Näissä free agencyn ensimmäisissä päivissä ei ole kyllä mitään järkeä. Vaikea nähdä että muuten hyvät pelaajat Jacksonin ja Vernonin johdolla tulee ikinä olemaan kovien hintalappujensa arvoisia. No ainakin Von Millerin agentti hieroo karvaisia käsiään yhteen, koska saa koko ajan lisää tykinruokaa kinuta entisestään isompaa sopparia asiakkaalleen. Eiköhän sieltä Elwayltä heltiä kaikkien aikojen kallein soppari puolustuksen pelaajalle, jos viime aikojen suunta jatkuu.Potentiaalinen on tosiaankin sana mitä tässä tarvitaan. Hän ei esittänyt mitään ihmeellistä Sandersin, Thomasin ja Danielsin kanssa joten nähtäväksi jää riittääkö Hopkins nostamaan Brockin tasoa vai onko kyseessä uusi JaMarcus. Hattua pitää nostaa kyllä agentille joka todennäköisesti sai hyvän hintakilpailun aikaiseksi Houstonin sekä Denverin välille.
Laitetaan tänne tällainen kyssäri: Tietääkö joku milloin ensi kauden pre-season otteluohjelma julkaistaan? Olen elo-syyskuussa kiertämässä Yhdysvaltain länsirannikkoa sekä Texasia, ja kiinnostaisi yrittää ostaa lippuja johonkin pre-season otteluun. Periaatteessa olen varmaan season openerin aikaankin vielä maisemissa, mutta noihin taitaa olla vaikeaa saada lippuja, vai? Jos jollain on asiasta tarkempaa tietoa, vinkkejä otetaan vastaan!
Viime vuonna preseason-ohjelma julkaistiin huhtikuun alussa. Ei varmaan kauheasti muutosta tänäkään keväänä. Runkosarjan otteluohjelma sitten ~pari viikkoa tuon jälkeen.
Manziel tosiaan ulos Brownseista niinkuin odotettiinkin, mutta että Mark Sanchez Broncosiin.
Elway, mitähän tämä nyt on? :D
Anteeksi, olen hieman skeptinen sitä kohtaan että Sanchez olisi vakavasti otettavien quuppien joukossa Denverin näkökulmasta. Ei sovi mielestäni tähän nyt oikein mitenkään. Mielummin esim. Fitz tai Kaepernick jotka lienevät edelleen saatavilla, mutta näin nyt tänään.
No Sanchez nyt ei ole muuta kuin backup qb. Denverhän menetti kuitenkin sekä Peytonin että Oswailerin. Itse veikkaan että Fitzpatrick on seuraava broncosin ykköspelinrakentaja.
Viimeisimpien huhujen mukaan Fitzpatrickin hintapyyntö on tällä hetkellä liikaa Broncosilla. Olisi kyllä noista vapaista kuupista varmin vaihtoehto Denveriin, mutta ans kattoo nyt.No Sanchez nyt ei ole muuta kuin backup qb. Denverhän menetti kuitenkin sekä Peytonin että Oswailerin. Itse veikkaan että Fitzpatrick on seuraava broncosin ykköspelinrakentaja.
Ramsey olisi varmasti Dallasin kannalta kaikin puolin paras vaihtoehto, sillä hänen kohdalla value ja need osuvat aika hyvin kohdalleen. Zeke Elliott on talenttina top 5 -tasoa, mutta kannattaako nyky-NFL:ssä käyttää noin korkeaa varausvuoroa running backiin? Aika moni on sitä mieltä, että ei kannata. Mielestäni jos Elliottin potentiaali on lähellä All Pro leveliä niin silloin tuo 4.varausvuoro on perusteltua häneen sijoittaa, muussa tapauksessa ei. Joey Bosasta olen aika paljon lukenut eri puolelta arvioita ja yhteneväistä niissä kaikissa tuntuu olevan se, että häntä pidetään todella hyvänä pelaajana, mutta ei kuitenkaan sellaisena game changerina, mitä tuolta pelipaikalta top 5 -varaukselta voisi odottaa. Bosa on enemmän Justin Smith/Chris Long/Ryan Kerrigan -tyylinen pelaaja kuin Von Miller tai Khalil Mack. Itse jos olisin Dallasin GM ja Carson Wentz olisi valittavissa niin ottaisin hänet ja nauttisin laadukkaasta QB tuotannosta seuraavat 15 vuotta. Mutta jos Wentz ja Ramsey ovat poissa boardilta Dallasin valitessa, menee tilanne heidän kannaltaan vähän kimurantiksi.Jos puolestaan draftia vähän vilkaisee. Niin mockeissa on eniten noussut esille de Joey Bosa, de Deforest Bruckner ja rb Ezekiel Elliot. Kaikki varsin mielenkiintoisia nimiä. Mä en vaan olis niin varma tuosta Elliotista, että onko neljännen varauksen arvoinen? Itse ottaisin mieluiten db Jalen Ramseyn, jos on saatavilla ja toisaalta myös se Wentz vois olla myös mielenkiintoinen pick…
Sieltähän se turnover sana tulikin. Sanchez on kova poika hukkaamaan palloa. Jos ei siinä onnistu heittämällä suoraan vastustajan näppeihin niin sitten vaikka legendaariseen butt fumble tyyliin. Turhan epätasainen ja epätarkka ollakseen aloittava kuuppa NFL:ssä.Onko tuo Mark Sanchez nyt niin kovin huono QB? Nopealla wikipedian selailulla ihan mallikasta tekemistä pääosin Eaglesissa ja pudotuspeleistä mies omaa 4-2 rekordin. Broncosin D tulee pitämään pelit tasaisina myös ensi kaudella, eikä Sanchezin tarvitsisi tehdä mitään ihmetekoja. Riittää, että turnoverit pysyisivät aisoissa. Caphit taisi olla jotain 5 miljoonan luokkaa, joten mieluummin tuon maksaa Sanchezille kuin lähemmäs 20 miljoonaa Fitzpatrickille.
Hyvä diili Patsilta. Nyt, kun on katsellut millaisia soppareita eliitti edge-rusherit saavat, kuten esim.Vernon, niin Jonesin jatkosoppari olisi maksanut liikaa ensi vuonna. Nyt Belichick teki aivan oikein priorisoimalla tärkeämpien Collinsin, Hightowerin ja Butlerin jatkot. Lisäksi Jonesin sekoilua talvella Foxboroughin poliisiasemalla ei varmasti katseltu hyvällä, ja kun miehen MMA-veljelläkin on ollut ongelmia päihteiden kanssa, oli varmasti hyvä päätös kaupata mies pois nyt, ja saada vastineeksi apuja hyökkäyksenlinjaan ja hyvä pick, sen sijaan että menettäisi väistämättä miehen ensi vuonna ilman korvausta.Suhteellisen iso treidi NFL:ssä:
Suora lainaus Rapoportin twitteristä:
#AZCardinals are trading with #Patriots for pass-rusher Chandler Jones for Jonathan Cooper & a 2nd, source confirms.
Eli Cardinals saa kauan kaipaamansa passrushia ja Patriots tilkitsee vuotavaa hyökkäyksen linjaansa.
Green Bayn paikallislehden toimittaja skuuppasi juuri että BJ Raji lopettaa uransa ja tiedote on tulossa lähitunteina asiasta..
Itse ottaisin mieluiten db Jalen Ramseyn, jos on saatavilla..
Taidoiltaanhan mies on heittämällä Chandleria parempi, mutta en silti ole iloinen tästä kaupasta. Bennettin veljeksethän ovat liigan suurimpia kusipäitä, enkä halua heitä joukkueeseeni. Mies ei todellakaan tule sopeutumaan Patriot wayhin ja tulee varmasti ottamaan Belichicin kanssa yhteen. Chicagokin antoi miehen melkein ilmaiseksi pois, koska eivät halunneet tuota syöpää joukkueeseensa. Onneksi miehestä ei tosiaan paljoa maksettu, ja kyseessä vain yhden kauden stintti. Kyllähän nuo Bradyn aseet Red Zonella näyttää vastustajalle aika pelottavalta, kun Jules on slotissa, Gronk toisella laidalla ja Bennettt toisella ja tähän päälle Lewis RB:nä.Uutisten perusteella tämä olisi parannus Scott Chandleriin, aika näyttää...
Patriots sitten aktivoitui hieman markkinoilla.
Jo julkaistun Chandler Jones uutisen jälkeen DE Chris Long kirjoitti vuoden sopparin ja nyt viimeisimpänä TE Martellus Bennett sekä kuudennen kierroksen varaus Patriotseille ja Bears saa Patriotsien neljännen kierroksen varausvuoron.
Uutisten perusteella tämä olisi parannus Scott Chandleriin, aika näyttää...