NHL-matkat

  • 706 063
  • 2 160

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
En ainakaan löytänyt vastaavaa ketjua, joten ajattelin avata uuden ketjun NHL-matkoista. Eli tarkoituksena olisi kertoa omista NHL-ottelukokemuksesta/kokemuksista.

Minkä ottelun/ottelut kävit katsomassa? Millainen tunnelma oli hallissa? Miten se eroaa todellisuudessa käytännössä paikan päällä katsottuna suomalaisesta ja eurooppalaisesta jääkiekkokulttuurista? Oliko matkan päätarkoitus pelkästään NHL vai kävitkö muuten vain haistelemassa tunnelmaa? Kokonaisuudessa kaikki mitä haluat NHL-matkoistasi kertoa. Myös kaikki lippuihin kuuluvia kysymyksiä voi tänne laittaa, koska niitä näkee usein palstaa lukiessa.

Itse en ole koskaan paikan päällä käynyt NHL-ottelua seuraamassa, mutta tarkoituksena olisi joskus lähteä käymään. Yksi unelmistani on käydä katsomassa Pittsburgh Penguinsin kotiottelu (mieluiten play-offseissa).

Mielenkiinnolla haluan kuulla "tarinoitanne", antaa kuulua.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
NHL:ssä on kaikki hienompaa ja suurempaa. Kansa ei ole niin tuulipukua että huutaisi tuomarille jotain "Nuijaa", vaan tyylikkään rytmikkäästi että "asshole". Lisäksi kentälle ei heitelty mitään lapsellisia rinkeleitä tai kolikoita, vaan todella älykkäästi olutpulloja. Nämä pleijareiden ekalta kierrokselta Nassau Colisseumilta. Hauskinta kuitenkin oli kun joku huusi juuri ennen kansallislaulua kun yleisö oli hiljentynyt erittäin äänekkäästi "Rangers Suck Cock!". Meteli ja tunnelma oli kyllä sinänsä loistavia. Pelin aikana tosin kusihätä käy ylivoimaiseksi kun pidemmillä mainoskatkoilla jäätä tulevat putsaamaan ice girlsit ja erätauoilla pitää kiirehtiä hakemaan lisää olutta.

Tickermastersilta lippujen ostaminen on tehty helvetin vaikeaksi. Luottokortti jonka laskutusosoite on euroopassa ei nimittäin käy maksuvälineeksi ellei lippujen noutotapana ole international will call. Ja sillä tavalla liput pitää varata/noutaa vähintään 10 päivää ennen tapahtumaa. Ja tämähän ei pleijareiden aikana ole mahdollista millään.

Viidessä hallissa olen pelejä käynyt katsomassa ja kaikki ovat olleet oikein hauskoja kokemuksia. Tunnelma ja kulttuuri on erilainen jokaisessa, mutta jokaisessa on omat hyvät puolensa. Paitsi tietenkin Dallasin American Airline Centerissä ellei herkullisia chili-hodareita lasketa. No ei Los Angelesin Staples Centerkään ihan uskomaton ollut. Omasta näkövinkkelistä mitattuna paras se oli Joe Louis Areenalla, Vihamielisin Madison Square Gardenissa, "kollektiivisin" Nassau Colisseumilla (nuorta väkeä pitämässä hauskaa).

Pittsburghin kotipelin jätin vuonna 2004 väliin vaikka olin pelipäivänä kaupungissa ja lippujakin olisi saanut, mutta päätöstä ei ole sikäli tarvinnut katua että Lemieux skippasi pelin (ja muu joukkue oli silloin aika sysipaska).
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Nyt kun huomasin ketjun, niin pitääpi kirjottaa tänne!

Eli siis:

Itse olen suunnitellut reissua Lokakuun puolelle, kun ikämittarikin silloin jo sallii matkan. Ja päämäärä olisi seuraavanlaiset ottelut: Pittsburgh vs Washington, Minnesota vs Anaheim, Atlanta vs St.Louis... Eli siis niille jotka tuntee hallit!:
Kumman joukkoeen halliin kannattaa mennä? Missä halvemmat hinnat? Miten olisi ylipäätäänsä mahdollista järjestää pukukoppi visiitti?
 

Franchise

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Pittsburgh Penguins
2001 keväällä lähdimme nykyisen vaimoni kanssa siskon ja sen miehen luo vierailulle Pennsylvanian osavaltioon State College nimiseen yliopistokaupunkiin. Reissuun oli tietty saatava mahdutettua NHL-peli mukaan, joten Ticketmasterin kautta tuli varattua liput Washington-Carolina matsiin.

Ottelu sattui olemaan Calle Johanssonin muistaakseni 1000. NHL-ottelu, joten asiaankuuluvat seremoniat oli hienoa seurata ottelua ennen. Tunnelma oli liigapeleihin verrattuna todella komea, ottelu tappeluineen ja kotivoittoineen hienoa seurattavaa. Maaliskuuhun 2006 saakka tuo fiilis oli edelleen säilynyt. Oli todella hienoa muistella kiekkoihmisenä toteutunutta NHL-matsin seuraamista paikan päällä.

Maaliskuussa 2006 menimme naimisiin ja häämatka suuntautui Montrealiin. Kun tuo kiekko sattuu kiinnostamaan kauniimpaa puoliskoanikin erittäin paljon, oli tällä kertaa tehtävä kunnon valmistelut.

Ottelukalenterista bongattiin pari sopiville päiville osuvaa ottelua ja eikun varaamaan lippuja. No, tehtävähän oli odotetusti mahdoton. Otin puhelimen rohkeasti käteen ja soitin Mr. Koivun ja Franchisen yhteiselle tutulle. Avot, rattaat lähtivät pyörimään. Koivu järjesti liput paraatipaikoilta (maksoimme ne kyllä ihan normaalisti) ja bonuksena Montrealin kippari järjesti kulkuluvat ottelupäivän aamuharjoituksiin, joissa näimme sekä Montrealin, että Bostonin aamujäät.

Otteluista voi sanoa sen verran, että parempaa kiekkokokemusta on henkilökohtaisesti mahdoton enää löytää! Yksinkertaisesti kaikki palikat olivat juuri sitä mitä tuollaisesta keikasta voi toivoa ja vielä hieman enemmän!

Pisteenä i:n päälle Koivu vielä onnistui ratkaisemaan jatkoajalla ensimmäisen seuraamamme ottelun Washingtonia vastaan ja katkaisemaan reilun 20 ottelun mittaisen maalittoman jaksonsa.

Kiitokset vielä näin suomalaisen kiekkoilun valtamedian kautta matkan onnistumiseen vaikuttaneille!
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Franchise kirjoitti:
Ottelukalenterista bongattiin pari sopiville päiville osuvaa ottelua ja eikun varaamaan lippuja. No, tehtävähän oli odotetusti mahdoton. Otin puhelimen rohkeasti käteen ja soitin Mr. Koivun ja Franchisen yhteiselle tutulle.
Tästä tuli mieleen, että olen Sakun pikkuserkun hyvä kaveri, että saisikohan tota kautta järjestettyä lippuja? Joo turhahan sitä täältä kysellä, mutta sitä hain että onkohan tuosta sukulaisuudesta hyötyä?
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
FlamesFan kirjoitti:
Tästä tuli mieleen, että olen Sakun pikkuserkun hyvä kaveri, että saisikohan tota kautta järjestettyä lippuja? Joo turhahan sitä täältä kysellä, mutta sitä hain että onkohan tuosta sukulaisuudesta hyötyä?

Riippuu varmaan pitkälti siitä, että kuinka tuttu pikkuserkku on kyseessä ja toisekseen kuinka innokas Saku on näkemään vaivaa pikkuserkun kaverin eteen.
Voisin kuvitella etten itse tekisi kyllä mitään tuollaisia palveluksia kuin lähimmille perheenjäsenille ja ystäville. Asia on niin, että jos alkaa passaamaan jokaista tutuntuttua, niin siinä saa sitten kohta juosta pelkästään niiden asioiden perässä.

Enkä siis tarkoittanut nyt etteikö kannattaisi silti yrittää, vaan kunhan höpisin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
dana77 kirjoitti:
Tickermastersilta lippujen ostaminen on tehty helvetin vaikeaksi. Luottokortti jonka laskutusosoite on euroopassa ei nimittäin käy maksuvälineeksi ellei lippujen noutotapana ole international will call. Ja sillä tavalla liput pitää varata/noutaa vähintään 10 päivää ennen tapahtumaa. Ja tämähän ei pleijareiden aikana ole mahdollista millään.

Aiemmin tämä toimi sitten, että liput oli helppo ostaa Ticketmasterin kautta Euroopassa, maksaa ne saman tien ja hakea liput sitten Boxista hallilla. Itse olen menossa (mikäli työasiat vaan sallivat) parhaillaan pelattaviin playoffeihin ja kun noita otteluita kävin läpi, niin kyllä ostaminen onnistuu aivan on-linenakin. Esimerkiksi Anaheimin peliin 2.5. sai lippuja itselleen lähetettyä e-maililla muutama päivä sitten (en tosin niitä ottanut) ja parhaillaan on Ticketmasterin tilini kautta taulussa New Jerseyn ottelu:

NJ Devils Playoffs Round 2 Home Game 3
Continental Arena, East Rutherford, NJ
Sat, May 5, 2007 08:00 PM
Review Your Order
Item Charge
Tickets (NJ Devils Playoffs Round 2 Home Game 3)
Full Price Ticket US $95.00 x 1
Total Convenience Charge(s)
US $5.75 x 1
Order Processing Charge(s) US $3.05
TicketFast Delivery What's this?
US $1.75
TOTAL CHARGES US $105.55


Edit: siihenpä se prk stoppasikin sitten seuraavassa vaiheessa eli kortin laskutusosoite pitää olla Kanadassa tai Yhdysvalloissa.

Vaikeaksipa tämä on "uudistettu", järjetöntä! Täytyy sitten alkaa selvitellä lippuja jenkkituttujeni kautta.
 
Viimeksi muokattu:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jep, ihan kokemuksesta puhuin. Minä kovasti muistelinkin että olin aikaisemmin omalla kortillani lippuja ostanut, eli systeemi on siis muuttunut.

Homma ei onnistu edes vaikka lippuja koittaisi ostaa puhelimitse ihan elävän ihmisen kanssa eli tuo ei ole pelkkä webbi-palvelun suunniteluvirhe. Tuolla Ticketmastersissa on muuten myös aika jännä puhelimella toimiva lippujen varausjärjestelmä. Siellä toisessa päässä tietokone ohjaa syntesisaattorin avulla "keskustelua" ja halutut liput kerrotaan ihan suusanallisesti, josta järjestelmä sen sitten puheentunnistuksella tulkitsee. Ensimmäisellä kerralla piti ihan miettiä että onko tämä nyt joku piilokamera
 

TML

Jäsen
cobol kirjoitti:
NJ Devils Playoffs Round 2 Home Game 3
Continental Arena, East Rutherford, NJ
Sat, May 5, 2007 08:00 PM
Review Your Order
Item Charge
Tickets (NJ Devils Playoffs Round 2 Home Game 3)
Full Price Ticket US $95.00 x 1
Total Convenience Charge(s)
US $5.75 x 1
Order Processing Charge(s) US $3.05
TicketFast Delivery What's this?
US $1.75
TOTAL CHARGES US $105.55

To see Chris Neil and Colin White fighting. Priceless.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Moroo.

Huhtikuun alussa tuli käytyä katsomassa ottelut Chi-Edm & Chi-Det United centerissä chicagossa. Liput hommattiin jo tammikuun alussa, kun myyntiin tulivat. "International will call" tiketit siis olivat nuo, ja niiden kanssa ei ollut ongelmia. Luukulle vaan, ja vaihto autenttisiin flaboihin. United center oli kyllä hallina aivan mahtava. Verrattuna esim Hartwalliin, katsomo oli tehty hiukan jyrkemmässä kulmassa ylöspäin. Hawksien/Bullsien krääsä-myymälöitä oli varmaan kymmenkunta, mukaanlukien "Fandemonium" myymälä, josta mukaan tarttui mm. Havlatin autenttinen Rbk "alternate jersey". Birraa, ja safkaa sai viedä katsomoon, jonne sai myös visalla piikin auki, ja tarjoilija toi sitten settiä. Varsinkin tuo detroit matsi oli mieleenpainuva, jo sen takia, että pääsin osan Ice-Crew tyttöjen kanssa fotoon, ja lisäksi Patrick Sharp ratkaisi matsin Hawkseille pilkuilta. Lisäksi matsi oli melkein loppuunmyyty, ja molempien faneja oli käytävät pullollaan, jos jonkun näköistä paitaa niskassa. Helmee settii! http://irc-galleria.net/view.php?nick=Fiendish&image_id=56609054

Itse kaupunki oli myös hieno. Viikon visiitillä kerkesi nähdä kaikki nähtävyydet, ja haistella ison kaupungin "tuulia" kirjaimellisesti. Nimi Windy-city on aika napakan osuva, ainaskin vielä noin alkukeväästä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
johnnywee kirjoitti:
Asia on niin, että jos alkaa passaamaan jokaista tutuntuttua, niin siinä saa sitten kohta juosta pelkästään niiden asioiden perässä.

Eräs NHL-ammattilainen kertoi, kuinka suruttoman röyhkeitä voivatkaan myös aina niin nöyriksi ja kohteliaiksi koetut suomalaiset olla: hänen puhelimensa oli soinut, ja vastattuaan hän sai kuulla ensimmäiseksi, että "meitä tulisi neljä, hoida liput". Kaveri sai kysyttyä, että kukahan siellä mahtaa soittaa, että jos vaikka esittelisi itsensä ensiksi? Tässä vaiheessa soittaja ilmoitti sukunimensä ja sen mielestään olennaisen tiedon, että hän on suomalainen, suomalaisessa kv-yrityksessä töissä, ja tuomassa bisneskumppaneita matsiin, ja että neljä lippua, piste. Jäivät soittajalta muuten liput (ainakin tätä kautta) saamatta.
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mjoo-o, pari vuotta sitten tuli vaihto-opiskelun ohessa käytyä katsomassa vuoden ensimmäinen kotipeli Chicagossa San Josea vastaan. Lippujen kanssa ei ollut mitään ongelmia, kävimme kaverin kanssa hallin luukulta hakemassa liput edellispäivänä mutta seuraavakin päivä olisi tuolloin riittänyt. Hallissa oli loppujenlopuksi paljon tilaa, ilmeisesti työsulku ja Hawksin odotetut menestysmahdollisuudet olivat verottaneet yleisöä. Paikat saimme yläparvelta keskiviivan kohdalta, hintaa per lippu taisi olla 30 dollaria. Niinkuin tuossa joku mainitsikin niin ylempääkin näki hyvin jyrkkien katsomoiden takia.

Itse ottelu oli tapahtumana makea, meinasimme vaan missata aloituskiekon kun säädimme dösien kanssa. Ihan samanlaisesta fanimenosta ei voida puhua kuin suomessa koska vierasjoukkueen kannattajat loistivat (yllättäen) poissaolollaan. Muuten kannustus oli suoraa huutoa ja "Let's go Hawks"ia. Itse peli oli mallia hulabaloo, taisi päättyä 6-4, Tuomo teki maalin ja 4 myllyäkin nähtiin.(toim. huom. kovin meno katsomossa oli kun tapeltiin). Eli tiivistettynä kokolailla parhautta.

ps. ("Off topic") kauden aikana tuli nähtyä enemmän Peoria Rivermenin matseja koulun sijainnin vuoksi. Oli kyllä aika shokki palata taas Suomeen katsomaan Jyp-Tappara 1-1 vääntöä (no offence) telkusta kun 2 ensimmäisen matsin tilastot mitä jenkeissä näin olivat tasoa

NHL : Chicago - San Jose 6-4 / 4 tappelua
AHL: Peoria - Iowa (jos muistan oikein) 5-2 / 5 tappelua

Täytyy katsoa jos saisin vielä siirrettyä matsikuvia koneelle.
 

Armoured Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pens
Edit: siihenpä se prk stoppasikin sitten seuraavassa vaiheessa eli kortin laskutusosoite pitää olla Kanadassa tai Yhdysvalloissa.

Vaikeaksipa tämä on "uudistettu", järjetöntä! Täytyy sitten alkaa selvitellä lippuja jenkkituttujeni kautta.

Onko tosiaan niin, ettei lippuja pysty mitenkään ostamaan Euroopasta? Olen nimittäin odotellut kuumeisesti lipunmynnin alkamista, koska olen parin kaverin kanssa menossa New Yorkiin ja muille NHL-paikkakunnille lokakuussa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Onko tosiaan niin, ettei lippuja pysty mitenkään ostamaan Euroopasta? Olen nimittäin odotellut kuumeisesti lipunmynnin alkamista, koska olen parin kaverin kanssa menossa New Yorkiin ja muille NHL-paikkakunnille lokakuussa.
pystyy jos ottaa lippujen noutotavaksi international will call.
 

ipaz

Jäsen
Ollaan marraskuun alussa menossa jätkäporukalla New Yorkiin ja tottakai tarkoitus olisi käydä katsomassa matseja. Mutta onko nyt siis noin että noita lippuja ei täältä Euroopasta sitten vaan saa muuten kuin kokeilemalla hallin porteilta just ennen peliä? Typerä tuo Ticketmasterin systeemi, jos se siis toimii vain tuolla international will call-systeemillä.
 

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
Ollaan marraskuun alussa menossa jätkäporukalla New Yorkiin ja tottakai tarkoitus olisi käydä katsomassa matseja. Mutta onko nyt siis noin että noita lippuja ei täältä Euroopasta sitten vaan saa muuten kuin kokeilemalla hallin porteilta just ennen peliä? Typerä tuo Ticketmasterin systeemi, jos se siis toimii vain tuolla international will call-systeemillä.

Näin näyttäisi ainakin Rangersille olevan.

Mutta mitäs vikaa Will Call -systeemissä? Kun liput on maksettu ne pitää vain poimia erilliseltä Will Call -luukulta ennen matsia, ei sen kummempaa kuin jos joku luotettava kaverisi toisi liput hallille 2h ennen ja odottaisi vieläpä paikan päällä koko sen ajan.

Tuo olisi se vaihtoehto, jonka itse valitsisin sen sijaan että toivoisi lippujen löytävän postin mukana perille.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Mutta onko nyt siis noin että noita lippuja ei täältä Euroopasta sitten vaan saa muuten kuin kokeilemalla hallin porteilta just ennen peliä? Typerä tuo Ticketmasterin systeemi, jos se siis toimii vain tuolla international will call-systeemillä.
Ei tule mieleeni, mikä olisi parempi systeemi? Jos saisi liput suomeen ja kuskaisi niitä sit reissussa mukanaan, niin olisi monta mutkaa matkassa missä voisi lippunsa hukata ennen matsia.
Keväällä käytiin kolmessa eri kaupungissa matseissa ja liput kaikissa will call-systeemillä, lyömätön ja luotettava systeemi l
 

ipaz

Jäsen
Mutta mitäs vikaa Will Call -systeemissä? Kun liput on maksettu ne pitää vain poimia erilliseltä Will Call -luukulta ennen matsia, ei sen kummempaa kuin jos joku luotettava kaverisi toisi liput hallille 2h ennen ja odottaisi vieläpä paikan päällä koko sen ajan.

Tuo olisi se vaihtoehto, jonka itse valitsisin sen sijaan että toivoisi lippujen löytävän postin mukana perille.

Luin tuolta aikaisemmista postauksista pikaisesti että will call-systeemillä varatut liputu pitäisi noutaa jotain kymmenen päivää ennen peliä. Luin väärin, eikä tuossa siis mitään järkeä olisikaan.

Meillä on pelitkin tiedossa joita olemme menossa katsomaan, niin ei tässä taida mitään ongelmaa ollakaan. Haetaan vaan varatut liput luukulta juuri ennen matsia.
 
Monestihan matkatoimistot järjestävät mitä asiakas haluaa. Onko kellään kokemusta siitä, että mainitsee matkatoimistolle, että haluan-sinne-ja-sinne sekä liput siihen-ja-siihen peliin? Ja ottavatko kuinka hurjasti välistä, jos näin pyytää heitä toimimaan.

nimim. Lihava ja laiska
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Viime vuoden puolella ostelin lippuja pariin Habsin peliin ja silloin systeemi oli mahottoman kätevä, maksoin luottokortilla ja printtasin liput itse.
Ottawa Senatorsin matseihin ei sitten jostain syystä lippuja saanutkaan niin kätevästi vaan ne lähetettiin minulle postissa pienessä kirjekuoressa jossa oli käsin kirjoitettu osoite ja joka oli puoliksi auki :)
Manchester Monarchsin AHL-peliin käytimme tuota Will Call -systeemiä ja hyvinhän se toimi. Viikon reissu Montrealiin maksoi matkatoimiston kautta noin tonnin ja ei ollut mitään valittamista, patisi että Montreal on aika ruma kaupunki lopputalvesta... Kysyin matkatoimistosta myös tuota lippujen välitystä silloin mutta kulut nuosivat lähelle lippujen alkuperäistä hintaa.

Marraskuussa ollaan lähdössä Chicagoon, tällä kertaa omatoimisesti kun matkatoimiston 1600€ "tarjous" ei ollut kilpailukykyinen verrattuna itse varattuhin hotelliin ja lentoihin joista tuli semmonen 1200€
 

Armoured Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pens
Ollaan menossa parin kaverin kanssa ensi viikolla jenkkeihin. Ollaan pari viikkoa ja katellaan pelejä. Yritettiin päästä Rangersin, Leafsin tai Canadiensin peleihin. Ei mitään saumaa. Liput on nyt sitten Islesin, Sabresin, Pensin ja Flyersin kotipeleihin. Nyt ilmaantui yllättävä sivusto kun Suomi24 -sivujen kautta löytyi linkki www.worldticketsales.com. Löytyy halvalla KAIKKIIN peleihin lippuja. Ainoa miinus on, että will call ei lukeudu toimitustapoihin. Pitäisi tilata hotelliin, kun ei ehdi enää Suomeen. Sieltä löytyisi halvalla myös Yankeesin World Series -peleihin ja Giants-Jets paikallispeliin lippuja. En vaan tiedä kuinka luotettava sivusto on kyseessä. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä sivusta?
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ilmaantui yllättävä sivusto kun Suomi24 -sivujen kautta löytyi linkki www.worldticketsales.com. Löytyy halvalla KAIKKIIN peleihin lippuja.

Eivät vaikuta liput Flamesin peleihin ainakaan mitenkään halvoilta: http://www.toptickets.us/ResultsTicket.aspx?evtid=639997. Hinnat ovat about 3x Flamesin sivuilla ilmoitetut.

Miten muuten VOI olla mahdollista, että tohon yllä olevaankin peliin myydään tuolla lippuja, mutta esim. Ticketmasterin sivut, joita kai voidaan pitää jotenkin virallisempina, ilmoittavat tylysti: "Currently Not On Sale"?
 
Tuli käytyä alkukaudesta Motrealin ja Floridan välisessä ottelussa Bell Centerissä.

Lippujen ostaminen meinasi olla vähän vaikeaa, kun admisson.com bugasi. Olin valmiina kärkkymään lippuja jo hyvissä ajoi syyskuun 15. päivä, kun yksittäiset liput tulivat myyntiin. Bugaamisen takia sain liput ostettua vasta pari tuntia lippukaupan avaamisen jälkeen ja piippuhyllyn paikat sieltä tuli. Vaihtoehtona oli piippuhylly tai Club Desjardins-paikat, mutta nuo club-paikat on aivan liian kalliita sijaintiinsa nähden. No, lippuja sain kuitenkin ostettua. Noin 80 CAD/kappale. Montrealin liput myydään todella nopeasti, mutta jos todella haluaa nähdä Habsin pelin, niin hallin ympärillä on pilvin pimein mustanpörssin kauppiaita. Hinnat varmasti sen mukaisia...

Itse peliin mennessä ovella otettiin vedet pois, mutta kameran sain pitää. Sehän tietenkin lauloi pitkin ottelua. Vesi maksoi 5CAD ja olut muistaakseni noin 10 CAD. Olutta siis saa viedä tuolla katsomoon ja sitä jopa tarjoillaan siellä katsomoon. Kansallishymin aikana Quebecin separatistit vihelsivät kansallishymin englanninkielisen osuuden päälle. USAn hymnin perää laitettiin suoraan ja varmasti tarkoituksella soimaan Green Dayn "American Idiot".

Itse pelissä tuttuun tyyliin otettiin pataan jatkoajalla. Ensin kuitenkin menetettiin johtoasema viimeisellä kymmenellä sekuntilla. Tulipa nähtyä Koivu, Jokinen ja Peltonen samaan aikaan aloitusympyrässä.

Keväällä sitten uudestaan. Liput St. Louisin peliin on valmiina ja taas Bell Centerissä.

Edit.. pari kuvaa (2592X1944, noin 1,6Mt/kpl.)..
Koivu ja Jokinen aloituksessa. Peltonen ympyrän kehällä
http://xs222.xs.to/xs222/07502/DSC06496.JPG
Tämä kuva kertoo kaupungin kiekkohistoriasta
http://xs222.xs.to/xs222/07502/DSC06499.JPG
Bell Centerin lehterit
http://xs222.xs.to/xs222/07502/DSC06503.JPG
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös