulle hakemuksen, jossa hiukan kertovat taustastaan (NHL-tietämys yms.) ja sepittävät miksi juuri hän olisi paras mies hoitamaan ko. seuraa.

Luonnollisesti tarkoituksena on jatkaa liigaa nykypäivään asti (ja tietenkin tästä eteenpäinkin), mutta tulemme etenemään suht hitaasti.

Hakemuksia NHL-kauteen 1966-67 voi lähettää osoitteeseen:

mixula@suomi24.fi
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Liitteenä on joukkueiden kokoonpanot, aika legendaarisia nimiä.

Tarkoitus olisi siis aloittaa NHL-historian uudelleenkirjoittaminen kaudesta 1966-67 alkaen.

Chicago ja Detroit ovat saaneet jo managerit, Boston, Montreal, NY Rangers ja Toronto odottavat vielä omaansa.

Tähän ei sisälly mitään kustannuksia, edes peliä ei tarvitse itselleen hankkia. Pelit simuloidaan mun koneella ja managerien tehtäväksi jää taktiikoiden suunnittelu ja niiden lähettäminen minulle. Toki pelaajakaupat ja varaukset yms. kuuluvat asiaan.
 

Liitteet

  • 66-67ratings.txt
    17,2 KB · kertaa luettu: 390

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Harjoituspelit alkoivat

Eli ennen kauden alkua pelataan muutama harjoitusottelu. Liitteessä on tilastot Chicagon vierailusta Montrealissa.

Varsinainen kausi on tarkoitus aloittaa joulukuun alussa viimeistään.

Vielä olisi tilaa kolmelle kiinnostuneelle.
 

Liitteet

  • mtl-chi.txt
    4,8 KB · kertaa luettu: 406

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Tervetuloa liigaan Mr. Smith!

Eli Vancouver aloittaa vasta kaudella 1970-71. Tosin voithan siihen asti hoitaa joko Montrealila tai Rangersia ja vaihtaa sitten Vancouveriin...

Alkavan kauden jälkeen liiga laajenee siis kuudella joukkueella. Philadelphia, Los Angeles, St. Louis, Minnesota, Pittsburgh ja Oakland tarvitsevat myös managerit ensi kaudeksi.
 
Viimeksi muokattu:

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Rangers vailla manageria

Myös Montreal Canadiens sai managerin rapakon takaa. Nyt pääsyvaatimuksiin lisätään edes jonkinlainen englanninkielinen lukemisen ja kirjoittamisen taito.

Eikö tosiaan löydy ketään Rangers-fania?
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Rangersille manageri

Nyt on kaikilla kuudella manageri, tervetuloa Bill Maher!

Jostain syystä tuolta rapakon takaa on helpompi saada managereita kuin täältä kotosuomesta...

Liigamme laajenee siis kuudella joukkueella ensi kaudeksi (joka varmaan alkaa jo ensi keväänä), siihen haluaisin saada edes muutaman kotimaisen managerin mukaan. Ottakaahan kiinnostuneet yhteyttä.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Kausi on lähtenyt liikkeelle

Chicago ja Toronto määräävät tahdin NHL:ssä kaudella 1966-67. Toronton ykkösketju on murskaava ja Chicago jyrää tasaisuudellaan.

Halukkaita hyppäämään mukaan ensi kaudeksi kun liiga laajenee?
 

Liitteet

  • standings.txt
    5,5 KB · kertaa luettu: 354
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös