NHL 13 HUT-Treidaukset (PS3)

• 4 881
  • 14

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Elikkä ketjuun siis pelaajavaihtoja ja ehdotuksia.

Tarjolla olisi;

Loui Eriksson A (87) LW - Dallas Stars

Mielessä olisi jos saisi vaihdossa Kopitarin, Hossan ja Gaborikin.

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Eikö tosissaan kukaa pelaile HUTIA täällä, vain viekö GM kaikki pelaajat?

Tarjolla olisi ;

Logan Couture
Kari Lehtone
Matt Greene

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaan aika monella on menny maku hutista noiden uudistusten myötä. Itsellä ainakin on jäänyt Hut kokonaan pois valikoimasta.

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kyllähän tota HUT:tia on melko paljon tullut hakattua.

Itse tykkään kyllä tuosta uudistuksesta että pelaajalta ei ura lopu.Ja sitten taas mun mielestä noi treenikortit on kyllä aivan turhia,ite ainakaan jaksa niitä alkaa käyttämään vaan myyn heti pois/poistan kun niitä pakoista tulee.

Aika kovan jengin on saanut jo kerättyä on ollut nyt aikaa pelailla...

Semin - Malkin - Iginla
Pronger - Burns

toimii ykkösenä loput vaihtelee enemmän tai vähemmän,Kovy tuohon ykköseen vielä pitäisi hommata.

Vaihtopakassa ei tällä hetkellä kummosia ole kun Malkinin osto verotti kovasti kiekkoja / pelaajia.

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Korjataan Nyt sen verran, että muuten HUT ei kiinnosta, mutta TPS:n joukkueen aion kuitenkin kasata. Jos jotain kiinnostaa, niin multa saa halvalla Ville Leinon (83) ja Andrew Laddin (85), nämä siis PS3. Jotain muitakin kohtuullisia pelimiehiä löytyy. Voin laittaa listaa, kunhan koneelle seuraavaksi menen.

MVP8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysytään nyt täällä, tietääkö kukaan voiko noista ns. normaaleistä pakoista saada ollenkaan näitä supertähtiä kuten vaikka Malkin, vai saako niitä ainoastaan niistä mainospakkauksista joita välillä tulee hetkeksi aikaan myyntiin (ja maksaa vitusti)? Mä kun oon avannut helvetin monta kertaa noita 15 000 tai 7500 kiekon pakkauksia, mutta paras joka on tullut on Gagne (86). Ja saahan näitä tietysti muilta ostettua mutta hinnat kohoaa niin korkealle että ei tule kuuloonkaan.

Viimeksi muokattu:

Eskelarit

Jäsen
Kysytään nyt täällä, tietääkö kukaan voiko noista ns. normaaleistä pakoista saada ollenkaan näitä supertähtiä kuten vaikka Malkin, vai saako niitä ainoastaan niistä mainospakkauksista joita välillä tulee hetkeksi aikaan myyntiin (ja maksaa vitusti)? Mä kun oon avannut helvetin monta kertaa noita 15 000 tai 7500 kiekon pakkauksia, mutta paras joka on tullut on Gagne (86). Ja saahan näitä tietysti muilta ostettua mutta hinnat kohoaa niin korkealle että ei tule kuuloonkaan.

E: Ja mulle saa sitten ehdotella kaikenlaisia (tasapuolisia) vaihtokauppoja.

Kyllähän noista 7,5k ja 15k voi saada, todennäköisyydet tietysti pienemmät vrt. mainospakkojen suuruus..

Mäkin oon ostanut noita pakkoja jonkun 70k edestä, paskaahan sieltä aina vaan tulee, mulla on jengi kasassa tällä hetkellä, niin ei tarvii parantaakkaan enää, joten ostelen kokoelmaan pelaajia, tällä hetkellä yli 800 pelaajaa kokoelmassa :)

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Kesler (87) Kaupan. Vaihdossa haetaan joko samaa kaliiberia olevaa leftin sentteriä tai kasaa puckseja.

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla olis tarjota Mike Richards esim. ja kiekkoja päälle?

Tai sitten Brooks Orpik Sotw & Rich Peverley Sotw?Tai jotain,nappaisko?

Eskelarit

Jäsen
Mikäli joltain löytyy seuraavia, voi ottaa täällä yv:llä yhteyttä, tai PSN: Selarit! En mitään hulluja hintoja maksa, mutta katsotaan jos saadaan hinta sopimaan :)

Blues:
Logo, Talaja, Töykkälä, Ramstedt ja Eriksson

HIFK:
Logo, Söderholm, Kousa, Ortio, Melart, Kuhta, Liivik, Redenbach, Rajamäki, Fernholm

HPK:
Logo, Santavuori, Roppo

Ilves:
Logo, Sointu

Jokerit:
Logo, vieraspaita, Hahl, Boumedienne, Dehner, Ben-Amor, Pulkkinen, Nordlund, Väänänen

JYP:
Pesonen, Pihlman

Kalpa:
Hentunen, Kukkonen, Salminen

Kärpät:
Logo, Backlund

Pelicans:
Logo, Latvala, Hurri

Tappara:
Logo, Vänttinen

TPS:
Logo, Mojzis, Laakso

Ässät:
Logo

Kiitos!

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Goons HC

Laitetaan nyt tämä oma HUT jengi tänne vaikken aktiivisesti ketään ole myymässä/vaihtamassa.

D.Brown 91 (c) sotw - A.Kopitar 87 (a) - R.Nash 87
M.Lucic 86 - R.Kessler 87 - N.Horton 87
M.Richards 87 - P.Bergeron 86 - M.Duchene 86
K.Clifford 81 - J.Stoll 85 - T.Lewis 81

D.Phaneuf 87 - D.Doughty (a) 87
T.Myers 86 - M.Green 86
R.McDonagh 85 - B.Burns 86

J.Quick 90
N.Bäckström 88

Jos joku herroista kiinnostaa jotakuta niin toki voit yks.viestiä laittaa täällä.Helpoiten lähtee M.Duchene & M.Richards.

Haussa erityisesti olisi star of the week Kopitar!

Eskelarit

Jäsen
Hieman yli kuukausi sitten tuli postattua tänne pitkä lista puuttuvista pelaajista. Nyt ollaan selvitty jo huomattavasti pidemmälle. Mikäli seuraavat listasta löytyy, sekä irtoaa suht mukiinmenevällä hinnalla, ota yhteyttä täällä, tai PSN: Selarit.

Söderholm, Melart, Jokela, Jokereiden logo, Tapparan logo.

chubster

Jäsen
Välikysymys,

Mistä perkeleestä te saatte pucksit noihin tähtipelaajiin ja koviin ukkoihin ylipäätään?

Jatkuvasti tulee vastaan joukkueita joilla löytyy gretzkystä lähtien superstaroja.

Itellä paras overall taitaa olla patrik berglundilla ja kovan työn takana on tuo kiekkojen kerääminen, jos 2000 saa kasaan on se jo saavutus. Sitten pitääki ostaa noita ea packeja että saa pelaajille sopimuksiin mittaa lisää.

Joukkue näyttää tältä:

Steen 85 - Berglund 86 - Stewart 84
Foligno 84 - Turris 83 - Butler 81
Wolski 83 - Matthias 82 - Samuelsson 82
Paille 83 - Peverley 84 - Rolston 81

Staal 84 - Strålman 81
Daley 83 - Larsen 80
Hjalmarsson 83 - Leddy 83

Turco 84
Johnson 83

Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itsellä ainakin tuo parempien pelaajien haaliminen helpottui kovasti kun kävi hyvä tuuri noiden pakettien kanssa.On tullut Roenickin legenda kortti sekä Giroux pakasta.Ja esim. happyhourin aikaan kun sattuu pelaamaan niin tulee joka pelistä noita kiekkoja reilu 1000 melko helposti,sillon vaan kovasti peliä ja kiekkojen keräämistä.Ja ennemmin jos pelkkiä soppareita haluaa,niin kannattaa ostaa suoraan huutokaupasta eikä paketteja ostamalla.

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nostellaan ketjua sen verran,että täällä olisi tarjolla Malkin.Vaihdossa mieluusti team of the week Kopitar/Carter/Nash tai jotain,tarjoa!

tässä tämän hetken miehistö:

Malkin - Lemieux - Radulov
Semin - Bergeron - Carter
Ladd* - Backes - Oshie
Gagne - Stoll - Simmonds

Phaneuf - Doughty
Markov - Voynov*
Meszaros - Gonchar

Bobrovsky*
Lehtonen
Bäckström

*team of the week

Kaikki toki kaupan jos vastine miellyttää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy