NHL-pelipaidat

  • 852 456
  • 1 976

Fat Jesus

Jäsen
Lisäksi tuleeko noihin tilauksiin kovat verot, posti -sekä tullimaksut? Kun tuotteet tulevan Euroopan ulkopuolelta.

Tuote+postikulut=X
X*1,23=kokonaissumma (ALV on siis 23%)

Eli tuo huppari:
Oletetaan että postikulut on vaikka 40$.
65$+40$=105$
105$*1,23=129,15$

XE.com:n päivän kurssin mukaan noin 92€.

Toki lisää kuluja tulee jos et tullaa tuotetta itse.

Jos tuote postikuluineen maksaa alle 43.47€ ei tuotteeseen tule mitään tulleja tai veroja.

Jos tuote postikuluineen maksaa 43.48€-149.99€, maksetaan ainoastaan ALV lisäksi.

Jos tuote postikuluineen maksaa 150€ tai yli, maksetaan lisäksi tulli(tekstiilissä 12%) sekä ALV.
 
Viimeksi muokattu:

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Sitten niihin kysymyksiin, joista tämä tilaus on jo pitkään viivästynyt: olen pitkä 182cm ja painan n. 80kg, jotenka onko tuo L-koko liian pieni vai suuri meikäläiselle?

Riippuu valmistajasta ja tuotteesta, mutta perussääntönä on se että eurooppalainen Large on lähempänä jenkkien Mediumia. Eli pohjois-amerikkalainen Large on luultavasti sulle joko sopiva tai jopa vähän isohko.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tuote postikuluineen maksaa 43.41€-149.99€, maksetaan ainoastaan ALV lisäksi.
Pilkunviilaamista, mutta tuo on 43,48 € - 149,99 €. Postikuluineen 43,47 €:n arvoisen tuotteen saa siis veroitta.

Ei kuitenkaan mielestäni tarpeetonta pilkunviilaamista, sillä esim. hongkongilainen verkkokauppa e-ville.hk myy monia tuotteita postikuluineen hintaan 43,45 €.
 

STG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Chicken Wings
Rinteen paita avaruuteen

Ketjun aiheeseen sopivaa tarinaa avaruuteen lähtevästä Pekka Rinteen pelipaidasta leijonat.fi sivulla! KLIK!
 

Fordél

Jäsen
Onpas muuten ruma tuo Edmontonin vieraspelipaikat. Ihan kuin joku treenipaita, jolla vetävät vieraskaukalossa. Ei toimi!
 

Repe #51

Jäsen
Suosikkijoukkue
zlatan ibrahimovic, eric fehr
Jep jep, tarajerseystä tuli tilattua flyersin oranssi kotipaita (#48). Tilauksen laitoin 26. lokakuuta ja samana päivänä tuli Anabelleltä vastaus. Siirtelin rahat paypal-tilille ja maksu lähti 28. päivä. Paita lähti Hong Kongista matkaan 2. marraskuuta ja perillä paketti oli Hämeenlinnassa 9. marraskuuta. Itse ainakin yllätyin postin nopeudesta. Kiireiden vuoksi pääsin vasta nyt noutamaan paidan postista. Ja kyllä, 35 eurolla saa pirun hienon paidan! Muutama langanpätkä löytyy mutta itse olen positiivisesti yllättynyt.
Tulee varmasti tilattua samasta paikasta jatkossakin =)
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Voisiko joku Tarajerseystä NHL-paidan tilannut laittaa paidan kainalosta-kainaloon mitan (M ja L koon mitta kiinnostaisi). Voisin verrata sitä noihin aitojen paitojen mittoihin niin tietää kumman koon tilaan.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Onko kenelläkään tietoa tai kokemusta löytyykö floridan alueelta NHL-shopia? Tarkoituksena olisi ensi vuoden puolella lähteä alkukeväästä käymään siellä ja tarkoitus olisi mennä taas paitaostoksille. New yorkin putiikin tarjonta oli loistavaa ja jos vastaavaa löytyisi myös sieltä päin. Tietääkö kukaan?
 
Suosikkijoukkue
Pata
Voisiko joku Tarajerseystä NHL-paidan tilannut laittaa paidan kainalosta-kainaloon mitan (M ja L koon mitta kiinnostaisi). Voisin verrata sitä noihin aitojen paitojen mittoihin niin tietää kumman koon tilaan.


48(ilmeisesti M, en muista) kokosessa Cam Janssenissa näytti olevan 71 cm.

Oli muuten todella hyvän laatunen tuo Jansseeni, ei saumakaa repsottanut ja fight strappikin löyty
 

Ralph

Jäsen
48(ilmeisesti M, en muista) kokosessa Cam Janssenissa näytti olevan 71 cm.

Jokin ei nyt täsmää. Minun 50(eli L) kokoisessa Matt Duchenessa on 67 cm.

Jännä juttu on, että paidassa on niskassa Reeboklappu josta roikkuu toinen lappu. Tässä toisessa lapussa lukee CCM.
 

TonyClifton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dominik Hasek
Katselin paitoja tuolta Tarajerseyn sivuilta ja ihan hienoilta nuo näyttivät. Varsinkin tuohon hintaan. Nykyään kun tavalliset t-paidatkin maksavat H&M:llä about 15-20€.

Harmi että, omien suosikkipelaajien (Esim. Lafontaine, May, Ray jne.) vintage paitoja ei ollut tarjolla. Ehkä silti tilaan Toronto Stpats Wendel Clarkin paidan. Jotenkin niin karu ja pelkistetty. :)
 
Viimeksi muokattu:

marston

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
48(ilmeisesti M, en muista) kokosessa Cam Janssenissa näytti olevan 71 cm.

Oli muuten todella hyvän laatunen tuo Jansseeni, ei saumakaa repsottanut ja fight strappikin löyty

Jokin ei nyt täsmää. Minun 50(eli L) kokoisessa Matt Duchenessa on 67 cm.

Jännä juttu on, että paidassa on niskassa Reeboklappu josta roikkuu toinen lappu. Tässä toisessa lapussa lukee CCM.

Omassa Timosen Winter Classicissa (50) tuo mitta on myös noin 66 cm. Jospa ne ei Kiinan pojilla ole niin justiinsa noi mitat. Itseä huvitti myös nuo kahden eri valmistajan merkit, nimenomaan siinä lapussa jossa on koko ja valmistusmaa (made in canada) lukee CCM.
 
Suosikkijoukkue
Pata
Kappas koneistajan aivopieru tuli esiin. Joo mittahan siis 61 cm, mittailin kympin kohdalta eteenpäin ja jätin vähentämättä lopussa.
Hyvin taitaa kinuskin mitta sittenkin pitää paikkansa
 

Haukijärvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Pitää kuitenki muistaa, että pieni riski on aina olemassa kun tilataan noita "halpispaitoja". Itse olen nyt hyvän tovin Kiinassa viettänyt, ja muutamissa feikkimarketeissa noita lätkäpaitoja on laaja valikoima tarjolla. Mutta osassa paitoja on myös melkoisia virheitä, kuten esim, nimi on ylösalaisin paidassa, paidoissa on myös todella paljon likaa, kankaan laatu ja värisävy voi vaihdella melkoisesti, nimi on vinossa, lankoja repsottaa jne. Mutta suurin osa on kuitenkin ihan kelpo laatua. Paikanpäällä ostaessa paidan hinta tinkaamisen jälkeen on noin 12-16 euroa. Kuusi pelipaitaa on tullut ostettua, harmi että painoraja matkatavaroiden suhteen alkaa tulemaan vastaan.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tarajerseyn paitojen koko-asiaa. Itse olen n. 186cm/100kg ja muutama samanmittainen on ottanut L-koon aiempien viestien perusteella. Meneekö L vielä 0,1 tonniselle jos on alla takkia vai ottaisiko suoraan XL:n?
 

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Tarajerseyn paitojen koko-asiaa. Itse olen n. 186cm/100kg ja muutama samanmittainen on ottanut L-koon aiempien viestien perusteella. Meneekö L vielä 0,1 tonniselle jos on alla takkia vai ottaisiko suoraan XL:n?

Kyllä menee. En ihan samassa lihassa ole, mutta kyllä on näin 185cm kaverille mennyt L-koko niin kamojen kuin toppatakinkin päälle.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äsken lähti tilaukseen Tarajerseystä Teemun Jets-ajan paita #13, saas nähdä millä aikataululla homma etenee. Täältä luettujen kokemusten perusteella sitä aikataulua voi vain arvailla :) Jänskättää.
 
Hmmm, sijaitseeko tuo Tarajersey (tai muita vastaavia kauppoja) siis Hong Kongissa? Allekirjoittanut on nimittäin matkaamassa takaisin koto-Suomeen Hong Kongin kautta ja jos Finnairin lakko venyy entisestään niin pari päivää tuolla joutuisi pakosti venailemaan. Viisuamiahan Hong Kongiin ei tarvitse ja englantiakin kai osaavat siellä puhua joten katsellaan nyt tilannetta. Jos kyseinen skenaario toteutuu niin eikohän sieltä tule rahdattua "muutama" paita Suomeen.
 

Fat Jesus

Jäsen
Tarajerseyn paitojen koko-asiaa. Itse olen n. 186cm/100kg ja muutama samanmittainen on ottanut L-koon aiempien viestien perusteella. Meneekö L vielä 0,1 tonniselle jos on alla takkia vai ottaisiko suoraan XL:n?

Itsellä sentti ja kilo enemmän spekseissä ja XL on aika soppeli varusteet päällä.

Ainakin Taran paidat tulee HK:sta joten oisko lafkakin jossain sielä.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Jääks tulliin jos tilaa ameriicasta nhl.comista pelipaitoja/paidan?
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Entä jos tilais jostain halpispaikasta? Mikä olis hyvä halpis paikka?
 

Ralph

Jäsen
Entä jos tilais jostain halpispaikasta? Mikä olis hyvä halpis paikka?

Tarajerseytä on täällä paljon mainostettu. Silloin tuotteet eivät jää tulliin ja ovat myös halpoja. Sieltä löytyy tosin nykyisitä Stars pelaajista vain Mike Ribeiron paita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös