NHL-huumoria

  • 2 651 678
  • 5 135

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Oettingerin statsit voittopeleistä on mm. 7 voittoa eikä yhtään häviötä, torjuntaprosentti 93,1% jne. Tappiopeleissä ei ole tullut yhtään voittoa, mutta häviöitä neljä.
Joo siis kyllähän mä ton tajusin, olishan sen tiestysti voinut ilmaista, että "GP" 7 ja 4 noihin kohtiin, mutta mun mielestä tuo vain takoittaa just sitä monenko voittopelin tilastot on alla ja monenko tappiopelin tilastot on alla. Mutta ymmärrän siis, että tuo on huvittava tapa nuo ilmaista. Ite vain ajattelin, että ilman noita tilastoja alla (mikä varmaan on ton julkaisun pihvi), tuo olis tosi huvittava.

Edit: Nyt vasta huomasin, että siinä toisessa twiitissä oli leikattu muu osa pois siitä tilastosta. :)
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Tekoäly teki NHL:n maskotit uudestaan. Dallasin maskotilla on jokin keppihevonen, Seattlen maskotti on suoraan painajaisesta ja Chicagon maskotti on selvästi järkyttynyt nähtyään, mitä joukkueen kulisseissa tapahtuu.
Vielä sen verran AI-maskoteista että pari noista on oikeasti hyviä. Anaheimin maskotti menisi ihan täydestä ja lapset tykkäisivät kovasti Kingsin partaukosta. Buffalon maskottia ei uskaltaisi päästää halliin kun se on sen näköinen että saattaisi kuristaa jonkun. Chicagon maskotti sopisi paremmin kaljoittelemaan kaikkeen pettyneiden vanhempien kannattajien kanssa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Höhö
 

Liitteet

  • image.png
    image.png
    47,7 KB · kertaa luettu: 557

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Fla.
 

Liitteet

  • IMG_0106.jpeg
    IMG_0106.jpeg
    147,2 KB · kertaa luettu: 625

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikäkriisi. Vahva mielikuva, että noita finaaleja pelattiin juhannuksena ja oisin katsonut aamutuimaan Messilän juhannuksesta palattuani, kuinka Uwe Kruppin sutaisu siniviivan kulmasta upposi ottelun ainoana maalina ja ratkaisi Stanley Cupin. Kello oli varmaan lähempänä aamuyhdeksää Suomessa.

No voi olla, että ei ollut sama vuosi. En viitti tarkistaa, utuiset muistikuvat on kivempia.

Edit: järkeily voitti nostagian ja tarkistin. Loogisesti juhannuksena pelattiin 1995 työsulkukauden jäljiltä, ja silloin olin Messilässä.

1996 on varmasti pelattu aamupäivällä Suomen aikaa, kun Krupp teki maalinsa 3. jatkoajalla. Messilä jäi varmaan minulta väliin, koska olin intissä. (Pahoittelut, vuoden 1996 muistelu käynnisti jorinavaihteen).
 
Viimeksi muokattu:

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kello oli varmaan lähempänä aamuyhdeksää Suomessa.

Kello oli aamu, mutta juhannus ei ollut, kun Krupp kiekkoa viivalta reppuun pisti.

Edit: Vuotta aiemmin toki pelattiin about juhannuksen aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Voisi kuvaus sopia paremmin vuoden 1999 mestaruusratkaisuun. Ei tainnut sekään juhannuksena olla, vaan sitä edeltävän viikon sunnuntaiaamuna Suomen aikaa.
 

Kuppi

Jäsen
Ikäkriisi. Vahva mielikuva, että noita finaaleja pelattiin juhannuksena ja oisin katsonut aamutuimaan Messilän juhannuksesta palattuani, kuinka Uwe Kruppin sutaisu siniviivan kulmasta upposi ottelun ainoana maalina ja ratkaisi Stanley Cupin. Kello oli varmaan lähempänä aamuyhdeksää Suomessa.

No voi olla, että ei ollut sama vuosi. En viitti tarkistaa, utuiset muistikuvat on kivempia.

Edit: järkeily voitti nostagian ja tarkistin. Loogisesti juhannuksena pelattiin 1995 työsulkukauden jäljiltä, ja silloin olin Messilässä.

1996 on varmasti pelattu aamupäivällä Suomen aikaa, kun Krupp teki maalinsa 3. jatkoajalla. Messilä jäi varmaan minulta väliin, koska olin intissä. (Pahoittelut, vuoden 1996 muistelu käynnisti jorinavaihteen).
En muista varsinaisesta pelistä mitään mutta muistan edelleen erittäin hyvin sen raivon tunteen kun MTV3 lopetti pelin näyttämisen kesken jatkoerien. Huomenta Suomi ei voinut odottaa vuoroaan ja näin jäi Krupin maali ja Stanley Cupin ratkaisu kokonaan näkemättä. En ole Maikkarille tuota edelleenkään anteeksi antanut, tosin eivät sitä juuri pyytäneetkään.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noin se muuten oli. Tässä tapaukaessa "ei-niin-nevöfoget"1995 pelattiin vielä juhannuksena Devilsin juhliin päättyen, ja 1996 ratkaisumaalia ei nähty livenä, koska Huomenta Suomen piti saada alkaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Eilen näin kuvan Cole Caufieldistä ja näyttää muuten jonkin verran Stranger Thingisin Dustinilta.
 

Liitteet

  • IMG_2894.jpeg
    IMG_2894.jpeg
    140,5 KB · kertaa luettu: 147
  • IMG_2893.jpeg
    IMG_2893.jpeg
    563,6 KB · kertaa luettu: 148

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Olikohan tämä prospekti NHL-joukkueen haastattelussa vai mafian uhkailtavana? Kaikenlaista ne kysyykin siellä. Itse olen sellainen näsäviisastelija, että vastailisin varmaan tyhmästi kaikkiin kysymyksiin ja lopulta minua ei edes varattaisi.
Columbus oli ollut tämä kysyvä joukkue.
Itse kysymyshän on ihan hyvä, parempi kuin vain tiedustella millaisena luonteena itseään kuvailisi. Itse asissa ko. kysymys on ihan perushuttua amerikkalaisessa työhaastattelussa ja itsellenikin tullut vastaan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Columbus oli ollut tämä kysyvä joukkue.
Itse kysymyshän on ihan hyvä, parempi kuin vain tiedustella millaisena luonteena itseään kuvailisi. Itse asissa ko. kysymys on ihan perushuttua amerikkalaisessa työhaastattelussa ja itsellenikin tullut vastaan.

En myöskään ymmärrä kritiikkiä tätä kysymystä kohtaan, vaikkakin kohderyhmä on aika nuorta. Toisaalta, jos tuohon joku osaa antaa hyvä vastauksen, niin se kertoo henkisestä kypsyydestä, joka on erittäin haluttu ominaisuus huippu-urheilijoilla. Aika moni kiekkoilija toteaa, että 25-vuotiaana alkoi ymmärtämään, mitä ammattimainen tekeminen oikeasti on. Maailman absoluuttiselle huipulle pyrittäessä se on liian myöhään. Jotta sulle voidaan lyödä 20-vuotiaana C rintaan, niin jo draftissa pitää olla henkisesti kypsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös