NHL 14 EASHL (XBOX 360 & PS 3)

  • 16 459
  • 62

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Täällä on jo NHL 14 pelistä ketjuina, vitutus, fiilistely ja hut luotuina. Miksei myös voitaisi keskittää EASHL - keskusteluunkin myös ketjua. Täällä voi yleisesti pistää seurahakemuksia, keskustella yleisesti EASHL-muodosta itse pelistä ja pelaajista.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Etsitään pelimiehiä, sekä varsinkin -naisia

Alustana Playstation 3

Samalla rungolla pitkään operoinut Pedicabo Te etsii ensi alkuun kahta pelaajaa rinkiinsä, joka kärsii kuuden pelaajan pelien vähäisyydestä. Aikomuksemme on myös parantaa tekemistämme siinä määrin, että seuraavaan EHL-turnaukseenkin kehtaa osallistua.

Tarkoituksenamme ja tavoitteenamme on pelata raikasta kiekonliikuttamiseen perustuvaa kiekkoa, ja unohtaa, että kyse on konsolikiekosta. Jääkiekkoa siis.

Ensisijaisesti kaipaisimme vähintään supertähti-kortin maalivahtia, sekä puolustajaa, mutta myös muille paikoille hankimme täydennystä tilanteen niin salliessa.

Ringissämme on nyt toistakymmentä pelaajaa, mutta pelejä ei silti saada edes päivittäin aikaiseksi, joten kaipaamme uusilta kavereilta aktiivisuutta.

Pelaajistostamme kahta vaille kaikki omaavat tunnukset Jatkoaikaan, mutta se ei ole välttämätöntä.

Uusilta pelaajilta toivomme aikuisuutta, aktiivisuutta, juokkueelle pelaamista sekä Whatsapp-sovellusta puhelimessa, jota käytämme pelien sopimiseen ja joskus hyvin harvoin myös huonohkon huumorin viljelyyn.

Lisätietoja joukkueen muutosvaiheessa olevasta pelitavasta, tavoitteista ja suunnitelmista saat liityttyäsi porukkaan mukaan.

Varsinaista taitorajaa/-vaatimusta meillä ei ole. Asenne on se mikä painaa vaakakupissa eniten.

Mikäli kiinnostuit, älä epäröi tulla kokeilemaan! Peliaikaa on varmasti luvassa runsaasti.

Yhteyttä voit ottaa yv:llä joko täällä, tai konsolin puolella samaan nimimerkkiin.
 
Viimeksi muokattu:

Ojamoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh Penguins
Knights of Momentum hakee kovia pelureita riveihinsä!

Hei sinä täysi-ikäinen mies tai nainen, joka haet epämääräistä ajankulua pimeneviin syysiltoihin! Oletko kunnon joukkuepelaaja, jota ei kevyt kettuilu tiukan paikan tullen haittaa, ja jonka pilke silmäkulmassa säilyy, vaikka joukkueen johtoasema ei säilyisi? Entä oletko pelannu pelimuotoa aiemmin, ja omaat vähintään Supertähti-tason pelurin?

Jos et ole, hyppää seuraavaan viestiin. Jos olet, jatka lukemista!

Mitä me odotamme sinulta?
- huumorintajua ja peli-iloa
- suomen kielen osaamista
- keskivertoa parempaa pelaamista
- aktiivisuutta ja sosiaalisuutta
- mikrofoni on oltava

Mitä me voimme tarjota sinulle?
- jokailtaiset pelit 1 divisioonan parrasvaloissa
- huonoa huumoria ja kuluneita puujalkavitsejä
- mukavan porukan ja positiivisen ilmapiirin
- kuvitteellisen kädenpuristuksen

Kaikille paikoille voidaan ottaa pelaajia, mutta suurin tarve on vasemmalle laidalle sekä veräjänvartijaksi.

Joukkueen sivut: http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/NHL14PS3/11910/overview

Jos yhä olet kiinnostunut ja uskot sopivasi porukkaan, ota reippaasti yhteyttä! Jännittää ei kannata, emme pure, ennen kuin tunnemme kunnolla. Yhteydenotot joko tänne yksityisviestillä, tai PSN Ojamoska.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edelliseen viestiini sen verran lisäystä, että 12 hengen rosterimme kaipaa pelaajia jokaiselle paikalle, myös hyökkäykseen.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kysyisin muutaman asian koskien pelaajan kehittämistä.

Tekeekö hyökkäystietoisuudella / puolustustietoisuudella mitään? Onko se ihan sama onko se 65 vai 80?. Onko kaikki siis kiinni siitä, mitä ohjaimen takana tapahtuu? Vai onko noista taidoista oikeasti jotain hyötyä, muuta kuin kokonaisuuden parantuminen?

Entäs onko aggressiivisuus aivan turha ominaisuus? Eli jos taklaaminen on 90 ja aggressiivisuus 65, niin heikentääkö se jotenkin taklaustaitoa? Kannattaako siis fyysiselle / taklaavalle ukolle laittaa aggressiivisuutta?

Anteeksi hölmöt kyssärit, mutta eipä ole nämä asiat auenneet yli 200 EASHL pelin jälkeenkään :)
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Tekeekö hyökkäystietoisuudella / puolustustietoisuudella mitään? Onko se ihan sama onko se 65 vai 80?. Onko kaikki siis kiinni siitä, mitä ohjaimen takana tapahtuu? Vai onko noista taidoista oikeasti jotain hyötyä, muuta kuin kokonaisuuden parantuminen?

Kyllä tekee. Puolustustietoisuus auttaa mm. katkomaan syöttöjä, ja käsittääkseni auttaa myös kaikkea muutakin puolustuspelaamista, kuten reboundien löytämiseen oman maalin edustalta.

Hyökkäystietoisuus taas auttaa käsittääkseni lähes kaikkea, mikä tapahtuu hyökkäysalueella, kuten mm. syötöt, laukaukset ja reboundeihin pääseminen hyökkäysalueella.

Itse pelaan työmyyrällä/2-way forwardilla, ja pidän kumpaakin arvoa aina maksimissa, eli hyök. tietoisuus 90 ja puolustuksen vastaava 93

Entäs onko aggressiivisuus aivan turha ominaisuus? Eli jos taklaaminen on 90 ja aggressiivisuus 65, niin heikentääkö se jotenkin taklaustaitoa? Kannattaako siis fyysiselle / taklaavalle ukolle laittaa aggressiivisuutta?

Aggressiivisuus-taidosta en ole ihan varma miten toimii, mutta korkealla aggressiivisuudella ainakin tulee näitä ns. hienoja taklauksia, sekä jäähyjä jos ei kurinalaisuus ole korkealla. Itselläni hyökkääjällä taklaaminen, aggressiivisuus ja kurinalaisuus kaikki tasan 70, ja hyvin toimii.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kiitoksia vastauksesta. Täytyy testata tuota hyök / puol tietoisuutta täpissään. Tämä oli täysin uuttaa tietoa, kun aikasemmin on tullut pidettyä niitä 80 arvossa.

Taidettiin pelata samassa sparrissa reilu viikko sitten ja äijä vei meikäläistä kuin pässiä narussa siinä matsissa. Katotaan jos uusista vinkeistä peli lähtisi kulkemaan paremmin :)
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Kiitoksia vastauksesta. Täytyy testata tuota hyök / puol tietoisuutta täpissään. Tämä oli täysin uuttaa tietoa, kun aikasemmin on tullut pidettyä niitä 80 arvossa.

Taidettiin pelata samassa sparrissa reilu viikko sitten ja äijä vei meikäläistä kuin pässiä narussa siinä matsissa. Katotaan jos uusista vinkeistä peli lähtisi kulkemaan paremmin :)

Haha! Jaa että pelailtiin vai?

Jees, kokeile ihmeessä! :)
 

SeRe

Jäsen
Kysyisin muutaman asian koskien pelaajan kehittämistä.

Tekeekö hyökkäystietoisuudella / puolustustietoisuudella mitään? Onko se ihan sama onko se 65 vai 80?. Onko kaikki siis kiinni siitä, mitä ohjaimen takana tapahtuu? Vai onko noista taidoista oikeasti jotain hyötyä, muuta kuin kokonaisuuden parantuminen?

Hyökkäystietoisuus on tärkeä arvo, mutta tärkeintä on löytää oikea balanssi sen kanssa. Hyökkäystietoisuus ei yksinään auta teikää tekemään maaleja, vaan se lähinnä buustaa muita arvoja. 80 hyökkäystietoisuus on tosiaan auttamatta hieman liian vähän, mutta tuo 90 on jo siinä ja siinä onko jopa liikaa. Kaiken kaikkiaan jos saat arvot hyvin balanssiin oikeilla buusteilla niin pyri saamaan sen arvo 85-90 väliin niin hyvä tulee.

Puolustustietoisuus onkin sitten jo selvästi tärkeämpi arvo ja pelipaikasta riippumatta sen on syytä olla tapissa.

Periaatteessa ensimmäinen attribuutti toimii jollain tavoin haamutaitona toisin kuin jälkimmäinen. Jotkut eivät usko kyseiseen arvoon (kuten en minäkään aikoinaan) ja jotkut taas vannovat sen nimeen. Kokeile 65 hyökkäystietoisuutta niin tajuat mitä haen takaa. Ongelma on nimenomaan siinä, että kyseinen arvo on, kuten mainitsinkin jo ylempänä, ''buustiarvo'' ja se pönkittääkin täten muita taitoja. Eroa voi olla vaikeata huomata.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
En ole mikään guru hyökkääjien buildien rakenteluissa, mutta olen ymmärtänyt, että 6vs6 peleissä aniharva pistää pisteen pistettä vetoihin. Pakillakin vetoihin pistäminen oli itselle 'se juttu', mutta nykyään enemmän siirtynyt muiden arvojen nostamiseen vain. Tässä on minun pakki buildi millä nykyään pelaan. 11' luistimet 191cm ja 94kg, huippujäykkä 110 maila ja tyvi hieman avoin eli laukasuherkkyys matala ja tottumuksesta pelaan puumailalla, ei ole luottoa komposiittiin.
 

SeRe

Jäsen
En ole mikään guru hyökkääjien buildien rakenteluissa, mutta olen ymmärtänyt, että 6vs6 peleissä aniharva pistää pisteen pistettä vetoihin. Pakillakin vetoihin pistäminen oli itselle 'se juttu', mutta nykyään enemmän siirtynyt muiden arvojen nostamiseen vain. Tässä on minun pakki buildi millä nykyään pelaan. 11' luistimet 191cm ja 94kg, huippujäykkä 110 maila ja tyvi hieman avoin eli laukasuherkkyys matala ja tottumuksesta pelaan puumailalla, ei ole luottoa komposiittiin.

Linkkisi ei toimi ainakaan meikällä.

Itse kun pelaan nimenomaan 6vs6 maailman overall ranking 1. joukkueessa niin voin teilata kyllä tuon, etteikö pisteitä laitettaisi vetoarvoihin. Niitä ei kyllä yleensä laiteta tappiin, mutta niitä ei tosiaan pidetä siellä 65 paikkeilla. Riippuu myös pitkälti millä pelaajatyypillä pelaa, mutta tämä pätee oikeastaan jokaiseen pelaajatyyppiin.

Puolustajilla tämä onkin sitten pitkälti joukkueen pelitavasta kiinni. Mikäli puolustajia ei käytetä paljoakaan ovat laukausarvot luonnollisesti turhia. Joissakin joukkueissa se lämäri on kuitenkin lähes elinehto.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kiitoksia vain kaikille hyvistä vinkeistä! Hyökkääjänä pelatessa puolustietoisuudesta on ollut todella paljon hyötyä verrattuna entiseen 80, kun nyt sen laitoin 93 tasolle. Lisäksi hyökkäystietoisuus ilmeisesti buustaa muita arvoja aika hyvin, kuten Sere mainitsi. Nyt asetin sen tasolle 86 ja muut hyökkäystaidot ovat luokkaa 80+ niin ne todellakin tuntuu "paremmilta" arvoilta.

Pakissa pelatessa on uskomatonta, että kun taklausarvo on 80 ja puolustietoisuus 95 niin taklaaminen on helpompaa kuin taas taklaaminen olisi 95 ja puolustietoisuus 80. Muutenkin pakissa pelaaminen on huomattavasti helpompaa kun puolustietoisuus on sen 95.

Onkos tuohon painon / pituuden suhteeseen jotain hyvää nyrkkisääntöä? Ainakin Ranksun käyttämä 191cm / 94kg vaikuttaa ihan pätevältä.
 

SeRe

Jäsen
Onkos tuohon painon / pituuden suhteeseen jotain hyvää nyrkkisääntöä? Ainakin Ranksun käyttämä 191cm / 94kg vaikuttaa ihan pätevältä.

Pelipaikkakohtaista.

Yleisesti ottaen mitä pienempi ja kevyempi, sitä nopeampi ja ketterämpi. Tosin taklaukset lennättävät kirppua ympäri kaukaloa.

Sama päinvastoin, jolloin pelaaja ottaa niittiä paremmin vastaan ja myös antaa itse niitä. Varjopuolena hitaampi ja kömpelömpi.

Pituudeksi suosittelen 186-196 cm väliin asettumista ja painoksi sitten pelityylikohtaisesti oman maun mukaan. Kuitenkin mieluiten väliin 80-100 kg.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko muut huomanneet, että kun pääset pelaamaan vaikkapa 5-3 ylivoimaa ja joskus riittää vastustajan viiden minuutin jäähykin, niin omat botit alkaavat pelaamaan aivan päin vittua? Alkavat roiskimaan pitkiä ja perussyötötkin menevät sen kolme metriä ohi. Samaa tuntuu välillä olevan myös ihmispelaajien kohdalla eli aivan sama kuinka tarkasti syötät ja pidät kiekkoa, niin maagisesti se syöttö karkaa jonnekin aivan muualle.

Ja se myös, että omat botit ottavat niitä ihmeellisiä ryntäämisjäähyjä kiekottomiin pelaajiin.

Toisaalta ainakin itse kokenut, että myös vastustajalla tekee peleissä samaa eli eiköhän tämä ole näitä EA:n tapoja pitää pelit tasaisina...
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Onko muut huomanneet, että kun pääset pelaamaan vaikkapa 5-3 ylivoimaa ja joskus riittää vastustajan viiden minuutin jäähykin, niin omat botit alkaavat pelaamaan aivan päin vittua? ...

Joo huomattu täälläkin. Vaikka naputtaisi kuinka helppoa syöttöä tahansa on syöttö joko a) epätarkka b) hidas tai c) vastustajan lavassa. Toisinaan sieltä kuitenkin lähtee tarkka ja napakka syöttö, ja kas oletkin nokikkain vastustajan molarin kanssa. Useimmiten kuitenkin ensin mainittu.

AV:lla sitten maalinteko tuntuukin huomattavasti YV:tä helpommalta.
 

SeRe

Jäsen
Onko muut huomanneet, että kun pääset pelaamaan vaikkapa 5-3 ylivoimaa ja joskus riittää vastustajan viiden minuutin jäähykin, niin omat botit alkaavat pelaamaan aivan päin vittua? Alkavat roiskimaan pitkiä ja perussyötötkin menevät sen kolme metriä ohi. Samaa tuntuu välillä olevan myös ihmispelaajien kohdalla eli aivan sama kuinka tarkasti syötät ja pidät kiekkoa, niin maagisesti se syöttö karkaa jonnekin aivan muualle.

Ja se myös, että omat botit ottavat niitä ihmeellisiä ryntäämisjäähyjä kiekottomiin pelaajiin.

Toisaalta ainakin itse kokenut, että myös vastustajalla tekee peleissä samaa eli eiköhän tämä ole näitä EA:n tapoja pitää pelit tasaisina...

Siksi tätä pelataankin 6v6..
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Mielenkiintoinen EASHL peli tuossa eilen. 2vs2 oli homman nimi ja vastustaja noin 1500 sijaa huonompi kuin me. Luonnollisesti pyöriteltiin peliä käytännössä miten haluttiin, mutta onnistuttiin kusemaan peli lukemin 5-6. Heikko esitys, mutta pakko laittaa bottien osuus pelistä mukaan:

Meidän bottien saldo: 0 maalia ja 13 minuuttia hankittua alivoimaa. Vastustaja teki 5 YV maalia bottien istuessa jäähyllä.

Vastustajien bottien saldo: 3 maalia ja 0 minuuttia hankittua alivoimaa.

Vakavastihan tätä ei pidä ottaa, eli ei tässä nyt olla köysiä rasvailemassa, mutta olipahan kummallinen matsi! Reilut 150 peliä ollaan tahkottu ja tämä oli täysin ainutlaatuinen kokemus. Taino, varmaan joskus mennyt toisinpäin samalla tavalla, mutta niitähän ei koskaan itse huomaa. :)

Edit: Todettakoon että silti 2vsX on ehdottomasti paras ja miellyttävin tapa pelata EASHL:ää.
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Todettakoon että silti 2vsX on ehdottomasti paras ja miellyttävin tapa pelata EASHL:ää.

Tästä on jo pakko kysyä että miten voi olla tuota mieltä? :-D Itselle ainakin oikeastaan ainoa jääkiekkoa muistuttava pelimuoto on 6vs6 pelit, jos siis molemmat joukkueet tietävät mitä tekevät. Ei nämä sparrit nyt yleensä mitään herkkua ole, kun aina tuntuu löytyvän kavereita jotka osaavat vain pyytää syöttöä hyökkäyssinisellä eivätkä ilmeisesti tiedä että samasta nappulasta voi myös syöttää. Mutta kerhon puolella kun porukka tietää mitä tekee, on 6vs6 ainoa järkevä pelimuoto. Tekoäly tässä pelissä kun on samaa luokkaa kun ala-astelaisten ulkojääpeleissä, kuten näistä bottien jäähymääristä ja muistakin ratkaisuista voi päätellä. Suosittelen kyllä hankkimaan muutaman osaavan pelaajan joukkueeseen ja alkaa vääntämään täysiä pelejä, saattaa löytyä ihan uusia ulottuvuuksia :-D
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
^^Koska 2vs2 on kovatasoisinta peliä. Tämän perustan siihen, että välillä tulee noita TOP 20 jengejä vastaan, jotka pelaavat 4-6 pelaajalla ja lähes poikkeuksetta pistetään ne kaksin tennislukemin kumoon. Käytännössä sääntö menee niin, että mitä enemmän pelaajia, sitä heikkotasoisemmaksi ja pelikirjattomammaksi peli muuttuu. Toki yleensä hyvät pelaajat pelaavat näitä 6vs6 pelejä ja korkealla taitotasolla pystyvät voittamaan heikompia 2-3 pelaajan ryhmiä, vaikka tasoitusta pelaajamäärällä antavatkin. En muista ollaanko vielä kertaakaan hävitty ihmispakilla pelaavalle jengille vaikka niitäkin kohtaamisia on viitisenkymmentä. Lähinnä naurut aina saa kun huomaa vastustajalla puolustajan.

Realistista tämä vortuaalikiekko ei ole millään pelaajamäärällä, eikä tarvitse ollakaan. Sillä en siis perustelisi mitään.
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Se on totta ettei tästä realistista saa millään, enkä sitä sillä oikeastaan perustellutkaan. Ihmetytti vaan miten jaksaa vääntää monen botin kanssa joka pelissä, kun omissa peleissä botit on oikeastaan poikkeuksetta paljon huonompia kuin ihmispelaajat.

Tuota en kyllä allekirjoita että peli muuttuisi heikkotasoisemmaksi, mitä enemmän ihmispelaajia. Itsellä menee täysin päinvastoin, tuntuu että botit sekoittavat peliä enemmän ihmeellisillä ratkaisuilla. Todennäköisesti johtuu siitä ettei ole bottien kanssa tai niitä vastaan tottunut pelaamaan.

Mutta, ei tuolla viestillä nyt riitaa ollut tarkoitus haastaa. Jokainen pelaa parhaaksi katsomallaan tyylillä, mikäs minä siihen olen vastaan väittämään.
 

SeRe

Jäsen
^^Koska 2vs2 on kovatasoisinta peliä. Tämän perustan siihen, että välillä tulee noita TOP 20 jengejä vastaan, jotka pelaavat 4-6 pelaajalla ja lähes poikkeuksetta pistetään ne kaksin tennislukemin kumoon. Käytännössä sääntö menee niin, että mitä enemmän pelaajia, sitä heikkotasoisemmaksi ja pelikirjattomammaksi peli muuttuu. Toki yleensä hyvät pelaajat pelaavat näitä 6vs6 pelejä ja korkealla taitotasolla pystyvät voittamaan heikompia 2-3 pelaajan ryhmiä, vaikka tasoitusta pelaajamäärällä antavatkin. En muista ollaanko vielä kertaakaan hävitty ihmispakilla pelaavalle jengille vaikka niitäkin kohtaamisia on viitisenkymmentä. Lähinnä naurut aina saa kun huomaa vastustajalla puolustajan.

Mitä juuri luin. Joko harvinaisen huono trolli tai olet oikeasti tätä mieltä :D Jos oikeasti sattuisitte tulemaan meitä (http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/NHL14PS3/38/members) vastaan ihmisvahdilla niin saisitte käkättimeen kaksinumeroisin luvuin. Itse tosiaan pelailen maalivahtia ja kyllä nuo bugiranteet napsii pois kun marjat konsanaan. Lähinnä saa naurut kun sieltä tulee bugiranteita vääntävä jonneporukka vastaan ja luulee, että ihmisveska on yhtä tyhmä kuin bottivahti. Suuret puheet on kyllä pojulla.

Mitä tulee ''heikkotasoisuuteen'' ja ''pelikirjattomuuteen''. Tämä kyseinen joukkue, jonka linkki ylempänä on ollut pystyssä vuodesta 2009 ja pelikirja on pysynyt samana koko tuon ajan. Jos ei pysty pelikirjaa noudattamaan, niin ulos joukkueesta. Ja kyseiseen joukkueeseen harva pääsee edes kokeilemaan, kovat saa olla meriitit, että pääsee edes try-outille. Lähinnä saa naurut jos, joku kokemattomampi kaveri edes kyselee tänne.

Kukaan NHL:ää kauemmin pelannut ei voi edes väittää mitä juuri väitit. Sähköt päälle ja valot tauluun.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Mitä juuri luin. Joko harvinaisen huono trolli tai olet oikeasti tätä mieltä :D Jos oikeasti sattuisitte tulemaan meitä (http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/NHL14PS3/38/members) vastaan ihmisvahdilla niin saisitte käkättimeen kaksinumeroisin luvuin. Itse tosiaan pelailen maalivahtia ja kyllä nuo bugiranteet napsii pois kun marjat konsanaan. Lähinnä saa naurut kun sieltä tulee bugiranteita vääntävä jonneporukka vastaan ja luulee, että ihmisveska on yhtä tyhmä kuin bottivahti. Suuret puheet on kyllä pojulla.

Mitä tulee ''heikkotasoisuuteen'' ja ''pelikirjattomuuteen''. Tämä kyseinen joukkue, jonka linkki ylempänä on ollut pystyssä vuodesta 2009 ja pelikirja on pysynyt samana koko tuon ajan. Jos ei pysty pelikirjaa noudattamaan, niin ulos joukkueesta. Ja kyseiseen joukkueeseen harva pääsee edes kokeilemaan, kovat saa olla meriitit, että pääsee edes try-outille. Lähinnä saa naurut jos, joku kokemattomampi kaveri edes kyselee tänne.

Kukaan NHL:ää kauemmin pelannut ei voi edes väittää mitä juuri väitit. Sähköt päälle ja valot tauluun.

Voi helvetti. :D Ota keksi.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Agility boostin +7 avaamisvaatimus: 70 points in one season be a pro.

Onko tähän jotain helppoa keinoa? Ei ihan hirveästi kiinnostaisi vääntää 82 nhl-peliä tietokonetta vastaan. En harhauta eashl-puolella ikinä enkä aio ostaa tuota ps-storesta.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Agility boostin +7 avaamisvaatimus: 70 points in one season be a pro.

Onko tähän jotain helppoa keinoa? Ei ihan hirveästi kiinnostaisi vääntää 82 nhl-peliä tietokonetta vastaan. En harhauta eashl-puolella ikinä enkä aio ostaa tuota ps-storesta.

Aloitat pelin, teet 1-2 maalia ja quittaat. Tätä toistat muutaman kerran. Helppoa mutta älyttömän tylsää. Helpommaksi tekee jos muokkaat slidereitä mieluisaksi.

Edit. Eli siis 70 pistettä. Eihän se ole kun muutama matsi. Loput kaudesta voit simuloida.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kaikessa pitää lähteä kusettamaan ja porata meitä rehellisesti rahalla boostaavia kuivana kakkoseen. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös