NHL Manager - NHL 20

  • 763
  • 1

Abdel

Jäsen
Hei,

Tiedustelen, että olisiko tällaiselle kiinnostusta? Jos olet lukenut NHL Manager ketjua täällä peliluolassa, jossa siis pohjana toimii NHL 08 peli, niin idean saat nopeasti sieltä, että mistä tässä oikein olisi kysymys. Tarkoitus ei ole todellakaan astua tässä mitenkään @Mr Sharpshooter varpaille, päin vastoin, ihan oma viehätyksensä on päästä manageroimaan "vanhoilla" pelaajilla. Itse olen nyt tässä vain, sen noin 5 vuotta odottanut GM Connectedin paluuta, jota ei vaan tule tapahtumaan, niin tämä toimisi joninlaisena korvikkeena.
Itsestäni sen verran, että uusi painos pelisarjaan on ostettu joka syksy aina NHL 12 pelistä asti. Parhaimmillaan NHL 14 pelissä tuli keikuttua online versuksen rankissa top 20 joukossa, eli melko pätevänä pelaajana itseäni pidän, myös tällä uudella sukupolvella (kohtahan taas siirrytään seuraavalle polvelle PS 5 myötä, mutta ei anneta sen nyt haitata). Itse olen tällä hetkellä yksinkertaisesti niin väsynyt tuohon online grindaamiseen, niin siinä melkeinpä pääsyy miksi tällaista olen pohinut. Alustavaa kiinnostusta tässä tosiaan oli tarkoitus kysellä, ja olen myös varautunut siihen, ettei sitä ole.

Jos tähän nyt jostain syystä löytyy innokkaita niin puolestani voi manageroitavan joukkueen itselleen jo valita. Luotan, että jokaisella joka tähän lähtee, niin on sen verran homma hallussa, että kykenee jengin valitsemaan ilman, että alan näpyttelemään rostereita näkyville tähän. Lähetän sitten alkuun heti yksityisviestillä sekä nhl että ahl joukkueiden pelaajalistat käyttäjille. Painotan vielä kerran tuota ylipäätänsä kiinnostuksen kartoittamista, sillä en ole varma onko minusta tällaisen vetäjäksi, mutta niin, katsellaan nyt ensiksi onko niitä kiinnostuneita ja jatkoa sitten mahdollisesti myöhemmin.

Atlantic

Boston Bruins (Providence Bruins)
Montreal Canadiens (Laval Rocket)
Florida Panthers (Springfield Thunderbirds)
Toronto Maple Leafs (Toronto Marlies)
Buffalo Sabres (Rochester Americans)
Tampa Bay Lightning (Syracuse Crunch)
Ottawa Senators (Belleville Senators)
Detroit Red Wings (Grand Rapids Griffins)

Metropolitan

Washington Capitals (Hershey Bears)
New York Islanders (Bridgeport Sound Tigers)
Philadelphia Flyers (Lehigh Valley Phantoms)
Pittsburgh Penguins (Wilkes-Barre/Scranton Penguins)
Carolina Hurricanes (Charlotte Checkers)
New York Rangers (Hartford Wolf Pack)
Columbus Blue Jackets (Cleveland Monsters)
New Jersey Devils (Binghamton Devils)

Central

St. Louis Blues (San Antonio Rampage)
Colorado Avalanche (Colorado Eagles)
Winnipeg Jets (Manitoba Moose)
Nashville Predators (Milwaukee Admirals)
Dallas Stars (Texas Stars)
Chicago Blackhawks (Rockford IceHogs)
Minnesota Wild (Iowa Wild)

Pacific

Edmonton Oilers (Bakersfield Condors)
Arizona Coyotes (Tucson Roadrunners)
Vancouver Canucks (Utica Comets)
Calgary Flames (Stockton Heat)
Vegas Golden Knights (Chicago Wolves)
San Jose Sharks (San Jose Barracuda)
Anaheim Ducks (San Diego Gulls)
Los Angeles Kings (Ontario Reign)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös