paikallaan.
Jos joku ystävällinen haluaa perustaa jatkoaika liigan niin olisi kiva. Lähinnä just sen takia, että saa lagit minimiin ja muutenkin olisi kiva pelata muitakin kun random tyyppejä vastaan. Ja olisi joku sarjataulukko, mitä seurata. Jatkoajan liigoissa oli aikoinaan se hyvä juttu, että pelit olivat rehtejä ja ainakin jotkut liigat saatiin ihan maaliinkin.Tää oli kyl niin parasta! noh omat änärit alana olla taputeltu ja muutamat uusimmat puuttuu. Parhaillaan käytiin online vs top1000 joku vuosi, mutta kuten todettua, ilon aiheet verkkopelissä on vähissä, ja piti pelata omaan ajatukseen epämiellyttävää peliä, jotta voitti. Tosin jos tämä pelisarja viimein palkitsee hyökkäysajasta, niin tällöin olisin vahvoilla, sillä tykkäsin pelata pitkiä hyökkäyksiä, ja hyökköysaika on ollut aina statsi, missä olen ollut vastustajia edellä. Otinpa joskus 1000mb valokuidun, vain huomatakseni, että EA:n serverit on kuraa.
Tämä vaan vaatii sen, että:
- Pitää pystyä haastamaan gamertagille suoraan, play a friend kautta (näin ainakin luulen).
- Joku ottaa hoitaakseen liigan ylläpidon - netistä löytyy erilaisia palveluita tähän - mutta pistepörssi varmaan olisi aika manuaalihommaa.
- Tulokset pitäisi ilmoittaa liigan ylläpitäjälle (joku screenshot pelin tilastoista esim. voisi olla hyvä). Liigan ylläpitäjä voi sitten fiilistellä laittamalla kaikki mahdolliset tilastot taulukoihin tai vaan pisteet. Riippuen vähän omistautuneisuden määrästä:)
- Treidejä ei toki pysty tekemään, joka oli aikoinaan homman suola.
Mutta nyt taas positiivisena on se, että pleikka+xbox voi pelata samassa liigassa.
Eli, jos jollain kivasti vapaa-aikaa niin eikun jumppaamaan - mä olen kyllä mukana osallistujana. Harmi, ettei EA NHL tarjoa edes karvalakki online turnausmuotoa meille rahvaille.