NHL-pelipaidat

  • 850 637
  • 1 976

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Itselle ainakin oli pettymys, että nimeä ja numeroa ei olekaan ommeltu paitaan vaan painettu.
Okei, kiitos tiedosta. Harmi. Enpä taida sitten viitsiä laittaa Fanaticsin paitaa tilaukseen.

Ompelut ovat yksi syy siihen, miksi olisin halunnut Adidaksen paidan itselleni. Tulee vaan hintaa aika suolaisesti, jos jenkeistä tilaa ja maksaa postit ja tullit.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Olen noista Fanaticsin paidoista ja tuotteista lukenut viimeisen vuoden aikana pelkästään negatiivista palautetta. Laadultaan huonoja ihan t-paidoista lähtien ja ollut myös ongelmia saada niitä. All-Stars viikonloppuna loppui paidat San Josessa kaupoista jne. kun ei varata tuotteita tarpeeksi.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
En fanaticsia sen enempää kehu, mutta kyseessä on NHL:n virallinen fanikauppa, joten vaikea on laadukkaampia löytää. Se että numeroita ei ole ommeltu on IMHO perseestä, mutta näin asia on nykyään joidenkin joukkueiden käyttämissä paidoissa. Ja onhan ne paidatkin halvemman tuntuista ohuempaa materiaalia kuin joskus, mutta näin on joukkueidenkin käyttämät.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Katsoin huvikseni, minkä verran Adidaksen paidat nimi- ja numero-ompeleilla maksaisi tilata Suomeen, ja melkein 250 euroon se hinta pomppaisi posti- ja tullimaksujen kanssa. Eli melkein puolet kalliimmaksi se tulisi kuin tilata Fanaticsin paita. Taitaa jäädä paidan hankkiminen toistaiseksi vielä myöhempään ajankohtaan.
 

Binisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild, Real Madrid C.F., LA Lakers
Nyt täytyy kyllä kehua DHgatea. En ollut tuolta aikaisemmin mitään tilannut ja pieni epäilys oli laadun suhteen, mutta tuote oli loistava hintaansa nähden, joka oli niinkin suuri kun 27e. Tilasin siis Tampan kotipaidan Hedmanin nimellä ja numerolla. Koko on aika lailla yksi yhteen aiemmin Suomesta ostamani paidan kanssa. Oikeastaan ainut mistä huomaa, että paita on feikki ovat nuo nimikirjaimien ompeleet, jotka ovat vähän huolimattoman näköisesti tehty. Tuotakaan ei huomaa muuten, kun paitaa läheltä tutkiessa. Toimitus kesti 3 viikkoa, joka on mielestäni ihan kohtuullinen.
DHGate saa multakin suosituksen. Siellä on tosi paljon käyttäjäarvioilla varaa pelailla, sillä Atlantin toiselta puolelta tilataan aika paljon tuolta noita paitoja ja toimitus on nopeaa. Laatukin on erittäin hyvää omissa tilatuissa paidoissa
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Kannattaa tuolta AliExpressistä kokeilla. Sain joululahjaksi muutama vuosi sitten Bennin pelipaidan mutta vieläkään en ole löytänyt mitään mikä tekisi siitä piraattipaidan. Kaikki liput ja laput löytyy. Hintaakin oli se 50 euroa.
 
15 vuoden lukemisen jälkeen olen sitten minäkin täällä kommentoimassa. Mutta asiaan. Niin se NHL shop ei myy sen laadukkaampia tai virallisempia paitoja kuin joku muu verkkokauppa joka nimenomaan myy samoja Adidaksen Authentic paitoja. Tietty piraattikaupat on sitten erikseen. Pohjois-Amerikkaa ympäri ravanneena niitä Reebokin ja nyttemmin Adidaksen pelipaitoja myy harvase urheiluliike ja ihan pelkkiin pelipaitoihin erikoistuneet myymälät. Ja kyseiseltä mantereelta löytyy kyllä useampi verkkokauppakin. Itse olen kaksi edellistä paitaa tilannut Kanadan puolelta Hockeyauthentic.com -kaupasta. Hinnat ovat kanadan dollareissa joka on meille paljon parempi koska heikompi kurssi kuin yhdysvaltain dollarilla (1€=1,5cad). Juhannuksen jälkee tilasin tuolta juurikin paidan ja viikossa tuli perille. Siellä on kesäalet päällä ja Canucksin vieraspaita Petterssonin nimellä varustettuna maksoi 150cad. Eli 100€. Postit on vakio 50cad ja 30€ tuli alvia ja upsin käsittelymaksua päälle täällä päässä. Eli 160€ kustansi kyseinen paita. Ja ihan on Adidaksen Authentic Pro paita. Voin vahvasti suositella. Sivusto on selkeä ja toimitus on nopia. Ainakin näillä molemmilla kerroilla kun itse olen tilannut.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
15 vuoden lukemisen jälkeen olen sitten minäkin täällä kommentoimassa. Mutta asiaan. Niin se NHL shop ei myy sen laadukkaampia tai virallisempia paitoja kuin joku muu verkkokauppa joka nimenomaan myy samoja Adidaksen Authentic paitoja. Tietty piraattikaupat on sitten erikseen. Pohjois-Amerikkaa ympäri ravanneena niitä Reebokin ja nyttemmin Adidaksen pelipaitoja myy harvase urheiluliike ja ihan pelkkiin pelipaitoihin erikoistuneet myymälät. Ja kyseiseltä mantereelta löytyy kyllä useampi verkkokauppakin. Itse olen kaksi edellistä paitaa tilannut Kanadan puolelta Hockeyauthentic.com -kaupasta. Hinnat ovat kanadan dollareissa joka on meille paljon parempi koska heikompi kurssi kuin yhdysvaltain dollarilla (1€=1,5cad). Juhannuksen jälkee tilasin tuolta juurikin paidan ja viikossa tuli perille. Siellä on kesäalet päällä ja Canucksin vieraspaita Petterssonin nimellä varustettuna maksoi 150cad. Eli 100€. Postit on vakio 50cad ja 30€ tuli alvia ja upsin käsittelymaksua päälle täällä päässä. Eli 160€ kustansi kyseinen paita. Ja ihan on Adidaksen Authentic Pro paita. Voin vahvasti suositella. Sivusto on selkeä ja toimitus on nopia. Ainakin näillä molemmilla kerroilla kun itse olen tilannut.
Jes, tuolta tuli katsottua itsekin aiemmin Devilsin paitoja. Harmi vain, että ovat 50 cad kalliimpia kuin Petterssonin paidat, eli 200 euroon tai hieman yli menisi hinta, jos osaan laskea alvit jne. oikein. No, jossain vaiheessa sitten, jos tulee sopivia alennuksia vastaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jotenkin uskomatonta että sellaisessa lätkä maassa kun Suomi ei ole mitään tahoa joka myisi lätkäpaitoja. Siis NHL ja Liiga-paitoja esim joku sama sivusto.
 
Jes, tuolta tuli katsottua itsekin aiemmin Devilsin paitoja. Harmi vain, että ovat 50 cad kalliimpia kuin Petterssonin paidat, eli 200 euroon tai hieman yli menisi hinta, jos osaan laskea alvit jne. oikein. No, jossain vaiheessa sitten, jos tulee sopivia alennuksia vastaan.


Harmi että paitaa jota olet harkinnut ei ole alessa. Tuolla nuo Adidakset on perushinnaltaan sen 200cad. Eli sen hintasten kanssa ei tarvi tullista välittää koska arvo jää alle 150€, ainoastaan alv tulee maksettavaksi. Tilasin viime marraskuussa MacKinnonin Adidaksen paidan ja täytyi ihan tarkastaa paljon maksoi. Se oli myös alessa silloin ja 170cad maksoi. Eli on siellä kauden aikanakin aleita, kannattaa pitää silmällä.
 

markusst

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS | Miami Dolphins
Jes, tuolta tuli katsottua itsekin aiemmin Devilsin paitoja. Harmi vain, että ovat 50 cad kalliimpia kuin Petterssonin paidat, eli 200 euroon tai hieman yli menisi hinta, jos osaan laskea alvit jne. oikein. No, jossain vaiheessa sitten, jos tulee sopivia alennuksia vastaan.
Itselleni Icejerseys.comista (oli muuten huippupalvelu ja ihan huippuluokan tulos kun tilasin customoidut numerot ja nimet) tilatessa, niin olivat muistaakseni merkinneet eri hinnan lähetykseen ja jäi tullimuodollisuudet väliin, mutta en tiedä miten yleistä tuo on.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Voit vaikka laittaa kuvat, niin voin helposti näyttää.
Juu sori kun kesti. Oli vähän ongelmia kuvien ottamisen kanssa mutta sain jotenkuten hoidettua homman pienen kikkailun jälkeen. Toivottavasti nää näkyy nyt sitten.
 

Liitteet

  • 20190720_151426.jpg
    20190720_151426.jpg
    747,5 KB · kertaa luettu: 1 331
  • 20190720_151440.jpg
    20190720_151440.jpg
    897,6 KB · kertaa luettu: 1 324

RinkMasterJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NY Rangers
Juu sori kun kesti. Oli vähän ongelmia kuvien ottamisen kanssa mutta sain jotenkuten hoidettua homman pienen kikkailun jälkeen. Toivottavasti nää näkyy nyt sitten.

Hyvin näkyy. Helpoimmat kuitenkin mitä huomaa jo kaukaa. Nimi- ja numerofontit ihan mitä sattuu. Nimilaatta ihan järkyttävän näköinen. Kaulan narut menee liian ylös (pitäisi jäädä huomattavasti NHL logon alapuoelle) ja ovat aivan liian pitkät. Samaten nuo reiät mistä narut menee läpi, pitäisi olla valkoiset. Kauluksen leikkaus myös aivan mitä sattuu. Ja helpoin kaikista, joka ei edes kuvassa näy kuin väärältä puolelta, mutta pystyy jo erottamaan ompeleista, eli fightstrap vääränlainen.
 
Viimeksi muokattu:

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Hyvin näkyy. Helpoimmat kuitenkin mitä huomaa jo kaukaa. Nimi- ja numerofontit ihan mitä sattuu. Nimilaatta ihan järkyttävän näköinen. Kaulan narut menee liian ylös (pitäisi jäädä huomattavasti NHL logon alapuoelle) ja ovat aivan liian pitkät. Samaten nuo reiät mistä narut menee läpi, pitäisi olla valkoiset. Kauluksen leikkaus myös aivan mitä sattuu. Ja helpoin kaikista, joka ei edes kuvassa näy kuin väärältä puolelta, mutta pystyy jo erottamaan ompeleista, eli fightstrap vääränlainen.
Onneksi löytyy viisaampia ihmisiä. Nimilaatan huomasin kuvaa ottaessa että hemmetin paljon kirkkaanvihreämpi. Normaaliati katsottuna ei väri erotu ja narut oli ainoa jota edes epäilin. Tuossa myös huomasin kun mainitsit niin nämä reiät. Voihan sitä onneksi huonompaakin saada viidelläkympillä (tähän hymiö). Kiitos vielä.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nämä on ne perusjutut mitkä on pielessä kaikissa Kiinapaidoissa. Kyllä sen näkee jo pitkältä, että kaikki on vähän pielessä, vaikka moni sanookin, ettei erotu aidoista.

Juu kiinapaita toki erottuu aidosta, mutta se on eri asia, että haittaako se, etenkään kun itse paidan ostaja ei edes erota mikä on pielessä. Toki asiaan vihkiytyneet tietää. Mut juu, kyl itekin pari kiinapaitaa tilanneena koen, että hinta/laatu-suhde on kyllä erinomainen niissä.
 
Viimeksi muokattu:

RinkMasterJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NY Rangers
Juu kiinapaita toki erottuu aidosta, mutta se on eri asia, että haittaako se, etenkään kun itse paidan ostaja ei edes erota mikä on pielessä. Toki asiaan vihkiytyneet tietää. Mut juu, kyl itekin pari kiinapaitaa tilanneena koen, että hinta/laatu-suhde on kyllä erinomainen niissä.

Joo, jos itse tykkää niin mikäs siinä. Pointti oli vain se, että kyllä ne erottaa aidoista, vaikka kuinka täälläkin moni hehkuttaa kuinka hyvän laatuisia ovat, eikä pysty erottamaan aidosta.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Minkä tasoisia tai kuinka laadukkaita nämä Fanaticsin paidat ovat? Mieluummin hankkisin Adidaksen paidan, mutta niitä ei taida oikein saada Euroopasta mistään.

Alkuviikosta tuli tuo oma tilaus ja ainakin itse olen laatuun erittäin tyytyväinen. Materiaali on miellyttävä ja yksityiskohdat on tehty laadukkaasti, ei mitään napinan sijaa. Toki se aito pelipaita on aina aito pelipaita ja varmasti löytyy tyyppejä ketkä dissaa Fanaticsin paitoja jo pelkästään sen takia että kyseessä ei ole ns. real deal, mutta kyllä tämäkin asian ajaa fanipaitana, etenkin tuohon tarjoushintaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Isompi ero aitojen ja feikkien kanssa on melkeinpä siinä miltä materiaali tuntuu kuin miltä se kuvassa näyttää.

Kuten olen palstalla sanonut, niin aitojenkin paitojen taso on laskenut. Joskus aikoinaan olen laskeskellut, että mitä se tarkoittaisi jos Suomessa olisi paikka josta saisi laadukkaita paitoja tilata. Tuolloin joukkueet käyttivät vielä laadukkaita kaksi tai kolmivärisiä ja kerroksisia ommeltuja numero- ja kirjaisinfontteja pl Detroit ja Winnipeg. Koti- ja vieraspaitojen kirjaisintyylit poikkesivat toisistaan ja useilla joukkueilla oli kolmospaidat. Jos olisi halunnut laadukasta jälkeä niin varastossa olisi pitänyt olla lähes sataa erilaista kirjaisinmallia enkä suoraan nähnyt Suomen volyymeillä hommalla tarpeeksi kaupallista potentiaalia.

Tähän kuvituskuvaksi St Louis Bluesin circus-tyylin numeroinnista:
http://dana.fi/gameworn/Tikkanen_blues_circus/Tikkanen2.jpg
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Joo-o, tulipa tilattua 10. heinäkuuta tuolta NHL Shopista Giroux'n pelipaita. Tähän päivään asti tilauksesta ei kuulunut yhtään mitään ja heille sähköpostia asiasta laitoinkin, kunnes tänään oli mystisesti saapunut postiin. No, paidan kävin hakemassa ja lopputuloksen nähtyäni en tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa. C-kirjain on jostain syystä aivan vinossa (missään Flyersin pelipaidassa ei ole näin ollut) ja hihanumerot ovat myös ihan väärässä kohdassa, niiden kun täytyisi olla hihassa olevan oranssin raidan päällä. Liitteestä voi jokainen ihastella.

En kyllä ihan heti ole tilaamassa tuolta pelipaitaa uudestaan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20190731_183311.jpg
    Screenshot_20190731_183311.jpg
    754 KB · kertaa luettu: 1 244
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös