NHL-lähetykset netissä

  • 3 718 263
  • 9 694

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tuota noin. Sellaista kyselisin, että kun olisi yöllä katsoa tuo Canucks - Oilers ottelu, lähinnä noiden alkuseremonioiden takia, niin mihin aikaan tuollaiset seremoniat alkaa ja onko mitään toivoa nähdä niitä stream lähetyksessä? Pelihän alkaa 5:30, niin monelta kannattaisi alkaa katsomaan streamia, jos haluaa nähdä seremoniatkin?

Tuolta Canucksin kotisivuilta näkee tuon seremonian elävänä kuvana...
 

TML

Jäsen
http://sporthours.net/

Tälläinen linkki löytyi (voi hyvinkin olla että on ollut täällä jo monesti mutta en nyt jaksanut ruveta seuraamaan edes edellisiä sivuja).

Taitaa näkyä kaikki pelit mitä vain pelataan kunhan klikkailee kanavia tuolta alhaalta. Laatu on hyvä ainakin Bruins-Leafs pelissä. Ainoa vaan että joku muija on tuotu selostuskoppiin selostamaan, eikä hän tunne muuta kuin numeroita.
 

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Itse katselen talven ensimmäisiä nettilähetyksiä... Lueskelin ketjua taaksepäin ja sieltä löytyi tuo http://atdhe.net
Todella hyvä sivusto, löytyy kaikki yön matsit ja hyvä kuvanlaatu, kuva ei pätki, äänet natsaa ja mitään ylimääräistä kikkailua ei tosiaan tarvita, kuten aikaisemmilla sivuilla mainittiinkin.
Ja jos kaistassa on varaa, niin voi katsella samaan aikaan montaa peliä koska jokainen aukeaa omaan ikkunaansa.
Alkaa tosin vähän silmät luppaamaan kun juuri tuli 24h täyteen valveilla...
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko atdhe:ssa jotain häikkää vai onkohan vikan näytön tällä puolen. Ei nimittäin päivity tuo ottelulista. Tälläkin hetkellä näkyy vain 17. päivän (ke) pelejä ja nyt mennään jo perjantaissa. Useamman päivän jäljessä, eikä löydy mitään kohtaa, mistä saisin seuraavan päivän ottelut. Kaiken hyvä lisäksi noita vahoja pelejä ei edes pysty katsomaan.

Kuka tietää, mistä kiikastaa? Vielä viime viikonloppuna homma pelitti normaalisti.
 

Caniac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers / Carolina Hurricanes
Onko atdhe:ssa jotain häikkää vai onkohan vikan näytön tällä puolen. Ei nimittäin päivity tuo ottelulista. Tälläkin hetkellä näkyy vain 17. päivän (ke) pelejä ja nyt mennään jo perjantaissa. Useamman päivän jäljessä, eikä löydy mitään kohtaa, mistä saisin seuraavan päivän ottelut. Kaiken hyvä lisäksi noita vahoja pelejä ei edes pysty katsomaan.

Kuka tietää, mistä kiikastaa? Vielä viime viikonloppuna homma pelitti normaalisti.

Olisiko pelkästään päivämäärä vähän jäljessä? Eikös nuo tuossa ottelulistassa kuitenkin ole tämän päivän pelejä...
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisiko pelkästään päivämäärä vähän jäljessä? Eikös nuo tuossa ottelulistassa kuitenkin ole tämän päivän pelejä...
No hemmetti, niimpä näyttää. En noita sen kummemmin edes katsonut, kun tosiaan hämäsi tuo päivämäärä. Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että ei pelit jostain syystä aukea normaalin tapaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Heh, hyvä Old Ray. Ko. sivusto on mieletön. Täydellinen kuvanlaatu ja ääni full screenillä. Itselläni on Canal Plus mutta katson matsit silti tuolta.

Ja tulipa katsottua ko. sivulta Euro Poker Touria viikko sitten useampi tunti.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Heh, hyvä Old Ray. Ko. sivusto on mieletön. Täydellinen kuvanlaatu ja ääni full screenillä. Itselläni on Canal Plus mutta katson matsit silti tuolta.

Ja tulipa katsottua ko. sivulta Euro Poker Touria viikko sitten useampi tunti.

No perskale ku pakko se on joku komento ottaa tässä hommassa!

Pienissä fiiliksissä tulee aina lukemaan tätä ketjua, että josko taas joku uusi huippupalvelu olisi ilmestynyt "markkinoille", niin aina joku Pena (en tarkoita ketään henk.koht., koska näitä sattuu päivittäin) ratsastaa paikalle kyselemään mistä änäriä pystyy katsella. Hetkinen....
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pata
No perskale ku pakko se on joku komento ottaa tässä hommassa!

Pienissä fiiliksissä tulee aina lukemaan tätä ketjua, että josko taas joku uusi huippupalvelu olisi ilmestynyt "markkinoille", niin aina joku Pena (en tarkoita ketään henk.koht., koska näitä sattuu päivittäin) ratsastaa paikalle kyselemään mistä änäriä pystyy katsella. Hetkinen....

Jos noin paljon ahdistaa niin ÄLÄ vastaa.kiitos kuitenkin
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

AaaPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK
Ahdistaa!! Ei kukaan kehtaisi kertoa mistä tämä poloinen näkisi Phi matsin. Kaikki osaamani asiat olen jo tehnyt. Yahoota ei ole, atdhe ei toimi ja muualtakaan ei ole minulle ainakaan apua. Anteeksi jos on aiheeton kyselyviesti. Olen epätoivoinen..
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ahdistaa!! Ei kukaan kehtaisi kertoa mistä tämä poloinen näkisi Phi matsin. Kaikki osaamani asiat olen jo tehnyt. Yahoota ei ole, atdhe ei toimi ja muualtakaan ei ole minulle ainakaan apua. Anteeksi jos on aiheeton kyselyviesti. Olen epätoivoinen..
http://www.channelsurfing.net/
Sieltä kun kelailet alaspäin niin löytyy ottelu listasta, ainakin minulla kuva näkyy, selostus on surinaa.
 

AaaPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK
http://www.channelsurfing.net/
Sieltä kun kelailet alaspäin niin löytyy ottelu listasta, ainakin minulla kuva näkyy, selostus on surinaa.

Kiitos. Justini auttoi tässäkin tapauksessa. Asia hoidossa. Kerrankin kun töiltä joutaa suorana katsoa niin meinasi olla kanava hukassa. Onneks ei enää hajota. (paitsi tuo Eliaksen maali).
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Onkos tämän yön pelejä näkyvillä jollain streameilla? Jos näkyy niin olisiko joku ystävällinen ja viitsisi laittaa linkkiä. En oiken noita osaa etsiä ja joku matsi kiinnostaisi katsoa. Miten muuten, onko nuo streami linkit joka kerta samat? Vai onko joka pelille oma linkki joka pitää etsiä? Anteeksi siitä, että saattaa olla erittäinkin kysytty kysymys.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Onkos tämän yön pelejä näkyvillä jollain streameilla? Jos näkyy niin olisiko joku ystävällinen ja viitsisi laittaa linkkiä. En oiken noita osaa etsiä ja joku matsi kiinnostaisi katsoa. Miten muuten, onko nuo streami linkit joka kerta samat? Vai onko joka pelille oma linkki joka pitää etsiä? Anteeksi siitä, että saattaa olla erittäinkin kysytty kysymys.

Täältä löytyy linkkejä. Kannattaa seurailla tuota ketjua, koska sitä päivitetään jatkuvasti.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
ATDHE toimii muuten loistavasti; ei ole pätkinyt kertaakaan tänään.

Thumbs up!
 
Viimeksi muokattu:

Phinor

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Merkittäköön pöytäkirjaan päivämäärä 27.12 sillä hokasin juuri, että Firefoxillahan saa zoomattua näitä pienen ruudun streameja isommaksi. Monet toki pärjäävät tuolla täyden ruudun optiolla, mutta minulle se ei sovi a) koska sitä ei saa kakkosnäytölle ja b) koska toisella näytöllä ei voi tehdä samaan aikaan muuta. Mutta Firefox tuli hätiin, ctrl pohjaan ja pyörität hiiren rullaa -> Firefoxin ruutua zoomataan ja videoruudun koon saa juuri sopivan kokoiseksi. Kyllä kelpaa hädässä turvautua justin.tv (&toimii tietenkin muissakin vastaavissa) streameihinkin jatkossa.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Tulipa mieleen tuosta Atdhe:sta, että vaikka puhutaan lähetyksen olevan 1200 k, mutta veikkaan about 850k:llakin sitä pystyvän katsoa. Ainakin täällä korvessa, jossa tämän hetken olinpaikka on, niin lähetys toimi MELKEIN 450 k-netillä..... Liekkö mitään järkeä tässä postissa nyt ollut, mutta pointtina se, että heikommallakin yhteydellä kannattaa koklata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös