Kyllä sen kiekon sieltä yleensä erottaa, mutta harmittavan huono laatu on kieltämättä. Joskus näkyy paremmin, joskus ei edes jaksa katsoa.Semmoista tiedustelisin, että onkohan SopCastilta joskus tarjolla muuta kuin pikselimössöä? Mitä olen joskus yrittänyt pelejä tämän ohjelman kautta tuijotella, niin aina laatu on ollut aivan hirveää (esim. kiekkoa ei pikseleiden seasta erota). Monet kuitenkin tämän kautta pelejä tuijottelevat, eli ovatko nämä ihmiset masokisteja, onko sieltä joskus tarjolla hyvänlaatuistakin kuvaa, vai onko minun syytä mennä silmälääkäriin?
Toinen kysymys koskee Yahoon kanssa tarvittavaa proxy-kikkailua. Miksi ihmeessä minun yhteyteni nopeus putoaa huomattavasti, kun otan jonkun proxyn käyttöön? 2 megaisella nopeus tippuu jonnekkin niin alas, että edes 700k:n laadulla katseleminen ei onnistu ja 10 megaisellakin nopeus tipahtaa huomattavasti, mutta kaistaa kuitenkin riittää sen verran, että megan laadulla pystyy katselemaan. Mikä siis mättää asetuksissa? Enkö vain osaa?
Sopcastilta näkee myös hyvälläkin laadulla, jos sattuu olemaan oikea streami. Yleensä sellaiset lähetykset, joissa tarvitaan VLC-playeria (esim. Gandolfs channel), on hyvälaatuisia. Kannattaakin seurata myp2p:n foorumia ottelukierrokselle tarkoitettua ketjua, jossa näkyy tarvitseeko Sopcastin lisäksi VLC-playeria.Semmoista tiedustelisin, että onkohan SopCastilta joskus tarjolla muuta kuin pikselimössöä? Mitä olen joskus yrittänyt pelejä tämän ohjelman kautta tuijotella, niin aina laatu on ollut aivan hirveää (esim. kiekkoa ei pikseleiden seasta erota). Monet kuitenkin tämän kautta pelejä tuijottelevat, eli ovatko nämä ihmiset masokisteja, onko sieltä joskus tarjolla hyvänlaatuistakin kuvaa, vai onko minun syytä mennä silmälääkäriin?
En tiedä onkko täällä jo mainittu mutta siis NHL:n Center ICe nettipaketin voi nykyään tilata Suomesta, hinta luokkaa 120€ eikä rajoituksia pitäisi olla.
Onko tästä jotain uutta tietoa koska kyllä ainakin ennen kautta oli ilmoitusta jonka mukaan ei nmyydä Pohjois-Amerikan ulkopuolelle.
No nyt on joillakin JA:n käyttäjillä positiivisia kokemuksia ko. paketista.
Antaa heidän itse kommentoida niin en turhaan vahingossa postaa väärää tietoa.
Yön matsit
7:00 pm Boston @ VP5 VLC (127.0.0.1:8902)
7:00 pm Philadelphia @ Pittsburgh NASN VLC
7:30 pm Nashville @ Detroit
7:30 pm Florida @ Tampa Bay TB Games
8:30 pm Columbus @ Chicago Ohio Sports
9:30 pm Edmonton @ Colorado NASN VLC & Yahoo (proxy: osoite 66.98.238.8 portti 3128)
10:00 pm Phoenix @ Anaheim VP4
10:30 pm Dallas @ San Jose VP5 VLC
Tänne tulee lisää striimejä
Näkyykö tuo MON-OTT-matsi jostain? Olen aika avuton tuon uuden myp2p-sivun kanssa...
Cable open viikonloppuna taitaa tulla tuo Montreal-Aadawa ilmaiseksi lauantaina klo 22, aika huikeeta, ei tartte kikkailla streamien kanssa ja matsikin tulee hyvissä ajoin.
Tiedän, että poislukien canal+, mutta varmuuden vuoksi kun on poikkeustapaus kyseessä:
Niinpä istun itsekin täpinöissäni valmistautuen ensimmäistä kertaa katsomaan Montrealin matsia omasta tv:stä.
Mistäköhän mahtaa johtua, että canalin kanavat ei näy, vaikka kaikki muut näkyy?
Nimimerkillä: Canalin kortti olis himassa, mutta piti tulla kaverille katsomaan peliä....
Ainakin itsellä näkyy kyllä Canalin urheilukanavat, leffoja ei.
Tänään taas streami päällä, mutta voi kun tuolla vp4:llä on surkea kuva vaikka VLC:nkin kautta yrittäisi... suorastaan surkean pikselinen. Varsinaista HD:tä tosiaan... No äsken ei tullut edes ääniä, että parempaan päin.
Jos jossain on parempaa tarjolla niin ilmoituksia.
Mihinkäs hemmetin kohtaan tuo ESPN-osoite laitetaan Media Playerissä?? VLC:llä ei toiminut.
Mihinkäs hemmetin kohtaan tuo ESPN-osoite laitetaan Media Playerissä??