Turha toivo koittaa erätauoilla päästä ainakaan syömistä hakemaan, jos et halua sekuntiakaan peliä missata. Minuutti ennen erää kun lähdet niin saat ruokaa ja käytävillä näkyy pelikin screeneissa. Helvetin kallista siellä on.En tiedä onko oikea ketju kysellä näitä, mutta kun tänään olen menossa matsia paikanpäälle katsomaan niin onko janoisten katsojien tuotteet hinnoiteltu miten ja ruuhkautuuko tiskit erätaukojen aikana miten? Kiitos ja anteeksi jo etukäteen!
Onneksi ei ollut kuitenkaan kiss-camia, vaikka yksi heppu meinasi jossain irrallisessa katsomokuvassa nielaista naisensa kielen.
MUTTA itse pelihän oli melkoista kuraa. Ei kovin montaa syöttöä mennyt omille putkeen ja välillä oli ihan höntsämeininkiä. Buff taklasi kerran Sashan pystyyn ja olikohan toinen vähän kovempi töötti. Muuten täysin no contact-peliä.
Suomessa pelatussa ottelussa niin toisenhan joukkueen kannattaisi olla ns. ruotsalaisjoukkue. Tulisi ehkä tunnelmaa, kun suosikin valinta muuttuisi helpommaksi. Meille karjalalippiksille siis.
Ei saa, jäähylle siitä joutuu.Käsittääkseni NHL:ssä saa tapella.
Ottelun tason lisäksi itselle tämä oli nimenomaan pettymys että ottelu presentaatio oli Global Series teemalla eikä ottelun kotijoukkueen omalla. Itse toivoin näkeväni nähdä NHL-joukkueen omat jääprojektorishowt jne. ja vertailla vaikka Jokereiden vastaaviin. Aiemmissa Areena peleissähän on menty kotijoukkueen omalla sapluunalla.Ainoat aiemmin Euroopassa nähdyt NHL-matsit oli Tukholmassa, kun Rangers siellä pelasi ja niistä on jäänyt muistikuva, että peleissä olisi ollut selkeämmin kotijoukkue esillä, kun nyt tuli aika tasapuolisesti molempien jengien videoita jne. Voi toki olla, että muistan väärin ja toisaalta suurin osa katsojista käy varmaan vaan yhdessä pelissä, niin sinänsä ihan ymmärrettävä ratkaisu. Sitä olisin kaivannut, että pelin käydessä Jumbolla olisi näkynyt kentällä olevat pelaajat.
Ottelun tason lisäksi itselle tämä oli nimenomaan pettymys että ottelu presentaatio oli Global Series teemalla eikä ottelun kotijoukkueen omalla. Itse toivoin näkeväni nähdä NHL-joukkueen omat jääprojektorishowt jne. ja vertailla vaikka Jokereiden vastaaviin. Aiemmissa Areena peleissähän on menty kotijoukkueen omalla sapluunalla.
"Videomateriaalia löytyy, en näytä sitä muille, mutta kyllä löytyy". Kuin nimimerkki Kimmo Stasi ja Patrik Laineen kännäämiset viime kesältä.Videomatskuakin löytyy "riehumisesta".
Eli siellä on joku samanlaisen tukan ja parran omaava pultsari sekoillu ja joku on takaapäin kuvannu silleen ettei henkilöä edes tunnista videosta.siellä Jetsikin pyytää todisteita, mutta ilmeisesti Seiska ei halua näyttää.
NHL on kuin Mestis-kiekkoa, jossa kiekko pysyy pelaajien lavassa.
Toivottavasti kansa ymmärtää miten kova sarja on kyseessä ja miten mahtavaa kiekkoa siellä pelataan.