NHL-huumoria

  • 2 651 538
  • 5 135

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Columbuksen fanipaitaosastolla oltiin nopeita.
 

Liitteet

  • Quick_CBJ.jpg
    Quick_CBJ.jpg
    69,7 KB · kertaa luettu: 325

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Bokondji yritti siinä Jesse Boulericemaista temppua. Eikä tämäkään temppu onnistunut. Onneksi Reaves ei ole Aaron Downeyn tasoinen myllyttäjä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs


Tätä junnuajoilta tuttua Tiger Williams-tuuletusta en muistakaan hetkeen nähneeni, mutta viime yönä sekin teki paluun NHL-kaukaloihin. Huumoriarvoa nostaa vielä se että kyseessä on yhden kauden heikoimman joukkueen nelosketjun nyrkkisankari, joten tosikoillehan tämä on varmasti sitä pahinta mahdollista epäkunnioitusta ja koodin rikkomista. Itse olen sitä mieltä että lisää vaan tätä kehiin, ei sen aina tarvi olla niin vakavaa ja kyllä sen saa välillä näyttää että kiekkoilu on ihan oikeasti hauskaa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72


Tätä junnuajoilta tuttua Tiger Williams-tuuletusta en muistakaan hetkeen nähneeni, mutta viime yönä sekin teki paluun NHL-kaukaloihin. Huumoriarvoa nostaa vielä se että kyseessä on yhden kauden heikoimman joukkueen nelosketjun nyrkkisankari, joten tosikoillehan tämä on varmasti sitä pahinta mahdollista epäkunnioitusta ja koodin rikkomista. Itse olen sitä mieltä että lisää vaan tätä kehiin, ei sen aina tarvi olla niin vakavaa ja kyllä sen saa välillä näyttää että kiekkoilu on ihan oikeasti hauskaa.

Naah. Siksihän tuo nimenomaan ON sallittua, että tuuletuksen tekee Pezzetan tyylinen haalari-hemmo. Jos saman tuuletuksen olisi tehnyt vaikka Connor McDavid, Zegrasista puhumattakaan, se olisi ollut epäkunnioittavaa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres

Liitteet

  • Screenshot_20230330-082911_Reddit.jpg
    Screenshot_20230330-082911_Reddit.jpg
    404,4 KB · kertaa luettu: 362
  • Screenshot_20230330-082417_Reddit.jpg
    Screenshot_20230330-082417_Reddit.jpg
    70,4 KB · kertaa luettu: 363
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Hyvin omaksuttu Skinnerin toimesta Zach Galifianakista. Ainakin tuuraaja uusille kausille löytyy helposti jos sarjaa joskus halutaan herätellä uudestaan henkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös