NHL Global Series

  • 261 528
  • 1 180

JuiWSH

Jäsen
En tiedä miten tuo jonotussysteemi oikein toimii kun 15min ennen alkua ei ollut mitään odotushuonetta ja muutama minuutti ennen alkamista menin uudelleen niin oli odotushuone.
Tämä olisi kyllä mielenkiintoista tietää. About 10min ennen alkua ei myöskään ollut odotushuonetta, mutta yllättäen lensin johonkin helvetin jonoon kun koitin sivua päivittää. Naurettavintahan tässä on se, että kaveri joka saapui myöhemmin tuohon jonoon, pääsi minua ennen läpi.

Onneksi sieltä nyt sattui sopivat liput, mutta on kyllä todella hakuammuntaa jos haluaa tietylle rivivälille, kun mitään ei voi mistään valita. Lukuun ottamatta käsitteitä "pitkät sivut", "kaarre" jne.

Sama tilanne täälläkin. Tai itse asiassa tuo dynamiittihinnoittelu taisi nostaa lippukohtaisen hinnan jonnekin 270e per lippu.
Kävin itse hetki sitten uteliaisuudesta katselemassa lipputilannetta ja onhan tuo Lippu.fin dynamic -järjestelmä yksi iso vitsi. Esimerkiksi pääkatsomon pitkillä sivuilla näytti että on lippuja, mutta jos otti edes yhden lipun kategorioista "pääsylippu" tai "käytäväpaikka" tuli ilmoitus ettei lippuja ole. (Vähemmän) yllättäen kuitenkin dynamicin kautta olisi lopput lippu(ja) vielä irrotettavissa.
 

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yläkatsomosta näkee kaikkialta hyvin. Huonoimmat paikat ovat rivi 1, koska kaiteen takia joutuu nojaamaan eteenpäin sekä rivi 7 sisääntulon yläpuolelta jossa myös kaide edessä.
Kiitos vastauksesta! Mahtaakohan Suomesta löytyä mukavia ihmisiä jotka päästäis mut katsomaan broidin kanssa pelejä. Liput itsellä D5 vasen rivi 5 ja broidilla D5 oikea rivi 2
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Oliko näihin lippujen jälleenmyynteihin joku oma sivusto missä pystyi myymään lippuja? Sisko kyseli kanssa lippuja ja olisi innokas ostamaan jos jossain vaiheessa tulee myyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös