NHL 21 – yleinen keskustelu

  • 160 219
  • 889
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Oliko Jatkoajalla PS:n puolella EASHL-tiimiä, jossa voisi käydä silloin tällöin höntsäilemässä? En siis etsi mitään e-liigajengiä vaan rentoa pelailua vaikkapa kaljoittelun lomassa.

Ei ole virallista HC Jatkiksen tyylistä kuten oli viime versiossa mutta jatkoaikalaisten perustamia joukkueita on useampia. Itselläni on Legendary Winners HC. Vierailijana voi halutessaan tulla mukaan ja vielä mahdollisesti liittyäkin. Tosin jäseniä on jo melko monta joten ehkä laitan joukkueen kiinni jossain vaiheessa mutta ainakin vierailijana tervetuloa mukaan! Olemme saaneet itseasiassa aika usein viime aikoina 6vs6:a ilman botteja joten koppi on aika usein täynnä joko omia tai vierailijoita joten täyttä voi olla mutta uskon että mahtuu mukaan kyllä toisinaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tarkoitus ei ollut ostaa tätä peliä alunperin, mutta kun oli black friday aikaan vain 30€ niin tarttui sitten tämä peli minunkin käteeni. Vasta eilen tuli pelailtua ja täytyy sanoa, että taas sai kiitettävästi käyttää ensimmäisenä aikaa ihan siihen, että muokkailee pelaajien kokonaisuuksia, pelityylejä ja ihan pelipaikkoja oikeiksi. Ihan kuin tämän pelin pelaajien kokonaisuudet tekisi joku joka ei ole ikinä edes nähnyt kokonaista NHL matsia! Niin perseellään nuo tuntuvat olevan kerta toisensa perään.

Seuraavaksi olikin vuorossa pelisäätimien korjaaminen kohdilleen, jos noihin ei koskisi niin aivan älytöntä pommittelua tuo pelaaminen olisi koko aika. Taklausvoiman taisin laskea kymppiin ja agressiivisuuden 15:een. Jäähyjen suhteen oli kaikki laskettava tyyliin tuonne kymppiin ettei boksissa ole koko aika miestä. Pelisäätimien avulla tästä saa kohtalaisen pelin joskin edelleen nuo erikoistilannepelaamiset on suoraan sanottuna paskaa.

Tuo oman joukkueen tekeminen oli ihan hauskaa, mutta ikävä yllätys oli ettei nuo pelaajien kokonaisuudet joita muokkasin astu voimaan, jos aloittaa laajennusjoukkueella. Ihme juttu.

Toivottavasti EA kehittelisi jotain uutta noiden pelaajien kokonaisuuksien suhteen. Ei ihme, että peli on melkoista pommittelua kun pienillä taitopelaajillakin on agressiivisuus- ja taklausominaisuudet 80 paikkeilla vain koska näiden kokonaisuus halutaan nostaa korkeaksi. Myös semmoiset ominaisuudet kuin one-timer ja rystylaukaus olisi tervetulleita.

Sekin on vielä loppuun sanottava, että jenkkien yliopistosarja NCAA sekä USHL olisi hienoa saada peliin. Joka vuosi noista sarjoista nousee pelaajia NHL:ään ja varataan lukuisia pelaajia, mutta koska kyseiset sarjat loistavat poissaolollaan niin myös nämä pelaajat ovat poissa ja pitäisi jokainen jaksaa itse tehdä ja tietenkään selostajat eivät osaa näiden nimiä sitten. Olisi se KHL myös kiva lisä ja muutenkin, että nuo kaikki muutkin isot Eurooppalaiset sarjat tehtäisiin hyvin eikä vain hutaisten.

Se siitä, tämä on vuodesta toiseen semmoinen 6-7/10 peli kouluarvosanoin. Jossain kohtalaisen ja tyydyttävän välimaastossa, ei enempää. Toivottavasti uusi konsoli tuo sitten jotain kehitystä tälläkin saralla.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo oman joukkueen tekeminen oli ihan hauskaa, mutta ikävä yllätys oli ettei nuo pelaajien kokonaisuudet joita muokkasin astu voimaan, jos aloittaa laajennusjoukkueella. Ihme juttu.
Jää voimaan, jos valitset "Aloita laajennusjoukkueella -nykyinen kokoonpano" tms. Olet kaiketi valinnut nykyisen sijaan uusimman kokoonpanon.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Aika kauheaa katsottavaa ovat nuo eLiigan finaalit Subilla tällä hetkellä. EKI ja Hansulinho pelaavat vastakkain, ja jokainen hyökkäys on käytännössä takatolpan hakemista. Kahden erän jälkeen molemmilla maalivahdeilla on yhteensä yksi torjunta, kun taas maaleja on tehty yhteensä 12. Jokainen maali tehdään käytännössä metrin päästä ja hyökkäyspäässä variaatioita on tasan yksi. Tätähän tämä änäri nykyään käytännössä on, ikävä kyllä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Aika kauheaa katsottavaa ovat nuo eLiigan finaalit Subilla tällä hetkellä. EKI ja Hansulinho pelaavat vastakkain, ja jokainen hyökkäys on käytännössä takatolpan hakemista. Kahden erän jälkeen molemmilla maalivahdeilla on yhteensä yksi torjunta, kun taas maaleja on tehty yhteensä 12. Jokainen maali tehdään käytännössä metrin päästä ja hyökkäyspäässä variaatioita on tasan yksi. Tätähän tämä änäri nykyään käytännössä on, ikävä kyllä.

Tästä tulikin mieleen, kun pari vuotta sitten joku pelasi tietämättään Ekiä vastaan, tai siis ei tiennyt kuka eki on.
Tämä pelaaja sitten päätti yhdessä ryhmässä facessa haukkua suurinpiirtein näin: "löytyykö pelaaja eki ryhmästä? Oli kyllä paskin ja säälittävin pelaaja mihin olen törmännyt. Käytti kaikki bugit ja poppakonstit mitä vaan voi käyttää! Hävettää hävitä tälläiselle ihan pystyyn."

Joku tuli sitten kertomaan, että pelaaja eki on vaan maailmanmestari.

---

Itse olen hansua vastaan pelannut varmaan yli 5 kertaa ja onhan ne pelit ollu aina aika karmeita pelikokemukseltaan.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Aika kauheaa katsottavaa ovat nuo eLiigan finaalit Subilla tällä hetkellä. EKI ja Hansulinho pelaavat vastakkain, ja jokainen hyökkäys on käytännössä takatolpan hakemista. Kahden erän jälkeen molemmilla maalivahdeilla on yhteensä yksi torjunta, kun taas maaleja on tehty yhteensä 12. Jokainen maali tehdään käytännössä metrin päästä ja hyökkäyspäässä variaatioita on tasan yksi. Tätähän tämä änäri nykyään käytännössä on, ikävä kyllä.
Porukka jaksaa oikeasti katsoa tuota kun toiset pelaa? Eihän noita ole jaksanut enää moneen vuoteen edes pelata itse.

Tuota Hansua vastaan olen pelannut pari ottelua joskus xbox360:llä Suomi-Ruotsi ottelun karsinnoissa. Tuloksena tasapeli ja tappio ja olihan tuo aivan karmeaa kuraa jo tuolloin noita huippuja vastaan. Onlinessa muuten oli mukava pelata, kun noita bugijonneja oli vähemmän. Mainittakoon sen verran, että uusinta vedosta pelasin parin illan aikana 14 matsia, joista 12 voittoa. Eli en ole katkera, tuo on vaan niin järkyttävää paskaa nykyään.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Porukka jaksaa oikeasti katsoa tuota kun toiset pelaa? Eihän noita ole jaksanut enää moneen vuoteen edes pelata itse.

Kunhan vilkaisin, eipä tuota montaa minuuttia kerrallaan kestä katsoa :D

Tästä tulikin mieleen, kun pari vuotta sitten joku pelasi tietämättään Ekiä vastaan, tai siis ei tiennyt kuka eki on.
Tämä pelaaja sitten päätti yhdessä ryhmässä facessa haukkua suurinpiirtein näin: "löytyykö pelaaja eki ryhmästä? Oli kyllä paskin ja säälittävin pelaaja mihin olen törmännyt. Käytti kaikki bugit ja poppakonstit mitä vaan voi käyttää! Hävettää hävitä tälläiselle ihan pystyyn."

Joku tuli sitten kertomaan, että pelaaja eki on vaan maailmanmestari.

---

Itse olen hansua vastaan pelannut varmaan yli 5 kertaa ja onhan ne pelit ollu aina aika karmeita pelikokemukseltaan.

Itsellänikin tuli Versuksessa kerran Hansu vastaan, ja oli kyllä aika mielenkiintoinen peli, lopulta hyökkäysalueaika varmaan 25-5 Hansulle. Peli tosin päättyi vain kahden maalin erolla, koska meikällä oli joku jumalmoodi päällä puolustettaessa ja onnistuin muutaman maalinkin tekemään harvoista paikoistani. Mutta joo, eihän tuolla tasolla pelaamisesta pysty varmaan nauttimaan yhtään kun pelit ovat niin tylsiä maalintekotapojen ja muunkin osalta. Ainakin tuontyylistä peliä on uskomattoman tylsää katsella.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jää voimaan, jos valitset "Aloita laajennusjoukkueella -nykyinen kokoonpano" tms. Olet kaiketi valinnut nykyisen sijaan uusimman kokoonpanon.

Ja sitten tulee kaksi 2020 vuoden draftia kun kaikki Lafrenieret jne. ovat omissa seuroissaan ja silti tehdään drafti.

Ei tuo nyt ihan haluamalla ja toivotulla tavalla toimi.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mutta joo, eihän tuolla tasolla pelaamisesta pysty varmaan nauttimaan yhtään kun pelit ovat niin tylsiä maalintekotapojen ja muunkin osalta. Ainakin tuontyylistä peliä on uskomattoman tylsää katsella.

Jos sää onnistut siinä mitä yrität niin kait siitä nauttii? Vai mistä se nautinto voi ylipäätänsä tulla. Yleensä ne suhteelliset onnistumiset näkyy tulostaululla ja voittojen isommassa määrässä suhteessa tappioiden määrään.
 

Kafrom

Jäsen
Jos sää onnistut siinä mitä yrität niin kait siitä nauttii? Vai mistä se nautinto voi ylipäätänsä tulla. Yleensä ne suhteelliset onnistumiset näkyy tulostaululla ja voittojen isommassa määrässä suhteessa tappioiden määrään.
Tosiäijjät yrittää pelata videopelissäkin aitoa lätkää. Välillä mietityttää että koskahan nämä kitisijät heräävät nykypäivään ja tajuavat että yleensä onlineen astellessa videopeleissä on tarkoituksena kilpailu ja voittaminen, eikä realistisen ja tätä kautta mahdollisesti itseä täysin miellyttävän pelikokemuksen saaminen.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Jos sää onnistut siinä mitä yrität niin kait siitä nauttii? Vai mistä se nautinto voi ylipäätänsä tulla. Yleensä ne suhteelliset onnistumiset näkyy tulostaululla ja voittojen isommassa määrässä suhteessa tappioiden määrään.

Tosiäijjät yrittää pelata videopelissäkin aitoa lätkää. Välillä mietityttää että koskahan nämä kitisijät heräävät nykypäivään ja tajuavat että yleensä onlineen astellessa videopeleissä on tarkoituksena kilpailu ja voittaminen, eikä realistisen ja tätä kautta mahdollisesti itseä täysin miellyttävän pelikokemuksen saaminen.
Ja tämän takia EA voisi perustaa eri sarjat. Yhden huipuille, kiekkoilijoille ja amatööreille. Näihin jotkut asetukset, että ei pääse pomppimaan ees taas. Aikanaan Hutin alussa muistan nimimerkin Youngblood, joka hallitsi sitä sceneä. Pelasi kylläkin oikeaa jääkiekkoa ja pärjäsi sillä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Ja tämän takia EA voisi perustaa eri sarjat. Yhden huipuille, kiekkoilijoille ja amatööreille. Näihin jotkut asetukset, että ei pääse pomppimaan ees taas. Aikanaan Hutin alussa muistan nimimerkin Youngblood, joka hallitsi sitä sceneä. Pelasi kylläkin oikeaa jääkiekkoa ja pärjäsi sillä.

HUT:ia tuskin kannattaa pelata jos "pärjääminen" riittää, kyllä siinä tarkotuksena on kasata niin ultimaattinen tiimi että voittaa niin usein kuin mahdollista. Todella harva, jos kukaan, haluaa jonkin tuhannen pelatun tunnin jälkeen lämiä veskareitten patjoihin.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
HUT:ia tuskin kannattaa pelata jos "pärjääminen" riittää, kyllä siinä tarkotuksena on kasata niin ultimaattinen tiimi että voittaa niin usein kuin mahdollista. Todella harva, jos kukaan, haluaa jonkin tuhannen pelatun tunnin jälkeen lämiä veskareitten patjoihin.
Tämä on ilmiö, joka on pilannut Hutin kokonaan. Eli "kaikki mulle ja heti". Enpä ole edes laskenut kuinka monia tuhansia tunteja olen käyttänyt kyseiseen pelimuotoon. Eikä mua haittaa lämiä moken patjoja, mutta se pelattavuus voisi olla jotain aivan muuta. Tässä kun olen miettinyt, että kuinka paljon näiden huippujenkin peli muuttuisi, jos muistuttaisi oikeaa hokia. Eli one-timerit ei osuisi joka kerran, peliä joutuisi rakentamaan, moket olisi parempia ja tekoäly tyhmempi. Niin miksi tyhmempi? Ihan vain siksi, että se olisit sinä joka niitä päätöksiä kentällä tekee. Nythän se pitkälti on tekoäly ja sen takia ne päätökset ei ole aina järkeviä.

Lisäksi tuo Ultimate Team pitäisi muodostaa ihan pelaamalla ja siihen pitäisi nähdä vaivaa. Ei näin, että "myy mulle 10 kultacollua ja heti". Eli vanhaan malliin parhaat kortit tosi harvinaiseksi, pakkamyynti minimiin ja markettiin joku järki. Tiedän kyllä, että tuo pelimuoto elää ja kuolee pakkamyynnillä. Eli, jos EA haluaisi kolikkomyynnin loppuvan, niin se nostaisi maksimihinnat pilviin tai poistaisi vaihtokaupan mahdollisuuden. Ei se sitä tee, koska sitten loppuisi pakkamyynti.

Se hutista. Tää mun ehdottama systeemi toimisi ihan versus moodissakin. Sinnekin toisi piristysruiskeen erilaiset turnaukset.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä hienosti taas tämäkin keskustelu osoittaa sen, kuinka paljon kaipaan GMC-pelimuotoa takaisin. Nolla peliä onlinessa tämän vuoden änärissä, enkä aio kyllä tuota määrää kasvattaakaan. Ei oo vaan mun juttu tämä HUT Online.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
tekoäly tyhmempi. Niin miksi tyhmempi? Ihan vain siksi, että se olisit sinä joka niitä päätöksiä kentällä tekee.

Itsekkin olisin kyllä tämän puolella aika vilpittömästi. Monet juurikin on monta vuotta toivonut parempaa teköälyä, mutta inhoan tätä tyyliä mihin se on mennyt. Tykkään, kun pitää ihan itse lukea peliä ja valita oikea pelaaja. Nyt voi vaan botin antaa puolustaa ja itse voi vaan seistä oman maalin edessä.

Katselen tässä tätä eliigan finaalisarjaa ja en varmaan ole koko päivänä nähnyt, että hansulinho vaihtaisi puolustamaan lähimpääb pelaajaan. Peruuttaa vaan maalin eteen ja botti hoitaa kulman. Hienoa.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Kyllä hienosti taas tämäkin keskustelu osoittaa sen, kuinka paljon kaipaan GMC-pelimuotoa takaisin. Nolla peliä onlinessa tämän vuoden änärissä, enkä aio kyllä tuota määrää kasvattaakaan. Ei oo vaan mun juttu tämä HUT Online.
Sitä kokeiltiin porukalla silloin olikohan NHL 14. Ne latausajat olivat muistaakseni suurin ongelma. Muuten oli kyllä ihan koukuttava muoto. Vaatii kyllä aktiivisen peliporukan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sitä kokeiltiin porukalla silloin olikohan NHL 14. Ne latausajat olivat muistaakseni suurin ongelma. Muuten oli kyllä ihan koukuttava muoto. Vaatii kyllä aktiivisen peliporukan.
Kokeiltiin joo. Olin molemmissa jatkoajan liigoissa ja kolmannessa erillisessä. Tein varmaan ajan saatossa 3 liigaa itse ja osallistuin ainakin kymmeneen eri GMC-liigaan.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Tosiäijjät yrittää pelata videopelissäkin aitoa lätkää. Välillä mietityttää että koskahan nämä kitisijät heräävät nykypäivään ja tajuavat että yleensä onlineen astellessa videopeleissä on tarkoituksena kilpailu ja voittaminen, eikä realistisen ja tätä kautta mahdollisesti itseä täysin miellyttävän pelikokemuksen saaminen.
Oliko tämä jotain sarkasmia, astuinko miinaan? Siis ymmärsinkö nyt oikein, että ihmiset pelaavat nykyaikana videopelejä voittaakseen ja pelinautinto on toissijaista? Eikö siinä oikeassa elämässä ja arjessa ole sitä kamppailua ja kilpailua tarpeeksi, vielä konsolin ääressä, vapaa-ajallakin pitää vääntää hampaat irvessä. Melekosta meininkiä. Mä oon nyt sitten varmaan semmonen boomeri, kun en ymmärrä.
 

Kafrom

Jäsen
Oliko tämä jotain sarkasmia, astuinko miinaan? Siis ymmärsinkö nyt oikein, että ihmiset pelaavat nykyaikana videopelejä voittaakseen ja pelinautinto on toissijaista? Eikö siinä oikeassa elämässä ja arjessa ole sitä kamppailua ja kilpailua tarpeeksi, vielä konsolin ääressä, vapaa-ajallakin pitää vääntää hampaat irvessä. Melekosta meininkiä. Mä oon nyt sitten varmaan semmonen boomeri, kun en ymmärrä.
No kaikki ihmiset eivät luonnollisesti ole yhtä kilpailunhaluisia pelejä kohtaan, mutta mun mielestä tällöin on aivan turha valittaa siitä jos joku jaksaa käyttää aikaansa joka ikisen pienen tempun opetteluun maksimoidakseen voittomahdollisuutensa. Jos haluaa pelata "realistista" lätkää niin kannattanee pysytellä yksinpelin puolella eikä mennä pahoittamaan mieltään kun toiset käyttävät peliin yksinkertaisesti enemmän aikaa.

Siis tuleeko se ihan oikeasti yllätyksenä, että kun mennään pelaamaan onlineen toista ihmistä vastaan niin siellä on hyvin todennäköisesti tavoitteena voittaa peli?
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
No kaikki ihmiset eivät luonnollisesti ole yhtä kilpailunhaluisia pelejä kohtaan, mutta mun mielestä tällöin on aivan turha valittaa siitä jos joku jaksaa käyttää aikaansa joka ikisen pienen tempun opetteluun maksimoidakseen voittomahdollisuutensa. Jos haluaa pelata "realistista" lätkää niin kannattanee pysytellä yksinpelin puolella eikä mennä pahoittamaan mieltään kun toiset käyttävät peliin yksinkertaisesti enemmän aikaa.

Siis tuleeko se ihan oikeasti yllätyksenä, että kun mennään pelaamaan onlineen toista ihmistä vastaan niin siellä on hyvin todennäköisesti tavoitteena voittaa peli?
Nimenomaan sinne onlineen olisi mukava mennä, koska tekoälyä vastaan ei synny realistista peliä. Ja tottakai se on mukavampaa pelata toista ihmistä vastaan, kuin konetta. Tai ainakin oli vielä 2010 alkuvuosina.

Mä oon aikoinani käyttänyt aivan vitusti aikaa pokerin opetteluun, koska tiesin että siinä on (oli) helppoa rahaa liikkeellä. Samalla uhrasin täysin nautinnon tuosta pelistä lopuksi ikääni. Siitä tuli ansaintakeino. Sitä en ymmärrä, miksi ihmeessä kukaan menettelisi samoin videopelin kanssa, jossa rahaa ei voi tienata. Todella vieras ajatuskuvio mulle, että työpäivän jälkeen alkaisin hampaat irvessä opettelemaan konsolin ääressä keinoja, miten voittaa videopelissä joku 16v kanadalainen jonne.

Voittamisen halun ymmärrän kyllä, onhan se keskimäärin mukavampaa kuin häviäminen. Kirjoitit vain alunperin, että tarkoituksena ei ole "itseä täysin miellyttävän pelikokemuksen saaminen". Eikös se miellyttävä pelikokemus ole vähän niinkuin se pointti videopeleissä?
 

HokiHero

Jäsen
Siis tuleeko se ihan oikeasti yllätyksenä, että kun mennään pelaamaan onlineen toista ihmistä vastaan niin siellä on hyvin todennäköisesti tavoitteena voittaa peli?

Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta kyllä se silti joka kerta tulee yllätyksenä kun joku jää munimaan kiekkoa oman maalin taakse tai yrittää saada voiton väsytystaktiikalla heittäen kiekkoa katsomoon.

Nuorempana sitä jaksoi esimerkiksi odotella sen puolituntia kun vastustaja kiukuttelee, ottaa jäähyjä ja katsoo kaikki uusinnat, mutta kyllä nykyään vapaa-aika on niin arvokasta, että laittaa suosiolla pelin poikki. Siltikin hut on ainoa tapa miten olen viihtynyt änärin parissa ja kyllä sieltä niitä mukaviakin vastuksia löytyy joiden kanssa pelaaminen on mukavaa ja esimerkiksi yritetään pääosin itse ohjata pelaajaa joka on kiekollisen lähellä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Oliko tämä jotain sarkasmia, astuinko miinaan? Siis ymmärsinkö nyt oikein, että ihmiset pelaavat nykyaikana videopelejä voittaakseen ja pelinautinto on toissijaista? Eikö siinä oikeassa elämässä ja arjessa ole sitä kamppailua ja kilpailua tarpeeksi, vielä konsolin ääressä, vapaa-ajallakin pitää vääntää hampaat irvessä. Melekosta meininkiä. Mä oon nyt sitten varmaan semmonen boomeri, kun en ymmärrä.

Ymmärsit täysin oikein. Ainoa mitkä kiinnostaa on tilastot, siis niin kauan kuin kilpailullisia pelejä änärissä jaksaa tahkota.

e. Aikoinaan jotkut jopa heittivät kiekkoa katsomoon ja yrittivät saada synkrobugin kautta voittoa itselleen. 2018 -painosta viimeksi pelannut, en tiedä miten nykyään.
 

Steeger#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kovalchuk, Zinovyev, Morozov, Zherdev & Versteeg
Tämä on ilmiö, joka on pilannut Hutin kokonaan. Eli "kaikki mulle ja heti". Enpä ole edes laskenut kuinka monia tuhansia tunteja olen käyttänyt kyseiseen pelimuotoon. Eikä mua haittaa lämiä moken patjoja, mutta se pelattavuus voisi olla jotain aivan muuta. Tässä kun olen miettinyt, että kuinka paljon näiden huippujenkin peli muuttuisi, jos muistuttaisi oikeaa hokia. Eli one-timerit ei osuisi joka kerran, peliä joutuisi rakentamaan, moket olisi parempia ja tekoäly tyhmempi. Niin miksi tyhmempi? Ihan vain siksi, että se olisit sinä joka niitä päätöksiä kentällä tekee. Nythän se pitkälti on tekoäly ja sen takia ne päätökset ei ole aina järkeviä.

Parhaat olisivat vielä enemmän edellä keskiverto tasoista pelaajaa kuin nyt, se siinä tapahtuisi. Tämä jatkuva kitinä täällä on vähän sama kuin joku tuolla cs ketjussa kitisisi miksi vihut ampuu päähän eikä nilkkoihin.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Parhaat olisivat vielä enemmän edellä keskiverto tasoista pelaajaa kuin nyt, se siinä tapahtuisi. Tämä jatkuva kitinä täällä on vähän sama kuin joku tuolla cs ketjussa kitisisi miksi vihut ampuu päähän eikä nilkkoihin.
Millähän perusteella? Minä kyllä luulen, että silloin tämä juurikin tasoittuisi. Ihan sama, jos välität VR:n tullessa jonain päivänä änäriin, että kyllä ne samat naamat oppii siinäkin jumalaksi. Eiköhän ne ihmisiä ole, kuin muutkin.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Tämä jatkuva kitinä täällä on vähän sama kuin joku tuolla cs ketjussa kitisisi miksi vihut ampuu päähän eikä nilkkoihin.
Ei ole. Vertaisin ennemmin niihin jäppisiin, jotka 90-luvulla kun pelattiin Segalla Mortal Kombatia ym. kaksinpelejä, käyttivät kaikki mahdolliset bugit voittaakseen. Eli saivat täyden nautinnon siitä, kun voittivat kaverin painamalla alaspäinnappia ja näpyttämällä B:tä. Noihin toki tuolloin porukalla keksittiin sitten aina rangaistus, eli jos teki tuon saman liikkeen vaikka kahdesti peräkkäin, niin se oli automaattisesti tappio. Sitä ihmettelen, että jos jo tuolloin ala-asteikäiset junnut keksivät keinot karsia tylsät bugit pois peleistä, miksi nykyään aikuiset miehet ovat niin paljon tylsämielisempiä, että tyytyvät tuohon bugitteluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös