NHL 2002 PS2 treidit

• 910
  • 10

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Totanoinnii, mitenkäs rostereiden päivittäminen onnistuu kauden aikana kun
toista joukkuetta treidimoodissa ei saa vaihdettua ja sit kun yrittää
kierrätttää oman tiimin kautta niin treidiä ei aina hyväksytä:(
Kertokaapa tyhmälle;)

Rocco

Jäsen
Se kun ei onnistu.

Jos haluat päivittää treidejä reaaliaikaisesti niin joudut kauden alussa todennäköisesti ottamaan "Team Select":stä ohjaukseen kaikki 30 joukkuetta ja sitten treidaus onnistuu.

Rocco

Jäsen
Joo, näinhän se on mutta koita tuota mun konstia, sillä tavalla onnistuu treidaaminen. Ellei sitten kausi ole jo lähes pelattuna. Sitten saattaa olla hieman vaikeaa...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jaa... kyllä mulla on vaan onnistuneet kaikki treidit (siirtoajan loppuun asti), enkä ole Team Selectistä tosiaankaan ole ottanut kaikkia jengejä... :confused:

Rocco

Jäsen
Siis kun koitat treidata pelaajia joukkueista jotka eivät ole sun ohjauksessa? Eli jos olet vaikkapa Anaheim niin koitat treidata Buffalosta pelaajaa Washingtoniin?

Nyt kun mietin asiaa niin taitaa muuten kauden alussa valikoissa olla vaihtoehto näille treideille. En itse vaan koskaan sitä pidä päällä. Paljon hauskempaa pelata kun kone tekee kaikkia ihme treidejä... Eilen itsekin vaihdoin Guollan Lere Lehtiseen. :D Ei taitaisi mennä läpi oikeassa elämässä.

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti BigRedBob
Jaa... kyllä mulla on vaan onnistuneet kaikki treidit (siirtoajan loppuun asti), enkä ole Team Selectistä tosiaankaan ole ottanut kaikkia jengejä...
Sama täällä....mikäli oikein ymmärsin eli jos puhutaan ihan normaali treideistä esim. Eloranta LA:han jne, jne, niin on kyllä onnistunut ihan tosta vaan???

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Ojo

Sama täällä....mikäli oikein ymmärsin eli jos puhutaan ihan normaali treideistä esim. Eloranta LA:han jne, jne, niin on kyllä onnistunut ihan tosta vaan???
Kyllä.

Onko sillä vaikutusta asiaan, että jättää konetreidauksen pois? Mä laitan sen aina pois päältä.

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti BigRedBob
Kyllä. Onko sillä vaikutusta asiaan, että jättää konetreidauksen pois? Mä laitan sen aina pois päältä.
Voi olla vaikutusta....itsekin jätän saman asetuksen pois. Konehan tekee jotain ihan älyttömiä kauppoja kesken kauden.

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Ojo

Voi olla vaikutusta....itsekin jätän saman asetuksen pois. Konehan tekee jotain ihan älyttömiä kauppoja kesken kauden.

Mun mielestä noi jutut ovat hauskoja. Mä annan ne olla päällä. Tosin ainakin NHL2000:ssa esim Detroitissa oli välillä vain kolme pakkia ja about 25 hyökkääjää... Siinä nyt ei ollut paljoakaan järkeä. Toivotaan että 2002:n AI olisi sen verran järkevä. Siltikin, Madden NFL 2002:n off game-mahdollisuudet ovat vertaansa vailla.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä pyrin siihen, että on aina mahdollisimman todenmukaiset kokoonpanot, siksi pidän aika turhana noita konetreidejä muutenkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy