Pioneeripoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NJ Devils, Sapko, Lufc
Täällä olisi vaihdossa AHL:n Albany Devils...
Ellei homma ole parissa viikossa muuttunut, niin tuota tilien välillä kierrättämistä omien tilien välillä ei enää pysty tekemään. Kavereiden kanssa sitten voi vaihdella, mutta sitä mä en henkilökohtaisesti pidä mitenkään epärehellisenä. EA viilaa kuluttajaa siihen malliin linssiin joka vuosi, että hyvä vaan, mikäli ylimääräisistä puckseista saadut rahat menevät kuluttajan, eikä peliyhtiön taskuun.On se hienoa että löytyy teidän kaltaisia munanaamoja,jotka harrastaa joukkueiden treidausta sadan oman tilin kautta ja kuittaa siitä bonukset.
Saadaan varmasti pysymään tähtipelaajien hinnat katossa.
Ellei homma ole parissa viikossa muuttunut, niin tuota tilien välillä kierrättämistä omien tilien välillä ei enää pysty tekemään. Kavereiden kanssa sitten voi vaihdella, mutta sitä mä en henkilökohtaisesti pidä mitenkään epärehellisenä. EA viilaa kuluttajaa siihen malliin linssiin joka vuosi, että hyvä vaan, mikäli ylimääräisistä puckseista saadut rahat menevät kuluttajan, eikä peliyhtiön taskuun.
Ei se tarvitse kuin napata pakasta Crosby, niin heti on miljoonan verran puckseja laittaa myyntiin, mikäli niitä ei itse tarvitse. Mikä siinä on väärin?
Minulla on myös Xboxin puolella 1,5 miljoonaa pucksia, ei tosin myynnissä. Omaisuus hankittu täysin rehellisellä huutokaupalla n. 1 kk aikana. Ensin Euroopan jengeistä 15k ja kun rahaa oli niin siirryin NHL:ään. Osta halvalla, myy voitolla. Ja tähän vielä lisänä collectionbonus niin oikeasti nopeasti tuollaisen miljoona kiekkoa saa kerättyä. Pahinta mitä tässä pelissä voi tehdä on ostaa noita pakkauksia, viime viikolla ostin yhden 50k limited edition pakkauksen ja 12 pelaajan jälleenmyyntiarvo oli yhteensä ehkä 9k.Totta toki tuo,enkä itsekkään pidä sitä täysien joukkueiden vaihtoa nyt niin arveluttavana.Mutta,2 myynti-ilmoitusta kiekoista vähän ajan sisään on ainakin mun mielestä vähintäänkin mielenkiintoinen sattuma.
Minulla on myös Xboxin puolella 1,5 miljoonaa pucksia, ei tosin myynnissä. Omaisuus hankittu täysin rehellisellä huutokaupalla n. 1 kk aikana. Ensin Euroopan jengeistä 15k ja kun rahaa oli niin siirryin NHL:ään. Osta halvalla, myy voitolla. Ja tähän vielä lisänä collectionbonus niin oikeasti nopeasti tuollaisen miljoona kiekkoa saa kerättyä. Pahinta mitä tässä pelissä voi tehdä on ostaa noita pakkauksia, viime viikolla ostin yhden 50k limited edition pakkauksen ja 12 pelaajan jälleenmyyntiarvo oli yhteensä ehkä 9k.
Tietysti jos joku oikeasti noita kusettamalla kerää niin virtuaalista keskaria heille. Osoitan vain että tuo on rehellisestikin mahdollista.
Ja kyllähän tähtipelaajien arvotkin lopulta laskevat kun pelaajilla ei ole uria ja EA jatkuvasti syöttää uusia ale-paketteja joita porukka ostaahullunkiilto silmissä -> pelaajien määrä kasvaa ja hinta laskee.
Rick Nash - Matt Duchene - Adam Henrique (C)
Patrik Elias (A) - Eric Staal - Nathan Horton
Jussi Jokinen - Travis Zajac - Jaromir Jagr (Mov)
David Clarkson - Jordan Staal - Michael Ryder