NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 276 127
  • 1 192

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
No niin voidaan varmasti avata uusi ketju uudelle pelille. Pikkuhiljaa alkaa jotain informaatiota pelistä tihkua julkisuuteen. Kovat odotukset on kyseistä peliä kohtaan.

Samanlaiset tuntemukset myös täällä päin, innolla uutta peliä taas saa odotella.

Varsinkin tuo tappelu uudistus ja kulmavääntöihin panostaminen ovat toivottavasti hienoja uudistuksia. Syöttöpeli on myös uusittu.

EA:n sivuilla myös perushöpinät pelistä löytyvät ja muutama screen shot.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse odotan myös tuota kähinäpuolta. Eli tilanteen jälkeen pystyy antamaan vähän hanskaa naamaan ja kuumentamaan kaveria. Myös tässä pelissä tilanteen jälkeen voi saada jäähyjä. Joten ei paljon auta ajella kaveria enää vihellyksen jälkeen.

Tuo syöttöhomma kuulostaa kyllä hyvältä. Toivottavasti saavat kaiken toimimaan. Pakkohankinta jokatapauksessa ja monta unetonta yötä taas syksyllä edessä..
 

Teloch

Jäsen
Naureskelin jo itsekseni että montakohan jäähyä sitä tulee vihellyksen jälkeen raavittua. Tapana kun on jostain dinosaurusten aikaisista änäreistä lähtien ollut tökätä lähellä seisojaa tai vaihtoehtoisesti räppästä kiekko vastustajan maalia kohti. Näistähän nyt sitten saattaa tulla kähinää jos jonkinmoista. Tappeluiden ja pikkusian ystävänä muutos on kuitenkin erittäin mieluinen. Veikkaanpa että tulee tarjottua lapasta kaiken liikkuvan naamalle aina kun tilaisuus koittaa.

Myös tuo taklauspeliin kohdistuva uudistus ns. team momentumin muodossa kuulostaa ainakin tässä vaiheessa pirun hienolle. Kuten jo joku tuolla EA:n ketjuissa totesikin, tähän mennessähän 3. ja 4. ketju on ollut mukana oikeastaan vain sen takia että kahta ensimmäistä ketjua saa lepuutettua. Muistaakseni tuota team momentumia koitettiin jo aikanaan, mutta silloin se ei käsittääkseni vaikuttanut oikeastaan mitenkään mihinkään. Jos nyt vaikutukset alkavat taklauspelissä näkymäänkin, olen vain tyytyväinen. Pommia kun tulee haettua joka lätkäpelissä aina paikan tullen.

Syöttöpelin tuleva uudistus on onnistuessaan myös varsin tervetullut. Edelleen noihin EA:n forumeilla oleviin teksteihin viitaten, olen jopa joissain määrin optimistinen tämän ominaisuuden onnistumisen suhteen. Jos joku jo peliä nähnyt sanoo tässä vaiheessa vuotta ettei tuon käytön oppimisen jälkeen halua palata vanhaan, lienee pullat hyvin uunissa. Kunhan eivät sitten tee sitä mokaa mikä jossain lätkäpelissä joskus tuli vastaan, eli syötön kovuuden määrittelyyn meni pelaajan alla ns. voimamittari edestakaisin ja se perkelehän oli aina melkein nollissa silloin kun sitä syöttöä lähdit painamaan.

Kaikkiaan jo näiden muutaman ensimmäisen paljastuksen pohjalta on kovat odotukset tulevaa virtuaalikiekkokautta kohtaan. Nykyään lupauksille saattaa saada jo katettakin, toisin kuin joskus wanhoilla vehkeillä pelatessa. 2k-sarja saa ladata isoa panosta piippuun vastatakseen taas kerran, koittaisivat siellä saada edes ohjauksen tälle vuosituhannelle. Kattellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Eikö tuota team momentumia kokeiltu jo joskus 90-luvun loppupuolen änäreissä ja huonoksi havaittiin? Momentum oli naurettavan helppoa pitää itsellään ja vastustaja ei saanut maalia edes ~tyhjiin. Jälkipeliuudistus kuulostaa hyvältä ja vihellysten jälkeisten taklauksien tai lämimisten synnyttämät torikokouset saisivat tulla jäädäkseen.

Noin muutenhan NHL09 vaikutti ensin lupaavalta ja pitkän aikaa jopa ihan hienolta, mutta loputon määrä kaikkea tyhmää pikkumokaa teki pelistä sitten lopun viimein ihan yhtä naurettavan tekeleen, kuin mitä NHL-sarja on aiemminkin ollut. En oikein jaksa uskoa, että EA Sports "IT'S NOT IN THE GAME" pystyy oikeasti hyvää änärilätkäpeliä tekemään, mutta kaipa se on tuo demo joka tapauksessa koestettava.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eikö tuota team momentumia kokeiltu jo joskus 90-luvun loppupuolen änäreissä ja huonoksi havaittiin? Momentum oli naurettavan helppoa pitää itsellään ja vastustaja ei saanut maalia edes ~tyhjiin.

Muistelisin jotta 2000-luvun alkupuolen jossain änärissä olis ollu momentum-tekijä joka silloin paransi pelaajien ominaisuuksia huomattavasti. Nythän tuon olis tarkoitus ainoastaan tuoda energiat täyteen mikä sinänsä on kohtalaisen turhaa kun perusasetuksilla (+Livessä) pystyy ihan helposti ykkösketjulla vetämään puolet pelistä ilman, että mitään väsymystä huomaa. Toivottavasti nyt rukkaavat Live-peleihin väsymystä vähän enemmän näkyväksi.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Taidan olla ainoita jotka tykkäsivät tuosta momentum-jutusta muinoin. Tosin se pitää olla sellainen maltillinen, eikä missään tapauksessa helppo saavuttaa kokonaan itselleen. Olenkin fiilispelaaja. Myöskään se ei saa tulla pelkästään taklauksista, koska nytkin voitan taklaukset suurinumeroisesti aina, jotain 50-14 -tyylisesti.

Uudesta tappelusysteemistä ehdinkin mielipiteeni kertomaan vanhassa ketjussa, referointi; en usko toimivan ennenkuin omin silmin näen.

Myös valitettavasti uskon, että koska kyseeessä on EA, niin omien biisien lisäysmahdollisuutta ei enää ole. Jotenkin kaikki hyvät uudistukset EA on aina onnistunut poistamaan seuraavaan vuosipäivitykseensä. Toivon kuitenkin että nyt tehdään poikkeus (vaikka sillä periaatteella, että PS3:kin saisi tuen).

Myös laitataklauksista kuuluva pleksien pärinä pitäisi sisällyttää ehdottomasti mukaan, mutta se on jo hifistelypuolta.

ps.Pelaako kansikuvan Kane muuten aina Batesmaisesti hammassuojiaan pureskellen. Voi lajiin perehtymättömissä esiintyä ihmettelyä....outo kuva kanteen tältä pohjalta.
 

Teloch

Jäsen
ps.Pelaako kansikuvan Kane muuten aina Batesmaisesti hammassuojiaan pureskellen.

Joku Hawks-fani voinee kertoa enemmän, mutta ainakin kun eilisen Detroit-Chicago -pelin katkoilla tuli Kanesta pätkiä, mies pyöritteli hammassuojaansa kuin propellia tuodessaan kiekkoa ylös. Keskittymiskeino se tuokin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Joku Hawks-fani voinee kertoa enemmän, mutta ainakin kun eilisen Detroit-Chicago -pelin katkoilla tuli Kanesta pätkiä, mies pyöritteli hammassuojaansa kuin propellia tuodessaan kiekkoa ylös. Keskittymiskeino se tuokin.

Kertonee aika paljon sekin, että itse kun olen nähnyt Chicagolta/Kanelta pelejä, niin aina pistänyt juuri tuo hammassyöjien pureskelu silmiin, eli siis ei ihan satunnaista toimintaa.

Itse toivon että tuo fyysinen puoli toisi myös koneen oikeasti fyysisemmäksi. Niin EA:n kuin 2k:n sarjassakin kone on aivan liian passiivinen. Tämä korostuu EA:n pelissä kaukalon ollessa turhan iso vielä entisestään, eli tilaa tuntuu olevan aina. Jos saisivat kaukaloa vähän pienemmäksi ja konetta aktiivisemmaksi/aggressiivisemmaksi, niin olisi todella mukava onnistuneen kulmavääntöpelin lisäksi huomata että kiekossa oikeasti taistellaan siitä kiekosta ja paljon.

Kun on pelaillut fifaa, jossa pystyy pallon syöttämään täysin vapaasti, niin ei näissä kiekkopeleissä enää syöttäminen tuo samanlaista nautintoa/turhautumista onnistuessaan/epäonnistuessaan. Joten toivotaan että tuokin uudistus toimii.

Jos näiden lisäksi kiekko eläisi enemmän, varsinkin maalivahdin suhteen, niin tämä peli varmasti saisi pelaamaan ja pitkään.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kertonee aika paljon sekin, että itse kun olen nähnyt Chicagolta/Kanelta pelejä, niin aina pistänyt juuri tuo hammassyöjien pureskelu silmiin, eli siis ei ihan satunnaista toimintaa.

Itse toivon että tuo fyysinen puoli toisi myös koneen oikeasti fyysisemmäksi. Niin EA:n kuin 2k:n sarjassakin kone on aivan liian passiivinen. Tämä korostuu EA:n pelissä kaukalon ollessa turhan iso vielä entisestään, eli tilaa tuntuu olevan aina.

09:ssä Kane näkyy myös ajoittain taustakuvana ja ilman muuta huomio kiinnittyy niihin valkoisiin hammassuojiin.

2010:n on nyt tulossa erikseen sliderit ihmisille ja konepelaajille niin luulen, että sitä offline-peliä saa nyt rukattua hivenen paremmaksi. Tämän hetkisessä versiossahan ei esim. se aggressiivisuus-palkki vaikuttanut millään tavalla.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Hienoa, että tällekkin avattiin jo ketju. (En itse ehtinyt :)) Toivottavasti hiontaa tulee myös BAP -puolelle. Kirjoittelen tuntemuksia myöhemmin jahka ehdin, pitänee lähteä työhaastatteluun..
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Täytyy taas muuten muistaa, kun ensi kaudella todennäköisesti viilettää muutamia uusia erityisen hyviä huippunuorukaisia (mm. Tavares&Hedman), että peliin he eivät käsittääkseni pääse ennenkuin ovat skrinnailleet ensi vedot NHL-jäillä. Elikäs todennäköisesti pelissä mukana ensimmäisessä rosteripäivityksessä, joka taasen ilmestyy ladattavaksi about hiukan yli kuukauden päästä pelin ilmestymisestä -veikkaisin. Eikös se noin ole mennyt noiden rookieiden kohdalla?
 

Schadowan

Jäsen
Kyllä nyt taas pelottaa suuresti. Siis jos pelin upeat uudistukset ovat siis uusi tappelumoodi, pesäpallolyöntimaalit (oi niitä NHL2003 aikoja,joka toinen maali pesarimaali), yleisö enemmän messissä, momentum-mittarit.. Voi voi.

Unohtaisivat nuo ja panostaisivat veskareihin, koska niiden mukana tämän pelin pelaaminen hyvin pitkälti menee. Tietysti tekoälyä pitäis kehittää rutkasti, erityisesti konepakkien osalta. Mutta Eashl:ää ajatellen veskarit kuntoon, niin hyvä tulee.

Toki torikokoukset,tappelut jne on kivoja LISIÄ peliin, mutta jos niitä nyt mainostetaan tällaisina a-luokan parannuksina niin ei hyvä. Tuo syöttöpelin vaikeuttaminen on hyvä juttu ehdottomasti.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Unohtaisivat nuo ja panostaisivat veskareihin, koska niiden mukana tämän pelin pelaaminen hyvin pitkälti menee. Tietysti tekoälyä pitäis kehittää rutkasti, erityisesti konepakkien osalta. Mutta Eashl:ää ajatellen veskarit kuntoon, niin hyvä tulee.

Siinä ensimmäisessä videoblogissahan Littman kertoo, että yksi jätkä (animoija apunaan) on vuoden ajan keskittynyt pelkästään maalivahteihin. Toisessa videoblogissa kerrotaan myös bugirannarin poistumisen ja nyt kun ollaan jo etuyläkulmista päästy eroon niin voisivat vielä huomata etteivät maalivahdit oikeasti aina laita kyljelleen makoileen kun kiekkoa tuodaan sivusta päin maalille (eiköhän ne tänki korjaa).

EASHL:ssä on se hyvä puoli, että kuka tahansa ihminen voi mennä sinne maaliin.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Itse toivon että tuo fyysinen puoli toisi myös koneen oikeasti fyysisemmäksi. Niin EA:n kuin 2k:n sarjassakin kone on aivan liian passiivinen. Tämä korostuu EA:n pelissä kaukalon ollessa turhan iso vielä entisestään, eli tilaa tuntuu olevan aina. Jos saisivat kaukaloa vähän pienemmäksi ja konetta aktiivisemmaksi/aggressiivisemmaksi, niin olisi todella mukava onnistuneen kulmavääntöpelin lisäksi huomata että kiekossa oikeasti taistellaan siitä kiekosta ja paljon.

Täysin samaa mieltä. Tekoälyn älyttömyyden ja passiivisuuden huomaa parhaiten siinä, että oikeastaan millä vaan pakilla (testasin äsken Superstar-tasolla Atlantan Valabikilla ja Exelbyllä) pystyy tuomaan 5-5 -pelissä kiekon päästä päähän ja pääsee vielä laukomaan kohtuu hyvästä paikasta. Ylimmän karvaajan kun on ohittanut, niin laiturit pelaavat kaistansa ja pakit peruuttavat molarin syliin.

Samanlainen kunniakuja aukeaa myös suoraan keskialoituksesta. Liian monta maalia on tullut tehtyä suoraan keskialoituksesta pakilla kuljettamalla.

Jollei tuota koneen tekoälyä paranna reilusti, niin tuosta syöttöuudistuksestakin lähtee pohja pois vähän samalla lailla kuin viime vuoden dumppauskiekosta. Miksi sitä tarvitsee käyttää, jos kuljettamalla eteneminen on noin helppoa?

Sitten pari kommenttia noihin uudistuksiin:

1st person fight. Jos itse Zach Stortini on ohjeistanut tappelun, niin tuo on 1st person wrestling - väännetään puoli minuuttia, eikä kumpikaan lyö. Sitten juntta lopuksi. Kuvakulmavalinta kuulostaa tyhmältä. Ja toisaalta 2k9:ssä tappelut ovat loistavat, mutta nopeasti niihinkin turtuu jollei siihen tappeluun johtaneeseen tilanteeseen ja itse otteluun ole saatu tunnetta mukaan.

Kulmapaini. Oikein hyvä uudistus, rytmittää peliä hieman siitä rannikolta rannikolle hawajista. Toivottavasti kulmavääntö alkaa ja loppuu sulavasti, ettei tuntuisi että kesken pelin hyppää kökösti johonkin minipeliin.

Syöttöpelin parannus. Loistavalta kuulostava uudistus, vastustajan paine oli liian helppo purkaa parilla nopealla syötöllä, jotka aina löysi perille. Ehkä nyt omasta päästä jopa joutuisi purkamaan? Toivottavasti tämä tuo myös koneen pelaajiin eroja, eikä jokainen kaveri heitä edelleen sitä hurjaa rystysokkosyöttöä molarin längistä takatolpalle.

Pelottelu ja nahinat. Pelottelu kuulostaa vähän turhalta, ja kahinoissa loistavasta ideasta huolimatta tärkeää olisi tasapaino. Jos niitä saa aikaan joka pelissä ja liian paljon, alkaa niihinkin turtumaan. Tässä olisi itseasiassa helppoa saada joukkueiden ja pelien välille eroja. Tammikuun LA-TB pelissä kukaan ei jaksaisi niistä vastustajan nenää, mutta jossain NYR-NJ ottelussa haettaisiin vähän väliä pientä etulyöntiä.

Katsomon reagointi. Kuulostaa hyvältä, itse pelaan virtuaalikiekkoa saadakseni hienoja tunteita. Geneeriset *clap clap* BUU -yleisöt eivät niitä aiemmin ole antaneet. 09ssä kaudessa oli periaatteessa 82 samanlaista ottelua, ehkä ohjaimen takana syke ja vitutus nousi joissakin peleissä korkeammalle. On aivan mahtavaa kun kotiyleisö oikein kannustaa minua jahtaamaan ketjukaverin lanannutta vastustajaa ympäri kenttää, ja ehkä jopa muistaa samaa velmua seuraavassa pelissäkin buuauksilla. Ja vielä hienompaa, kun itse on ollut se kaveri, joka on lämmittänyt pikkusikailulla vastustajaa ja katsojia, ja kruunaa iltansa kolaamalla täydessä MSG:ssä vastustajan pelaajan pukukoppiin. Oih.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Mitenköhän nämä tappelut toteutetaan kun pelataan samalla konsolilla kaverin kanssa?
Itse olen näitä nahinoita odottanut jo vuosi tolkulla, toivottavasti tulee kunnolla tunnetta peliin. Toivottavasti myös yleisö osallistuu peliin paremmin, 09:ssä hallien tunnelma on parhaimmillaankin kuin hautajaisissa.
 

Schadowan

Jäsen
Hyvä hyvä, jos molareihin kiinnitetään huomiota. Desperation savet mun puolesta kokonaan pois tai ainakin vähennetään vielä noin 50%. Toivon vaan, että hoidettaisiin nyt seuraavaan änäriin se itse pelipuoli kuntoon ja sitten tulevina vuosina keskityttäisiin tällaisiin torikokous-lisäyksiin. Mielestäni EASHL on erittäin hyvä jo nyt, joten 1vs1 peliin lisää haastetta ja bugit pois. Esim. 08:ssa tuli pelattua dynastya joku 2-3 kautta, nyt olen saanut ehkä 50 peliä pelattua sitä tämän 9kk aikana, koska niin jäätäviä tekoälyvajeita on tuossa koneen pelaamisessa puolustuspäässä, erityisesti veskareissa.

Nojoo, vähän pelonsekaisin tuntein venailen sitä, kun pääsee ensimmäistä kertaa kokeilemaan tota demoa, kun se sieltä taas ilmestyy. Oli muuten hauska silloin kun 09 ilmesty, niin about samana päivänä oli youtubessa 3minuutin video erilaisista glitch-maaleista:) Toivotaan, että näiltä vältytään tällä kertaa.

EDIT: Hei, pitääs lisätä vielä tollanen, että jos saisivat selostusta kehitettyä. Ite otin selostuksen pois melkein heti, kun 09 aloin pelaamaan, koska eroa 08 ei ollut juuri ollenkaan. Kokeilin tossa vähän aikaa sitten taas selostuksen kanssa ja ei voi muuta todeta, että sehän on korkeintaan keskinkertaisesti tehty. Mutta siis, tämäkin aika toisarvoinen juttu.

Tuo yleisön kehittäminen on ihan jees, koska hitusen ärsyttää noi koko aika tuulettavat ja juhlivat ihmiset, mitä tossa 09:ssä on. Joissakin NHL:ssä tämä oli jo kunnossa, eli yleisö juhli sillon kun tehtiin maali ja sillä selvä, muuten istuivat . Niin ja noi aallot kanssa pois. Millos viimeksi NHL-matsissa yleisö on tehnyt aaltoja. Eiköhän noi kuulu sinne Suomen jalkapallomaajoukkueen peleihin+kaikkiin muihin suomalaisiin urheilutapahtumiin.
 
Viimeksi muokattu:

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Onko tietoa, että onko offline-dynasty modea jotenkin uudistettu? Viime vuodet se on mielestäni vähän junnannut paikallaan. Omalla "toivelistalla" olisi esim. tämmöiset normaalit harjoitukset. Ei tuommoset, että saa vain yhdellä kentällä vetää, vaan ihan semmoset, jossa kaikki pelaajat olisivat jäällä ja tekisivät juuri niin, kuin fläppi-tauluun piirtäisi. Training camp voisi olla myös hyvä lisä.

Onko esim. treidi-moottoria saatu yhtään realistisemmaksi? Vai onko dynastyn pelaaminen jo nössöä;)?
 

Schadowan

Jäsen
Onko tietoa, että onko offline-dynasty modea jotenkin uudistettu? Viime vuodet se on mielestäni vähän junnannut paikallaan. Omalla "toivelistalla" olisi esim. tämmöiset normaalit harjoitukset. Ei tuommoset, että saa vain yhdellä kentällä vetää, vaan ihan semmoset, jossa kaikki pelaajat olisivat jäällä ja tekisivät juuri niin, kuin fläppi-tauluun piirtäisi. Training camp voisi olla myös hyvä lisä.

Onko esim. treidi-moottoria saatu yhtään realistisemmaksi? Vai onko dynastyn pelaaminen jo nössöä;)?

Hyviä ideoita, jotka kyllä varmasti piristäisivät Dynasty-modea. Edelleen toivoisi, että tietokone tekisi edes puoliksi fiksuja treidiehdotuksia. Draftia pitäisi kehittää kanssa, koska nuo varattavat pelaajat ovat aika keskivertoja aina. Jotain tuollaista treenijuttua kaipaisin itsekkin, ja joku alkulämmittely ennen peliä voisi olla kanssa..ja ja ja:) Onhan noita, kun jaksaa vaan miettiä. Training campille ehdoton peukku ylöspäin.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Löytyipähän video blogi EA:lta, jossa kerrotaan NHL 10:n dynasty ja be a bro-uudistuksia.

Dynastyssa omat pelaajat loukkaantuvat nyt helpommin, mikä on hyvä asia, koska itseäni ainakin ärsytti tuo 09:ssä, kun itellä oli kokonaista kaksi pelaajaa loukkaantunut kahden kauden aikana Dynastyssa.

Myös Tredi-moottoria on parannettu. Tietokone-managerit ovat nyt paljon viisaampia ja se tekee treideistä realistisempia.
 

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Löytyipähän video blogi EA:lta, jossa kerrotaan NHL 10:n dynasty ja be a bro-uudistuksia.

Dynastyssa omat pelaajat loukkaantuvat nyt helpommin, mikä on hyvä asia, koska itseäni ainakin ärsytti tuo 09:ssä, kun itellä oli kokonaista kaksi pelaajaa loukkaantunut kahden kauden aikana Dynastyssa.

Myös Tredi-moottoria on parannettu. Tietokone-managerit ovat nyt paljon viisaampia ja se tekee treideistä realistisempia.


Sanoi myös että Be a Pro:ssa pystyy vaihtoaitiossa "kannustamaan" tai jotain. Maalivahdeille pitäisi myös tulla enemmän kuteja.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Itse elättelen toiveita siitä, että uuteen änäriin tulisi kunnollinen ja toimiva dynasty myös muille liigoille, kuin NHL:lle. Tappelu ja maalivahti parannukset ovat plussaa toki, ja toivon mukaan ne toteutetaan kunnolla myös.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No jos toivelinjalle mennään, niin itse toivoisin paluuta siihen että kauden voisi pelata lyhyempänäkin kuin 82:n ottelun pituisena. Vaikka sitten perus kausi-moodi dynastyn rinnalle.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
On tullut frendillä nyt hakattua tota PS3 NHL09:ä, ja nyt näyttää siltä, että täytyy hommata tuo konsoli yhdessä tuon uuden änärin kanssa syssyllä. Täytyy kesä reenata tolla vanhalla versiolla. Sekä tietysti lukea tätä ketjua hyvien tippien toivossa ;)
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
On tullut frendillä nyt hakattua tota PS3 NHL09:ä, ja nyt näyttää siltä, että täytyy hommata tuo konsoli yhdessä tuon uuden änärin kanssa syssyllä. Täytyy kesä reenata tolla vanhalla versiolla. Sekä tietysti lukea tätä ketjua hyvien tippien toivossa ;)

joo, älä ainakaan osta boxia! Jää pelaaminen vähille kun kone on takuuhuollossa enemmän kuin hyllyssä käytössä. Itselläkin suunnitteilla vaihtaa pleikkaan ennen änärin ilmestymistä.
Nimimerkillä onneton boxin omistaja
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös