NHL.com'in nettiradio

  • 1 147
  • 7

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Niin, ajattelin tässä aikani kuluksi kuunnella Bostonin peliä ja ehkä myöhemmin illalla (yöllä) Coloradon matsia. Suksin NHL Radio -osioon ja klikkasin linkkiä. Kaikki oli päällisin puolin ok, mutta mitään ei tapahtunut - pihahdustakaan ei kuulunut.

Kysymys siis yksinkertaisesti kuuluu, toimiiko muilla? Ja jos toimii, mitä ohjelmia pyöriminen vaatii? Itselläni on se Media Player 9 mikä näytti olevan vaatimuksena, vaan ei auta.

Jos joku osaisi auttaa, pääsisin ehkä jo ensi yönä pelejä kuuntelemaan.

Kiitokset jo etukäteen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Pelien alta ota "listen" ja sieltä sitten valitse jompi kumpi radioasema(koti/vierasjoukkueen). Joskus jotkut eivät toimi, mutta yleensä ainakin toinen. Kannattaa käyttää IE:tä, itselläni ei Operalla toiminut, mutta IE:llä kyllä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti eagle
Pelien alta ota "listen"

Ai sekös mulla mättikin.. =)

Ei vaan vakavammin, näin olen juuri tehnyt ja toistaiseksi yksikään ei ole toiminut. Silkkaa sattumaa? IE on minulla selaimena.

Pienenä kuriositeettina, ikkunassa lukee BROADBAND VIDEO. Koska en varsinaisesti mikään ekspertti ole, en uskalla arvailla onko tällä merkitystä. Väärä polku tjsp.?

En kyllä nyt ymmärrä tätä laitetta ollenkaan. Muistaakseni viime vuonna oli samat systeemit ja ainakin silloin tuli menestyksellä kuunneltua Avalanchen pelit. Jospa omassa koneessani on asetukset päin mäntyä, palomuuri tai vastaava.

Edelleen, apua kaivataan..
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kokeilitkos Penssien ottelua jo, se ainakin pitäisi toimia, minulla ainakin toimii. TB:llä ei taida olla selostusta ja muut otteluthan eivät ole alkaneet, kuin nämä kaks. Toinen neuvo, kannattaa varmaan kokeilla muutaman kerran, jos heti ei toimi. Ja ehkä kokeilla eri nopeuksilla, siitä 28k:sta aina 300k:n.
 
Viimeksi muokattu:

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Mulla on kuuntelussa nyt Minnesota vs NY Rangers, ihan hyvin toimii ja nopeus 300k. eilen oli ongelmia kun ei saanut avattua yhtään linkkiä ellei avannut uuteen ikkunaan sitä listen live linkkiä.

Kannttaa tuotakin kokeilla että avaa linkin uuteen ikkunaan.
 

PTS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä minulla toimi, kun kuuntelin pienen pätkän tuossa äsken nopeudella 100k Atlanta Thrashers-Columbus Blue Jackets ottelusta. Sen sijaan itseäni harmittaa tuo maalikoosteen kehnous. Ei toimi, kuin tuolla pienemmällä kuvalla, joka on kyllä aivan surkea suoraan sanottuna. Vertailun vuoksi Elitserienistäkin on jokaisesta ottelusta Hockey live-palvelu, josta näkee kuvan samankokoisena, kuin nhl.comin 300 k:sta ja se toimii aivan moitteettomasti. En tiedä sitten, johtuuko sitten siitä, että Real Player on parempi, kuin Media pleijeri. Niin, lehdistötilaisuuden kuuntelu ei onnistunut, syy oli sama, kuin Pärdelläkin tuossa otteluselostuksen kuuntelemisessa.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä se lähetys sieltä alkaa, kun jaksaa odottaa. Itselläni aloitus kestää yleensä minuutin tai kaksi ja sitä ennen tulee vielä 15s mainos, ennenkuin varsinaista lähetysta aletaan lataamaan.

Lisäksi player ei kerro mitään tilanteen etenemisestä, joten liikenteen joutui varmistamaan palomuurin näytöstä.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
jos nhl.com radio ei toimi kannattaa katsoa radio asema joka peliä lähettä ja hakea sen aseman nettisaitti voi olla että tällä asemalla on mahdollista kuunnella peliä, nhl radion kanssa kestää jonkun aikaa tosin itsellänikään ei aina toimi, ja vanhan tietokoneen kanssa ei toiminut alkuunkaan mutta joitain muita nettiradiota kyllä pystyin kuuntelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös