NHL Entry Draft 2019

  • 571 144
  • 2 111

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Satuitteko huomaamaan, että kieliasian esille nostanut henkilö poistui takavasemmalle. Turhaa siis jauhatte, menee vaan trollin ruokkimiseksi.

Kaapolta hienot kisat. Ketju toimi hyvin, mutta ei silti Kaapon kannalta ehkäpä paras roolitus, mutta ei se aina voi ollakaan. Tämän varmaan scoutitkin huomasivat. Hughesin pelien katsomiset jäivät muutamaan. Liekö tällä palstalla ketään, joka olisi nähnyt molemmilta tällä kaudella vaikkapa yli 30 peliä.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tuleeko ennen varaustilaisuutta näiltä toimittajilta mitään listauksia enää laisinkaan vai meneekö ihan jo sitten mock draft -meiningeillä?
 
Satuitteko huomaamaan, että kieliasian esille nostanut henkilö poistui takavasemmalle. Turhaa siis jauhatte, menee vaan trollin ruokkimiseksi.

Totta puhut. Kyseinen kirjoittaja on 14-vuotisen palstauransa aikana kirjoittanut kokonaiset neljä viestiä. Kirjoitusura alkoi hienosti onelinerilla vuoden 2012 MM-kisojen otteluseurannassa. Heti neljää vuotta myöhemmin oli taas asiaa MM-kisojen aikaan yhden rivin verran. Sen jälkeen kirjoitustahti onkin kiihtynyt, sillä jo saman vuoden syksyllä Patrik Laineen ketju sai yhden rivin tärkeän viestin ja nyt tämä. Eli siis, antaa olla.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Lol. Itseluottamus ei ole ikinä pahasta, mutta itselleen ei tarvitsisi silti valehdella: Jack Hughesilta kovaa puhetta – uhoaa olevansa Kaapo Kakkoa parempi: ”Tiedän sydämestäni”

"– Olen nopea ja taitava. Ne ominaisuudet sopivat NHL:ään. Uskon sydämestäni, että olen tämän varausikäluokan paras pelaaja, Hughes sanoi.

– Minulla on itseluottamus kohdallaan, joten pelasin mielestäni mahtavan vuoden. Sekä järki että sydän sanovat minulle, että olen NHL-tason pelaaja. Asia kiteytyi minulle MM-kisoissa: olen valmis NHL-kaukaloon ensi kaudella. Haluan tehdä tulosta heti kättelyssä."


Mikähän asia siellä MM-kisoissa kiteytyi? Kisat suorastaan alleviivasivat sitä kuinka paljon hän todellisuudessa on Kakkoa jäljessä. Poika, joka ei ole voittanut ikinä mitään, vaikutti lähinnä keskitason B-junnulta aikuisten peleissä. Ei pitäisi olla yhtään mitään asiaa tulosyksikköön ensi kaudella NHL:ssä.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Lol. Itseluottamus ei ole ikinä pahasta, mutta itselleen ei tarvitsisi silti valehdella: Jack Hughesilta kovaa puhetta – uhoaa olevansa Kaapo Kakkoa parempi: ”Tiedän sydämestäni”

Kyllä on IS taas onnistunut kasaamaan otsikon jolla saadaan varmasti kansan syvät rivit hakkaamaan näppiksiä äkäisenä - että luulee se olevansa meidän Kaapoa parempi?!?! Itse en näe kyllä tuossa "kovassa puheessa" mitään sen erikoisempaa uhoa, todennäköisin ykkösvaraus tietää olevansa todennäköisin ykkösvaraus. Samaa settiä nuo kaikki jätkät heittävät varmasti kysyttäessä. Ei siellä seurojenkaan haastatteluissa kengänkärkiä tuijotella ujostellen kun potentiaaliset tulevat työnantajat kysyvät että missä olet hyvä.
 
Lol. Itseluottamus ei ole ikinä pahasta, mutta itselleen ei tarvitsisi silti valehdella: Jack Hughesilta kovaa puhetta – uhoaa olevansa Kaapo Kakkoa parempi: ”Tiedän sydämestäni”

"– Olen nopea ja taitava. Ne ominaisuudet sopivat NHL:ään. Uskon sydämestäni, että olen tämän varausikäluokan paras pelaaja, Hughes sanoi.

– Minulla on itseluottamus kohdallaan, joten pelasin mielestäni mahtavan vuoden. Sekä järki että sydän sanovat minulle, että olen NHL-tason pelaaja. Asia kiteytyi minulle MM-kisoissa: olen valmis NHL-kaukaloon ensi kaudella. Haluan tehdä tulosta heti kättelyssä."


Mikähän asia siellä MM-kisoissa kiteytyi? Kisat suorastaan alleviivasivat sitä kuinka paljon hän todellisuudessa on Kakkoa jäljessä. Poika, joka ei ole voittanut ikinä mitään, vaikutti lähinnä keskitason B-junnulta aikuisten peleissä. Ei pitäisi olla yhtään mitään asiaa tulosyksikköön ensi kaudella NHL:ssä.
Tämä on sitä itsensä markkinointia ja amerikkalaiset, erityisesti jenkit ovat osanneet sen aina hyvin. Hughes vielä taitaa tulla varakkaasta perheestä ja matka tähän asti on kulkenut kuin strömsöössä.

Mielenkiintoista on nähdä kaverin loikka ensi syksynä miesten peleihin. Pääseekö heti vauhtiin vai meneekö alku tunnustellessa. Itse veikkaan optimistisesti Hughesin pelaavan täyden kauden ja nakuttavan 40-60 pistettä.

Kakon kohdalla on ihme, jos ei mene heti 50 pistettä rikki tulokaskaudella. Pystyisikö jopa tehtailemaan Petterssonin tahtiin heti ensimmäisellä kaudella tulosta. Toivottavasti saa kesän aikana hieman lisää räjähtävyyttä ja nopeutta. Veikkaan Kakon nappaavan Suomen mediassa seuratuimman pelaajan tittelin Patrik Laineelta jo ensi kauden aikana. Ainakin Jos pystyy tehopisteissä vastaamaan Laineen tulokaskauteen. Valmiin pelaajan saa Rangers Kakosta ja tiedä vaikka löytää itsensä heti ykkösketjusta.
 

Tornados

Jäsen
Lol. Itseluottamus ei ole ikinä pahasta, mutta itselleen ei tarvitsisi silti valehdella: Jack Hughesilta kovaa puhetta – uhoaa olevansa Kaapo Kakkoa parempi: ”Tiedän sydämestäni”

"– Olen nopea ja taitava. Ne ominaisuudet sopivat NHL:ään. Uskon sydämestäni, että olen tämän varausikäluokan paras pelaaja, Hughes sanoi.

– Minulla on itseluottamus kohdallaan, joten pelasin mielestäni mahtavan vuoden. Sekä järki että sydän sanovat minulle, että olen NHL-tason pelaaja. Asia kiteytyi minulle MM-kisoissa: olen valmis NHL-kaukaloon ensi kaudella. Haluan tehdä tulosta heti kättelyssä."


Mikähän asia siellä MM-kisoissa kiteytyi? Kisat suorastaan alleviivasivat sitä kuinka paljon hän todellisuudessa on Kakkoa jäljessä. Poika, joka ei ole voittanut ikinä mitään, vaikutti lähinnä keskitason B-junnulta aikuisten peleissä. Ei pitäisi olla yhtään mitään asiaa tulosyksikköön ensi kaudella NHL:ssä.

Aika ankaraa puhetta kun kaveri pelasi kuitenkin ensimmäiset pelinsä aikuisia vastaan ja sai turnauksessa paremmat statsit kuin esimerkiksi Johnny Gaudreau.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ei tossa Hughesin komentissa ole mitään ihmeelistä. Varmaan Kakko sanoo ihan samat asiat. Ei tolle tasolle päästä jos ei kilpailuvietti ja itsetunto ole kohillaan. Muutaman huippu-urheilijan elämäni aikana tavannut ja noi piirteet tulee aika nopsaan heistä esille. Lisäksi kaikki haastatteluun menevät prospectit on valmenettu vastamaan tiettyihin kysmyksiin. Tän muuten näkee erityisesti niissä draftitilaisuuden haasatteluissa: " This dream come true. It is honro to be drafted by this team. Happy to go there. Great oganization and fans. Heard good tihings about the city. I am NHL-ready. Already waiting to go to camp."
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Veikkaan Kakon nappaavan Suomen mediassa seuratuimman pelaajan tittelin Patrik Laineelta jo ensi kauden aikana. Ainakin Jos pystyy tehopisteissä vastaamaan Laineen tulokaskauteen. Valmiin pelaajan saa Rangers Kakosta ja tiedä vaikka löytää itsensä heti ykkösketjusta.
Riippuu varmaan vähän siitäkin, kuinka herrat tehoilevat ensi kaudella NHL:ssä. Jos Laine yltää ensi kaudella 50 maalin tahtiin ja tekee hattuja, niin Kakolla on kova työ mennä medianäkyvyydessä ohi. Toisaalta jos Kakko aloittaa kauden vahvasti ja Laineella on yhtä vaikeaa kuin viime kaudella, niin Kakko saattaa kiinnostaa enemmän.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Huvittaisi kyllä Hughes New Jerseyssä. Gretzkyhän tuota kutsuisi jo kohta Mikkihiiri-joukkueeksi.
Joukkueen tulevat kolmospelipaidat varustetaan Mikin kuvalla.

Mutta joo, Hughes kelpaa hyvin, mutta olisihan sinne joukkueeseen hyvä saada lisää myös kokoa.
 

Robu

Jäsen
Kiteyttäisin niin, että Kakko saattaa olla tällä hetkellä parempi pelaaja, mutta Hughesin potentiaali on kovempi. Jos lyötäisiin vetoa, sanoisin, että Hughes tekee 2022-2027 aikavälillä Kakkoa enemmän pisteitä. Tämä varmasti on tärkeämpää kuin ensimmäisen tai toisen kauden pistetili.

Termi potentiaali tuntuu tuottavan vaikeuksia täällä myös. Se ei tarkoita, että on jokin epämääräinen 10% mahdollisuus, että Hughes lunastaa potentiaalinsa, vaan että on hyvä mahdollisuus, että näin tapahtuu.

MM-kisat on aika heikko mittari loppujen lopuksi. Hughes pelasi pientä tukiroolia, kun Kakolle tarjottiin paikkaa loistaa, koska Suomen joukkue oli paperilla niin heikko. Tuntuu, että ison osan viesteistä täältä voisi laittaa tähän muottiin: "En ole Hughesin pelejä oikeastaan katsonut, mutta Kakon pelejä olen ja kyllä se Kakko on parempi pelaaja ja pitäisi mennä ykkösenä".
 

Ralph

Jäsen
Asia kiteytyi minulle MM-kisoissa: olen valmis NHL-kaukaloon ensi kaudella. Haluan tehdä tulosta heti kättelyssä."

Mikähän asia siellä MM-kisoissa kiteytyi? Kisat suorastaan alleviivasivat sitä kuinka paljon hän todellisuudessa on Kakkoa jäljessä.
Miten Kakko liittyy siihen, että Hughes kokee olevansa valmis ensi kauden NHL:ään? Ei se ole Kakolta pois, jos Hughes pelaa ensi kaudella jo NHL:ssä.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
MM-kisat on aika heikko mittari loppujen lopuksi. Hughes pelasi pientä tukiroolia, kun Kakolle tarjottiin paikkaa loistaa, koska Suomen joukkue oli paperilla niin heikko. Tuntuu, että ison osan viesteistä täältä voisi laittaa tähän muottiin: "En ole Hughesin pelejä oikeastaan katsonut, mutta Kakon pelejä olen ja kyllä se Kakko on parempi pelaaja ja pitäisi mennä ykkösenä".
Vieläkö me toistellaan tätä? Kakko teki 5 maalia kahdessa ekassa pelissä, joissa hän ei pelannut paljoa sen enemää kuin Jack Hughes omissa kahdessa ensimmäisessä pelissään. Hattutemppu pelissä 14 min peliaikaa. Ja tähän kun vielä ottaa vertailuun ketjukaverit, niin.... no, niin :)

Tämän lisäksi molemmat pelasi kakkos YV:ssä
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kiteyttäisin niin, että Kakko saattaa olla tällä hetkellä parempi pelaaja, mutta Hughesin potentiaali on kovempi. Jos lyötäisiin vetoa, sanoisin, että Hughes tekee 2022-2027 aikavälillä Kakkoa enemmän pisteitä. Tämä varmasti on tärkeämpää kuin ensimmäisen tai toisen kauden pistetili.

Ja samalla aikavälillä Kakko laittelee varmaankin tuplasti enemmän playoff-pisteitä. Se on ihan kummasta tykkää. Runkosarjaleipomisesta, vai sarjojen voittamisesta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ja samalla aikavälillä Kakko laittelee varmaankin tuplasti enemmän playoff-pisteitä. Se on ihan kummasta tykkää. Runkosarjaleipomisesta, vai sarjojen voittamisesta.
Juu eipä Chicagokaan Patrick Kanen kanssa ole voittanut mitään. Ihmeellinen rimpula, runkosarjassa tekee pisteitä, mutta playoffeissa ei tee mitään. Kessel on myöskin ollut turhake, vaikka vähän isompi onkin niin silti ei yhtään fyysinen. Plus: playoff pisteiden määrä riippuu aika paljon siitä, kuinka paljon pelaaja pelaa playoffeissa. Tuollaisten ennustaminen on aivan mahdotonta.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Ja samalla aikavälillä Kakko laittelee varmaankin tuplasti enemmän playoff-pisteitä. Se on ihan kummasta tykkää. Runkosarjaleipomisesta, vai sarjojen voittamisesta.
Samalla logiikalla kaikkien pienten miesten pistesaldot putoavat pudotuspeleissä puoleen. Bluesissa näin olisi pitänyt käydä Schwartzille ja Tarasenkolle, ja vastaavasti esim. O'Reillyn ja Schennin saldojen pitäisi pysyä about samassa. No, kummasti siellä joukkueen sisäisen pistepörssin kärjessä ovat kuitenkin Schwartz ja Tarasenko, ja esim. Schenn on ollut nimenomaan se pelaaja, jonka pistetehtailu on pudonnut runkosarjasta selvästi. Schwartz on saman mittainen kuin Hughes, Tarasenko vähän pidempi. Myös Bruinsissa ne pienehköt Marchand ja Pastrnak ovat vielä pudotuspeleissäkin joukkueensa sisäisen pistepörssin kärjessä (olkoonkin, että kumpikin on pelannut muuten vähän heikohkosti, ainakin joidenkin fanien mielestä).

Itse asiassa jos katsotaan kahdeksan parhaan joukkoon pudotuspeleissä selvinneiden joukkueiden pistepörssin kärkinimiä, niin näiden pelaajien pituudet ovat 181, 180, 175, 180, 185, 193, 179 ja 171 cm. Näistä siis kaksi pelaajaa on selvästi lyhyempiä kuin Hughes, neljä yhtä pitkiä tai 1–2 cm pidempiä ja vain kaksi selvästi pidempiä. Keskipituus 180,5 cm. Hämmentävää.

Jotenkin tuntuu, että kun Gaudreau ja Marner eivät pelanneet tänä keväänä kovin hyviä pudotuspelejä = kaikki pienehköt pelaajat ovat huonoja pudotuspelipelaajia, jotka tekevät puolet vähemmän pisteitä kuin parhaat (= isokokoiset) pudotuspelipelaajat. Samalla lailla niitä epäonnistujia silti löytyy niiden isokokoisten pelaajienkin parista.

Vielä viimeiseksi muistutan Detroitin miestä, että aika hyvin se Yzermankin veti siellä NHL:n pudotuspeleissä melkein pinnan keskiarvolla, vaikka pituutta oli kokonaisen sentin enemmän kuin Hughesilla. Ja siihen aikaan NHL oli vielä paljon kovempi liiga kuin nykyään. Mutta joo, Yzermanilla oli jotain erikoisominaisuuksia Hughesiin nähden.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Samalla logiikalla kaikkien pienten miesten pistesaldot putoavat pudotuspeleissä puoleen. Bluesissa näin olisi pitänyt käydä Schwartzille ja Tarasenkolle, ja vastaavasti esim. O'Reillyn ja Schennin saldojen pitäisi pysyä about samassa. No, kummasti siellä joukkueen sisäisen pistepörssin kärjessä ovat kuitenkin Schwartz ja Tarasenko, ja esim. Schenn on ollut nimenomaan se pelaaja, jonka pistetehtailu on pudonnut runkosarjasta selvästi. Schwartz on saman mittainen kuin Hughes, Tarasenko vähän pidempi. Myös Bruinsissa ne pienehköt Marchand ja Pastrnak ovat vielä pudotuspeleissäkin joukkueensa sisäisen pistepörssin kärjessä (olkoonkin, että kumpikin on pelannut muuten vähän heikohkosti, ainakin joidenkin fanien mielestä).

Itse asiassa jos katsotaan kahdeksan parhaan joukkoon pudotuspeleissä selvinneiden joukkueiden pistepörssin kärkinimiä, niin näiden pelaajien pituudet ovat 181, 180, 175, 180, 185, 193, 179 ja 171 cm. Näistä siis kaksi pelaajaa on selvästi lyhyempiä kuin Hughes, neljä yhtä pitkiä tai 1–2 cm pidempiä ja vain kaksi selvästi pidempiä. Keskipituus 180,5 cm. Hämmentävää.

Jotenkin tuntuu, että kun Gaudreau ja Marner eivät pelanneet tänä keväänä kovin hyviä pudotuspelejä = kaikki pienehköt pelaajat ovat huonoja pudotuspelipelaajia, jotka tekevät puolet vähemmän pisteitä kuin parhaat (= isokokoiset) pudotuspelipelaajat. Samalla lailla niitä epäonnistujia silti löytyy niiden isokokoisten pelaajienkin parista.

Vielä viimeiseksi muistutan Detroitin miestä, että aika hyvin se Yzermankin veti siellä NHL:n pudotuspeleissä melkein pinnan keskiarvolla, vaikka pituutta oli kokonaisen sentin enemmän kuin Hughesilla. Ja siihen aikaan NHL oli vielä paljon kovempi liiga kuin nykyään. Mutta joo, Yzermanilla oli jotain erikoisominaisuuksia Hughesiin nähden.
Haluaisin vain sanoa sen, että noita pituuksia on turha luetella ilman, että katsotaan pelaajien raameja. Kyllähän kuka tahansa näkee, että Hughesista ei mitään Crosbyn, MacKinnonin tai Tarasenkon kaltaista panssarivaunua tule ikinä koskaan tulemaan. En siis ole sitä mieltä, etteikö pienikokoinen pelaaja voisi pleijareissa menestyä, mutta kannattaisi kuitenkin verrata noita vähän rehellisemmin. Esim. Hughesia Marneriin, Patrick Kaneen, Marchandiin jne.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuutte sitten muistuttamaan, miten hyvä Jack Hughes on ja miten häneen ei playoff-pelaajana uskottu, kun aika on.

Hänhän voi olla hyvä. Mutta tykkään ennustaa, että Kakko tulee olemaan parempi näissä karkeloissa.

Vielä viimeiseksi muistutan Detroitin miestä, että aika hyvin se Yzermankin veti siellä NHL:n pudotuspeleissä melkein pinnan keskiarvolla, vaikka pituutta oli kokonaisen sentin enemmän kuin Hughesilla. Ja siihen aikaan NHL oli vielä paljon kovempi liiga kuin nykyään. Mutta joo, Yzermanilla oli jotain erikoisominaisuuksia Hughesiin nähden.

Verrataanko seuraavaksi vaikka Ted Lindsayn pituuteen ? Mikä järki tässä pituuskeskustelussa on?
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hughesista täytyy sanoa sen verran että peliesitykset heittelivät todella paljon näissä kisoissa. Parissa pelissä hän oli kentän parhaimpia pelaajia ja kun hän on pelissä ns "inessä" niin pystyy kuin liukuhihnalta tuottamaan maalipaikkoja ja määrittelemään pelin kulkua. Jopa ensimmäisissä miesten peleissä, ja vielä MM-kisoissa, se oli aika vaikuttavaa. Sitten oli taas niitä pelejä joissa hän hääräsi kentällä siellä sun täällä ilman minkäänlaista päämäärää ja kiekon saatuaan yleensä myös menetti sen. Tälläinen mielikuva itselläni oli jo ennen kisoja mutta nyt ne vain vahvistuivat. Allekirjoittaako joku? Nuorelle pelaajalle toki tyypillistä.

Kyllä Kakollakin niitä heikompia pelejä mahtui tuohon kauden n. 90 peliin mutta hyvän ja huonon pelin ero oli silti aika pieni. Heikoimmillaankin Kakko pystyi perusjutut suorittamaan ihan hyvällä tasolla eikä juurikaan menetellyt kiekkoja. Pelipaikalla voi olla tässä merkitystä. Sentterillä on kuitenkin isompi vastuu.

Ymmärrän kuitenkin varsin hyvin jos ja kun Devils tulee Hughesin varaamaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että hän olisi tällä hetkellä Draftin paras pelaaja vaikka hän itse niin luuleekin. Itseasiassa olen jo pitkään miettinyt kun Pohjois-Amerikassa ihmiset tykkäävät keskustella siitä mikä on se näiden pelaajien välinen "kuilu". Tarkoittavatko he kuinka iso kuilu Kakolla on ykkösvaraukseen vai Hughesiin? Oma mielipide on se että Kakko on hieman päässyt lähemmäksi ykkösvarausta mutta mitään kuilua Hughesiin ei ole pitkään aikaan enää ollutkaan. Tai jos on niin ei ainakaan Hughesin eduksi.

Kakolle kävisi varmaan mikä vaan joukkue vuoroilla 2-4. Taisi tepsin osiossa olla juttua siitä kun häneltä oltiin kysytty suosikkia tulevaksi seuraksi siis ennen lotterya niin oli vastannut että Chicago ja/ tai Colorado.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Haluaisin vain sanoa sen, että noita pituuksia on turha luetella ilman, että katsotaan pelaajien raameja. Kyllähän kuka tahansa näkee, että Hughesista ei mitään Crosbyn, MacKinnonin tai Tarasenkon kaltaista panssarivaunua tule ikinä koskaan tulemaan. En siis ole sitä mieltä, etteikö pienikokoinen pelaaja voisi pleijareissa menestyä, mutta kannattaisi kuitenkin verrata noita vähän rehellisemmin. Esim. Hughesia Marneriin, Patrick Kaneen, Marchandiin jne.
Kyllä, mutta ei sitä vielä tiedä, miltä Hughes näyttää kahdeksan vuoden kuluttua. Tai kolmekymppisenä. Eivät ne Schwartzit, Zuccarellot, Marchandit, Ahot ja Panarinit olleet varausten tekoaikaan juuri sen ihmeellisemmän kokoisia kuin Hughes. Esim. Panarin ja Aho painoivat aika lailla saman kuin mitä Hughes nyt.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Tuutte sitten muistuttamaan, miten hyvä Jack Hughes on ja miten häneen ei playoff-pelaajana uskottu, kun aika on.

Hänhän voi olla hyvä. Mutta tykkään ennustaa, että Kakko tulee olemaan parempi näissä karkeloissa.



Verrataanko seuraavaksi vaikka Ted Lindsayn pituuteen ? Mikä järki tässä pituuskeskustelussa on?
Mihin sitten perustat Hughesin heikkona playoff-pelaajana? Mikä hänen pelityylissään on sellaista, jonka takia hän tulee tekemään puolet vähemmän pisteitä kuin Kakko?

Mikä järki tässä Kakko tekee puolet enemmän pisteitä pudotuspeleissä kuin Hughes -keskustelussa on?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Robu

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kyllä, mutta ei sitä vielä tiedä, miltä Hughes näyttää kahdeksan vuoden kuluttua. Tai kolmekymppisenä. Eivät ne Schwartzit, Zuccarellot, Marchandit, Ahot ja Panarinit olleet varausten tekoaikaan juuri sen ihmeellisemmän kokoisia kuin Hughes. Esim. Panarin ja Aho painoivat aika lailla saman kuin mitä Hughes nyt.
Kyllähän sinä nyt ruumiinrakenteesta voit arvioida, millainen jostain pelaajsta tulee fysiikaltaan. Esim. Patrik Laineesta näkee, että se tulee aina olemaan tuollainen lankku. Vähän kuten vaikkapa Malkin. RNH:sta ja Kanesta näki jo draftatessa että eivät tule koskaan olemaan isoja. Ja Marnerista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös