NHL 13:n sekalaisten kysymyksien ketju

  • 2 607
  • 10

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Katsoin, että tällaisellekin ketjulle olisi tilausta NHL 13:n vitutusketjun lisäksi.

Olen alkanut pelata Hockey Ultimate Team -pelimuotoa, ja mietin nyt, että kannattaisiko minun tilata EA Sports Season Ticketiä. Tuossa tulisi mukana 24 Gold Premium -korttipakettia. Menevätkö rahat koiran perseeseen, onko touhussa mitään järkeä?

Voiko NHL 13:ssa puhua vasta- tai myötäpelurin kanssa PS3:lla? Viestejä voi vissiin lähettää, olen kerran saanut viestin ruutuuni. Sitä en tiedä, miten tuo onnistuu.

Eikö todellakaan näe pelaajien kätisyyksiä mistään siinä vaiheessa, kun on peliä edeltävässä ketjunvaihtovalikossa?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Olen alkanut pelata Hockey Ultimate Team -pelimuotoa, ja mietin nyt, että kannattaisiko minun tilata EA Sports Season Ticketiä. Tuossa tulisi mukana 24 Gold Premium -korttipakettia. Menevätkö rahat koiran perseeseen, onko touhussa mitään järkeä?
Kai tämä riippuu vähän siitä, mitä siltä pelimuodolta haluat. Itse pakat eivät valtavan arvokkaita ole, mutta kyllä esimerkiksi uusi joukkue niistä aika hyvän buustin saisi. En kyllä tiedä miten nuo jaetaan, että saako niitä pari viikossa, vai voiko lunastaa kaikki kerralla. Kannattanee se selvittää jostakin vielä. Season ticketillä sai muistaakseni myös seuraavan vuoden änärin käyttöönsä pari päivää muita aiemmin ja se olisi ainakin mulle ihan rahanarvoinen etu. Jos meinaat pelata enemmänkin ja haluat virtuaalikorteista maksaa oikealla rahalla, niin anna mennä. Jos pärjäät nykyiselläkin joukkueella hetken aikaa, niin hyöty voi jäädä marginaaliseksi.
Voiko NHL 13:ssa puhua vasta- tai myötäpelurin kanssa PS3:lla? Viestejä voi vissiin lähettää, olen kerran saanut viestin ruutuuni. Sitä en tiedä, miten tuo onnistuu.
Ei voi puhua vastustajille. EASHL-muodossa on se muutaman sekunnin ikkuna, jossa molempien joukkueiden huutelut kuuluvat, mutta versuksissa tai HUT:ssa ainoa mahdollisuus on lähettää niitä viestejä. Onnistuu painamalla PS-näppäintä ja navigoimalla itsensä sinne valikon oikeaan laitaan, jossa painetaan viimeksi tavatut pelaajat ja lähetä viesti. Turhaa touhua kyllä sellainen. 75% viesteistä on vittuilua ja loput sitten liittyvät enimmäkseen johonkin bugien ihmettelyyn. Joukkuekavereiden kanssa EASHL:ssä mikit toimivat ihan normaalisti.
Eikö todellakaan näe pelaajien kätisyyksiä mistään siinä vaiheessa, kun on peliä edeltävässä ketjunvaihtovalikossa?
Ei näe. Kovat jätkät osaavat nuo ulkoa ainakin tähtipelaajien osalta. Ei kyllä olisi iso homma EA:lta lisätä sitä yhtä kirjainta/pelaaja siihen nimen perään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kai tämä riippuu vähän siitä, mitä siltä pelimuodolta haluat. Itse pakat eivät valtavan arvokkaita ole, mutta kyllä esimerkiksi uusi joukkue niistä aika hyvän buustin saisi. En kyllä tiedä miten nuo jaetaan, että saako niitä pari viikossa, vai voiko lunastaa kaikki kerralla. Kannattanee se selvittää jostakin vielä. Season ticketillä sai muistaakseni myös seuraavan vuoden änärin käyttöönsä pari päivää muita aiemmin ja se olisi ainakin mulle ihan rahanarvoinen etu. Jos meinaat pelata enemmänkin ja haluat virtuaalikorteista maksaa oikealla rahalla, niin anna mennä. Jos pärjäät nykyiselläkin joukkueella hetken aikaa, niin hyöty voi jäädä marginaaliseksi.

Ok. Selvitin vastauksesi perusteella asian, ja näkyy olevan niin, että lunastaa voi vain yhden paketin viikossa. Eli mitään 24 pakettia ei kerralla saa käyttöönsä. Jos unohtaa lunastaa viikottaisen paketin, niin paketti katoaa avaruuvven myrskyihin. Taitaa jäädä lunastamatta toistaiseksi, vaikka en pärjääkään nykyisellä joukkueellani. En enää saa maalia mistään, vaikka olen pelannut arviolta 600-700 ottelua eri pelimuodoilla NHL 13:a ynnä muut NHL-pelit päälle.

Ei voi puhua vastustajille. EASHL-muodossa on se muutaman sekunnin ikkuna, jossa molempien joukkueiden huutelut kuuluvat, mutta versuksissa tai HUT:ssa ainoa mahdollisuus on lähettää niitä viestejä. Onnistuu painamalla PS-näppäintä ja navigoimalla itsensä sinne valikon oikeaan laitaan, jossa painetaan viimeksi tavatut pelaajat ja lähetä viesti. Turhaa touhua kyllä sellainen. 75% viesteistä on vittuilua ja loput sitten liittyvät enimmäkseen johonkin bugien ihmettelyyn. Joukkuekavereiden kanssa EASHL:ssä mikit toimivat ihan normaalisti.
Selvä, kiitos tiedosta ja hyvästä vastauksesta tähänkin.

Ei näe. Kovat jätkät osaavat nuo ulkoa ainakin tähtipelaajien osalta. Ei kyllä olisi iso homma EA:lta lisätä sitä yhtä kirjainta/pelaaja siihen nimen perään.

Kyllä. Joskus tuntuu olevan pakko laittaa oikealta pelaavia hyökkääjiä vasempaan laitaan ja vasemmalta pelaavia oikeaan laitaan. Rystyltä on pelissä käytännössä mahdotonta tehdä rysää ja one-timerit onnistuvat paremmin kun kätisyydet ovat siten, että lapa on kentän puolella. Vituttaahan se pakko lyödä oikeita laitureita vasempaan laitaan ja päinvastoin, mutta ei auta, jos tahtoo maaleja joskus tehdä.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
...Voiko NHL 13:ssa puhua vasta- tai myötäpelurin kanssa PS3:lla?...

Ei voi puhua vastustajille. EASHL-muodossa on se muutaman sekunnin ikkuna, jossa molempien joukkueiden huutelut kuuluvat, mutta versuksissa tai HUT:ssa ainoa mahdollisuus on lähettää niitä viestejä...

Itse pystyn ainakin online-rankkarikisan aikana höpöttämään vastustajan kanssa ihan vapaasti koko pelin ajan. Muistaakseni joskus olen myös tavan online-matsin yhteydessä höpötellyt vastustajan kanssa. Johtuukohan sitten siitä, että pelit on pelattu "pelaa ystävän kanssa"(tjsp)- peleinä. Mutta jos se toimii tuossa "pelaa ystävän kanssa"-pelimuodossa niin miksi ei toimisi myös random jamppoja vastaan? Kokeilemallahan tuo toki selviää.

Parhaita on kuitenkin nämä jäsen-Variksen mainitsemat, itkupotkuraivari/vittuilu-viestit joita tulee kesken pelin vastustajalta. Mm. seuraavat sisällöt ovat hyvin edustettuina, "Vitun bugari","sä lagaat", "osaatko muita kikkoja?". Ja tietysti omaksi suosikiksi kohonnut, pelin jälkeen tuleva "HOMO!"- viesti.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Olen aloittanut vasta hetki sitten pelaamaan tätä missä jokainen ohjaa omaa ukkoa. Ihmettelen kovasti miten helvetissä osa vastustajista on niin pirun hyviä? Onko tässä joku tapa miten sitä äijää saa/kannattaa alussa kehittää? Oma äijä on hidas ja ei osaa kunnolla laukoa. Mitä teen väärin? Auttaakaa joku alkuun.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Olen aloittanut vasta hetki sitten pelaamaan tätä missä jokainen ohjaa omaa ukkoa. Ihmettelen kovasti miten helvetissä osa vastustajista on niin pirun hyviä? Onko tässä joku tapa miten sitä äijää saa/kannattaa alussa kehittää? Oma äijä on hidas ja ei osaa kunnolla laukoa. Mitä teen väärin? Auttaakaa joku alkuun.

Sparri- ja EASHL-Kerhopelejä pelaamalla voit avata niitä kortteja (vai mitä lie?), esim. Amatööri 1, Amatööri 2, Amatööri 3, Tulokas 1 jne... Näitä kortteja avaamalla saat kokemuspisteitä, joilla voit kehittää pelaajasi taitoja. Eipä siinä muuta kuin että kehittämään sitä pelaajaa niin pysyt muiden mukana.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siirrän tuolta NHL 13- ketjusta tänne...toisaalta tämän voisi kysyä myös jossain muussakin ketjussa.

Eli NHL 13- pelin levy meni sitten paskaksi ja uuden osto edessä. Vaikuttaako tuo nyt sitten keskeneräisiin GM connected tai muihin tallennettuihin peleihin? Voiko niitä jatkaa?
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Siirrän tuolta NHL 13- ketjusta tänne...toisaalta tämän voisi kysyä myös jossain muussakin ketjussa.

Eli NHL 13- pelin levy meni sitten paskaksi ja uuden osto edessä. Vaikuttaako tuo nyt sitten keskeneräisiin GM connected tai muihin tallennettuihin peleihin? Voiko niitä jatkaa?

Ei pitäisi vaikuttaa millään tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös