NHL 12 EASHL -keskustelu

  • 42 748
  • 201
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Tässä ois Hyökkääjä (Playmaker/2way-forward) jollekkin seuralle. Kokemusta löytyy sparripeleistä vähän päälle 1500 pelin verran ja clubeista joku 150. Tässä on oltu ilman aktiivista clubia lähes koko NHL 12 -aika, ja nyt ois tarkotus löytää jonkinnäköinen clubi missä pääsis vääntämään.

- n. 90% peleistä tullu pelattuna C:nä. Eiköhän myös laiturit onnistu, ja pakki sillointällöin.
- Mihinkään bugimaali-jengeihin en ole tulossa, rehtiä peliä se pitää olla.


- Pelityyliin kuuluu ehdottomasti syöttely, joukkuepeli sekä myös puolustaminen , sanovat joskus että voisin laukoa enemmän, Raipeksikin kutsuvat...
- Sparri-peleissä pka. 2,70 ja clubi-peleissä 2,55 (mikäli ketään kiinnostaa edes).
- Olen usein paikalla siinä 14:00 - 02:00 aikoihin.

- Laitetaan nyt vielä, että olen 18v, että jos suurinpiirtein samanikästä lössiä löytyis.

Tarkoitus ei ole löytää jengiä jossa hakataan aivan tosissaan, mutta tottakai voittoa aina haetaan. Oon meinaan kerran ollut semmosessa "tosikko" -jengissä ja siitä oli hauskuus kaukana kun ei saanut virheitäkään tehdä... Se jäi tosin vain muutamaan peliin.

Yhteyttä jos halutaan pitää, niin se onnistuu varmaankin parhaiten skypen kautta, en saa jotenkin toimimaan xboxin-mikkiä.
Iso plussa olis että samalla porukalla mentäisiin myös NHL 13:ssa, mutta ei pakollinen tietenkään.


Gamertag: Draktyl
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitetaanpa tänne 12:n ketjuun, vaikka kyseessä on suojatyöpaikkahakemus NHL13-versioon.

Konkarihyökkääjä etsii siis itselleen suojatyöpaikkaa jostakin EASHL-joukkueesta alkavalle kaudelle. Myös pienen palkan tarjoukset otetaan huomioon.

Knowers gonna know.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös