Joo voi olla, että toi Niemi on aliarvostetuin. Itse en ainakaan arvosta ja olen edelleen sitä mieltä, että Chicago voitti cupin Niemestä huolimatta. Itse äänestin joku muu, Aaron Dell San Jose. En oikein tiedä, mitä noi ykkösmaalivahdit tuolla listalla tekee. Eiköhän jokainen ykkösmaalivahti ole arvostettu, sen verran on taistelu tiukkaa sillä rintamalla.
Itse arvostan Niemen cup-voittoa korkeammalle Vezina-ehdokkuuden. Ei noitakaan kovin montaa ole Suomeen tullut.
Itse arvostan Niemen cup-voittoa korkeammalle Vezina-ehdokkuuden. Ei noitakaan kovin montaa ole Suomeen tullut.
No ei niitäkään montaa ole Suomessa, kuin myös koko NHL:ssäkään, jotka ovat onnistuneet pelaamaan muutaman pelin NHL-joukkueessa päästettyjen maalien keskiarvolla 7,50. Niemi onnistui tässä ja seura oli vieläpä Pittsburgh, joka nyt sitten johtaa siellä omaa lohkoaan. Että jossain se syy yleensä on sille aliarvostamisellekin.
Mutta tuskin kolmessa koko joukkueelta paskasti menneessä pelissä.
No oli siinä varmaan Penguinsin muullakin joukkueella jotain osuutta asiaan. Niin oli varmaan Blackhawksinkin muulla joukkueella osuutta asiaan, että kannu tuli. Pätee kai tääkin molemmin päin?
Eikös Holtby pistänyt viime vuonna veskarien yhden kalenterivuoden voittoennätyksen uusiksi ja itse en kyllä tiedä atleettisempaa maalivahtia nyky NHL:ssä kuin Jonathan Quick. Quickilla on varaa olla "yliaktiivinen" kun paikkaa aktiivista liikkumistaan spagaateilla ja näyttävillä venytyksillä jollaisiin harva maalivahti koko maailmassa pystyy venäyttämättä nivustaan.Isommista nimistä olen pitänyt Holtbya ja Quickiä yliarvostettuina. Holtbyn "laiska" pelityyli ei vetoa eikä Quickin yliaktiivisuus.
Eikös Holtby vetänyt viime vuonna uuden veskarien kalenterivuoden voittoennätyksen ja itse en kyllä tiedä atleettisempaa maalivahtia nyky NHL:ssä kuin Jonathan Quick. Quickilla on varaa olla "yliaktiivinen" kun paikkaa aktiivista liikkumistaan spagaateilla ja näyttävillä venytyksillä jollaisiin harva maalivahti koko maailmassa pystyy venäyttämättä nivustaan.
Niin että vaikea nähdä niin Holtbya saati Quickia yliarvostettuina. Ennemminkin taitaa olla kyse siitä että heidän torjuntatyyli ei miellytä sinun silmääsi.
Connor Hellebuyck vetää hienoa kautta ja ansaitsee tunnustusta siitä. Kunnon arvostuksen ja maineen rakentamiseen kuuluukin vaatia mielestäni silti enemmän kuin yksi hyvä kausi ykkösveskarina. Kuten Gibsonin kohdalla ;)Connor Hellebuyck siinä suhteessa että harva NHL:ää sivusilmällä seuraava tietää että mies kisaa Vezina Trophystä. Vastasin kuitenkin Gibsonin.
En kyllä usko että kukaan tämän kevään näyttöjen perusteella ajattele Mrazekin olevan aliarvostettu, hänhän on nyt kovan paineen alaisena Flyersissa kun Elliot ja Neuvirth ovat saikulla. Ei ole lainkaan vakuuttanut, .886 ja vetää huonommin kuin Flyersin nelosvahti Lyon.Sitten on näitä syystä tai toisesta paljon pelaavia tasoltaan "ok-kakkosvahteja" kuten Lehner ja Mrazek, joiden arvostus ei avaudu. Tai oikeastaan vastuu ei avaudu, sillä en tiedä arvostaako heitä kukaan kovin korkealle.