NHL-huumoria

  • 2 651 487
  • 5 135

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Matilla kesti hetki ennenku teki Liigassa maalin. Veljellänsä (jos on) maaliin osuminen onnistu hippusen nopeammin.

Koska Matti on tehnyt tämän Liiga-maalinsa? Mulla on mennyt tää ihan ohi. Oli varmaan melkoset tuuletukset!
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Jos et vielä katsonut viime yön Blues - Sharks pelin ratkaisumaalia, niin käy katsomassa se. Sen jälkeen avaa Twitteristä tämä kuva.

Nauran.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ei ole tosi, NBCSN on tehnyt mainoksen game #4 Tämä on käsikirjoitettu, salaliitto Ref Joset mestariksi. Laitamma hymiö tähän loppuun niin kukaan ei usko, että en ole, olen tosissaan. :)

NHL Capitalizes on Blues Misery
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Twitterin ykköstykki eli DanyAllstar15 pisti pari aika hyvää tuohon liittyen:

Bruins fans beating the fuck out of each other is what sports are all about. Passion. It’s like fighting your brother. Sometimes you just get so god damn drunk in public that as soon as the WWE music comes on you just gotta punch someone right in the face. Rockstar shit.
Big Heat on Twitter

TD garden: you absolutely cannot play WWE music in a building that sells alcohol and also happens to have 20,000 people from Massachusetts in it and not expect fist fights and bloodshed. Hope everyone made it out ok. Series is long from over.

Big Heat on Twitter
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Kyllä se minua vaivaa. Tietenkin voin sen anteeksi antaa, mutta en voi millään ymmärtää, että yhtäkkiä lopetettiin pelaaminen täysin. Pelin käsittämättömiä asioita, ja varmaan sellaiseksi jää, kun en ole itse koskaan moisessa paikassa ollut enkä varmaan tule olemaankaan.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voisin jopa uskoa tuon, mutta Brouwer pelaa nykyisin Panthersissa, joten...noh, tiedättehän. Ei tule tapahtumaan. Ihmeisiin ei Brouwerin taikakaan pysty.
Eikös Floridalla ole ihan kilpailukykyinen joukkue ensi kaudella kun sinne menee Panarin, Bobrovsky ja Malkin?
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Eikös Floridalla ole ihan kilpailukykyinen joukkue ensi kaudella kun sinne menee Panarin, Bobrovsky ja Malkin?

Puolustajia se kaipaisi, mutta katsotaan jos Q:n pelikirja nostaa nykyisten tasoa. Ainakin 5vs5 pelin luulisi paranevan, erikoistilanteiden ei niinkään.

Ja ketjun aiheeseen liittyen, nyt ainakin itse olen hieman epäselvyydessä sen suhteen, että kannattaako Brouwerille tehdä jatkoa jos se siirtää mestaruutta eteenpäin vai miten tä oikein toimii.

Varmaa on ainakin se, että Hallia ei kannata treidata sisään, koska muuten tulee vaan ykköspickejä eikä menestystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös