NHL 23 – yleinen keskustelu

  • 86 361
  • 405
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
EA Playssä NHL 23:n ennakkokokeilun päivä on julkistettu nyt. Se on 11.10 ja peli julkaistaan 14.10. Normaalistihan ennakkotilaajat (kallein paketti) saavat Early Accessin mutta nyt ei tarvitse ostaa edes peliä että pääsee pelaamaan sitä 10 tuntia etuajassa jonka voi jakaa niin että se loppuu 14.10 ja sitten käy ostamassa pelin.

 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
EA Playssä NHL 23:n ennakkokokeilun päivä on julkistettu nyt. Se on 11.10 ja peli julkaistaan 14.10. Normaalistihan ennakkotilaajat (kallein paketti) saavat Early Accessin mutta nyt ei tarvitse ostaa edes peliä että pääsee pelaamaan sitä 10 tuntia etuajassa jonka voi jakaa niin että se loppuu 14.10 ja sitten käy ostamassa pelin.

Tässä ei ole kyllä tapahtunut mitään muutosta, vaan aiemminkin tuohon 10h kokeiluun on riittänyt pelkkä EA Play -jäsenyys.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Tässä ei ole kyllä tapahtunut mitään muutosta, vaan aiemminkin tuohon 10h kokeiluun on riittänyt pelkkä EA Play -jäsenyys.

Niin on riittänyt mutta aiemmin tuo 10 tunnin kokeilu on ollut noin viikkoa ennen julkaisua. Viime vuonna peli julkaistiin 15.10 ja EA Play Trial oli 8.10 ja Early Access 12.10. Eli nyt ilman pelin ostoa pääsee tuohon Early Accessiin mikä ennen sai vain kalleimman paketin ostosta. Sikäli tilanne on nyt eri. Toki ennenkin tuon 10 tuntia saattoi jakaa niin että se riitti 7 pv. Nyt 3 pvn aikana voi kokeilla ilman pelin ostoa.
 

Johannes77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Karvilan kivekkäät ja Old Hogs
Niin on riittänyt mutta aiemmin tuo 10 tunnin kokeilu on ollut noin viikkoa ennen julkaisua. Viime vuonna peli julkaistiin 15.10 ja EA Play Trial oli 8.10 ja Early Access 12.10. Eli nyt ilman pelin ostoa pääsee tuohon Early Accessiin mikä ennen sai vain kalleimman paketin ostosta. Sikäli tilanne on nyt eri. Toki ennenkin tuon 10 tuntia saattoi jakaa niin että se riitti 7 pv. Nyt 3 pvn aikana voi kokeilla ilman pelin ostoa.
Minä taas olen käsittänyt, että tuon 10h kokeilun voit käyttää esim. vaikka ensi maaliskuussa. Eikös se ole kokeilu, että haluaako ostaa pelin?
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Minä taas olen käsittänyt, että tuon 10h kokeilun voit käyttää esim. vaikka ensi maaliskuussa. Eikös se ole kokeilu, että haluaako ostaa pelin?

Sen kokeilun voi käyttää myöhemminkin mutta tuo että nostin esille tämän ajankohta-asian liittyi siihen että käytännössä riippumatta ostaako pelin vaiko ei on kaikilla Early Access. Aiemminhan on pitänyt ostaa ennakkotilauksena kallein versio jotta 3 pv ennakkoon olisi päässyt pelaamaan. Aiemmin tosiaan 10 tunnin kokeilu oli viikkoa ennen joten monella varmasti 10 tuntia meni jo parissa illassa. Nyt kokeilu alkaa 11.10 joten käytännössä on Early Access siis kaikilla riippumatta tilaako pelin ennakkoon vai ostaako ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Eilen julkaistiin NHL 23:n uusi traileri. Uudistuksia on esim. pelien tunnelmaan liittyen mm. kansallislaulut palaavat. Myös jäähallit näyttävät uudistetuilta. Traileri on katsottavissa täältä:




Nämä uudistukset ainakin Franchise-moden pelaajille lienevät mieluisia ja käsittääkseni ainakin osa tulee myös EASHL:ään.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En tiiä, varmaan sitten kesällä tarjouksesta taas ostan, vaikka samat olimaisuudet harmittaa vuodesta toiseen, mitkä liittyy eniten tekoälyn ja pelin logiikkaan, ja toki siihen onlinen painotettuun dynaamiseen vaikeustasoon menee kanssa käämit ihan liian usein, mutta uskon myös, että olen sitä oppinut myös hyödyntämään. Ja serverit ovat kyllä ihan silkkaa paskaa, kun et pysty myöskään pingin perusteella rajaamaan otteluhakua. Joskus saat sen 3ms pingin kun toinen nopea kuituyhteys vastassa, muuten mobiililaajakaistapelurit harmittaa
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaapo Kakko kovimmat lyöntilaukaukset-listalla sijalla yhdeksän kaikista NHL-pelaajista. Pisti vähän hymäyttelemään, kun näki listauksen easportsnhl:n instagram-päivityksessä.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Löytyiskö täältä new gen world of chellin puolelle jotain höntsäporukkaa seuraavaan änäriin?

Odotukset uudistusten ja serverien/gameplayn paranemisen suhteen nollassa, mutta jospa chellin puolelle sais hyvän ja rennon porukan kasaan..
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Löytyiskö täältä new gen world of chellin puolelle jotain höntsäporukkaa seuraavaan änäriin?

Odotukset uudistusten ja serverien/gameplayn paranemisen suhteen nollassa, mutta jospa chellin puolelle sais hyvän ja rennon porukan kasaan..

Etsin jengiä PS5n versioon NHL23n. Laitellaan piakkoin tarkemmin viestiä asiasta. Olen jo poistanut NHL22n joten nyt ei vielä voi pelata. NHL23a voidaan vaikka laittaa höntsäporukka kasaan. ECL Neo kylläkin kiinnostaa minua joten siihen toivoisin tähdättävä vaikka rennosti pelataankin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Oletteko huomanneet että NHL 23 Beta (HUT jne) on tulossa 29.9.? NHL 22 menussa oli lisätietoa.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Oletteko huomanneet että NHL 23 Beta (HUT jne) on tulossa 29.9.? NHL 22 menussa oli lisätietoa.

Tiedossa on. NHL22:a ei ole ladattuna mutta tieto on saatu. Luulin että tiedon saa vain jos EA ottaa yhteyttä mutta nähtävästi on muuttunut ihan sellaiseksi että rekisteröitymällä pääsee mukaan kuten aiempi Technical Test oli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itseeni nimenomaan ottivat yhteyttä. Johtunee siitä, että olen technical test sivustolle rekisteröitynyt.
 

Johannes77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Karvilan kivekkäät ja Old Hogs
Mikä tää tämmönen beta muka tulossa viela sen testin lisäksi? Ei kyllä ennen oo kahta betaa tullu. Vai onko tää se 10h kokeilu?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikä tää tämmönen beta muka tulossa viela sen testin lisäksi? Ei kyllä ennen oo kahta betaa tullu. Vai onko tää se 10h kokeilu?
Ei ole 10h kokeilu. Betasta en saa tarkemmin puhua, mutta kokeile rekisteröityä EA:n testaajasivustolle ja katsoa sieltä, onko mahkua.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Vaikuttaa ihan hauskalta tuo Custom League ominaisuus Franchise Modessa. Joskus aikoinaan oli suurta hupia luoda eurooppaliiga Dynasty Modeen ja nythän tuo onnistuu entistä helpommin.
Vielä kun saisi ne lentokenttäkaukalot pois eurokentiltä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Änäri löytyy EA Playsta
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jää kyllä tämä PS4 ostamatta itseltäkin. Jos nyt PS5 tulee vuoden sisään hankittua niin ehkä joo, vaikka toisaalta voi olla järkevämpi ostaa sille sitten suorilta NHL24. Mutta mitä nyt olen tosiaan lukenut esim. täältä niin hyvin pitkälti sama peli mitä NHL22, parilla pikku muutoksella. Ja kun olen vihdoin saanut tuohon NHL22:een itselle mieluisat asetukset, niin eiköhän sillä tule sitten hetken toimeen...
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla edellinen änäri NHL20 ja lupailin uusimman nyt hankkia, kun poika innostunut pelailemaan. Osaisiko joku kiteyttää, miten peli uudistunut viimeisen 3 vuoden aikana?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla edellinen änäri NHL20 ja lupailin uusimman nyt hankkia, kun poika innostunut pelailemaan. Osaisiko joku kiteyttää, miten peli uudistunut viimeisen 3 vuoden aikana?
NHL22 oli tosi iso muutos pelillisesti. Koko tuntuma peliin on ihan erilainen, kuin mitä aiempina vuosina. Liike, harhautukset, laukaukset, syötöt...kaikki. Omaan makuuni nämä muutokset eivät olleet, mutta olinkin jo oikeastaan tämän lajin harrastamisesta toinen jalka eläkkeellä. Ehkäpä jos intoa olisi ollut enemmän, olisi tähänkin peliin päässyt sisälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös