NHL 11 (Xbox ja PS3)

  • 375 302
  • 1 596

Fiiu

Jäsen
Voihan perkele, löysin helvetin hyvän lisän tähän EASHLiin. Sain laitataklauksesta OTTELURANGAISTUKSEN! Kyllä vähän vituttaa istua peli täällä aitiossa mutta on se kuitenkin hienoa että tämmöinen on tähän saatu.

Kyllähän noita tulee, maalin edustalla kiekottoman jyräämisestäkin saattaa saada OR:n, nimim. ryntäys. Vastaavasti pahemmistakin tilanteista selviää ilman kaksiminuuttistakin. Tuomarit ovat siis aika inhimillisiä, aika SM-liigahenkisiä... :)
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Onko muiden peleissä(alustana itselläni boxi) jäähyjen syyt vähän yksipuolisia? Tai siis esim. koukkaamisesta tai kiinnipitämisestä(tämä nyt taitaa puuttua kontrolleistakin) tule jäähyjä juuri koskaan? Kaverin kanssa pelailtua Be a GM:ää ja koukkua kyllä tulee vastustajalta, muttei ole vielä saatu n. 10 pelin aikana yhtään jäähyä itselle tai vastustajalle koukkaamisesta.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Saako noista EASHL:n sparrauspeleistä niitä pojoja joilla voi kehittää omaa pelaajaa?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saako noista EASHL:n sparrauspeleistä niitä pojoja joilla voi kehittää omaa pelaajaa?
Jos tarkoitat drop-in pelejä, niin kyllä saa. Aina tietyin väliajoin saat lisää pisteitä, pelaat ne kerhopelissä tai tuolla.
 

öRRi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Calgary Flames
Toi EASHL:hän on harvinaisen jees, ekasta pelistä saldo 1+1 ja 2 voitettua myllyä :D . Pitää alkaakin tuota tykittää, vähän vielä hukassa tuolla kentällä kun vaan yhdellä pelaajalla voi surffailla mutta katsotaan josko tuotakin oppisi paremmin.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
BAGM tullut vähän pelailtua ja kohtuu tyytyväinen olen noihin asetuksiin. Välillä tulee tuollaisia helppoja matseja ja välillä taas sellaista vääntöä, että oksat pois.
Mukava ollut huomata, että heikompia joukkueita vastaan itse on se joka hallitsee peliä ja sitten kovempia tiimejä vastaan ollut tiukempaa. Pitänee katsella vielä jokunen peli, jos tulee tarvetta muutella asetuksia. Mistä pidän näissä asetuksissa on se, että oma maalivahti osaa torjua ja pitääkin välillä minua pelissä mukana ja koneen maalivahti taas tuntuu inhimilliseltä... Osaa torjua, mutta osaa päästääkkin ja maaleja tulee niistä paikoista mistä pitääkin.

Eihän nämäkään nyt aivan täydelliset ole, mutta kun tuntuu että tuo koneen kusetus on saatu jotenkin kuriin, niin kyllä näillä pelailee ihan mielellään ja kun nämä muutenkin tuntuvat sopivan omaan pelityyliini todella hyvin :)

Sen verran pitää kyllä valittaa tekoälystä, että muutamankin kerran on oltu jo siniviivalla menossa 2vs1 ja siinä vaiheessa se kaveri onkin iskenyt jarrut pohjaan ja lähtenyt vaihtoon... Pidän kenttävaihdot automaatilla, mutta yleensä tulee katkojen aikana kentät valittua itse :)
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Hieman offtopicia, mutta mistä saisi ostettua tämän pelin mahdollisemman edullisesti alueelta Kaarina-Turku? Huomenna olisi aikomus käydä jostain hakemasta, jonka jälkeen saakin alkaa tähänkin ketjuun varsinaisia viestejä rustailemaan.
 

Lavis

Jäsen
Onko kukaan palstalla kirjoittajista saanut 5min jäähyä huitomisesta? Kaverin kanssa kohta pelattu n. 50 peliä ja pelkkiä kakkosia tulee, ärsyttää. Pitääkö jotaki mailan nostamisen tehoa laittaa kovemmaksi, vai mistä kiikastaa?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse olen. En muista missä pelissä, mutta olen kyllä. Lisäksi myös tuolla EASHL-joukkueen peleissä tullut noita joissa pelailen.
 

AaJee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Anaheim Ducks, Miami Heat
Hieman offtopicia, mutta mistä saisi ostettua tämän pelin mahdollisemman edullisesti alueelta Kaarina-Turku? Huomenna olisi aikomus käydä jostain hakemasta, jonka jälkeen saakin alkaa tähänkin ketjuun varsinaisia viestejä rustailemaan.

Gigantissa Loimaalla oli ainakin julkaisupäivänä 49,95e, mielestäni halvin mitä kaupoissa olen nähnyt pl.verkkopuljut.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ennen pelin julkaisua moni uskoi demon perusteella, että nuo perstaklaukset aiheuttaisivat itkupotkuraivareita, etenkin verkkopeleissä. Nyt kun olen hutia ja eashl:ää jauhanut, olen jo melkein unohtanut koko perstaklaukset.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Hieman offtopicia, mutta mistä saisi ostettua tämän pelin mahdollisemman edullisesti alueelta Kaarina-Turku? Huomenna olisi aikomus käydä jostain hakemasta, jonka jälkeen saakin alkaa tähänkin ketjuun varsinaisia viestejä rustailemaan.

Kaarinan Gigantissa oli julkaisupäivänä 50e, varmaan vieläkin. Todennäköisesti näin oli myös muissa Turun seudun Giganteissa, mutta Kaarinan vastaava on lähimpänä itseäni ja se on ainut paikka mistä minulla on varmaa tietoa. Itse en peliä sieltä ostanut ihan vain siitä syystä että kyseinen pulju on tarjonnut aika paskaa palvelua noin muuten (ja siksi koska VPD oli vielä muutaman euron halvempi), mutta moni tuttu kävi pelin sieltä päivän aikana hakemassa. Suosittelisin ainakin siis tsekata lähimmän Gigantin. Prismassa, Cittarissa, Tiltissä ja Gamestopissa saanee pulittaa täydet 70e.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Hieman tyhmä kysymys, mutta miten tuo perstaklaus tässä nyt tehdään? Perkele kun koitan luistella sivuttain kuitenkin äijää kohti niin perstaklaus ei onnaa. Onko erillistä nappia mistä sen pystyy vai ajoittamalla vain taklauksen?

Kuitenkin monta kertaa perstaklasin Nhl 10.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Pitää painaa siis pohjaan siinä vaiheessa kun pelajaa on ns melkein vierellä?

Kun sitä tattia pitää pohjassa, pelaaja kyyristyy perstaklaukseen. Sitten jos joku luistelee kyyristynyttä pelaajaa päin niin lentää kauniissa kaaressa. Ajoituksella ei ole muuta merkitystä kuin että vastustaja voi ehtiä väistää taklauksen.

Sillä ei ole merkitystä miten hyvä taklaaja pelaaja on, osuessaan siitä lentää aina.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mikähän olis lääke sellaseseen hommaan, kun katkeaa yhteys eahan, muttei xbox liveen. Mitä tuossa tilanteessa voi tehä?

Mulla tuli muuten jännä bugi. Liles loukkaantui 7 viikoksi kun tuli paha aivotärähdys, no tallensin ja lopetin pelaamisen. Myöhemmin sitten menin taas pelaamaan, oli merkitty edelleen loukkaantuneeksi, unohdin muokata ketjuja, ja Lileshan siellä pelaili taas, vaikka loukkaantuminen oli niin paha ettei pitäis pystyy pelaamaan :D
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntuu että näissä 1 vs 1 nettipeleissäkin on joku ihme vittuilukerroin, että kone laittaa oman panoksensa ottelun lopputulokseen. Tulee nimittäin sellaisia pelejä, että ei ole paljon väliä mitä tekee, niin turpaan ainakin meinaa tulla: Vastustajan jokainen poke check osuu ja itse huitoo tyhjää jatkuvasti. Jokainen irtokiekko vastustajalle. Omat syötöt ei mene perille koskaan, jos vastustajalla on edes teoreettisesti mahdollisuus olla välissä. Vastaavasti itse ei saa vastustajan poikittassyöttöjä millään kiinni, vaikka olet polvella tai makaat. Kaiken kruununa se, että omat kanssapelaajat eivät saa helppojakaan syöttöjä kiinni tai eivät viitsi lainkaan tulla mukaan hyökkäyksiin, vaan jäävät jonnekin kaartelemaan. Vastapainona sitten tulee pelejä, että kaikki onnistuu. Heität roikon maalille, niin siellä napsahtaa ohjurin myötä.

Ei näitä nyt kauhean usein tule, mutta välillä. Vituttaa aina saatanasti.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kysymys. Itselle tuli peli hankittua edellispäivänä ja eilen aloin sitten sm-liigan kokoonpanoja tarkistelemaan. Aika hyvin kunnossa, mitä nyt muutamia ihmetyksiä. Mutta nämä myöhään seuroihin ostetut kaverit kuten Ässien Yetman, Tapparan Toporowski... Mistä nämä pelaajat mahtavat löytyä. Ei löytynyt viime kauden seuroista eikä vapaistakaan pelaajista. Eihän se kova homma ole pelaajia tehdä, mutta kivempi se on pelata "aidoilla" pelaajilla. Voisiko joku ongelmaan törmännyt valaista meikäläistä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kysymys. Itselle tuli peli hankittua edellispäivänä ja eilen aloin sitten sm-liigan kokoonpanoja tarkistelemaan. Aika hyvin kunnossa, mitä nyt muutamia ihmetyksiä. Mutta nämä myöhään seuroihin ostetut kaverit kuten Ässien Yetman, Tapparan Toporowski... Mistä nämä pelaajat mahtavat löytyä. Ei löytynyt viime kauden seuroista eikä vapaistakaan pelaajista. Eihän se kova homma ole pelaajia tehdä, mutta kivempi se on pelata "aidoilla" pelaajilla. Voisiko joku ongelmaan törmännyt valaista meikäläistä.

Kannattaa varmaan vaan odotella EA:lta päivitystä, kyllä sen luulisi tässä NHL:n käynnistymisen jälkeen tulevan. Silloin jo pitäisi melkein kaikki pelaajat löytyä oikeista seuroistaan.
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Pakko todeta täälläkin, että onhan nuo yhteisö/sparrauspelit satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta silkkaa kuraa. Ja nimenomaan ihmispelaajien ansiosta. Monttu auki tulee joka kerta oltua, kaavan ollessa: 2min jäähy -> quit / ensimmäinen maali vastustajalle -> quit / epäonnistunut läpiajo -> quit. Kyllä on kärsivällistä porukkaa, perkele.

Ja nuo ihmispelaajien nimet.. huhhuh mitä tavaraa välillä (näistä kanukkeja/jenkkejä 90%). Usein voi suoraan pelaajanimestä tai gamertagista päätellä paljon. Sellanen Terttumarjaana Moreskin ei paljo kiekkoa jakele ja on pakkinaki pelatessa se ylin mies.

Että näin.. välillä se tekoäly on murheista pienin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös