NHL-lähetykset netissä

  • 3 723 594
  • 9 710

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Nyt lähti vihdoin Philly-Pens lähetys OIKEASTI käyntiin. Äsken se näyttikin Chicagon peliä...
 

Härsk

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, #14 Shanahan
Stealthy asentu yhdellä klikkauksella Chromen selaimeen (Imac käytössä). Selaimen oikean yläpesään ilmestyi nappi, josta eston voi kytkeä päälle/pois. Nappi pohjaan ja sisään blokattuun peliin. Pelin lähdettyä rullaamaan napista ohjelma pois päältä ja netti toimii jälleen normaalilla nopeudella pelin pyöriessä edelleen! En itse ainakaan valinnut maita/säätänyt mitään muutakaan.
 

KallesS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Real Madrid
Katseleeko joku iPhonella jostain, tai onko ylipäätään mahdollista?
 

Vilijo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Täällä viimevuotinen GCL-asiakas. Elin siinä uskossa että tilaus olisi automaattisesti uusittu tälle kaudelle, mutta eipä näy.

Ei auttanut Stealthy eikä Media Hint. Ehdin jo tekemään uuden tunnuksen ja maksamaan PayPalin kautta.

No refundia siitä ja nyt ei auta kai muu kuin Viaplayn kautta sitten.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Xboxin Viaplay sovelluksella katson Jets-Senators matsia (enkkuselostus) ja kuva on hyvä, eikä pätki yhtään.
Sama homma PS3:sella. Kyllä tämä Viaplay nyt skulaa ihan jees, alkuperäinen GLC lähtee siis 5 päivän peruutusoikeudella poistoon ja rahat takaisin.
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mites teillä muilla tuo Winnipeg-Ottawa gamecenterin (viaplay) kautta? Minulla se on katselukelvoton. En ole moista nähnyt ennen mutta kuva "hyppii" koko ajan. Kaks muuta matsia toimii ihan hyvin. Ja kyseinen Winnipegin matsi toimii normaalisti jos katsoo ihan Viaplayn nettisivujen kautta. Outoa.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Taistelun voitti nyt Viaplay, ja GCL:lle lähti ilmoitus tilauksen peruutuksesta.

Ainakin tuli yritettyä kaikki keinot saada GCL toimimaan.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Mites teillä muilla tuo Winnipeg-Ottawa gamecenterin (viaplay) kautta? Minulla se on katselukelvoton. En ole moista nähnyt ennen mutta kuva "hyppii" koko ajan. Kaks muuta matsia toimii ihan hyvin. Ja kyseinen Winnipegin matsi toimii normaalisti jos katsoo ihan Viaplayn nettisivujen kautta. Outoa.

Minulla ainakin GameCenterin kautta "hyppii". Onneksi en kuitenkaan katso sitä "pääpelinäni", Flyers-Pens toimii mahtavasti!
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Toimiiko kenelläkään pelkän GCL:n omistajalla edes WPG-OTT, puhumattakaan muista peleistä? Ihan jumissa koko GCL täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös