NHL Entry Draft 2020

  • 387 659
  • 1 390

Kuhta#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä, Liverpool, Sympatiat Saipalle
Tänään julkaistaan Bobin perinteinen draft-lista, jonka hän on koonnut scouttien kommenttien perusteella. Kaikista draft-listoista tämä antaa yleensä parhaiten kuvaa siitä, miten pelaajat sijoittuvat tulevassa draftissa.

Kyse on toki konsensuslistasta, ja jos joku yksittäinen joukkue on kiinnostunut jostain tietystä pelaajasta, se menee joiltain osin äkkiä uusiksi. Näin tapahtui viime vuonna esim. Seiderin kohdalla.



Monelta tuo alkaa Suomen ajassa? Ei toimi nyt laskupää
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt on hämmentävän alhaalle rankattu. Vaikka itse odotan Lundellin menevän kärkikymmenikön ulkopuolella, niin ei kyllä noin alas tule millään valumaan.
Näköjään viime vuonna kyseinen sivusto rankkasi kahdeksantena meneen Brobergin sijalle 21. Tokalle kierokselle tippunut Brink on heidän listoillaan sijalla 15. Ekalla kierroksella heillä on myös Dorofeyev joka sitten tipahti kolmannelle. Toki, on niillä osumiakin eli taisi rankata ton Seiderin kaikista korkeimmalle ja eivätkä tyrkyttäneet Kaliyevia ykköselle. Saattoivat olla myös oikeassa Höglanderin suhteen.


Mutta Bob-sedän listaa odotan mielenkiinnolla. Kun tossa vähään aika sitten vertailin eri tahojen osumatarkuutta draftin suhteen niin pitkässä juoksussa McKenzeien listat oli aika hyviä. Sekä draftijärjestyksen suhteen ja sitten kuinka hyviä pelaajia sitten niistä pelaajista lopulta tuli. Toki, kyllä hutejakin tuli myös Bobille kumpaankin suuntaan.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat

Siinä se nyt on, Bob-sedän listaus. Lundell sijalla 12. Ei muita suomalaisia ykköskierroksella. Mielestäni aika yllätyksetön listaus ykköskierroksen osalta, mutta hieman yllättävää oli nähdä Peterka ja Reichel noinkin korkealla, koska yleensä olen nähnyt heidät kierroksen viimeisten joukossa ja vähintään toisen toisella kierroksella. Muutamia muita yllätyksiä oli Mysakin putoaminen toiselle kierrokselle, Chromiak vasta kolmannella kierroksella ja Jurmo toisen kierroksen lopulla on aika alhainen sija. Wallinder sijalla 27. ja Grans sijalla 32. ovat mielestäni väärinpäin, mutta aika saman kastin pelaajista kuitenkin kyse. Ei mitään järkyttäviä nostoja tai tiputuksia kuitenkaan.

edit: Sinänsä hassua, että puhutaan viimeisistä listauksista, koska jos draft pidetään vasta kauden jälkeen, joka voi loppua milloin vaan esimerkiksi loka-marraskuussa, niin tässähän ehtii julkaisemaan erilaisia listauksia vaikka kuinka. On myös ihan mahdollista, että vaikka jossain Euroopassa päästään aloittamaan seuraavaa kautta ja osa pelaajista pääsee antamaan lisää näyttöjä draftia varten. Mitä jos lokakuussa Lundell aloittaa kauden pyssyt paukkuen, kun NHL:ssä ei ole mestaruus vielä selvillä tai jos joku Perfetti lähtee pelaamaan Sveitsiin ja on siellä ihan surkea. Luulisi tämmöisten vaikuttavan listauksiin.
 
Viimeksi muokattu:

Kuhta#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä, Liverpool, Sympatiat Saipalle

Siinä se nyt on, Bob-sedän listaus. Lundell sijalla 12. Ei muita suomalaisia ykköskierroksella. Mielestäni aika yllätyksetön listaus ykköskierroksen osalta, mutta hieman yllättävää oli nähdä Peterka ja Reichel noinkin korkealla, koska yleensä olen nähnyt heidät kierroksen viimeisten joukossa ja vähintään toisen toisella kierroksella. Muutamia muita yllätyksiä oli Mysakin putoaminen toiselle kierrokselle, Chromiak vasta kolmannella kierroksella ja Jurmo toisen kierroksen lopulla on aika alhainen sija. Wallinder sijalla 27. ja Grans sijalla 32. ovat mielestäni väärinpäin, mutta aika saman kastin pelaajista kuitenkin kyse. Ei mitään järkyttäviä nostoja tai tiputuksia kuitenkaan.

edit: Sinänsä hassua, että puhutaan viimeisistä listauksista, koska jos draft pidetään vasta kauden jälkeen, joka voi loppua milloin vaan esimerkiksi loka-marraskuussa, niin tässähän ehtii julkaisemaan erilaisia listauksia vaikka kuinka. On myös ihan mahdollista, että vaikka jossain Euroopassa päästään aloittamaan seuraavaa kautta ja osa pelaajista pääsee antamaan lisää näyttöjä draftia varten. Mitä jos lokakuussa Lundell aloittaa kauden pyssyt paukkuen, kun NHL:ssä ei ole mestaruus vielä selvillä tai jos joku Perfetti lähtee pelaamaan Sveitsiin ja on siellä ihan surkea. Luulisi tämmöisten vaikuttavan listauksiin.
Tosiaan aika yllätyksetön listaus, ainut mikä omaan silmään pisti, oli Perfettin top5 varaus, itse en tuohon usko hetkeäkään. Toki en ole mikään scoutti.
 
Sinänsä hassua, että puhutaan viimeisistä listauksista, koska jos draft pidetään vasta kauden jälkeen, joka voi loppua milloin vaan esimerkiksi loka-marraskuussa, niin tässähän ehtii julkaisemaan erilaisia listauksia vaikka kuinka.

Joo näin on, mutta ainakin TSN ilmoitti, että tämä tosiaan on heiltä viimeinen listaus ennen draftia, onpa se sitten milloin tahansa.

Ei mikään estä tekemään syksyllä uusia päivitettyjä listoja, mutta ainakaan TSN/McKenzie eivät sitä tee.

McKenziestä puheenollen, mies ilmoitti jäävänsä hiljalleen eläkkeelle nykyisistä hommista. Harmi, sillä miehen asiantuntemukselle on sijaa lätkämediassa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Bob-sedän listassa itseäni kyllä ylätti toi Lukas Reichel sijoitus. Oli nyt korkeimmalla mitä olen nähnyt. Mutta sen verran arvokkaita on noi rightin pakit tuppaa olemaan että en kyllä usko että toi Helge Grans tokalle kiekalle valuu varsinkin kun raamitkin on kohdillaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Tosiaan aika yllätyksetön listaus, ainut mikä omaan silmään pisti, oli Perfettin top5 varaus, itse en tuohon usko hetkeäkään. Toki en ole mikään scoutti.

Tavallaan olen samaa mieltä. En yllättynyt, että hän oli tässä listauksessa noin korkealla, koska olen nähnyt hänet korkealla muilla listoilla, mutta edelleenkin minua ihmetyttää hänen arvostuksensa noin yleisesti. Tai on jotenkin hassua, kun puhutaan Lundellista, ettei hänellä ole mitään erityisiä vahvuuksia, niin ei mielestäni Perfetilläkään ole hirveästi erityisvahvuuksia. Onhan se totta kai pistänyt kovia lukemia OHL:ssä, jossa nyt muutenkin tehdään paljon pisteitä. Ei se kumminkaan ole supernopea, isokokoinen, työteliäs kahdensuunnan pelaaja tai fyysinen. Tulee mieleen sellainen pelaaja, jolla tulee olemaan vaikeuksia NHL:ssä, kun pitää pelata puolustussuuntaankin eikä vaan kikkailla hyökkäyspäässä. Perfetti on tietenkin älykäs hyökkäyssuunnan pelaaja, joka pystyy tekemään maaleja ja syöttämään niitä, mutta vertailun vuoksi Lundell on myös fiksu, isompi ja vastuullinen kahdensuunnan pelaaja, joka pärjää jo hyvin miehiä vastaan ja kykenee iskemään myös pisteitä. Jos pitäisi veikata kumpi menestyy todennäköisemmin NHL:ssä niin laittaisin rahani Lundellille.

Ja en myöskään ole mikään scoutti ja varmaan jonkun mielestä minulla on suomilasit päässä, mutta ihmetyttää noin yleisesti Perfettin ylistys samalla kun Lundellissa ei nähdä mitään erikoista.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Näköjään viime vuonna kyseinen sivusto rankkasi kahdeksantena meneen Brobergin sijalle 21. Tokalle kierokselle tippunut Brink on heidän listoillaan sijalla 15. Ekalla kierroksella heillä on myös Dorofeyev joka sitten tipahti kolmannelle. Toki, on niillä osumiakin eli taisi rankata ton Seiderin kaikista korkeimmalle ja eivätkä tyrkyttäneet Kaliyevia ykköselle. Saattoivat olla myös oikeassa Höglanderin suhteen.
Kuten kaikilla tulevaisuutta ennustamaan pyrkivillä sivustoilla, myös hockeyprospectsilla on tosiaan ollut huteja ja hittejä - kun puhutaan listojen osumatarkkuudesta lopullisiin varausvuoroihin. Pääsääntöisesti tuolla on ollut kuitenkin mielestäni ihan hyvät listat. Esimerkiksi kesällä 2017 hockeyprospects osui kuuden ensimmäisen suoran maaliin (Hischier, Patrick, Heiskanen, Makar, Pettersson, Glass), kun esimerkiksi Pronmanilla Pettersson oli 17. sijalla ja Makar 19. sijalla.

Toisaalta noita päinvastaisiakin tapauksia löytyy heiltäkin. Esimerkiksi vuoden 2018 listoilla kyseinen sivusto rankkasi viidentenä varatun Haytonin alemmas (18.) mitä kukaan toinen ns. isompi sivu. Näin Canucks-fanina muistuu mieleen tuollaisesta kahden suunnan sentteristä myös Bo Horvatin (varattiin 9. sijalla) hockeyprospectsin rankkaus (20.), mikä oli aikanaan matalampi kuin esimerkiksi McKenziellä (13.). Sikäli Lundellin rankkaus kulkee esimerkiksi Horvatiin nähden aika lailla käsi kädessä eikä tuosta vielä pysty sanomaan mitään suuntaan tai toiseen (varsinkaan tulevaisuuden NHL-urasta), mutta uskoisin kyllä lopullisen vuoron olevan lähempämä top10 sijaa kuin 20. sijaa.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Kuuntelin videomatskut läpi, ja niistä jäi mieleeni, että Sanderson oli kahden scoutin listalla TOP3-pelaaja. En ole yhtään yllättynyt, jos hän on tämän draftin Seider. Tai no, Seider oli viime vuonna Bobin listan 16. ja Sanderson nyt 9. eli valinta TOP3:n tuntumassa ei olisi samanlainen yllätys.

Muuten viime vuoden lista piti kärjen osalta melko hyvin paikkaansa. Krebs putosi jonkin verran 10. sijalta, mutta hänellä olikin paha loukkaantuminen taustalla.
 

Kuhta#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä, Liverpool, Sympatiat Saipalle
Tavallaan olen samaa mieltä. En yllättynyt, että hän oli tässä listauksessa noin korkealla, koska olen nähnyt hänet korkealla muilla listoilla, mutta edelleenkin minua ihmetyttää hänen arvostuksensa noin yleisesti. Tai on jotenkin hassua, kun puhutaan Lundellista, ettei hänellä ole mitään erityisiä vahvuuksia, niin ei mielestäni Perfetilläkään ole hirveästi erityisvahvuuksia. Onhan se totta kai pistänyt kovia lukemia OHL:ssä, jossa nyt muutenkin tehdään paljon pisteitä. Ei se kumminkaan ole supernopea, isokokoinen, työteliäs kahdensuunnan pelaaja tai fyysinen. Tulee mieleen sellainen pelaaja, jolla tulee olemaan vaikeuksia NHL:ssä, kun pitää pelata puolustussuuntaankin eikä vaan kikkailla hyökkäyspäässä. Perfetti on tietenkin älykäs hyökkäyssuunnan pelaaja, joka pystyy tekemään maaleja ja syöttämään niitä, mutta vertailun vuoksi Lundell on myös fiksu, isompi ja vastuullinen kahdensuunnan pelaaja, joka pärjää jo hyvin miehiä vastaan ja kykenee iskemään myös pisteitä. Jos pitäisi veikata kumpi menestyy todennäköisemmin NHL:ssä niin laittaisin rahani Lundellille.

Ja en myöskään ole mikään scoutti ja varmaan jonkun mielestä minulla on suomilasit päässä, mutta ihmetyttää noin yleisesti Perfettin ylistys samalla kun Lundellissa ei nähdä mitään erikoista.
Tää on kyllä kun suoraan omalta näppikseltä. Itse näen että Lundell tulee varmemmin tekemään hyvän NHL uran, kuin Perfetti, toki Perfettin potentiaalin katto on korkeammalla kuin Lundellin. Lundell on mielestäni paljon riskittömämpu varaus, kuin Perfetti. Lundellista tuskin koskaan tulee mitään säkenöivää kiekko velhoa joka dominoi taidoillaan. Sen sijaan näen Lundellissa varman ja luotettavan kahden suunnan NHL sentterin.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Tavallaan olen samaa mieltä. En yllättynyt, että hän oli tässä listauksessa noin korkealla, koska olen nähnyt hänet korkealla muilla listoilla, mutta edelleenkin minua ihmetyttää hänen arvostuksensa noin yleisesti. Tai on jotenkin hassua, kun puhutaan Lundellista, ettei hänellä ole mitään erityisiä vahvuuksia, niin ei mielestäni Perfetilläkään ole hirveästi erityisvahvuuksia. Onhan se totta kai pistänyt kovia lukemia OHL:ssä, jossa nyt muutenkin tehdään paljon pisteitä. Ei se kumminkaan ole supernopea, isokokoinen, työteliäs kahdensuunnan pelaaja tai fyysinen. Tulee mieleen sellainen pelaaja, jolla tulee olemaan vaikeuksia NHL:ssä, kun pitää pelata puolustussuuntaankin eikä vaan kikkailla hyökkäyspäässä. Perfetti on tietenkin älykäs hyökkäyssuunnan pelaaja, joka pystyy tekemään maaleja ja syöttämään niitä, mutta vertailun vuoksi Lundell on myös fiksu, isompi ja vastuullinen kahdensuunnan pelaaja, joka pärjää jo hyvin miehiä vastaan ja kykenee iskemään myös pisteitä. Jos pitäisi veikata kumpi menestyy todennäköisemmin NHL:ssä niin laittaisin rahani Lundellille.

Ja en myöskään ole mikään scoutti ja varmaan jonkun mielestä minulla on suomilasit päässä, mutta ihmetyttää noin yleisesti Perfettin ylistys samalla kun Lundellissa ei nähdä mitään erikoista.
Minäkään en ole paljoa pelaajia nähnyt, mutta samalla lailla Perfetti herättyä eniten epäilyksiä. Hänellä on kehuttu olevan todella hyvät kädet ja peliäly, mutta pienehkö koko ja keskinkertainen luistelu ovat sellainen yhdistelyhdistelmä, että ne eivät herätä kovin paljoa luottamusta.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Minäkään en ole paljoa pelaajia nähnyt, mutta samalla lailla Perfetti herättyä eniten epäilyksiä. Hänellä on kehuttu olevan todella hyvät kädet ja peliäly, mutta pienehkö koko ja keskinkertainen luistelu ovat sellainen yhdistelyhdistelmä, että ne eivät herätä kovin paljoa luottamusta.
Myös puolustaminen on suuri kehityskohde. Tossa on kyllä sellainen hattutemppu punaisia lippuja että en nyt hirveen innokas olisi jos oma suosikkijengi Perfettin nappaisi. Vaikka toi Rossi on pienikokoisempi niin hänen kohdallaan puolustuspelaamista on kehuttu, joten oletan että menee ennen Perfettiä.

Eihän tässä ole kuin enään vain vähän yli kolme kuukautta niin sitten on drafti ja nähdään miten käy! Ois ollu kyllä kiva jos tää nyt ois hoidettu ensi viikonloppuna alta pois...
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Tässä vielä vertailun vuoksi viime vuoden listaus (suluissa todellinen varausnumero):

1. Jack Hughes (1.)
2. Kaapo Kakko (2.)
3. Bowen Byram (4.)
4. Alex Turcotte (5.)
5. Kirby Dach (3.)
6. Dylan Cozens (7.)
7. Trevor Zegras (9.)
8. Vasily Podkolzin (10.)
9. Cole Caufield (15.)
10. Peyton Krebs (17.)
11. Matthew Boldy (12.)
12. Spencer Knight (13.)
13. Alex Newhook (16.)
14. Victor Soderstrom (11.)
15. Philip Broberg (8.)
16. Moritz Seider (6.)
17. Thomas Harley (18.)
18. Cam York (14.)
19. Raphael Lavoie (38.)
20. Ryan Suzuki (28.)

Eli puolustajat (Seider, Broberg, Soderstrom ja York) siellä nousivat selvästi ylöspäin. Hyökkääjistä Caufield ja Krebs tippuivat TOP10:stä alaspäin, eka todennäköisesti pienen kokonsa ja toka loukkaantumisensa takia. Parinkympin tienoilta alkoi tulla sitten jo isompia heittoja, kun esim. Lavoie tippui selvästi toisen kierroksen puolelle.

 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Tässä vielä vertailun vuoksi viime vuoden listaus (suluissa todellinen varausnumero):

1. Jack Hughes (1.)
2. Kaapo Kakko (2.)
3. Bowen Byram (4.)
4. Alex Turcotte (5.)
5. Kirby Dach (3.)
6. Dylan Cozens (7.)
7. Trevor Zegras (9.)
8. Vasily Podkolzin (10.)
9. Cole Caufield (15.)
10. Peyton Krebs (17.)
11. Matthew Boldy (12.)
12. Spencer Knight (13.)
13. Alex Newhook (16.)
14. Victor Soderstrom (11.)
15. Philip Broberg (8.)
16. Moritz Seider (6.)
17. Thomas Harley (18.)
18. Cam York (14.)
19. Raphael Lavoie (38.)
20. Ryan Suzuki (28.)

Eli puolustajat (Seider, Broberg, Soderstrom ja York) siellä nousivat selvästi ylöspäin. Hyökkääjistä Caufield ja Krebs tippuivat TOP10:stä alaspäin, eka todennäköisesti pienen kokonsa ja toka loukkaantumisensa takia. Parinkympin tienoilta alkoi tulla sitten jo isompia heittoja, kun esim. Lavoie tippui selvästi toisen kierroksen puolelle.

Samasta aiheesta tuli twiitti vastaan. Tämä havainnollistaa asian vielä paremmin. Vuodet 2015-2019 mukana.



 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tavallaan olen samaa mieltä. En yllättynyt, että hän oli tässä listauksessa noin korkealla, koska olen nähnyt hänet korkealla muilla listoilla, mutta edelleenkin minua ihmetyttää hänen arvostuksensa noin yleisesti. Tai on jotenkin hassua, kun puhutaan Lundellista, ettei hänellä ole mitään erityisiä vahvuuksia, niin ei mielestäni Perfetilläkään ole hirveästi erityisvahvuuksia. Onhan se totta kai pistänyt kovia lukemia OHL:ssä, jossa nyt muutenkin tehdään paljon pisteitä. Ei se kumminkaan ole supernopea, isokokoinen, työteliäs kahdensuunnan pelaaja tai fyysinen. Tulee mieleen sellainen pelaaja, jolla tulee olemaan vaikeuksia NHL:ssä, kun pitää pelata puolustussuuntaankin eikä vaan kikkailla hyökkäyspäässä. Perfetti on tietenkin älykäs hyökkäyssuunnan pelaaja, joka pystyy tekemään maaleja ja syöttämään niitä, mutta vertailun vuoksi Lundell on myös fiksu, isompi ja vastuullinen kahdensuunnan pelaaja, joka pärjää jo hyvin miehiä vastaan ja kykenee iskemään myös pisteitä. Jos pitäisi veikata kumpi menestyy todennäköisemmin NHL:ssä niin laittaisin rahani Lundellille.

Ja en myöskään ole mikään scoutti ja varmaan jonkun mielestä minulla on suomilasit päässä, mutta ihmetyttää noin yleisesti Perfettin ylistys samalla kun Lundellissa ei nähdä mitään erikoista.

Ei sillä, että itsekään mikään scoutti olisin, mutta vähän täytyy Perfettiä tässä puolustaa. Ovathan Perfettin peliäly ja -käsitys ihan maagisia, no doubt. Ehdottomasti tämän draftin paras ja lahjakkain playmaker-tyyppi, jota katsellessa sai joka pelissä ihmetellä miten se tuonkin näki ja tajusi. Kyllähän näitä tähtihetkiä jokaiselle kärkidraftattavan kauteen osuu, mutta Perfettin kohdalla olivat sääntö poikkeuksen sijaan. Mielestäni offensiiviselta peliälyltään oikeastaan paras pelaaja moneen vuoteen. Luistelusta sen verran, ettei tuo ole pienessä tilassa mitenkään erityisen heikkoa ja terän käyttö on jopa varsin vahvaa ja taidokasta. Kykenee siis vauhdissa rytmin muutoksiin kiekon kanssa ja ensimmäiset potkut liikkeelle lähdettäessäkin toimivat. Ongelmat enemmän siellä maksimivaudin puolella, mitä en pidä niin hälyttävänä ja johon fysiikan kehittyessä on vielä paljon tehtävissä.

Puolustamaan on laiskahko, eikä se effortti kiekottomana nouse muutenkaan samaksi, mitä kiekon kanssa. Ei ole mikään kamppailupelaamisen kuningaskaan ja tässä tullaan siihen painotuskysymykseen, mitä NHL-organisaatiot haluavat? Arvostetaanko kärkiketjujen hyökkääjässä enemmän vahvaa ja tunnollista kahdensuunnan tekemistä vai mennäänkö puhtaammin kirkas offensiivinen talentti edellä? Millaista esimerkkiä ja kulttuuria parhaiden pelaajien halutaan mukanaan tuovan? Itse arvostan enemmän Lundellin tarjoamaa, mutta kyllähän tuo Perfettin paletti on houkutteleva ja puhdasta vääristelyä sanoa, etteikö tällä olisi niitä erityisvahvuuksia.

Mutta omastakin mielestä Lundellia kohtaan suhtaudutaan P-A suunnasta turhan happamasti ja etenkin offensiivista ceilingiä vähätellään ihan liiaksi.


Mielestäni aika yllätyksetön listaus ykköskierroksen osalta, mutta hieman yllättävää oli nähdä Peterka ja Reichel noinkin korkealla, koska yleensä olen nähnyt heidät kierroksen viimeisten joukossa ja vähintään toisen toisella kierroksella. Muutamia muita yllätyksiä oli Mysakin putoaminen toiselle kierrokselle, Chromiak vasta kolmannella kierroksella ja Jurmo toisen kierroksen lopulla on aika alhainen sija. Wallinder sijalla 27. ja Grans sijalla 32. ovat mielestäni väärinpäin, mutta aika saman kastin pelaajista kuitenkin kyse. Ei mitään järkyttäviä nostoja tai tiputuksia kuitenkaan.

Varsinkin Reichel on aika safe pick ja selkeä pro-talentti, joten ymmärrän tuon. Ei mitään häikäisevää tai kirkasta tähtiloistoa ennakoivaa, mutta tasaisen vahva ja monipuolinen peluri, jonka voi nähdä luovan hyvän NHL-uran laadukkaana top-6 laiturina.

Chromiakissa en ole nähnyt oikein mitään missään vaiheessa, joten mukava huomata, ettei näemmä moni muukaan. Ei ole vakuuttanu edes kiekollisena ja kun muu tekeminen on mitä on niin ei jatkoon. En toki ylipäätään pidä edustamastaan passiivisesta, pehmeästä ja löysästä pelaajatyypistä, varsinkaan ilman sen erityisempää peliälykkyyttä. Mysakissa on vähän samoja fiboja, mutta on sentään tarjonnut edes jotain mielenkiintoista.

Jack Finleyn rankkauksesta ilahduin. Pidän vasta syyskuun alkupuolella syntyneen kanukin talentista paljon ja tullut ihmeteltyä kun ei oikein miltään listalta löydy sen korkeammalta, kun on niin pro-talentti kuin vain voi olla, mutta näemmä NHL-scoutit näkevät asteen enemmän arvoa. Uskon, että tulee menemään tuotakin korkeammalla, toisen kierroksen ensimmäisellä puoliskolla.
 

Kuhta#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä, Liverpool, Sympatiat Saipalle
Olikos tosta lotteryn alkamisajasta jo jotain infoa tullut? Ainakaan NHL:n sivuilta on kännykällä löytänyt. Onko tuo lottopallojen pyörittely näkynyt jostain aikasemmin ja kauan se on kestänyt, että vuorot ovat selvillä?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olikos tosta lotteryn alkamisajasta jo jotain infoa tullut?
Facbookissa oli ilmotus että ois 8p ET, eli Suomen aikaan klo 3:00 aikaan. Muistaakseni samaan aikaan oli viimeksi. Paras katseluaika rapakon takana.

Onko tuo lottopallojen pyörittely näkynyt jostain aikasemmin ja kauan se on kestänyt, että vuorot ovat selvillä?
NBC Sports, Sportsnet ja NHL Network ainakin näyttää sen. Viasatista ei ole tietoa. Ei kai ne pallojen pyörittelyä näytä suorana, vaan paljastavat tulokset. Pallojen pyörittely tulee sitten varmaan jälkikäteen youtubeen.


Syy siihen miksi tota pallojen pyörittelyä ei näytetä livenä on se että ekaksi ne arpoo sen ekan vuoron, sitten tokan ja vikana kolmannen. Kun taas TV:ssä jännityksen kannalta parmpi järjestys on se että ekaksi paljastetaan kolmonen, sitteen kakkonen ja ykkönen.

Kestosta en tiedä kun olen koskaan ohjelmaa livenä katsonut. Nyt kun on vielä poikkeuksellinen vuosi eli vain top 7 vuoroa menee lukoon niin tiedä sitten kauan se ohjelma kestää. Ja kun nyt on mahollisuus että joku noista top 3 vuoroista tai vaikka kaikki menee niille mysteerijengeille, niin musta tän lotteryn ois voinut suorittaa sitten kokonaisuudessaa sääliplayoffien jälkeen. Mutta voihan se olla että NHL saa tohon ohjelmaan sisältöä julkaisemalla ne kuplakaupungit ja puhelemalla paluusta.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Luetaan siis lauantai aamuna miten on pallot pyörineet
Olis kiva katsoa tämä aamulla jälkilähetyksenä, mutta se ei taida olla mahdollista, ilman että tulokset paljastuvat etukäteen. Youtube-pätkissä on heti otsikossa voittajan nimi.
 

God #88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, #88, Saipa
Tulee mieleen sellainen pelaaja, jolla tulee olemaan vaikeuksia NHL:ssä, kun pitää pelata puolustussuuntaankin eikä vaan kikkailla hyökkäyspäässä.
Niin, aika huonosti pärjäävät esimerkiksi. Kane, Ovetchkin, Giroux, McDavid, Matthews, Kucherov ja kumppanit.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Niin, aika huonosti pärjäävät esimerkiksi. Kane, Ovetchkin, Giroux, McDavid, Matthews, Kucherov ja kumppanit.

En usko, että Perfetti on hyökkäystaidoiltaan noiden kaverien veroinen, että saisi anteeksi puolustussuunnan vajavaisuutensa. Lisäksi tuossa joukossa olevat pelaajat ovat taidoiltaan hyvin monipuolisia esimerkiksi McDavid on parhaimpia luistelijoita ikinä ja Ovechkin taklaa kuin rekka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös