Niin ja tuostahan se kaveri siinä videolla jauhaa. Illegal formationista, minkä avulla Taylor saa tavallaan otettua noita "false startteja". False startin puolelle se ei mene, kun se ajoitus on tismalleen oikea, mutta se tismalleen oikea ajoitus taas johtuu siitä illegal formationista mistä miestä pitäisi rangaista tuon tuosta, koska se antaa hänelle epäreilun edun muihin verrattuna.Itse olen ymmärtänyt, että liputuksen syy olisi pitänyt olla illegal formation, eikä false start, mistä tuo youtuben äijän otsikko kertoo. Okei, se chiefsin tilanne olisi ehkä pitänyt olla lippu, mutta isossa kuvassa nuo ovat pieniä juttuja, ottaen huomioon miten tuo matsi ratkesi.
Isossa kuvassa nämä kaikki Chiefssin suosimiset vaan tuppaavat kertymään vai tarvitseeko sinun mielestäsi dynastian tasolla pelaava joukkue yhtään lisäetua enää raitapaidoilta.
Ja pelihän oli milliä vaille joko pisteen voitto tai tappio Ravenssille. Ei sulla sentäs sellaista kristallipalloa ole, josta näet miten tuo Taylorin toistuva illegal formationin salliminen lopputulokseen vaikutti. Kyllä mä ainakin uskon, että jokainen linjamies ottaisi mieluusti tuommoisen edun itselleen, auttaa kummasti pitämään ryysijöitä poissa kuupan niskasta. Ja kyllä ne viiden jaardin penaltyt myös maistuu ja pahimmillaan tappaa sen hyökkäyksen, kun onnistunut peli vedetään takaisin lipun myötä.